Mies narahti seksisuhteesta

vaimotus

Tätä oli kestänyt pitkään. Toinen nainen sit kirjotti mulle ja kertoi kaiken,kun mies halusi lopettaa. Olen aivan loppu. Itse ollut siinä uskossa että liitossa kaikki paremmin kuin hyvin. Nyt viha ja suru syö mieltä. Miten tälläisestä pääsee yli? Vai oliko liitto tullut tiensä päähän?

75

1347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaa.suhde.toimii

      Ehkä tämä opettaa sinulle, mihin omistamisen halu voi johtaa. Suureen suruun. Itse annan suhteissa nykyään kumppaneille täydet vapaudet.

      • tollo-oot

        Vapaa suhde täytyy tietenkin sopia etukäteen. Molemmat voi sitten valita suostuuko sellaiseen vai lähteekö suhteesta ennen noita vapauksia.


      • r4g4ed

        Jos suhde on aidosti vapaa/avoin et tarvitse uskottomuuspalstaa. Teille avoimen suhteen kannattajille on oma palstansa.


    • mokasikerran

      Voimia! Kävin saman läpi vuosi sitten. Mies jäi mun luokse! Yritän tervehtyä mutten taida pystyä enää luottamaan.

      • tollo-sinäkin

        Että ihan jäi. :D


      • Ukkopihalle

        Kuinka voit olla pettäjän kanssa, tuskin oli eka ja viimonen kerta


      • itsejätin

        Mies jäi sun luokse, mikä saavutus. Onko ihan voittajaolo? Mun mies kun petti niin ei mun itsetunto antanut periksi jatkaa ja pelätä koko ajan, milloin se pettää taas. Usko pois, kunhan pöly laskeutuu, mies jatkaa leikkejään. Ei lopeta ennenkuin itse haluaa, omaksi hyväkseen. Ei kenenkään muun takia. Toivotaan kuitenkin, että oppi kerrasta olemaan leikkimättä naisten tunteilla. Sillä kakkosellakin on nimittäin tunteet, ihan samalla lailla kuin sulla.
        Luottamuksen saavuttamiseen joudutte molemmat tekemään töitä, koko ajan. Toivottavasti kannattaa.


      • kjghjsj
        itsejätin kirjoitti:

        Mies jäi sun luokse, mikä saavutus. Onko ihan voittajaolo? Mun mies kun petti niin ei mun itsetunto antanut periksi jatkaa ja pelätä koko ajan, milloin se pettää taas. Usko pois, kunhan pöly laskeutuu, mies jatkaa leikkejään. Ei lopeta ennenkuin itse haluaa, omaksi hyväkseen. Ei kenenkään muun takia. Toivotaan kuitenkin, että oppi kerrasta olemaan leikkimättä naisten tunteilla. Sillä kakkosellakin on nimittäin tunteet, ihan samalla lailla kuin sulla.
        Luottamuksen saavuttamiseen joudutte molemmat tekemään töitä, koko ajan. Toivottavasti kannattaa.

        OMGD!!! :D


    • samanpaskankokenut

      Eis siitä koskaan pääse kokonaan yli, luottamus kun menee, sitä ei takas saa, aina kun jotain sinne päinkään viittaavaa, niin epäilys herää heti, sen se uskottomuus saa aikaan...jos jatkat liittoa, ei helppo, mutta ei erokaan ole helppo, siinäpä onkin pohtimista...

    • vaimotus

      En halua äkkinäisiä päätöksiä. Takana kuitenkin monta vuotta ja lapset. Nyt jos pitäisi päättää,en jäisi.

      • Näinsemenee

        Lapset ovat viimeinen syy jatkaa liitossa, joka ei toimi. Usko pois.


      • vaimotus

        En lasten vuoksi jäisi ainoastaan.


      • ToimitOIkein
        vaimotus kirjoitti:

        En lasten vuoksi jäisi ainoastaan.

        Minusta teet oikein kun et kiirehdi suuntaan tai toiseen. Anna itsellesi ja parisuhteelleen aikaa. Ei suhde läheskään aina kaadu uskottomuuteen, Se voi olla vain yksi pysäkki.

        Olemalla kohdalla jatkoimme avioliittoa miehen (jatkuvan) uskottomuuden tultua päivänvaloon. Olin melko rikki. Jatkoimme kuitenkin ja se tuntui oikealta. Meillä oli lyhyt huumaava nousukausi, mutta hain eroa n. Puoli vuotta myöhemmin. Olen tyytyväinen, ettemme eronneet siinä vaiheessa kun uskottomuus tuli esiin. Se oli kamala shokki. Mutta kun olin koonnut osan sirpaleista tiesin että olisimme voineet jatkaa, mutta sitten tuli sisäinen tietoisuus siitä mitä haluaa ja mitä ei. Erosimme.

        Mitä opin? Minulle ei sovi hätiköinti, haluan yrittää ja katsoa kaikki kortit. En halua jossitella jälkikäteen, elämä on liian arvokas jossitteluun. Jostain ulkopuolisesta parisuhteen päätökset voi tuntua oudoilta, mutta tärkeintä on olla aina sinut omien päätösten kanssa eikä ratkaisuja kannata tehdä muiden ohjeistuksen pohjalta. Kuuntele Sydäntäsi.


      • vaimotus

        Kiitos kun jaoit kokemuksesi. Juuri sitä haluan odottaa että ajatukset ovat selkeät. Nyt tuntuu kaikki niin sekavalta.


      • ToimitOikein
        vaimotus kirjoitti:

        Kiitos kun jaoit kokemuksesi. Juuri sitä haluan odottaa että ajatukset ovat selkeät. Nyt tuntuu kaikki niin sekavalta.

        Kerrottakoon vielä, että suhteen (ja suhteiden) tultua esiin, mies yllättyi etten suoraa päätä jättänyt häntä. Kun hän näki tuskani, hän hämmentyi ja kertoi ajatelleensa etten välitä hänestä enää. HUomasin hänessä radikaalin muutoksen, uskon että mies vihdoin uskoi olevansa rakastettu.

        Luotin häneen täysin asian tultua esiin jaa käytyäni keskustelun silloisen miehen seksikumppanin kanssa. En syytellyt enkä osoittanut negaatioita toiselle naiselle. Ihminenhän hänkin vain on. Kuuntelin ja keskustelin. Kysyin hänen tunteistaan, en niinkään kertonut omistani. Ihmiset kertovat mielellään itsestään.

        Huomasin, että sain miehen kaiken kunnioituksen ja rakkauden takaisin. Hän huomasi minussa asioita, jotka oli jo unohtanut. Avioliitto olisi ihan yhtähyvin jatkua kuin rapistuakin. Meillä se sitten rapistuu, vaikka mies ei olisi halunnut erota ja oli hyvin rikki. Ehkä nautin siinä kohtaa vallasta, en tiedä. Mutta sen tiedä, että opin paljon. Luottamustani ihmissuhteeseen en kuitenkaan menettänyt.

        Sinun tapauksessani mielestäni merkittävää on se, että miehesi on halunnut päättää ko. Suhteen. Tiedät varmasti itsekin, että ihminen ei ole erehtymätön ja vaikka tuntuu raadollisesta sanoa, niin näin on tapahtunut maailman sivu ja tulee tapahtumaan. Miehesi on kuitenkin oma-aloitteisesti lähtenyt vetäytymään ja ymmärtänyt ettei toiminta ole oikein.

        Parisuhteemme kannalta on hyvä että toinen nainen kertoi sinulle. Ilman tuota valhe olisi jäänyt väliinne, mutta nyt teillä on aito mahdollisuus myös rakentaa uutta. Joko yhdessä tai erikseen, mutta sen näyttää vain aika.


      • vaimotus

        Asian paljastuttua jouduin toden teolla hillitsemään itseni. Lapsista aina joku kotona,joten kohtaukset eivät saaneet tulla. Surin ja vihasin hiljaa,kunnes oloni oli niin paha,että tilaisuuden tullen räjähdin. En ole ylpeä raivon puusaksta,mutta osasin odottaa sitä. Mies otti kaiken vastaan, puhuu asiasta,eikä välttele. On aidosti pahoillaan. Nyt viha on poissa, surua ja petttymystä työstän vielä. Itse olen yllättynyt siitä,että välimme ovat nyt syvemmät. olemme osanneet nyt olla avoimia. Mies kertoo rakastavansa minua, sanoi kyllä ennen tapahtunuttakin,mutta nyt jotenkin erilailla,vielä "aidommin". Itse en ole pystynyt sanomaan sitä tapahtuneen jälkeen ääneen,en sillä etten rakastaisi, vaan koska olen niin pettynyt vielä.


    • Itsekinkokenutolen

      Riippuu tilanteesta, kauanko oli jatkunut ja mitkä oli syyt miehelläsi pettää? Oliko tunteita toista kohtaan? Voimia.

    • sydänsirpale

      Syy on aina pettäjässä, turhaa syyllistää sitä jota on loukattu.Ei löydy mitään syytä tehdä niin julmaa toista kohtaan.Kestä vuosia ennen kuin luottamus palaa, ja sen täytyy ansaita.

    • elämäopettaa

      Se on todellakin niin, että se luottamus on ansaittava takaisin. Kohdallani ei tapahtunut näin, vaan koko ajan toisella oli epämääräisiä juttuja meneillään; facessa ilmaantui minulle tuntemattomia naiskavereita, puhelin aina mukana/äänettömällä, järjesti aina menoa, että sai käydä tarkistamassa puhelinta/soittamassa, tuli uudet salasanat läppäriin yms. siis kaikkea epämääräistä, ei puhettakaan, että olisi mistään puhunut tai käytöstään muuttanut, mutta kysymyksessä olikin tapapettäjä, entiset suhteetkin sen kertoivat, samalla tavalla käyttäytynyt, eikä ymmärtänyt mikä on vialla...

      • "tuli uudet salasanat läppäriin"
        Ilmeisesti sinä olet sellainen henkilö, joka avaa toisille tulleet kirjeetkin? Sinusta on varmaan myös hyväksyttävää, että toinen lukee sinun kaikki viestittelyt ja kirjeet omine lupineen. Että kaikki on sinulle sallittua, kunhan se vain palvelee sinun omaa minääsi ja omia epäilyksiä. Että jotkun voivatkin olla noin sairalloisen uteliaita.

        Jokaisen oman tietoturvan kannalta olisi ihan hyväkin, että jokainen vaihtaisi toisinaan omaa salasanaansa. Mitä hyötyä salasanasta on, jos sen tietää joku toinenkin? Ja pystyy sen avulla saamaan toisen asiat omaan tietoonsa. Eikö jokaiselle pidä vieläkään sallia oma yksityisyytensä? Jos ette halua yksityisyyttä, ottakaa salsanaksi vaikka; qwerty.


      • Katsoitseäsi

        Hei kyllä oot hölömö kun käyt toisen naisen kimppuun. Taidat olla kakkosten puolustaja. Minä ainakin tutkin miehen kaikki mahdolliset viestit kun kakkonen paljastui. Samassa taloudessa asuessa on oltava rehellinen myös toiseen suuntaan.


      • Katsoitseäsi kirjoitti:

        Hei kyllä oot hölömö kun käyt toisen naisen kimppuun. Taidat olla kakkosten puolustaja. Minä ainakin tutkin miehen kaikki mahdolliset viestit kun kakkonen paljastui. Samassa taloudessa asuessa on oltava rehellinen myös toiseen suuntaan.

        Reps. Taidat itse olla "hölömö" landelainen. :D

        Varmaan sinun miehesi oppi kiinnijääntinsä jälkeen salaaman tekemisensä paremmin ja jättämään sinun luettavaksi vain "valikoitua" tekstiä.


      • jotainrajaa
        Katsoitseäsi kirjoitti:

        Hei kyllä oot hölömö kun käyt toisen naisen kimppuun. Taidat olla kakkosten puolustaja. Minä ainakin tutkin miehen kaikki mahdolliset viestit kun kakkonen paljastui. Samassa taloudessa asuessa on oltava rehellinen myös toiseen suuntaan.

        Pitää olla rehellinen molempien. Mutta suot kai miehellesikin saman oikeuden sun puhelimeen ja sähköpostiin? Jokaisella on oikeus yksityisyyteen myös parisuhteessa. Olisko susta kiva, jos esim. ystäväsi laittaisi sulle vaikka viestin, jossa kertoisi sulle luottamuksellisia asioita, joita ei missään tapauksessa halua kenenkään tietävän ja sun mies vaikkapa lukisi sen? Törkeää ystävän luottamuksen pettämistä se on.
        Luuletko, ettei mies poista heti viestejä, jos ne on arkaluontoisia? Et sä mitenkään pysty pidemmän päälle miestäsi vahtimaan, ei hän sentään vanki ole, pettäminen ei ole rikos.


      • Sattanasentää
        Corniche kirjoitti:

        Reps. Taidat itse olla "hölömö" landelainen. :D

        Varmaan sinun miehesi oppi kiinnijääntinsä jälkeen salaaman tekemisensä paremmin ja jättämään sinun luettavaksi vain "valikoitua" tekstiä.

        En ole tuo kommentoija. Eikö tänne saa landelaiset kirjoitella? Olet itse varsinainen hepsankeikka. Meillä ainakin kirjeet availlaan kuka milloinkin ja vastaillaan kenenkin puhelimeen ja luetaan viestejä. Kukaan ystävistämme ei ole ikinä laittanut viesteissään mitään arkaluonteista, ne puhutaankin kasvokkain.


      • Sattanasentää kirjoitti:

        En ole tuo kommentoija. Eikö tänne saa landelaiset kirjoitella? Olet itse varsinainen hepsankeikka. Meillä ainakin kirjeet availlaan kuka milloinkin ja vastaillaan kenenkin puhelimeen ja luetaan viestejä. Kukaan ystävistämme ei ole ikinä laittanut viesteissään mitään arkaluonteista, ne puhutaankin kasvokkain.

        Tietysti "landelaisetkin" saa kirjoitella. Ei kannata provosoitua pienestä heitosta.

        No niin taidan välillä ollakin. Se on piristävää olla välillä. Ei elämä ole aina niin vakavaa, koettaisit sinäkin joskus rentoutua.


    • luottamuspitäälöytyä

      Uskotko mielummin "toista" naista mielummin kuin miestäsi? Miksi!? Eikö teillä ole luottamusta?

      • miksimiespetti

        Eikö tuossa luottamus ole jo aika kovalla koetuksella, kun toinen nainen ilmoittaa, että hänellä on suhde miehen kanssa? Harva tuollaista ihan pahasuopaisuuttaan keksii. Mä aloittajana pistäisin miehen koville. Miksi mies petti?


      • vaimotus

        Mies tunnusti kaiken,joten uskon.


    • Selkärankaa

      Niin se vain on että jos luottamus menee kerran, ei sitä saa takaisin. On rankkaa aina epäillä toista, epäilykset herää pienestäkin. Jos on kerrankin petetty, tai jos on kerrankin valehdeltu aivan sama juttu. Uskottomuus voi saada petetynkin uskottomaksi, kait se on pettäjän palkka sit se. Saa maistaa omaa lääkettään.

    • minnie69

      Luottamuksen saa takaisin, riippuu miehen käytöksestä, mutta aikaa siinä menee. Tämän kaiken samoin kokeneena, voin sanoa...et näin kahden vuoden jälkeenkin olen vielä haavoilla. Toisessa suhteessa ei ollut muuta kuin seksiä, tosin toisen naisen osalta myös rakkautta. Ja miehen yrittäessä lopettaa suhde, nainen päätti kostaa ja kertoa minulle kaikki. klassista ja säälittävää. Hajosin täysin, koska luulin että meillä meni hyvin, seksiäkin oli, hyvää sellaista ja rakkautta. Sain kuitenkin kaiken tämän jälkeen paremman miehen vierelleni. Luotan ja uskon häneen, mutta edelleenkin tekee kipeää ajatella, miten hän toimi selkäni takana.. Ota aikaa, tee vain mitä haluat, ajattele itseäsi! Syy on aina pettäjässä ja usein toinen nainen myös ripustautuu ja koukuttaa miehen...Oma mieheni pelkäsi naisen paljastavan kaiken, jollei pidä tätä ystävyyden tasolla ja jatka seksisuhdetta. aika sairasta.

      • uskomitäuskot

        seli seli, ainahan se on toisen naisen vika kun mies pettää.
        Oikeasti se on 100% mieheltä täysin tietoinen ja tarkoituksella tehty teko, niin se ensimmäinen nainti kuin ne kaikki muutkin sen jälkeen.


      • noniimpätietenkin

        Toki mies sanoo, että suhde oli pelkkää seksiä, koska ei halua loukata sua. Mun mielestä miehilläkin on tunteet (yllätys, yllätys) ja jos suhde on jatkunut pitkään, niin on siinä mieskin jotain muutakin tuntenut kuin pelkkää himoa. Jos pelkästä seksistä on kyse, niin eihän kukaan ole niin tyhmä, että samaa panee vaan harrastaa yhden illan juttuja. Niistä kun harvoin jää edes kiinni.
        Mitä lie mies luvannut kakkoselleen kun hän kertoi suhteesta sulle. En usko, että pelkästään kostoksi niin toimi.
        Kyllä se niin on, ettei pettäjä ajattele muuta kuin omaa napaansa. Sunkin mies kertoi että pelkäsi naisen paljastavan hänet jos hän ei jatka suhdetta. Ihan puppua. Miehen oma valinta. Otti riskin ja jäi kiinni. Mikä oli hänelle ihan oikein.
        Sunkin tarinasta voi rivien välistä lukea, että suurin syyllinen miehesi tekoon on se toinen nainen, joka koukutti ja ripustautui mieheen. Ei se niin vaan mene. Miehen oma valinta ja halu sai hänet tuohon tilanteeseen. Älä syytä toista vaan ole iloinen, että kertoi sulle miehesi olevan täysin kusipää.
        Mä kuuntelin nuo selitykset eks-mieheltäni monta kertaa. Miten se toinen ripustautui ja hän ei halunnut loukata naista, siksi jatkoi suhdetta. Ja hulluksi tietysti haukkui kun tuli mulle kertomaan mitä mies puuhaa. Säälittävää ja ihan turhaa. Ei miestä väkisin viedä. Ero tuli ja kamala itku, että sua mä vain rakastan. Ei rakastanut, arvostanut eikä kunnioittanut.


      • RipustautunutKakkonen
        noniimpätietenkin kirjoitti:

        Toki mies sanoo, että suhde oli pelkkää seksiä, koska ei halua loukata sua. Mun mielestä miehilläkin on tunteet (yllätys, yllätys) ja jos suhde on jatkunut pitkään, niin on siinä mieskin jotain muutakin tuntenut kuin pelkkää himoa. Jos pelkästä seksistä on kyse, niin eihän kukaan ole niin tyhmä, että samaa panee vaan harrastaa yhden illan juttuja. Niistä kun harvoin jää edes kiinni.
        Mitä lie mies luvannut kakkoselleen kun hän kertoi suhteesta sulle. En usko, että pelkästään kostoksi niin toimi.
        Kyllä se niin on, ettei pettäjä ajattele muuta kuin omaa napaansa. Sunkin mies kertoi että pelkäsi naisen paljastavan hänet jos hän ei jatka suhdetta. Ihan puppua. Miehen oma valinta. Otti riskin ja jäi kiinni. Mikä oli hänelle ihan oikein.
        Sunkin tarinasta voi rivien välistä lukea, että suurin syyllinen miehesi tekoon on se toinen nainen, joka koukutti ja ripustautui mieheen. Ei se niin vaan mene. Miehen oma valinta ja halu sai hänet tuohon tilanteeseen. Älä syytä toista vaan ole iloinen, että kertoi sulle miehesi olevan täysin kusipää.
        Mä kuuntelin nuo selitykset eks-mieheltäni monta kertaa. Miten se toinen ripustautui ja hän ei halunnut loukata naista, siksi jatkoi suhdetta. Ja hulluksi tietysti haukkui kun tuli mulle kertomaan mitä mies puuhaa. Säälittävää ja ihan turhaa. Ei miestä väkisin viedä. Ero tuli ja kamala itku, että sua mä vain rakastan. Ei rakastanut, arvostanut eikä kunnioittanut.

        Olen ollut toinen nainen. Mies piiritti minua pitkään, oli kai sellaisella valloitusretkellä. Se hiveli itsetuntoani. Seksi oli intohimoista, niinkuin alkuun kuuluu.

        Olin aivan miehen lumoissa, mutta ei mies mitään luvannut. Ei juurikaan puhuttu hänen puolisostaan eikä mies moittinut tätä. Nyt jälkikäteen katsoen kyllä minä taisin kuitenkin olla se ripustautuja. Sinnikäs. Mies varmaankin odotti, että tilanne laukeaisi jotenkin ja pääsisi minusta eroon. No, suhde paljastui 3 vuoden jälkeen ja loppui siihen paikkaan. Kyllä miehen motiivi oli valloittaa minut (tai joku) ja saada pari kertaa seksiä. Sitten kun suhde jatkui niin kauan, niin se taas pohjautui minun aktiivisuuteeni ja mies varmaan toivoi etten olisi ottanut yhteyttä. Ei kuitenkaan sanonut mitään.

        Aluksi selittelin itselleni kaikkea, mutta nyt toistakymmentä vuotta myöhemmin näen asian selvemmin. Enkä todellakaan ole ylpeä asiasta. Mutta opin ainakin kerrasta että varattuihin ei kosketa ja omassa suhteessa on hyvä vaalia omalta osalta uskollisuutta. Uskottomuutta on ollut maailman sivu, mutta kyllä siinä sattuu kaikkia osapuolia.


      • Kakkoneneioleykkönen
        RipustautunutKakkonen kirjoitti:

        Olen ollut toinen nainen. Mies piiritti minua pitkään, oli kai sellaisella valloitusretkellä. Se hiveli itsetuntoani. Seksi oli intohimoista, niinkuin alkuun kuuluu.

        Olin aivan miehen lumoissa, mutta ei mies mitään luvannut. Ei juurikaan puhuttu hänen puolisostaan eikä mies moittinut tätä. Nyt jälkikäteen katsoen kyllä minä taisin kuitenkin olla se ripustautuja. Sinnikäs. Mies varmaankin odotti, että tilanne laukeaisi jotenkin ja pääsisi minusta eroon. No, suhde paljastui 3 vuoden jälkeen ja loppui siihen paikkaan. Kyllä miehen motiivi oli valloittaa minut (tai joku) ja saada pari kertaa seksiä. Sitten kun suhde jatkui niin kauan, niin se taas pohjautui minun aktiivisuuteeni ja mies varmaan toivoi etten olisi ottanut yhteyttä. Ei kuitenkaan sanonut mitään.

        Aluksi selittelin itselleni kaikkea, mutta nyt toistakymmentä vuotta myöhemmin näen asian selvemmin. Enkä todellakaan ole ylpeä asiasta. Mutta opin ainakin kerrasta että varattuihin ei kosketa ja omassa suhteessa on hyvä vaalia omalta osalta uskollisuutta. Uskottomuutta on ollut maailman sivu, mutta kyllä siinä sattuu kaikkia osapuolia.

        Kiitos rehellisestä ja avartavasta kommentistasi! Noin se salasuhde yleensä menee. Mies on ensihuuman jälkeen usein jatkossa vähemmän aloitteellinen, mutta se juuri saa kakkosnaisessa aikaan päinvastaisen reaktion. Takertumista ja roikkumista!
        Ikävä kyllä ystäväpiirissäni on näitä sinkkunaisia, joten hyvin läheltä on tullut nähtyä heidän toimintaansa eikä se aina ole kovin mairittelevaa naissukupuolta kohtaan.


      • pettäjäonitsesyyllinen
        Kakkoneneioleykkönen kirjoitti:

        Kiitos rehellisestä ja avartavasta kommentistasi! Noin se salasuhde yleensä menee. Mies on ensihuuman jälkeen usein jatkossa vähemmän aloitteellinen, mutta se juuri saa kakkosnaisessa aikaan päinvastaisen reaktion. Takertumista ja roikkumista!
        Ikävä kyllä ystäväpiirissäni on näitä sinkkunaisia, joten hyvin läheltä on tullut nähtyä heidän toimintaansa eikä se aina ole kovin mairittelevaa naissukupuolta kohtaan.

        No eipä taida miehellä olla selkärankaa jos ei uskalla sanoa EI! Ensinnäkin miehen on turha syytellä kakkosta koska itse on leikkiin ryhtynyt eikä osaa lopettaa, pelkkä EI riittää, muussa tapauksessa ei arvosta omaa naistaan eikä rakasta. Pettäjä selittää mustan valkoiseksi kunhan saa mitä haluaa ja usein saa koska valehtelee hyvin. "Ei halua loukata"- just juu, mutta nimenomaan loukkaamista se petos on.
        Hetken sitä voi kasata omaa itseään ja suunnitella minkälaista tulevaisuutta haluaa mutten pettäjän kanssa ikinä suunnitelis tulevaisuutta.


      • munattomiaäijiäteillä
        Kakkoneneioleykkönen kirjoitti:

        Kiitos rehellisestä ja avartavasta kommentistasi! Noin se salasuhde yleensä menee. Mies on ensihuuman jälkeen usein jatkossa vähemmän aloitteellinen, mutta se juuri saa kakkosnaisessa aikaan päinvastaisen reaktion. Takertumista ja roikkumista!
        Ikävä kyllä ystäväpiirissäni on näitä sinkkunaisia, joten hyvin läheltä on tullut nähtyä heidän toimintaansa eikä se aina ole kovin mairittelevaa naissukupuolta kohtaan.

        Voi hemmetti taas teidän juttuja. Mikä mies se sellainen on ettei uskalla reilusti kertoa kakkoselleen, että tää oli tässä? Syyttää ripustautujaksi ja vaikka miksi ja itse ei tee mitään sen hyväksi että suhde päättyisi. Ja te hölmöt uskotte, että kakkonen se roikkuu ja piinaa miestä. Roikkuu kun mies antaa roikkua.
        Pettää uskaltaa mutta ei uskalla tehdä eroa kakkosestaan. Eli pelkää kiinnijäämistä kuin ruttoa. Munattomia äijiä ja te uskotte kaikki selitykset.
        Miestä ei kukaan voi pakottaa pettämään eikä jatkamaan pettämistä. Hän tekee sen omasta halustaan syystä jonka tietää vain hän itse. Sama koskee naisia. Älkää nyt vaimot olko hölmöjä. Väkisin ei kukaan nainen pitele miestä suhteessa. Ei edes vaimot niin miten ne kakkoset sen tekisi? Noitumallako?


      • Niin, ainahan se syy on siinä toisessa petetyn silmin. Omissa tekemisissä tai oman puolison tekemisissä ei ole mitään vikaa. Se ihana oma puoliso on tavallisesti petetyn silmin nähtynä kavalan viettelyn uhri. Jos kerran peteyn mielestä syy on sen toisen, niin miksi petetyllä menee luottamus omaan puolisoon? Hänen oma puolisonsahan on vain pelkkä viaton uhri? Vai onko?

        On tyypillistä naistaan pettäneen miehen vakuuttelua, että luottamus tulee takaisin. Mies koettaa vakuuttaa meille naisille, että luottakaa vain siihen pettäneeseen mieheen. Ei saisi missään tapauksessa heivata miestä ulos. Mieshän joutuisi olemaan ilman naista, tuskin se kakkonen ottaisi pettäjämiestä omaan talouteensa asumaan? Mies vakuuttaa aina omalle puolisolleen, että siinä toisessa suhteessa oli kyse vain seksistä, ei ollenkaan rakkaudesta. Jos hän sen menisi sanomaan ykköselleen, loppuisi hänellä loputkin keinot saada oma puoliso pysymään hänen kanssaan.
        Jos joku on niin naivi, ettäuskoo, että se pettänyt osapuoli lopettaa suhteensa kakkoseen, niin siitä vain luulkoon. Pettäjä jatkaa sitä kuitenkin, salaa vain tekemisensä paremmin. Miksi hän lopettaisi, kun hän olisi huomaa, kuinka helppoa on vakuutella omalle puolisolleen, että se oli vain yksi seksijuttuhairahdus. Ja oma puoliso on vielä niin hölmö että uskoo sen. Voihan hän vakuutella sitä puolisolleen jatkossakin. Kun se kerran muka menee niin helposti läpi - ja luottamus mukamas palautuu.

        On typerää harhaista haaveilua, että luottamus tulee takaisin. Mutta ei se tule. Kuka hullu roikkuisi suhteessa, jossa ei luota toiseen kokonaisen vuoden? Entä jopa kaksi? Voiko sanoa rakastavansa toista, jos ei luota häneen? En usko. En minä ainakaan voisi niin sanoa.
        Jos sinä väität sen kaiken kokeneena että luottamuksen saa takaisin ja olet vielä "haavoilla" kahden vuoden jälkeen, niin et sinä ole silloin sitä vielä takaisin saanut. Onko kenelläkään aikaa tuhlata siinä kipuilussa ja luottamisen etsimisessä vielä seuraavat 3 vuotta? Tai enemmän? Entä kun se ei silloinkaan löydy? Huono valintako?

        Taisi se sinun kakkosesi kostaa ja kertoa vaimollesi. Oma mokasi. Olisit hoitanut suhteen paremmin. Onko mukavaa huomata, että et olekaan niin täydellinen?


      • minnie69

        En voi kuin ihmetellä kommettien henkistä tasoa. Toinen nainen kiteytti asiat aika hyvin ja selkeästi työstänyt asiaa mielessään, on vahvuuden merkki, että pystyy näkemään myös oman toiminnan olevan syypää tiettyihin asioihin. Toiset tuntuvat katkerilta...Syytän toki pettämisestä miestäni, joka on toki myöntänyt pettäneensä ja kyllä niinkin hullua, että uskon, että kyse oli VAIN seksistä, jota mies toki oli halunnut aluksi. Miehet kun pystyvät hommaan ihan ilman tunteita..Ja naiset..ystävistäni jokunen on ollut toinen nainen ja huh huh, kyllä he osaavat pelin ja siinä mies on aika avuton. Oma mieheni oli nätisti yrittänyt lopettaa useaan otteeseen, mutta nainen oli vetänyt sellaiset kilarit, että nätisti ei olisi mikään onnistunut. Toisella naisella on suuri rooli pettämiskuvioissa! Luottamuksen saa takaisin, oma mieheni on hyvin katuva ja todella pahoillaan. Olen yrittänyt ymmärtää joka kantilta tapahtumia, enkä todellakaan ota syytä pettämisestä itselleni, enhän tiennyt mitäänHuom! luotin mieheeni ja meillä meni hyvin. Olen vamasti pitkään haavoilla tapahtuneesta, luonnollisesti, onhan luottamukseni petetty! Meidän tapauksessa rakkaus voittaa :)


      • mariasume
        Corniche kirjoitti:

        Niin, ainahan se syy on siinä toisessa petetyn silmin. Omissa tekemisissä tai oman puolison tekemisissä ei ole mitään vikaa. Se ihana oma puoliso on tavallisesti petetyn silmin nähtynä kavalan viettelyn uhri. Jos kerran peteyn mielestä syy on sen toisen, niin miksi petetyllä menee luottamus omaan puolisoon? Hänen oma puolisonsahan on vain pelkkä viaton uhri? Vai onko?

        On tyypillistä naistaan pettäneen miehen vakuuttelua, että luottamus tulee takaisin. Mies koettaa vakuuttaa meille naisille, että luottakaa vain siihen pettäneeseen mieheen. Ei saisi missään tapauksessa heivata miestä ulos. Mieshän joutuisi olemaan ilman naista, tuskin se kakkonen ottaisi pettäjämiestä omaan talouteensa asumaan? Mies vakuuttaa aina omalle puolisolleen, että siinä toisessa suhteessa oli kyse vain seksistä, ei ollenkaan rakkaudesta. Jos hän sen menisi sanomaan ykköselleen, loppuisi hänellä loputkin keinot saada oma puoliso pysymään hänen kanssaan.
        Jos joku on niin naivi, ettäuskoo, että se pettänyt osapuoli lopettaa suhteensa kakkoseen, niin siitä vain luulkoon. Pettäjä jatkaa sitä kuitenkin, salaa vain tekemisensä paremmin. Miksi hän lopettaisi, kun hän olisi huomaa, kuinka helppoa on vakuutella omalle puolisolleen, että se oli vain yksi seksijuttuhairahdus. Ja oma puoliso on vielä niin hölmö että uskoo sen. Voihan hän vakuutella sitä puolisolleen jatkossakin. Kun se kerran muka menee niin helposti läpi - ja luottamus mukamas palautuu.

        On typerää harhaista haaveilua, että luottamus tulee takaisin. Mutta ei se tule. Kuka hullu roikkuisi suhteessa, jossa ei luota toiseen kokonaisen vuoden? Entä jopa kaksi? Voiko sanoa rakastavansa toista, jos ei luota häneen? En usko. En minä ainakaan voisi niin sanoa.
        Jos sinä väität sen kaiken kokeneena että luottamuksen saa takaisin ja olet vielä "haavoilla" kahden vuoden jälkeen, niin et sinä ole silloin sitä vielä takaisin saanut. Onko kenelläkään aikaa tuhlata siinä kipuilussa ja luottamisen etsimisessä vielä seuraavat 3 vuotta? Tai enemmän? Entä kun se ei silloinkaan löydy? Huono valintako?

        Taisi se sinun kakkosesi kostaa ja kertoa vaimollesi. Oma mokasi. Olisit hoitanut suhteen paremmin. Onko mukavaa huomata, että et olekaan niin täydellinen?

        Taidat olla maalta, kun on noin paljon kirjoitusvirheitä :D


      • Eiolepetetty
        Corniche kirjoitti:

        Niin, ainahan se syy on siinä toisessa petetyn silmin. Omissa tekemisissä tai oman puolison tekemisissä ei ole mitään vikaa. Se ihana oma puoliso on tavallisesti petetyn silmin nähtynä kavalan viettelyn uhri. Jos kerran peteyn mielestä syy on sen toisen, niin miksi petetyllä menee luottamus omaan puolisoon? Hänen oma puolisonsahan on vain pelkkä viaton uhri? Vai onko?

        On tyypillistä naistaan pettäneen miehen vakuuttelua, että luottamus tulee takaisin. Mies koettaa vakuuttaa meille naisille, että luottakaa vain siihen pettäneeseen mieheen. Ei saisi missään tapauksessa heivata miestä ulos. Mieshän joutuisi olemaan ilman naista, tuskin se kakkonen ottaisi pettäjämiestä omaan talouteensa asumaan? Mies vakuuttaa aina omalle puolisolleen, että siinä toisessa suhteessa oli kyse vain seksistä, ei ollenkaan rakkaudesta. Jos hän sen menisi sanomaan ykköselleen, loppuisi hänellä loputkin keinot saada oma puoliso pysymään hänen kanssaan.
        Jos joku on niin naivi, ettäuskoo, että se pettänyt osapuoli lopettaa suhteensa kakkoseen, niin siitä vain luulkoon. Pettäjä jatkaa sitä kuitenkin, salaa vain tekemisensä paremmin. Miksi hän lopettaisi, kun hän olisi huomaa, kuinka helppoa on vakuutella omalle puolisolleen, että se oli vain yksi seksijuttuhairahdus. Ja oma puoliso on vielä niin hölmö että uskoo sen. Voihan hän vakuutella sitä puolisolleen jatkossakin. Kun se kerran muka menee niin helposti läpi - ja luottamus mukamas palautuu.

        On typerää harhaista haaveilua, että luottamus tulee takaisin. Mutta ei se tule. Kuka hullu roikkuisi suhteessa, jossa ei luota toiseen kokonaisen vuoden? Entä jopa kaksi? Voiko sanoa rakastavansa toista, jos ei luota häneen? En usko. En minä ainakaan voisi niin sanoa.
        Jos sinä väität sen kaiken kokeneena että luottamuksen saa takaisin ja olet vielä "haavoilla" kahden vuoden jälkeen, niin et sinä ole silloin sitä vielä takaisin saanut. Onko kenelläkään aikaa tuhlata siinä kipuilussa ja luottamisen etsimisessä vielä seuraavat 3 vuotta? Tai enemmän? Entä kun se ei silloinkaan löydy? Huono valintako?

        Taisi se sinun kakkosesi kostaa ja kertoa vaimollesi. Oma mokasi. Olisit hoitanut suhteen paremmin. Onko mukavaa huomata, että et olekaan niin täydellinen?

        Vaikka pettäjä olisikin niin härski, että jatkaa suhdettaan kaikista vakuutteluistaan huolimatta edelleenkin niin peräänkuulutan sen kakkosnaisen häpeäntunnetta. Eikö yhtään hävetä paljastuessaan jonkun parisuhteen lieveilmiöksi ja ääliömäisen pettäjän sulostuttajaksi? Missä on ko. naisten omanarvon ja myös häpeän tunne!
        Minä ainakin häpeäisin itseni maanrakoon!

        Kakkonen on epäterve mielenmaailmaltaan!


      • thechoiceisyours
        minnie69 kirjoitti:

        En voi kuin ihmetellä kommettien henkistä tasoa. Toinen nainen kiteytti asiat aika hyvin ja selkeästi työstänyt asiaa mielessään, on vahvuuden merkki, että pystyy näkemään myös oman toiminnan olevan syypää tiettyihin asioihin. Toiset tuntuvat katkerilta...Syytän toki pettämisestä miestäni, joka on toki myöntänyt pettäneensä ja kyllä niinkin hullua, että uskon, että kyse oli VAIN seksistä, jota mies toki oli halunnut aluksi. Miehet kun pystyvät hommaan ihan ilman tunteita..Ja naiset..ystävistäni jokunen on ollut toinen nainen ja huh huh, kyllä he osaavat pelin ja siinä mies on aika avuton. Oma mieheni oli nätisti yrittänyt lopettaa useaan otteeseen, mutta nainen oli vetänyt sellaiset kilarit, että nätisti ei olisi mikään onnistunut. Toisella naisella on suuri rooli pettämiskuvioissa! Luottamuksen saa takaisin, oma mieheni on hyvin katuva ja todella pahoillaan. Olen yrittänyt ymmärtää joka kantilta tapahtumia, enkä todellakaan ota syytä pettämisestä itselleni, enhän tiennyt mitäänHuom! luotin mieheeni ja meillä meni hyvin. Olen vamasti pitkään haavoilla tapahtuneesta, luonnollisesti, onhan luottamukseni petetty! Meidän tapauksessa rakkaus voittaa :)

        Omapa on valintasi, petturi aina selittää minkä kerkee ja sinä uskot. Jos homma olisi jäänyt pelkkään seksiin et taatusti olis koskaan saanut tietää ja silti ukkos olisi sua pettänyt. Ei oikein vaikuta arvostukselta mun mielestä.


      • sanonvieläkerranettä
        Eiolepetetty kirjoitti:

        Vaikka pettäjä olisikin niin härski, että jatkaa suhdettaan kaikista vakuutteluistaan huolimatta edelleenkin niin peräänkuulutan sen kakkosnaisen häpeäntunnetta. Eikö yhtään hävetä paljastuessaan jonkun parisuhteen lieveilmiöksi ja ääliömäisen pettäjän sulostuttajaksi? Missä on ko. naisten omanarvon ja myös häpeän tunne!
        Minä ainakin häpeäisin itseni maanrakoon!

        Kakkonen on epäterve mielenmaailmaltaan!

        Kenenkään vieraan ihmisen velvollisuus ei ole pitää huolta varattujen moraalista.


      • Minnie69
        RipustautunutKakkonen kirjoitti:

        Olen ollut toinen nainen. Mies piiritti minua pitkään, oli kai sellaisella valloitusretkellä. Se hiveli itsetuntoani. Seksi oli intohimoista, niinkuin alkuun kuuluu.

        Olin aivan miehen lumoissa, mutta ei mies mitään luvannut. Ei juurikaan puhuttu hänen puolisostaan eikä mies moittinut tätä. Nyt jälkikäteen katsoen kyllä minä taisin kuitenkin olla se ripustautuja. Sinnikäs. Mies varmaankin odotti, että tilanne laukeaisi jotenkin ja pääsisi minusta eroon. No, suhde paljastui 3 vuoden jälkeen ja loppui siihen paikkaan. Kyllä miehen motiivi oli valloittaa minut (tai joku) ja saada pari kertaa seksiä. Sitten kun suhde jatkui niin kauan, niin se taas pohjautui minun aktiivisuuteeni ja mies varmaan toivoi etten olisi ottanut yhteyttä. Ei kuitenkaan sanonut mitään.

        Aluksi selittelin itselleni kaikkea, mutta nyt toistakymmentä vuotta myöhemmin näen asian selvemmin. Enkä todellakaan ole ylpeä asiasta. Mutta opin ainakin kerrasta että varattuihin ei kosketa ja omassa suhteessa on hyvä vaalia omalta osalta uskollisuutta. Uskottomuutta on ollut maailman sivu, mutta kyllä siinä sattuu kaikkia osapuolia.

        Kiitos rehellisyydestä ja näkökulmasta, tämä on harvinaista tällä palstalla!


      • Minnie69
        thechoiceisyours kirjoitti:

        Omapa on valintasi, petturi aina selittää minkä kerkee ja sinä uskot. Jos homma olisi jäänyt pelkkään seksiin et taatusti olis koskaan saanut tietää ja silti ukkos olisi sua pettänyt. Ei oikein vaikuta arvostukselta mun mielestä.

        Jep, näinpä. Kuulin siitä koska nainen rakastui ja hänelle ei oltu luvattu mitään, sen olen kuulut ihan häneltäkin..nainen kuitenkin aina alkaa kuvittelemaan kaikkea..surullista ja säälittää, että pitää kostaa ja näin ollen vetää minut kuvioon mukaan. mies kuitenkin kantaa nyt vastuunsa. Toinen nainen verhoutuu aina puhimykseski joka ei ole vastuussa mistään, ei, jos haluaa kevyeisti itseään jakaa, ihan hänen asia, turha esittää muuta..


      • mariasume kirjoitti:

        Taidat olla maalta, kun on noin paljon kirjoitusvirheitä :D

        On pakko laittaa joitakin kirjoitusvirheitä omiin kirjoituksiin, jotta landelaiset eivät tuntisi oloaan niin tyhmiksi. :D


      • Korniche

        Kornia...


      • Sanovaan
        sanonvieläkerranettä kirjoitti:

        Kenenkään vieraan ihmisen velvollisuus ei ole pitää huolta varattujen moraalista.

        Kysymys olikin kakkosen moraalista! Jokainen toisinajatteleva saa/voi arvostella ja pitää huolta, kun asia tuodaan julkiselle keskustelupalstalle. Kuka sen kieltää?


      • 463e43rfg
        Minnie69 kirjoitti:

        Jep, näinpä. Kuulin siitä koska nainen rakastui ja hänelle ei oltu luvattu mitään, sen olen kuulut ihan häneltäkin..nainen kuitenkin aina alkaa kuvittelemaan kaikkea..surullista ja säälittää, että pitää kostaa ja näin ollen vetää minut kuvioon mukaan. mies kuitenkin kantaa nyt vastuunsa. Toinen nainen verhoutuu aina puhimykseski joka ei ole vastuussa mistään, ei, jos haluaa kevyeisti itseään jakaa, ihan hänen asia, turha esittää muuta..

        Sulla meni pointti nyt täysin yli hilseen tai sit tekeydyt tyhmäksi koska se "rakas" ukko nyt vaan ei voi tehdä väärin. Ukkos petti sua, meneekö jakeluun? Aivan sama millä lailla asia ilmeni, ei sillä ole merkitystä vaikka kakkonen ihastui ukkeliis. Ukkos siihen petokseen on syyllinen koska alunperin halus käydä vieraissa. Ei arvostanut vaimoaan pätkän vertaa mutta tietysti katuu nyt kun mopo karkasi käsistä.


      • Eiolepetetty kirjoitti:

        Vaikka pettäjä olisikin niin härski, että jatkaa suhdettaan kaikista vakuutteluistaan huolimatta edelleenkin niin peräänkuulutan sen kakkosnaisen häpeäntunnetta. Eikö yhtään hävetä paljastuessaan jonkun parisuhteen lieveilmiöksi ja ääliömäisen pettäjän sulostuttajaksi? Missä on ko. naisten omanarvon ja myös häpeän tunne!
        Minä ainakin häpeäisin itseni maanrakoon!

        Kakkonen on epäterve mielenmaailmaltaan!

        Kuinkakohan paljon sen pettäjämiehen oma puoliso häpeää sitä, että onkin osottautunut, että hän itse on ollut niin tyhmä? Ja että on luottanut aina oman miehensä puheisiin, vaikka se mies on muhinoinut muiden naisten kanssa. Häpeääkö hän, että on valinnut miehekseen "ääliön"? Mitä se kertoo sen vaimon tasosta?
        Se vähän riippuu asioista. Että minkä luonteinen se suhde olisi. Jos vaikka minä vapaana ollessani olen eksynyt jonkun sellaisen miehen kanssa suhteeseen, jossa se mies onkin paljastunut ukkomieheksi, niin ei siinä päällimmäisenä ole mitkään häpeäntunteet. Kyllä minua alkaisi lähinnä vituttamaan, jos hommassa olisi tunteet pelissä ja olisi puhuttu yhteisestä elämästä. Ja tulisi halu hieman kurmuuttaa sitä miestä vaikka vihjaamalla siitä suhteesta hänen vaimolleen.
        Jos taas se suhde olisi ollut enemmänkin seksiin perustuvaa, niin ei minua alkaisi hävettämään se ollenkaan. No ehkä hänen vaimoaan minua kävisi hieman sääliksi. Mutta se tunne menisi kyllä ohi aika pian. Se, loppuisiko se minun suhde siihen ukkomieheen riippuisi paljolti siitä, että kuinka tyydyttävää se seksi on ollut minulle. Ei minua hävettäisi olla sen ukkomiehen panona, jos minä itse nautin saamastani seksistä. Varmaankin alkaisin katsastamaan hiljalleen uutta miestä elämääni ja palauttaisin sitten sen paljastuneen ukkomiehen takaisin kiertoon omalle vaimolleen. Vähän niinkuin että "kiitti lainasta".


      • RipustautunutKakkonen
        Minnie69 kirjoitti:

        Kiitos rehellisyydestä ja näkökulmasta, tämä on harvinaista tällä palstalla!

        Koska tapahtuneesta on aikaa, on helpompi olla rehellinen ennen kaikkea itselleen. Aikanaan selittelin itselleni miehen osin vaivaantuneita/innottomia vastauksia puheluihin/viesteihini sillä että on väsynyt. Tai töissä on raskasta. Tai että kärsii tilanteesta kun emme voi olla aina yhdessä. Mutta ne oli omia selittelyitäni. Ihastuin kovasti ja ajattelin meillä olevan jonkin suuremman yhteyden. Takennuin, esitin vahvaa selviytyjää. OIkeasti kuitenkin kaipasin miestä koko ajan.

        Kun tapasimme, meillä oli ihan kivaa, mutta ei mies minua kaivannut väliajoilla. Ihastukseni ja ehkä rakastetuksi tulemisen tarve sai minut jatkamaan ja olemaan aktiivinen. Luulen, että mies taipui tapaamisiin lähinnä siksi ettei ollut varma saisinko kilarit ellei hän tapaisi minua.

        Valitettavasti tuo ei mene ihan nuoruuden ja tyhmyydenkin piikkiin, koska olin suhteen alkaessa 32v. Olisi pitänyt ymmärtää, mutta ihmisen mieli on sellainen kuin on. Ainakin minä selitin mielessäni kaikki parhain päin itseni kannalta ja ehkä sisimmässäni uskoin miehen kartuttavan jonain päivänä valkoisella ratsulla luokseni. No, niin ei tietenkään käynyt, mutta ainakin opin siitä jotain loppuelämäkseni. Myös sen että tuntiessaan on syytä olla avoin eikä rakennella mielessään "totuuksia ja oletuksia". Ja tuo jälkimmäinen liittyy moneen muuhunkin asiaan kuin mahdolliseen parisuhteeseen.


      • Toinen_nainen

        Olen ihan samanlaisessa tilanteessa. Se olen minä, joka aina ehdotan tapaamisia. Miehen vastaukset viesteihini ovat sävyltään tylyjä ja vain parin sanan mittaisia.
        Ei ole kai uskaltanut lopettaa suhdetta kun pelkää, että kerron vaimolle. Suhde on jatkunut jo kolme vuotta.


      • Urpoistaurpoin

        No hitto mulla oli just tollanen lutka joka roikku ja roikku. Pakko oli olla sen kanssa ja viestitellä lähes puol vuotta jotta se ei paljastais kaikkea vaimolle ja että se ymmärtäis vihdoin lopettaa itse sen homman. Mutta miten tyhmä ihmisen pitää olla, että roikkuu kiinni, vaikka kuinka yrität puhua, että ei ole tulevaisuutta ja oltaisko vaan kaverit. Ei, ku ei kuulemma voi olla vaan kaveri. Ei edes tajunnu että kiristää mua täysillä ja oon sen kanssa vaan pakosta! Naurettavinta tässä on vielä se, että se uskoo että mä rakastin sitä ja että se itse lopetti suhteen. Sehän se toki oli mun päämääräkin, jotta se ei lavertelis kellekään tosta hommasta.


      • sadfgdsfsh
        mariasume kirjoitti:

        Taidat olla maalta, kun on noin paljon kirjoitusvirheitä :D

        Mikä sinua vaivaa kun noin maalaiset kaivaa? Maalla on viisaampia ja realistisempia ihmisiä kuin kaupungin kasvatit.

        Kommentissa oli myös johon vastasit: "Oma mieheni oli nätisti yrittänyt lopettaa useaan otteeseen, mutta nainen oli vetänyt sellaiset kilarit, että nätisti ei olisi mikään onnistunut".
        Voi duudeli sentään........hänen mies teki pahimman virheen jos silloin kun haksahti uskottomuuteen!! Selkärangaton, ai että oikein nätisti!


    • kaikkeakanssa

      Kerronpa oman kokemukseni asiasta. Miehelläni oli suhde sihteeriinsä. Jäivät kiinni melko alkuvaiheessa. Mieheni sanoi jäävänsä minun kanssa. Eivät kuulemma halunneet rikkoa kahta perhettä. Kävimme terapiassa, kaikki näytti hyvältä (eli oli opittu varovasemmiksi) kunnes vuoden päästä sihteeri olikin raskaana. Varo siis ettei sinua käytetä hyväksi eroajatukseen totuttelussa ja asioiden järjestelemistä selkäsi takana.

      • tuokomukauskottavatarina

        joo pittää olla kaikkien kanssa.......


      • hjklää

        Ei voi muuta sanoa kuin että kammottavia miehiä voi olla olemassa. Miten tuollaisesta voi edes toipua? Miten mies pystyy katsomaan itseään peilistä tuollaisen valehtelun jälkeen? Otan osaa.

        Kaikkein paras mies on selvästikin seksuaalisesti hyvin haluton mies.


    • pieraiskosikohito

      jaku miehes narahti niii sulta pieru pärähti ja sit sinä heräsit, :)

    • Beybey

      Ladies, se on kuulkaas semmonen homma, että semmonen landepaukku ku Beyoncé on tullut petetyksi ja päätynyt jatkamaan miehensä kanssa siitä huolimatta. Kyseessä kuitenkin maailman kauniimpiin, seksikkäimpiin, lahjakkaimpiin ja rikkaimpiin naisiin lukeutuva kaunotar. Päät pystyyn, kakkoset ei ole mitään.

      • 4yujh

        Ei kakkosista tarvitse välittää mut jos itsestään välittää tajuaa myös sen että se oma "kulta-ukko" on siihen pettämiseen pääsyyllinen.


      • Hähhhh

        Onko joku väittäny toisin?


    • kuspiä

      hei, kerron tässä nyt oman tarinani. Olen se pettäjä. Pettänyt vaimoani, jota rakastan ylikaiken. Minulla oli suhde opiskelukaveriini noin 5-6 kk. Se alkoi toisen osapuolen ihailusta ja ja ilmaisemisesta minuun. Tartuin tuohon. Tiedän tämän johtuvan omasta henkilökohtaisesta krisistä pitkäaikaisten n.17 vuotta kestäneiden ongemien tuottamasta häpeästä ja riittämättömyyden tunteesta. häpesin niin kovasti iteäni ja tuo suhde mikä li pakokeino toiseen todellisuuteen ihmisen pariin kenestä en edes välittänyt vaan sain ihailua osakseni. Suhteessa oli seksiä muutaman kerran, ekalla kerralla se tuntui hyvälle, muut olivat toisen koukuttamista. Olin hirvio ja uskottelin tälle kolmannelle osapuolelle olevani kiinnostunut täsät edelleen ja viestittelimme vielä monta kuukautta tämän jälkeen. Kirjoitin hyvin tunteikkaita ja härskejäkin viestejä. Tiedän että me olemmat tiesimme ettei tämä ole mikään suhde mikä täsät jatkuisi vaan olis pitänyt lopettaa heti kun kiinnostus lopahti. Olen pimittänyt itseltäni todellisen minäni sairauteni vuoksi siis tuon lähes 17 vuotta, viime vuosina korvannut sitä alkoholilla. Nyt kun vaimoni oli jo niin lähellä totuutta ja lisäksi join paljon tein tuon tyhmän vedon. En mitenkään ajatellen vaimoni loukkaamista saati etten rakastasi häntä. jokin vei siihen etten olisi kiukkuinene ja ilkeä hänelle kotona.
      Vaimoni on aina ollut täydellinen ja vaatinut inulta vain ehdotonta avoimmuutta ja luotettauutta ja minä olen pimittänyt koko shteemme ajan mikä olen ja mikä minua vaivaa. En ilkeyttäni saati tarkoituksella. Se vaan on painunut psyykkeen syviin sopukoihi se ongelma ja häpeää kannan päivittäin.
      Jäin kiinni noistaviesteistä n.reilu viikko siitten ja kielsin alussa seksin. Vaimoni kuitenkin keskusteliasiasta hyvin hyvin yksityiskohtaisesti tämän kolmamannen osapulen kanssa. Hän on aivan palasina nyt, sokissa, pettynyt, surullinen, toivoton. En tiedä kuinka auttaa häntä. Kuinka saada ymmärtämään että se en ollut inä ja etten toista tekojani. Tunnen syyllisyyttää siitä että olen nyt helpottunut että puhuin hänelle ensimmäisenä ihmisenä maailmassa sairaudestani plus alkoholi-ongelmasta. Syön anatabusta mutta se alkoholi oli vain korvaushoito sairauteen. Minä en tiedä mitä tehdä, käymme pariterapissa. Tänään ekaa kertaa. Vaimoni on itsetuhoinen japelkään myös siksi. Uskon hänen rakastan minua mutta kuinka voin auttaa häntä ja meitä. Olen pettänyt vaimoani meidän omassa kodissa, pitäisikö meidän muuttaa??? Ollaan nyt nukuttu olkkarissa, eikä makkarissa. Mitä voin tehdä ja selviääkö hän täsät. Voisin antaa vaikka oman henkeni hänen hyvinvoinnin vuoksi. Suurin ongelma on se, että kuinka saan hänet ymmärtämään etten tehnyt noita asioita että olsin kaivannut toista naista. Ei. Tein pakoillakseni ongelmaa. Hän kuvittelee että rakastin tai rakastan tuota toista ja toinen ei halunnut minua ja etten halua olla yksin. Olen ihan umpukujassa. Osaako joku petetty tai vastaavasta häpeästä kärsivä antaa neuvoa?
      Kiitos jo etukäteen.

      • syvästihuvittunut

        voisit antaa vaikka henkesi...........hahahahhaha..........just. Yhtä ja samaa paskaa jauhat. Valhetta valheen perään.

        Olipa hauska juttu lukea. Kiitos nauruista.


      • Yrpö

        Tuo on kuin suoraan minun elämästäni. Itsellä samankaltainen tapaus muutaman vuoden takaa. Petin vaimoani, jatkoin "suhdetta" toiseen naiseen, vaikka en todellakaan ollut siitä millään tasolla kiinnostunut, en halunnut seksiä toisen naisen kanssa enkä mitään muutakaan. Uskottelin ja esitin, tosin muija oli niin hyväuskonen ettei paljoo tarvinnu tehdä tai sanoa kun roikku ja roikku. Pakenin vain omaa elämääni, kriisiä. Rakastin ja rakastan edelleen vain ja ainoastaan vaimoani. Hänkin nyt hajalla, koska se "toinen ämmä" paljasti kaiken, vielä rutkasti liioitellen.


      • Yrpö

        Niin ja sen voisin vielä mainita, että vaikka en lääkityksellä olekaan, niin ihan samalla tavalla musta tuntuu, etten se minä ollut joka niitä asioita teki. En mä ole voinut tehdä niin. Oli ku olis kattonu jotain todella huonoa ö-luokan elokuvaa koko sen ajan. Kaikki oli todella pelkkää kuraa, mutta se oli mun tapa selviytyä sen hetkisestä kriisistä, ojasta allikkoon.


    • kuspiä

      pahoittelut, ei ollut tarkoitus provosoida. Olen itsekkin ollut petetty ja mutta tosin minulle ei kukaan sanonut saati ollut valmistekemään mitä vaan. Vaan tämä joka minua petti sai minut jopa muuttamaan hänet "kaverinsa" luokse eli tämän kenen kanssa petti ja vilä pitkään roikuin siinä löysässä hirressä kun ei myöntänyt että halusi vaan hyötyä minusta. Lähetin rhaa kun tarvitsi jne. No itse olisin toivonut että toinen olisi rakastanut ollut valmis antamaan vaikka henkensä. No minä olisin aiankin ollut.
      Jättäydyn tästä pois kun on niin arka aihe että provosoi helposi. Hyvät jatkot !

    • vaimotus

      No, saman katon alla vielä. Aika näyttää miten meidän käy. Helppoa ei ole ollut,mutta yritetään.

      • ExLuotettavanEx

        Mukava kuulla, että liitto ei ole särkynyt. Onko mies pysynyt rehellisenä, tai paremminkin onko tietoosi tullut mitään epäilyttävää? Mielestäni liitto koetellaan juuri siinä vaiheessa, kun pitää opetella jälleen olemaan täysin rehellinen uudestaan, koska jos toistamiseen rikkoo luottamuksen, on se sitten menoa.


    • Kakkosenjonkatiedän

      Näitä löytyy ukkomies naurahtaa kakkosesta. Usko pois että varmaan sinunkin lähipiiristä löytyy useampi. Myös mulla ja kakkosen käräyttämänä. Kiitän tuota kakkosta vaikka tiedän että sen piti mennä toisin. Eli minun olisi pitänyt nakata ukko pihalle. Toisaalta ymmärrän ukon päätöksen ettei halua erota ja vaihtaa. Olen kuullut myös tuosta kakkosesta jotain. Ei mies todellakaan ota tuollaista naista kuin paneakseen sitä. Ei olisi kuulemma ottanut sitä vaikka me ois erottu. Olkoot mulle aivan sama mikä on totta ja mikä ei. Sanoin että joko tai ja jos ilmi tulee vielä kakkosia uloshan se lentää. Sitten kun saimme sen käytyä alkoi minun kiusaaminen tuon kakkosen tekemänä. Ei se mitään kaikki viestit tallessa. Ja jos kyllästyn vien eteenpäin asian. Varsinkin jos mies uudelleen käy sitä naimassa niin mennään sitten yhdessä hoitamaan tuo salasuhde kuntoon viranomaisia myöten.

    • Salapanojonkatiedän

      Samoin täällä ukkomies salapanonsa kanssa kiinni jäi. Ensin kielsi ja sitten kun kuvia sain jotui lopulta tunnustamaan kaiken. Kuinka kulki sen tykönä ja milloin. Brebeid liittymiä käyttäen ettei kiinni jäisi. Vienyt syömään ja ostanut lahjoja, kukkia ym. Kun lopulta kysyin miksei pyytänyt eroa kun noin kauan sen tykönä laukkasi vastasi ettei ottaisi naista joka tietoisesti alkaa tähän eikä siis kykene luottamaan siihen milläänlailla. No kumpikin on toiminut todella petollisesta ja sen ymmärrän. Kuinka tuo luottamus voi olla se iso kysymys kun salapanolla aloittaa. Samoin kertoi että tietää sen naisen että hakee elättäjää itselleen. Onhan sen koti remontin tarpeessa. Myös alaikäisiä huolettavana joten turvallista on hakea tutuista varatuista ja laittaa ne eroamaan. Senkin käsitän ja ymmärrän. Jostain pitää saada uusi mies tekemään ja turvallista hakea se tutuistaan. Täytyy kyllä sanoa että on hirveä nainen kun noin toimii. Nyt sitten kaikki sanoo että mies valehtelee. Se on mulle sama onko tuo asia todella näin. Ilmankos tykkäsi ukon uuden auton kyydissä olla. Toisaalta antoi ukolle seksiä ja oli niin ihana. Hämmentäkööt nyt toisten miehiä kuten kuultu jo on. Tämä kaupunki on liian pieni salasuhteisiin. Yhteisiä tuttuja löytyy.

      • htrgesatgsrg

        Ukko selittää asiat niin kuin kuvittelee sinun haluavan ne kuulla. Toinen nainen ei ole minkään arvoinen, epäluotettava elättäjää etsivä haaska... Senhän sinä haluatkin kuulla. Väkisin tuollainen viekas naikkonen ukkokultasi veti mukaan petoksen syövereihin, ukkohan oli täysin viaton ja johdateltavissa oleva, niinpä niin. Uskotko oikeasti tuollaisen paskaan? No, toki on ymmärrettävää uskoa pahaa vieraasta ihmisestä kuin omasta kumppanista, jonka on itse huolella itselleen valinnut.


      • eivoikuinihmetellä

        On se merkillistä miten ne ukkomiehet aina sen kaikista pahimmas haaskan itselleen panoksi ottaa. Kummastuttaa suorastaan, eikö rahkeet riitäkään parempaan. Ihan oikeesti, uskotko sä tosiaan sun miehesi kertomukset naisesta? Tuo on kaikista naurettavinta, ei voi ottaa itselleen naista joka suostuu salasuhteeseen, jos ero tulee, kun ei voisi luottaa häneen. Voi jessus mitä selittelyä ilman mitään logiikkaa. Toki taitava mies, puhuu juuri sitä mitä haluat kuulla ja varmasti on sille kakkoselleenkin puhunut juuri sen mitä hän halusi kuulla. On sulla mahtava mies. Jos kaikki sanoo, että hän valehtelee sulle, niin onko tullut mieleesi, että näin voi oikeasti olla? Eikö yhtään epäilytä jatkaa suhdetta hänen kanssaan kun tiedät hänen pystyvän valehtelemaan? Hän on valehdellut sulle varmaan miljoonasti jo, sä vaan et erota totuutta valheesta.
        Seuraavan kerran kun ukko pettää, niin sehän ei tule sulle yllätyksenä. Eikä sekään, että taas joku haaska hänet väkisin vei.
        Minkä ihmeen takia sä puolustat tuollaista miestä? Etkö mielestäsi ansaitse rinnallesi ihmistä, joka kunnioittaa, arvostaa ja rakastaa sua? Miestä jolle sä olet se ainoa? Pettäjä ei ajattele kuin omaa napaansa.


      • hjklhlk
        htrgesatgsrg kirjoitti:

        Ukko selittää asiat niin kuin kuvittelee sinun haluavan ne kuulla. Toinen nainen ei ole minkään arvoinen, epäluotettava elättäjää etsivä haaska... Senhän sinä haluatkin kuulla. Väkisin tuollainen viekas naikkonen ukkokultasi veti mukaan petoksen syövereihin, ukkohan oli täysin viaton ja johdateltavissa oleva, niinpä niin. Uskotko oikeasti tuollaisen paskaan? No, toki on ymmärrettävää uskoa pahaa vieraasta ihmisestä kuin omasta kumppanista, jonka on itse huolella itselleen valinnut.

        Koko ketjun luettuani pohdin ainoastaan sitä, miksi aina syytellään? Ihmeelliseltä tuntuu myös se, ettei saisi uskoa siihen lähimmäiseen, joka on rinnalla ylä- ja alamäessä kulkenut, kenties jo parikymmentä vuotta, vaan pitäisi uskoa johonkin mahdollisesti täysin tuntemattomaan. Myös pohdin, että kuka on parhain satujen, tarinoiden kertoja, joka maalailee elämän niin ruusunpunaiseksi onnelaksi, missä rakkaus on ylitse muiden, mutta ilmeisesti se rakkaus on henkeäsalpaavaa silloin vain kahdenvälisenä, eikä se ulotu molempien jälkeläisiin, lähisukulaisiin. Äidinmaidossako opimme katkeruuden siemenen?


      • Kyllänäinon
        eivoikuinihmetellä kirjoitti:

        On se merkillistä miten ne ukkomiehet aina sen kaikista pahimmas haaskan itselleen panoksi ottaa. Kummastuttaa suorastaan, eikö rahkeet riitäkään parempaan. Ihan oikeesti, uskotko sä tosiaan sun miehesi kertomukset naisesta? Tuo on kaikista naurettavinta, ei voi ottaa itselleen naista joka suostuu salasuhteeseen, jos ero tulee, kun ei voisi luottaa häneen. Voi jessus mitä selittelyä ilman mitään logiikkaa. Toki taitava mies, puhuu juuri sitä mitä haluat kuulla ja varmasti on sille kakkoselleenkin puhunut juuri sen mitä hän halusi kuulla. On sulla mahtava mies. Jos kaikki sanoo, että hän valehtelee sulle, niin onko tullut mieleesi, että näin voi oikeasti olla? Eikö yhtään epäilytä jatkaa suhdetta hänen kanssaan kun tiedät hänen pystyvän valehtelemaan? Hän on valehdellut sulle varmaan miljoonasti jo, sä vaan et erota totuutta valheesta.
        Seuraavan kerran kun ukko pettää, niin sehän ei tule sulle yllätyksenä. Eikä sekään, että taas joku haaska hänet väkisin vei.
        Minkä ihmeen takia sä puolustat tuollaista miestä? Etkö mielestäsi ansaitse rinnallesi ihmistä, joka kunnioittaa, arvostaa ja rakastaa sua? Miestä jolle sä olet se ainoa? Pettäjä ei ajattele kuin omaa napaansa.

        Ikinä ei ole tarvinnut kakkosta etsimällä etsiä, saati vongata. Kyllä ne ämmät ihan itse persettään tyrkyttää. Ja tottahan se on, että kyllä ne aina sieltä surkeimmasta päästä on ne, jotka kakkoseksi vinkuvat. Näin ukkomiehelle kun se on se ja sama minkä näköstä reikää sitä raastaa, kunhan helpolla pääsee. Annetaan niitten haahkojen vaan luulla olevansa jotain.


      • voiaikojavoitapoja
        Kyllänäinon kirjoitti:

        Ikinä ei ole tarvinnut kakkosta etsimällä etsiä, saati vongata. Kyllä ne ämmät ihan itse persettään tyrkyttää. Ja tottahan se on, että kyllä ne aina sieltä surkeimmasta päästä on ne, jotka kakkoseksi vinkuvat. Näin ukkomiehelle kun se on se ja sama minkä näköstä reikää sitä raastaa, kunhan helpolla pääsee. Annetaan niitten haahkojen vaan luulla olevansa jotain.

        Mikä se on, joka saa ämmät persettään tyrkyttämään? Pettymys omassa parisuhteessa, kuten uskottomuus ja ero ja sopivan ukkomiehen ilmestyttyä näkösälle pannaan ns. vahinko kiertoon, näinkö? Tyrkyttäminen on totta, vaikka naisena ei haluaisikaan myöntää kanssasiskojen toimintaa, mutta kyllä se näkyy ja pitkälle. Olen nähnyt kaikenlaista tyrkyttämistä ja miettinyt itse vain, että miten he alentuvat sellaiseen, mihin on itsensä arvostaminen ja kunnioittaminen hävinnyt. Ja kaikkein omituisinta on, että itse itsensä alentavat ja sitten toista syyttävät alentamisesta, mitätöimisestä ja ties mistä, vaikka itse ovat antaneet luvan kyykytykseen ryhtymällä toiseksi naiseksi.


      • kaikenlaisiakarvakuonoja
        eivoikuinihmetellä kirjoitti:

        On se merkillistä miten ne ukkomiehet aina sen kaikista pahimmas haaskan itselleen panoksi ottaa. Kummastuttaa suorastaan, eikö rahkeet riitäkään parempaan. Ihan oikeesti, uskotko sä tosiaan sun miehesi kertomukset naisesta? Tuo on kaikista naurettavinta, ei voi ottaa itselleen naista joka suostuu salasuhteeseen, jos ero tulee, kun ei voisi luottaa häneen. Voi jessus mitä selittelyä ilman mitään logiikkaa. Toki taitava mies, puhuu juuri sitä mitä haluat kuulla ja varmasti on sille kakkoselleenkin puhunut juuri sen mitä hän halusi kuulla. On sulla mahtava mies. Jos kaikki sanoo, että hän valehtelee sulle, niin onko tullut mieleesi, että näin voi oikeasti olla? Eikö yhtään epäilytä jatkaa suhdetta hänen kanssaan kun tiedät hänen pystyvän valehtelemaan? Hän on valehdellut sulle varmaan miljoonasti jo, sä vaan et erota totuutta valheesta.
        Seuraavan kerran kun ukko pettää, niin sehän ei tule sulle yllätyksenä. Eikä sekään, että taas joku haaska hänet väkisin vei.
        Minkä ihmeen takia sä puolustat tuollaista miestä? Etkö mielestäsi ansaitse rinnallesi ihmistä, joka kunnioittaa, arvostaa ja rakastaa sua? Miestä jolle sä olet se ainoa? Pettäjä ei ajattele kuin omaa napaansa.

        se on se huono itsetunto se saa meidät uskomaan sitä ukkoa ja uskomaan sillä olevan se haaska...mutta odota kun näet sen haaskan..voi tulla ihan yllätys näin kävi minulle...olisin kyllä toivonut että olisi ollut haaska mutta kun ei
        olisi niiiiiinn ihanaa ajatella että kyllä se mies MINUA rakasti kävi vain hieman sutasemassa mutta ei oikeasti välitä tuosta toisesta...mutta tiedän kuitenkin tuon olevan vain minun harhakuva


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe