Kokemuksia Kopinsalmen tallista?

Katariinaaaq

Onko Kopinnsalmen tallilla nettisivuja ja onko millainen paikka?

8

2013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariinasss

      Ei ole nettisivuja kuin eläinhoitolalla, mutta facebook sivut on. Voin todellakin suositella tallia. Laadukas, ystävällinen ja yksilöllinen opetus, sekä hevosia ja poneja kaikentasoisille. Opettaja on todella mukava ja auttaa mielellään kaikessa. Opettaja on kannustava ja opetustyylistä pidän ainakin itse. Ja minä olen käynyt todella monella eri tallilla ja kopinsalmi on kyllä ehdoton lempitalli. Suosittelen erittäin lämpimästi.

    • Nsjso

      Sivuista en osaa sanoa, mutta talli on ihan huippu. Hevosista välitetään ja niistä pidetään hyvää huolta. Tallista ja sen ympäristöstä sekä hevosista näkee kuinka turvallisuus ja terveys on aina etusijalla. Turvallisia ratsuja kaikentasoisille ja opettaja on aivan ihana ihminen. Hän huolehtii asiakkaista kuin omista lapsistaan. Talli ja ympäristö on rauhallinen ja todella otollinen hevosten elää. Tästä tallista en keksi moitittavaa, aivan mahtava paikka.

    • miraaaaaaa

      Yhdyn edellisiin kommentoijiin. Parempaa ympäristöä hevosten elää on vaikea löytää. Hevoset selvästi nauttivat elämästään täällä ja niitä kohdellaan perheenjäseninä. Asiakkaiden ja hevosten terveys ja turvallisuus ovat aina etusijalla. Parempaa ratsastuksenopettajaakin on vaikea löytää. Hän ei ole sellainen 30 vuotta työtään tehnyt ja siihen kyllästynyt, vaan hän on iloinen ja positiivinen sekä auttaa aina mielellään.

    • Kommentoi

      Kopinsalmen netti sivuista en tiedä mutta kopinsalmi on oikein hyvä paikka ratsastuksen aloittelioille kuin jo kokeneemmille. Henkilö kunta on oikein hyvää mutta kopinsalmella ei ole ainankaan vielä mitää maastoilua tuntien yhteydessä.

    • Yksinäinennsb

      Ihan jees talli. Hevosista huolehditaan ihan hyvin ja talli on siisti. Itse kuitenkin tunnen oloni tällä tallilla ulkopuoliseksi. Opettaja ei oikein juttele minulle ja muutenkin tuntuu että toiset saavat tehdä paljon enemmän kuin minä.

      • oyui

        Minulla vähän smanlaisia kokemuksia, kuin edellisellä. Talli on ihan kiva ja hepat myös, mutta tuntuu siltä että tiettyjä henkilöitä suositaan ja vain heidän kanssaan jutellaan enemmän kuin sanotaan moi. Tunnen etten oikein kuulu mihinkään tällä tallilla. Minä vain menen sinne, ratsastan, ja lähden pois. Muuten kiva talli, mutta tässä olisi mielestäni henkilökunnalla parantamista.


    • dbkepegbskqpwprndnwlql

      Talli ja hevoset ihan ok. Kokemukseni mukaan, tunneilla tehtiin melkein samoja tehtäviä joka tunti😐 samalla tunnilla oli kaiken ikäisiä ja tasoisia samalla tunnilla. Tunneilla ei ainakaan yleensä käyty maastossa, sekä kuulin joidenkin sanovan ettei tallilla ole ollenkaan kunnollisia maastoja, en tiedä pitikö tämä paikkaansa vai ei!

    • yksäippävaan

      Ei oikein homma etene vaan samaa junnataan ja kehää kierretään. Yläasteikäinenkin on mennyt vuoden ilman laukkaharjoitusta kun on laitettu pikkutytöjen kanssa samaan ryhmään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe