Mitä mieltä

kummastunut

Joku viisas vois kertoa että mitä mieltä on jos 42v nainen haluaa olla seksisuhteessa 26v miehen kanssa...tarkennukseksi että nainen on avoliitossa ja vielä yhden lapsen äiti. Kun on korvat ja silmät auki niin kaikkea näkee ja kuulee. Usein miehiä haukutaan pervoiksi kun halutaa nuorta naista mutta mites naisten laita, miksi tällaista naista kutsutaan. En puutu toisten asioihin mutta aika etovalta tuntuu.

15

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooooola

      Hyvältä kuulostaa! Seksuaalisesti aika lailla perfect match. Parisuhteen kannalta hieman eri elämänvaiheissa, mutta voihan tuossa muutaman vuoden nautiskella.

    • Kokemustaonseksi

      Normaali pakettiratkaisu nykyisin.
      Nauttikaa niin kauan kun voitte.

    • Millä tavalla asia aloittajalle kuuluu ja millä oikeudella täysi-ikäisten valintoihin voit puuttua?

    • Werner-setä

      Tuo kuulostaa mukavalta vaihtelulta. Itse olen 52-vuotias mies ja minulla on 21-vuotias rakastajatar. Tässä iässä ei mies jaksa enää kiinnostua vaimon aikansa eläneestä, kulahtaneesta vartalosta. Se ei enää sytytä samoin, kuin nuoren naisen sametinpehmeä, virheetön iho ja hoikka vartalo. Vietän rakastattareni kanssa kaikkia niitä hetkiä, joita olisin voinut tehdä vaimoni kanssa, mutta kun ei... niin ei.

      • härski_hartikka

        Kyllä, nuori kiinteä naisen vartalo oman jo vässähtäneen vaimon vartalon sijan. Liha on varmasti tiukempaa ja kostuukin helpommin ja monet nuorehkot naiset tykkää kun mies on kokenut ja tietää mitä tekee.


      • sävaanluuletniin
        härski_hartikka kirjoitti:

        Kyllä, nuori kiinteä naisen vartalo oman jo vässähtäneen vaimon vartalon sijan. Liha on varmasti tiukempaa ja kostuukin helpommin ja monet nuorehkot naiset tykkää kun mies on kokenut ja tietää mitä tekee.

        Ootko muka itse vielä niin tikissä kunnossa kuin silloin kun vihille menitte? Epäilen. Miehillä tuo itsetunto tuppaa olemaan niin huipussaan etteivät edes näe muutoksia omassa vartalossaan. Sullako ei muka roiku mikään paikka? Kysyppä vaimoltasi jos uskallat, miten hän näkee sinut.
        Useampi vanhempi mies tietää mistä naiset tykkää, mutta on niitäkin, jotka luulee tietävänsä asian. Ja kun se vastapuoli sattuu olemaan nuori nainen niin mistä hän tietäisi, että sulta saa täydellistä seksiä? Ei mistään. Sä voit ollakin tosi huono sängyssä. Ehkä vaimosi kokee myös niin?


      • härski_hartikka
        sävaanluuletniin kirjoitti:

        Ootko muka itse vielä niin tikissä kunnossa kuin silloin kun vihille menitte? Epäilen. Miehillä tuo itsetunto tuppaa olemaan niin huipussaan etteivät edes näe muutoksia omassa vartalossaan. Sullako ei muka roiku mikään paikka? Kysyppä vaimoltasi jos uskallat, miten hän näkee sinut.
        Useampi vanhempi mies tietää mistä naiset tykkää, mutta on niitäkin, jotka luulee tietävänsä asian. Ja kun se vastapuoli sattuu olemaan nuori nainen niin mistä hän tietäisi, että sulta saa täydellistä seksiä? Ei mistään. Sä voit ollakin tosi huono sängyssä. Ehkä vaimosi kokee myös niin?

        Vihillä ei olla oltu ja olen kyllä hyvässä tikissä kuntosaliharjoittelun ansiosta...ei roiku mikään paikka ja kalukin kyllä seisoo kun tarvetta ilmenee. Eikä ole koskaan naiseni ollut tyytymätön seksiin...vielä se sitä haluaa ja oltu yli 20v yhdessä että silleen.


      • reppanat
        härski_hartikka kirjoitti:

        Kyllä, nuori kiinteä naisen vartalo oman jo vässähtäneen vaimon vartalon sijan. Liha on varmasti tiukempaa ja kostuukin helpommin ja monet nuorehkot naiset tykkää kun mies on kokenut ja tietää mitä tekee.

        Kuitenkaan tuota vässähtänyttä vaimoa ei uskalleta jättää. Mikä pelottaa? Yksinjäänti? Ei se nuori nainen omaksi ota vaan käyttää hyväkseen. Mies on aika vässykkä tosi paikan tullen kun vaimo ottaa ja lähtee. Kerropa hänellekin hommistasi niin pääset helposti eroon vässähtäneestä vaimosta.


    • eimitäänrajaa

      Werner-setä se ei ymmärrä miten mukavaa elämää voisi viettää sen vaimon kanssa, kun et se sinäkään mikään nuori ole itsekään, mutta nuori nainen haluaa vain panoa ja vanhempi mies EHKÄ osaa sen paremmin, mutta kyllä sitä naista muuten etoo sun vanha kulahtanut vartalo...

    • eipäkuulusulle

      Moni nainen herää noin nelikymppisenä uuteen kukoistukseen kun lapset kasvaa ja arkielämä helpottaa. Seksuaalisuus puhkeaa kukkaan ihan uudella tavalla. Jos nainen on päättänyt toteuttaa halujaan nuoren miehen kanssa niin se on ihan hänen oma valinta. Ei kuulu sulle yhtään. Taidat olla vähän kateellinen?
      Nuoret miehet on kivoja, reippaita ja kohteliaita. Avoimia, eivät vielä kyynistyneitä niinkuin werner-sedän ikäiset. Itse en tunne heihin seksuaalista vetoa mutta en ihmettele, jos joku muu tuntee. Monet oman ikäiset ja vanhemmat miehet, kuten werneri, eivät osaa valitettavasti arvostaa minkään ikäistä naista. Se oma vaimo on kaikkein kamalin nainen, se vaimo, jonka itse on valinnut ja vapaaehtoisesti vihille vienyt ja perustanut perheen. Sitten petetään kun kyllästyttää. Moniko keski-ikäisistä pettäjistä on itse tehnyt mitään sen hyväksi, että seksi kotona luistaa ja vaimo tuntee itsensä haluttavaksi?
      Werner setä, mitä mieltä olisit jos sun ikäinen mies panisi sun omaa tytärtä? Ootko miettinyt, olisiko asia ok?

      • Werner-setä

        Jos tyttö saisi hyvät kyydit vanhemmalta mieheltä, niin mikä ettei. Molemminpuolinen nautinto on toki kaiken a ja o.


    • miltätuntuisi

      Tuntuuko susta etovalta, jos iät olisikin toisin päin, nainen 26 v ja mies 42 v? Silloinko asia olisi hyväksyttävä? Herää jo. Suhteet nuorempien kanssa on myös naisten oikeus, ei pelkästään miesten. Mä uskon, että moni vanhempi nainen epäröi aloittaa minkäänlaista suhdetta nuoremman miehen kanssa juurikin sen takia, että miettivät mitä muut sanoo. Asiasta, joka ei muille kuulu yhtään mitään.
      Mun naapuri erosi viiskyt miehestään ja meni yksiin vähän päälle kolmekymppisen miehen kanssa. Heillä näyttää menevän hyvin. Nainen hehkuu ihan erilailla kuin entisen miehen kanssa. Näyttää että hän lopultakin uskaltaa elää ja olla onnellinen. Nuorempi mies myös kohtelee häntä hienosti ja näyttää myös onnelliselta. Nainen kertoi, että hän tietää, että etenkin miehet arvostelee hänen valintaa, mutta häntä ei haittaa. Hänen elämänsä.

    • iästäriippumatta

      Pettäminen on väärin. Avoimet suhteet hyväksyn, mutta helposti kai niistäkin tulee ongelmia.

      • kolikon_kaksi_puolta

        Avoin suhde ok jos molemmat hyväksyy mutta jos pettää siihenkin varmaan syy...


    • ettänii

      Sama se, onko nainen vai mies nuorempi, uskottomuus on aina väärin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe