Miehet ei lähesty naisia

Nainen-28

Miehiltä puuttuu rohkeus, miksi miehet olette ujoja?

106

1875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä tarkoitusta varten pitäisi lähestyä ja miksi?

      • Tasa-arvo---

        .

        "Eikös meillä ole se tasa-arvo vai mites senyt meni"

        .


    • Koska naiset kantavat mieluummin kahta pientä olkalaukkua kuin yhtä reppua.

    • Eikä olla.

    • simpleminds

      Ei ne ujoja ole, vaan auttamattoman saamattomia.

      • Niinhän

        se on, että kaltaisensa tunnistaa.


    • Ikis__M

      Miksi automaattisesti oletetaan että mies on ujo jos se ei lähesty? Ehkä sitä ei huvita, nainen ei ole riittävän haluttava tai sitten mieskin olettaa että sillä naisella on jo mies, lapsi tms. niin ei maksa vaivaa. Jos tahtoo lähestymistä nainen voisi itse tehdä sen ensimmäisen muuvin.

    • 532532

      Miksei naiset lähesty?

    • mies-25

      Minä ainakin lähestyn, mutta en tiedä, miten kestää torstaihin asti, kun on helatorstai ja loma alkaa, kiimaisena minä käyn, kun kevät tulla jollottaa. Naiselle olisi tarvetta, ei sitä liian ujo kannata olla, jos toinen osoittaa kiinnostusta, ja kyllä minäkin olen vapaana, ja olen rohkea varmasti, rohkeasti ryhmässä...

      • Jacop

        Siksi en ainakaan minä lähesty esm tanssipaikoilla naisia, tänäpäivänä on liikaa sellaisia naisia liikkeellä jotka haluavat nolata miehiä, esmerkiksi sillä, että ei lähdetä tanssimaan pyydettäissä. Tilanteesta tehdään mahdollisimman huomattava ääneen sanomalla "En tanssi teidän kanssa". Sitten vielä vilkuilua ympärilleen, syystä, että kuuliko varmasti muut naiset, kuinka hän antoi rukkaset? Olettaisin näitten naisen olevan juuri niitä lesboja tai feministejä, jotka on liikkeellä vain siksi, että voisivat nolata miehiä. Väitän muutenkin naisista, sen ettei ne osaa julkisilla paikoilla käyttäytyä niinkään hyvin kuin miehet. Oma lukunsa on meissäkin miehissä niitä jotka on todella törkeitä. Mutta nämä törkeät on kuitenkin haluttua tavaraa tänäpäivänä naisille.


    • grgergregreg

      Koska en tiedä onko nainen sinkku ja myös kiinnostunut minusta. Tehkää asia selväksi niin sitten voin lähestyä teitä :)

    • Ex----------PUA

      Miksi pitäisi, koska tasa-arvotietoiset naiset haluavat luopua heitä hyödyttävästä seksismistä, ja he lähestyvät rohkeasti miehiä, ottaen torjuntariskin (mitä heillä tosin ei ole, elleivät ihan super-YTM-tasoa tavoittele)`?

      ;)

    • järkevämies

      En ole mitenkään ujo. Johan järkikin sanoo, että kannattaa suunnata tarmonsa muihin asioihin, kun todennäköisyys on pienempi kuin lottovoitolla.

    • ei.käy

      Ämmät ovat törkeitä, jos mies ei miellytä

    • crux

      Suomalaisilla ei ole sellaista sosiaalista pääomaa että tällainen lähestyminen olisi edes kohtuullisella todennäköisyydellä siedettävä kokemus. Tietysti voi käydä hyvinkin, mutta on hyvin mahdollista että ilta on pilalla. Nainen ei vastaa mitään, alkaa vittuilla tms. tilanteeseen nähden aivan käsittämätöntä. Siinä sitä sitten ihmettelee että tulipas taas tehtyä tyhmyys joka ei saa ihan heti toistua...

    • mies-25

      Nainen-28, mistä päin olet? :) Olen utelias ja rohkeassa vireessä, multa saa kysyä ihan mitä vaan. Niin vastaan, kun ei huudeta, eli vastaan, jos ei tule rekkalesbojen huutamista

    • Atm32

      Tää maailma toimii sitten että miehen on tehtävä kaikki. Miehet rakentaa talot ja keksii miten taloon saatiin sähköt ja myös lisääntyminen on jätetty miesten vastuulle. Jos miehet ei tekisi alotteita niin aloittajan kaltaisia jännämiehen panoja ei olisi olemassa.

      • maruzellamaruzee

        Ei kai ne miehet ihan kaikkea tee...ainakaan vielä eivät synnytä.


      • maruzellamaruzee kirjoitti:

        Ei kai ne miehet ihan kaikkea tee...ainakaan vielä eivät synnytä.

        Onkin hyvin kuvaavaa, että ainoa naisen tehtäväksi jäävä tehdään selällään maaten.


      • istuenjakontillaan
        HC-ätmel kirjoitti:

        Onkin hyvin kuvaavaa, että ainoa naisen tehtäväksi jäävä tehdään selällään maaten.

        seistenkin voi synnyttää


      • 675867u
        HC-ätmel kirjoitti:

        Onkin hyvin kuvaavaa, että ainoa naisen tehtäväksi jäävä tehdään selällään maaten.

        Miten sä kehtaat/jaksat/viitsit roikkua täällä kirjoittelemassa älyvapaita kommenttejasi?
        Ootko sä koskaan synnyttänyt? Jos et, niin miten voit todellakaan sanoa, että tuollainen pusertaminen arasta paikasta on helppo juttu, koska siinähän ollaan maaten?
        Hitto et voi olla omahyväisiä ja katkeria ihmisiä.


      • 675867u kirjoitti:

        Miten sä kehtaat/jaksat/viitsit roikkua täällä kirjoittelemassa älyvapaita kommenttejasi?
        Ootko sä koskaan synnyttänyt? Jos et, niin miten voit todellakaan sanoa, että tuollainen pusertaminen arasta paikasta on helppo juttu, koska siinähän ollaan maaten?
        Hitto et voi olla omahyväisiä ja katkeria ihmisiä.

        Oletko sinä synnyttänyt?


      • 576576
        HC-ätmel kirjoitti:

        Oletko sinä synnyttänyt?

        Entä jos olen?


      • 576576 kirjoitti:

        Entä jos olen?

        Entä jos et ole?


      • 45436
        HC-ätmel kirjoitti:

        Entä jos et ole?

        En vastaa sulle enää, olet niin typerä.
        Olisit voinut suoraan esittää mikä sua asiassa kaivaa, mutta ei.
        Ei lainkaan aikuismaista tuollainen toiminta.


    • Cfwvgrtjn

      Tylyä käytöstä saa F-yhtiöiden lentoemänniltä ja einekseni osaan lämmittää jo ihan itse.

      Miksi siis vaivautua?

    • ei.ole.helppoa

      minkäs sille voi kun näkee upean naisen niin miettii kysyisinkö ulos tai jotain niin rupeaa jännittämään ja mitä lähemmäksi tulee naista niin jännittääkin enemmän ei muista mitä piti kysyä ja sit ei tuu mitään mieleen ja kun vähän miettii lisää niin ei tuu mitään mieleen eli alkujaan piti tulla sanomaan moi lähtisitkö ulos niin sit ei tuu mitään mieleen ja sit kasvotusten voi sanoa hätäpäissään ihan mitä vain vaikka ootko kirja hylly nainen ajattelee olipas pehmee pipi pää ja kun häipyy pois niin sit tulee mieleen piti pyytää ulos eli rennosti small talkkia ja pyytää ulos ja sit menee uudestaan niin kummiskin jännittää ja menee lukkoon ja paniikissa kysyy haluutko seksii voisin tyydyttää sinut vaikka hyvää tarkoittaa ja totuudella sanoi sen ja haluaisi hänestä tyttö ystävän mutta nainen ei ehkä ajattele samoin ja saa nyrkistä naamaan ja kun nainen poistunut niin sit tulee mieleen kaikkea mitä olis voinu sanoa ja pyytää naista ulos

    • Hämärän_rajoilta

      Minulla ei ole mitään annettavaa yhdellekään naiselle, joten miksi lähestyisin? Todennäköinen torjutuksi tuleminen olisi pieni pettymys minulle, mutta siitä epätodennäköisestä vaihtoehdosta, jossa nainen ei antaisikaan pakkeja, seuraisi vain isompi pettymys hänelle.

      • samataatokset

        Samasta syystä en lähesty naisia. En tosipaikan tullen varmaan uskaltaisikaan.


    • ohikiitäjä

      Miehet ja miehet. Tää paikka on täynnä vanhoja äijiä ja poikia. Täällä ole miehiä nähtykään. Naaraatkin vanhoja akkoja tai tyttöjä. Aikuiset loistavat poissaolollaan enkä ihmettele.

      • totuussattuu

        tarkoitit siis että totuus sattuu ja täällä puhutaan asioiden oikeilla nimillä


      • Kyllä täällä on naaraatkin vanhoja äijiä ja poikia.


    • sasffff

      Oot vaan niin ruma.

    • Eioohelppoa

      Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mikä on luonteva paikka lähestyä. Kaupan kassajonossa tai kuntosalilla ehkä vaihtaa muutaman sanan, mutta väitän, että nolaantumisen ja paikkien pelko estää aika monta lähestymisyritystä. Olen itse tavannut ex-vaimon arkipäiväisessä tilanteessa, mutta kumma kyllä vastaavia tilanteita ei kohdalle ole sattunut, vaikka paljon eri tilanteissa liikunkin. se taitaa mennä vähän niin, että tutustuminen tapahtuu ennalta-arvamaatta. Kuten joku viisas on sanonut, että se sopiva tulee kohdalle, kun vähiten aavistaa. Mutta... kuinka vähän pitää aavistaa, ennenkuin se tapahtuu...;)

    • omin_kätösin_taivaiseen

      No lähestykääpä ite, en minä ainakaan jaksa mitään ainaisia pakkeja.

    • Rallikuvia

      Ilmeisesti siksi kun, lähestyy niin saa sakat silmilleen, on joku ihmehiippari, pervo,itsensäpaljastelija ym. Koita siinä sitten olla romaatinen ja filmaattinen kun joudut ivanaurunsäestämänä hiiparoimaan kotiluolaa häntäkoipien välissä.

    • ujopaskiainen

      Minä olen ujo! Introverttina ja erityisherkkänä olen aina antanut muille tilaa, mutta naisia kiinnostaa vain ne röyhkeimmät tapaukset. Ehkä ujouteni on suojautumiskeino torjunnalta. Jos vain röyhkeimmät ja itsekkäimmät miehet kiinnostavat naisia, niin minussa tuskin on mitään niin mielenkiintoista, että kannattaisi vaivautua.

      • Rallikuvia3

        Hyvä pajauskiainen älämenetä toivoasi, vasta kaanain häissä jeesuskin muutti veden viiniksi, vasta silloin hänen kykynsä tulivat tunnetuksi, ehkäpä sinun aikasi i ole vielä tullut.


    • 876

      Lähestyn vain tasokkaita eliittikumppaneita.

      • Rallikuvia1

        Jaahas saahan sitä lähestyä Herra ei kiellä luulemasta suuria, mutta,mutta missäs lienee oma tasokkuutesi kun kirjoittelet näille palstoille, ettei vain olisi kysymyksessä finninaamainen pojanvekara joka kirjoittelee isin ja äiskän parisängyn alta. Älä ole miläsikään kyllä ne karvat kasvaa vielä Sinnekkin.


      • 876
        Rallikuvia1 kirjoitti:

        Jaahas saahan sitä lähestyä Herra ei kiellä luulemasta suuria, mutta,mutta missäs lienee oma tasokkuutesi kun kirjoittelet näille palstoille, ettei vain olisi kysymyksessä finninaamainen pojanvekara joka kirjoittelee isin ja äiskän parisängyn alta. Älä ole miläsikään kyllä ne karvat kasvaa vielä Sinnekkin.

        Sinnekin, kirjoitetaan yhdellä k:lla. Taisit käydä elämän kovan koulun, kuten huomaat, sillä ei pääse mihinkään.


      • paraskin.puhuja
        876 kirjoitti:

        Sinnekin, kirjoitetaan yhdellä k:lla. Taisit käydä elämän kovan koulun, kuten huomaat, sillä ei pääse mihinkään.

        Sinulla ei pitäisi olla paljon puhumista, kun itselläsikin kirjoitusvirheitä on esiintynyt ja muutenkin teet virheitä siinä kuin kuka tahansa. Porvoon kohdallekin yhdistit ihan eri kunnan viimeksi kun esitit virheetöntä tietämystäsi ;)


      • eimullamuuta
        paraskin.puhuja kirjoitti:

        Sinulla ei pitäisi olla paljon puhumista, kun itselläsikin kirjoitusvirheitä on esiintynyt ja muutenkin teet virheitä siinä kuin kuka tahansa. Porvoon kohdallekin yhdistit ihan eri kunnan viimeksi kun esitit virheetöntä tietämystäsi ;)

        Onhan sulla vainoharhoihin lääkkeet? Syö niitä pillereitä, syö niitä pillereitä.


    • miehekäsmies--

      Koska penikseni ei jäykisty jos nainen ei tee sitä aloitetta. Kyllä se on naisellista kun nainen tekee sen aloitteen ja se on naisen tehtävä!!

    • mies-25

      Taidatte itse olla vaan jotain Herran opetuslapsia uskovaisen ajatusmaailmanne kanssa, teitä on varmaan hivenen aivopesty kotonanne papattamaan kolme Isä meidän-rukousta ja neljä Ave Mariaa päivässä, toiset sentään ymmärtävät elämän tarkoituksenkin, minä en ainakaan mitään vitun "papukaijan paskaa" täällä Suomi24-palstalla viitsisi lukea päivittäin, minä en ainakaan ujo ole, kunhan vaan sanoin rohkaisuksi niille, ketkä ujompia ovat, en ainakaan ryhtyisi nössöilemään mitään koko elinikääni vihaten itseäni, sitten on joku katkera vanhapoika, kun on ollut jossain peräkammarissa pitkän elämäänsä, ja kuka jotain selibaattiakaan kestäisi kieltäen itseltänsä kaiken mielihyvää ja nautintoa tuottavan seksuaalisen toiminnan? Minä en ainakaan, minä olen sentään mies, enkä mikään vitun pieni "neiti", pienen pippelini kanssa, jota näpläilen kotini nurkassa, kun ei seksiäkään uskalla harrastaa, enkä ollut muutenkaan lähdössä kovin helposti nimittäin tästä maailmasta, minä tulen, mutta eri asia minne, lähtö on kaukana, en mikään uskovainen hullu ole, kuka vaikka hakkaa päätään kiviseinään, kun Herra käskee niin, ei mitään hyötyä ole, ja tuntuu pahalta, mutta pakko sitä on vaan tehdä, ja sitten madellaan maassa niin vaivaisena ylistäen tyhmyyttä, mikä taannuttaa lapsenkaltaiseksi vaahtoamaan samaa houruamista päivästä toiseen. Kieltämään kaiken vähänkin mukavalta ja hyvältä tuntuvan elämäntyylin.

    • ktm28

      Kyllä minä lähestyn 2-3 promillen humalassa.

    • ei_mikään_ihme
      • Hämärän_rajoilta


      • 7868
        Hämärän_rajoilta kirjoitti:

        Tai miten olisi tämä? http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/16-syyta-miksi-pitkat-miehet-ovat-parhaita-kumppaneita/5862478

        Jokainen voi mielessään pohtia, millaisen palautteen saisi artikkeli "16 syytä: Miksi normaalipainoiset naiset ovat parhaita kumppaneita?" — siitäkin huolimatta, että naisen lienee helpompi vaikuttaa painoonsa kuin miehen pituuteensa.

        Osaatko olla kriittinen minkään suhteen?
        Eikö tuollainen otsikointi herätä jo muutenkin huvittuneisuuden tunnetta?

        Jos tosiaan uskot ja luet noita, saatat jäädä loppu elämäksesi yksin.


      • 7868 kirjoitti:

        Osaatko olla kriittinen minkään suhteen?
        Eikö tuollainen otsikointi herätä jo muutenkin huvittuneisuuden tunnetta?

        Jos tosiaan uskot ja luet noita, saatat jäädä loppu elämäksesi yksin.

        No kyllähän tämä NykyMaailman Touhu on Yhtä HassunHauskaa & SurKuHupaisaa samalla kertaa.....ja yleensäkin ihmisten todellinen käytös ja oikeat ajatukset, sekä mietteet...;P

        Ei näitä kaikkia juttuja ole mistään TuulestaTemmattu ja keksitty, eikä ole mitään järkeä huijata itseään ja uskoa SuloisiinValheisiin.......itsellekin Siperia on Opettanut, että täysin voi luottaa toiseen vasta, kun on sen Luottamuksen Ansainnut....jos luottamusta vaatii ilman näyttöä ja/tai teot ja käytös eivät sitä kuvaa ihan vastaa, niin näpeille tulee monesti, jos sen kritiikittömästi nielet ja luottamuksen niillä perustein annat... olkoon kyse mistä vain, eli ei jutella pelkästään parisuhteista yms....


      • uskollaeimerkitystä
        7868 kirjoitti:

        Osaatko olla kriittinen minkään suhteen?
        Eikö tuollainen otsikointi herätä jo muutenkin huvittuneisuuden tunnetta?

        Jos tosiaan uskot ja luet noita, saatat jäädä loppu elämäksesi yksin.

        Läpällä ja kännissä -argumentti taitaa olla se viimeinen puolustuslinja. Ja joo, on huvittavaa, mutta samalla myös todella surkeaa, että tuollaisia juttuja kirjoitetaan ja julkaistaan. Aina löytyy niitä, jotka uskoo 'painettua sanaa'.


      • Hämärän_rajoilta
        7868 kirjoitti:

        Osaatko olla kriittinen minkään suhteen?
        Eikö tuollainen otsikointi herätä jo muutenkin huvittuneisuuden tunnetta?

        Jos tosiaan uskot ja luet noita, saatat jäädä loppu elämäksesi yksin.

        Jään loppuelämäkseni yksin, uskoinpa ja luinpa noita juttuja tai en. Se ei ole pointti. Pointti on siinä, että jostakin syystä naisilla on nykyisin oikeus kirjoittaa miehistä äärimmäisen pinnallisia, arvostelevia ja loukkaavia tekstejä valtamediaan. Jos mies yrittäisi samaa naisista, potkut seuraisivat välittömästi, ja kostonhimoiset feministitantat tekisivät kaikkensa, jotta kyseinen mies menettäisi elämässään paljon muutakin kuin työpaikkansa.


      • m-i-e-s

        Onneksi on välineet kunnossa tuohon urheiluun. =) Ilmeisesti moni ei ole tajunnut sitä käyttöjuttua, sehän tarkoittaa vain ja ainoastaan naisen osaamista, liike lähtee lantiosta. Väärin, miten sitä käyttää / oikein, miten sitä käytetään. =P

        Sitten oli (vain) 16 syytä, miksi olen parempi kumppani. En ole vielä lukenut, mutta todennäköisesti yllän kaupassa ylähyllylle. =D

        Hitto kun sitä onkin jyväleukainen, atleettinen, harteikas, pitkä ja mitkä ne muutkin oli, mitkä osui ja upposi? =)


      • 12121212
        Hämärän_rajoilta kirjoitti:

        Tai miten olisi tämä? http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/16-syyta-miksi-pitkat-miehet-ovat-parhaita-kumppaneita/5862478

        Jokainen voi mielessään pohtia, millaisen palautteen saisi artikkeli "16 syytä: Miksi normaalipainoiset naiset ovat parhaita kumppaneita?" — siitäkin huolimatta, että naisen lienee helpompi vaikuttaa painoonsa kuin miehen pituuteensa.

        Tuo juttu kylläkin oli lähinnä vitsi. Totta oli kohta 7.

        "Vaikka sinulla olisi joskus pönäkkä tai turvonnut olo, tunnet kuitenkin olosi pieneksi hänen rinnallaan."

        Toki haluaisin nähdä vastaavan jutun otsikolla "16 syytä miksi seksikäs 19v nainen on kaiken ikäisille miehille paras kumppani".


      • 454536
        uskollaeimerkitystä kirjoitti:

        Läpällä ja kännissä -argumentti taitaa olla se viimeinen puolustuslinja. Ja joo, on huvittavaa, mutta samalla myös todella surkeaa, että tuollaisia juttuja kirjoitetaan ja julkaistaan. Aina löytyy niitä, jotka uskoo 'painettua sanaa'.

        No kannattaako noita sitten lukea?
        Mä oon aika 100 % varma melkein, että kukaan täällä palstan katkerista mieskirjoittelijoista ei ole kunnon työssä hankkimassa elantoaan kun on aikaa päivät pääksytysten rageta täällä iihen aikaan kun muut olisivat jo töissä.

        Se on varmaan hankalaa luopua kun olette kerran luoneet oman "miehet jotka vihaavat naisia" - kommuunin, mutta aivopesua se kuitenkin on.
        Opettele ajattelemaan positiivisemmin.
        Unohda roskauutiset ja harrasta asioita.


      • 5464574
        Hämärän_rajoilta kirjoitti:

        Jään loppuelämäkseni yksin, uskoinpa ja luinpa noita juttuja tai en. Se ei ole pointti. Pointti on siinä, että jostakin syystä naisilla on nykyisin oikeus kirjoittaa miehistä äärimmäisen pinnallisia, arvostelevia ja loukkaavia tekstejä valtamediaan. Jos mies yrittäisi samaa naisista, potkut seuraisivat välittömästi, ja kostonhimoiset feministitantat tekisivät kaikkensa, jotta kyseinen mies menettäisi elämässään paljon muutakin kuin työpaikkansa.

        Niin, kannattaako örveltää?
        Tiedät myös historiasta jotain, uskoisin.
        Olet nyt vähän niinkuin valvontavankeudessa.
        Sen siitä saa kun on niin sukupuolirasisti.


      • Välineurheilua

        Mielelläni otan kontaktia kun voin olla varma, mitä luvassa on. Koska seksissä on kyse välineurheilusta, ei haluaisi pettyä. En ole keksinyt luotettavaa tapaa, jolla selvittää välineistön tyydyttävyyttä etukäteen. http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001173701.html


    • tasa.arvoaktivisti

      Lähesty itse vitun huora.

      Nyt eletään tasa-arvon aikaa, oi nartut. Se on teidän vuoronne.

    • kerranyrittänyt

      koska kun nainen jälkeenpäin ajattelee, että no ei se ollutkaan niin ihmeellinen, hän kokeekin tuleensa raiskatuksi

    • HKIsingleMÄN

      Olen reilu kolmikymppinen, ihan kivan näköinen, sosiaalinen, kohtelias, akateeminen ja useammassa parisuhteessa ollut mies, mutta en ole vieläkään keksinyt mitään sellaista sanottavaa täysin tuntemattomalle naiselle jolla saisin naisen iskettyä, joten en edes yritä.

      "Isken" vain tuntemiani naisia, esim. töissä ja harrastuksissa tai sitten käyn ihan vain nettitreffeillä joissa iskeminen on sitä että on ihan oma itsensä kahvipyödässä.

      Miksi miehen U(tai naisenkaan) pitäisi olla niin ylisosiaalinen ja rohkea että tuntemattomia uskaltaisi mennä kadulla iskemään?

    • rumasinkkumies

      Ei tässä maassa ole yhtää naista joka ei ajattelis pahaa miehestä joka ei ole komea ja siksi en lähesty naisia.

    • timokurko

      Olen sinkku ja 185 cm pitkä, 88 kg, käyn kuntosalilla 4 päivänä viikossa, ammatiltani olen formulakuski, rahaa on 5000000 tällä hetkellä, penikseni pituus on 28 cm, timmi perse, lomaosakkeita Lapissa, miesmalli, vapaapainija, eduskunnassa oma puolue, ja kiinteistö Oulun seudulla. Harmi vaan, että oon homo täysin.

      • Puppelisi

        Kyllä tolla rahalla homouesta pääsee irti saataapi olla jopa plussaa. Ja se oulun osake on muuten mun, eiks vaan.


    • 11112334

      Ravintolassa ei kannata kulkea iskemistarkoituksessa jos laisinkaan, koska se reitti on kuljettu loppuun.
      Muulloinkin kun useampi nainen liikkuu porukalla niin pitää kiertää kaukaa , koska naisporukka on sairaan hoitajia joilla on perhe kotona aviomiehet ovat eri baareissa kulkemassa. Joten ! Miksi lähestyä "tuntemattomia naisia" tai naisporukkaa !!!
      Käy samalla tavalla kuin "Mamban "Lauantai-ilta kappaleessa.

    • Tai ne jotka lähestyy ei kelpaa. Eikö se vähän näin mene? :)

      Jos ei tykkää antaa pakkeja, niin kannattaa itse lähteä reippaasti tekemään tuttavuutta sitä miestä kohtaan, joka kiinnostaa. Jos ei sellaisia ole näkyvissä, niin sitten ei tarvi olla haavit ja siepparit käytössä. Nauttii vaan yksin elosta ja olosta, kunnes joskus jossain kohtaa riittävästi mielenkiintoisen lähestyäkseen. :)

      Eihän nykyään enää (vuosikausiin) ole ollut niin väliä kumpi sen aloitteen tekee, kunhan toinen tekee. Tottakai sitä itsekin voi saada pakit, mutta se kuuluu jutun henkeen. Miksipä sitä sellaisen kanssa, joka ei nappaa ryhtyisi mihinkään. Mieskään...

      • Toki ennen sanottiin ja hoettiin (ainakin mulle), että kevytkenkäiset naiset juoksee miesten perässä, että miesten kuuluu juosta naisten perässä, jos nainen kiinnostaa. Ja mies voi olla toissaan vain, jos on itse saanut saalistaa.

        Noh, eihän sitä tarvi hyökkiä kaikkien perään, korrektisti lähestyy vaan semmosia jotka ihan oikeasti kiinnostaa. Ja jättää haukkamaisen hyökkäilyn niille, jotka tykkää hyökkäillä kaikkien kaulaan ja perään. :)

        Mun mielestä lähetymistyylilläkin on merkitystä, mitä itsestään viestittää.


      • sönkkö kirjoitti:

        Toki ennen sanottiin ja hoettiin (ainakin mulle), että kevytkenkäiset naiset juoksee miesten perässä, että miesten kuuluu juosta naisten perässä, jos nainen kiinnostaa. Ja mies voi olla toissaan vain, jos on itse saanut saalistaa.

        Noh, eihän sitä tarvi hyökkiä kaikkien perään, korrektisti lähestyy vaan semmosia jotka ihan oikeasti kiinnostaa. Ja jättää haukkamaisen hyökkäilyn niille, jotka tykkää hyökkäillä kaikkien kaulaan ja perään. :)

        Mun mielestä lähetymistyylilläkin on merkitystä, mitä itsestään viestittää.

        "Ja jättää haukkamaisen hyökkäilyn niille, jotka tykkää hyökkäillä kaikkien kaulaan ja perään."

        Jooh.....niillä on paha tapa jatkaa samaa suhteessa ollessaan tai jossain vaiheessa aloittaa se uudelleen....ainakin jossain muodossa...sukupuolesta riippumatta... ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Ja jättää haukkamaisen hyökkäilyn niille, jotka tykkää hyökkäillä kaikkien kaulaan ja perään."

        Jooh.....niillä on paha tapa jatkaa samaa suhteessa ollessaan tai jossain vaiheessa aloittaa se uudelleen....ainakin jossain muodossa...sukupuolesta riippumatta... ;P

        Joo, kai ihminen ei perusluonteeltaan muuksi muutu. Jotain hienosäätöä tulee iänkin mukana, mutta kaiketi se tarve ihastua ja olla ihastuttava jonkinlaisena aina siellä ihmisessä säilyy. En nyt voi varmaksi sanoa, mutta spekuloin. Saa korjata jos olen väärässä. :)

        Olen mielelläni väärässä, jos se jotenkin näkemyksiä avartaa.


      • sönkkö kirjoitti:

        Joo, kai ihminen ei perusluonteeltaan muuksi muutu. Jotain hienosäätöä tulee iänkin mukana, mutta kaiketi se tarve ihastua ja olla ihastuttava jonkinlaisena aina siellä ihmisessä säilyy. En nyt voi varmaksi sanoa, mutta spekuloin. Saa korjata jos olen väärässä. :)

        Olen mielelläni väärässä, jos se jotenkin näkemyksiä avartaa.

        Jeps, mutta se hienosäätökin perustuu pääosin ihan muihin juttuihin, kuin luonteen/persoonan aitoihin muutoksiin....,eikä ne tarpeet, himot ja halutkaan välttämättä kauheasti muutu, vaan ovat vain enemmän tai vähemmän piilossa monenkin syyn takia.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Jeps, mutta se hienosäätökin perustuu pääosin ihan muihin juttuihin, kuin luonteen/persoonan aitoihin muutoksiin....,eikä ne tarpeet, himot ja halutkaan välttämättä kauheasti muutu, vaan ovat vain enemmän tai vähemmän piilossa monenkin syyn takia.. ;P

        Niinpä ja voi oppi hillitsemään ja pidättelemään joitain mielihalujaan. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Niinpä ja voi oppi hillitsemään ja pidättelemään joitain mielihalujaan. :)

        "voi oppi hillitsemään ja pidättelemään joitain mielihalujaan."

        No en nyt tiedä....ostanko tuon vai enkö osta.... ;D

        Epäilen edelleen vahvasti tuota jos se ei ole kuulunut persoonan ytimeen jo nuoruudesta lähtien.......ja kokeilut ja virheet ymmärrän, mutta kyllä sen jo ensimmäisen tai toisen kerran jälkeen tietää kuinka paljon sellainen toiminta sopii itselleen....eli yleensä taustalla on jotain muuta, kuin persoonan/luonteen aito muutos.... ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "voi oppi hillitsemään ja pidättelemään joitain mielihalujaan."

        No en nyt tiedä....ostanko tuon vai enkö osta.... ;D

        Epäilen edelleen vahvasti tuota jos se ei ole kuulunut persoonan ytimeen jo nuoruudesta lähtien.......ja kokeilut ja virheet ymmärrän, mutta kyllä sen jo ensimmäisen tai toisen kerran jälkeen tietää kuinka paljon sellainen toiminta sopii itselleen....eli yleensä taustalla on jotain muuta, kuin persoonan/luonteen aito muutos.... ;P

        No alkkis pystyy lopettamaan, tupakasta pääsee eroon, naisissa ravaamisesta pääsee eroon, pettäjä ei välttis ikuisesti ole pettäjä osaa asettua ja lopettaa pettämiset...kyllähän sitä pystyy oppimaan hillitsemään halujaan. Tai vaihtamaan ne johonkin fiksumpaan. Mutta nyt tarvii tosiaan mennä, moikka. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        No alkkis pystyy lopettamaan, tupakasta pääsee eroon, naisissa ravaamisesta pääsee eroon, pettäjä ei välttis ikuisesti ole pettäjä osaa asettua ja lopettaa pettämiset...kyllähän sitä pystyy oppimaan hillitsemään halujaan. Tai vaihtamaan ne johonkin fiksumpaan. Mutta nyt tarvii tosiaan mennä, moikka. :)

        =DDD....no en nyt ihan heti lähtisi vertaamaan noita päihde riippuvaisuuksia näihin asioihin... ;P

        Nyt ei kyllä aallot kohdanneet, eikä kohtaa.....en osta en... ;D

        Minä voin käyttää ihan itseäni esimerkkinä......tiedän tasan tarkkaan mitä voin tehdä ja mitä en, kuin myös mitä mikäkin aiheuttaa......ja kyllä olen aina ollut samanlainen...pojan viikarista asti... ;P

        Ikä vaikuttaa fysiologisesti monin eri tavoin ja ne ovat niitä syitä, joilla jotkut perustelevat ja uskottelevat itselleen ja muille persoonan/luonteen muutoksia.....mutta ei se näin oikeasti ole....olen vahvasti tätä mieltä ja pysyn kannassani.....

        Kyllä ne pappana ja mummonakin monet vielä oikeasti ajattelevat yhtä ja sanovat toista.......osa tosin kertoo kyllä totuudenkin riippuen hieman yksilöstä oikeassa porukassa ja tilanteessa.... ;D

        Hyvää päivänjatkoa...Se On MöRö!.... ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        =DDD....no en nyt ihan heti lähtisi vertaamaan noita päihde riippuvaisuuksia näihin asioihin... ;P

        Nyt ei kyllä aallot kohdanneet, eikä kohtaa.....en osta en... ;D

        Minä voin käyttää ihan itseäni esimerkkinä......tiedän tasan tarkkaan mitä voin tehdä ja mitä en, kuin myös mitä mikäkin aiheuttaa......ja kyllä olen aina ollut samanlainen...pojan viikarista asti... ;P

        Ikä vaikuttaa fysiologisesti monin eri tavoin ja ne ovat niitä syitä, joilla jotkut perustelevat ja uskottelevat itselleen ja muille persoonan/luonteen muutoksia.....mutta ei se näin oikeasti ole....olen vahvasti tätä mieltä ja pysyn kannassani.....

        Kyllä ne pappana ja mummonakin monet vielä oikeasti ajattelevat yhtä ja sanovat toista.......osa tosin kertoo kyllä totuudenkin riippuen hieman yksilöstä oikeassa porukassa ja tilanteessa.... ;D

        Hyvää päivänjatkoa...Se On MöRö!.... ;P

        Mjoo, vaikka perusluonne on mikä hyvänsä, ihminen oppii ja voi kouluttaa itsestään pois huonoja ominaisuuksia olipa ne nyt sitten riippuvaisuuksia ihastumiseen tai alkoholiin tms. :)

        Valta kasvaa ja muuttua on omissa käsissä.


      • sönkkö kirjoitti:

        Mjoo, vaikka perusluonne on mikä hyvänsä, ihminen oppii ja voi kouluttaa itsestään pois huonoja ominaisuuksia olipa ne nyt sitten riippuvaisuuksia ihastumiseen tai alkoholiin tms. :)

        Valta kasvaa ja muuttua on omissa käsissä.

        Vai Niin!...hmmm...mitkäs jutut ne Sönköllä on mahtanut olla koulutuksen alla?...jotain voisin veikata ja arvata, mutta en kerro... ;P

        Mutta asiaan....voi pidätellä haluja ja himoja, mutta riski ratkeamiseen on ihan toista luokkaa, kun sillä joka luontaisemmin toimii eri tavalla....näin minä asian näen...

        Sama juttu siinä, että miten tajuaa sen, miten oma käytös ja teot voi vaikuttaa muihin ihmisiin.......ja kaikki riippuu taas persoonasta/luonteesta, eli miten asiat vaikuttavat itse kehenkin ja miten itse kukin osaa ottaa muut huomioon.

        Nämä ovat hassuja asioita, kun ihminen peilaa asioita itsensä ja omien tunteidensa kautta (persoonan/luonteen/mielialan yms.), niin riippuu täysin yksilöistä mikä kenestäkin tuntuu miltäkin ja miten ne ottaa....oli sitten tekijänä tai teon kohteena......joillekin persoonille joku asia voi tuottaa tuskaa ja on ihan mahdotonta, kun taas toiselle saman asian tekeminen on helppoa kuin mikä ja hän jopa nauttii siitä ja sitten tietenkin tähän väliin mahtuu taas erillaisia yksilöitä vaikka kuinka.....

        Mutta jos joku asia/piirre on luonteessa/persoonassa, niin sitten puhutaan jo ihan toisen mittaluokan asioista....jos puhutaan piirteiden aidoista muutoksista...kaikkia piirteitä ei varmasti voi muokata ollenkaan ja joitakin voi ehkä hioa, mutta se vaatii todella pitkää ja raskasta työtä ammattilaisten avustamana....

        Voi vitsi, kun pää jumii taas....toivottavasti ei tullut ihan utopistista tarinaa... ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Vai Niin!...hmmm...mitkäs jutut ne Sönköllä on mahtanut olla koulutuksen alla?...jotain voisin veikata ja arvata, mutta en kerro... ;P

        Mutta asiaan....voi pidätellä haluja ja himoja, mutta riski ratkeamiseen on ihan toista luokkaa, kun sillä joka luontaisemmin toimii eri tavalla....näin minä asian näen...

        Sama juttu siinä, että miten tajuaa sen, miten oma käytös ja teot voi vaikuttaa muihin ihmisiin.......ja kaikki riippuu taas persoonasta/luonteesta, eli miten asiat vaikuttavat itse kehenkin ja miten itse kukin osaa ottaa muut huomioon.

        Nämä ovat hassuja asioita, kun ihminen peilaa asioita itsensä ja omien tunteidensa kautta (persoonan/luonteen/mielialan yms.), niin riippuu täysin yksilöistä mikä kenestäkin tuntuu miltäkin ja miten ne ottaa....oli sitten tekijänä tai teon kohteena......joillekin persoonille joku asia voi tuottaa tuskaa ja on ihan mahdotonta, kun taas toiselle saman asian tekeminen on helppoa kuin mikä ja hän jopa nauttii siitä ja sitten tietenkin tähän väliin mahtuu taas erillaisia yksilöitä vaikka kuinka.....

        Mutta jos joku asia/piirre on luonteessa/persoonassa, niin sitten puhutaan jo ihan toisen mittaluokan asioista....jos puhutaan piirteiden aidoista muutoksista...kaikkia piirteitä ei varmasti voi muokata ollenkaan ja joitakin voi ehkä hioa, mutta se vaatii todella pitkää ja raskasta työtä ammattilaisten avustamana....

        Voi vitsi, kun pää jumii taas....toivottavasti ei tullut ihan utopistista tarinaa... ;P

        Niinhän se on. Subjektiivista. :)

        Olen koittanut sanoa monessa asiassa, että subjektiivisuus on asia mihin toiset ei voi puuttua. Tai voi, muttei se mitään hyödytä. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Niinhän se on. Subjektiivista. :)

        Olen koittanut sanoa monessa asiassa, että subjektiivisuus on asia mihin toiset ei voi puuttua. Tai voi, muttei se mitään hyödytä. :)

        No näinhän se on, mutta sen on monesti huomannut, että samoja haluja & himoja on pappasteilla&mammasteilla, kuin heillä oli nuorempanakin......ei niistä nyt kaikille toitoteta kokoajan....joistakin tulee näkyviin selvemmin ja jotkut osaavat niitä enemmän tai vähemmän peitelläkin.....jotkut puhuvat niistä avoimesti, jotkut taas peitellysti tai ei ollenkaan........käytöksestäkin huomaa monesti paljon.... ;P

        Ei ne asiat minua häiritse tai haittaa, mutta en näe mitään järkeä siinä, että uskottolisin itselleni ihan satuja.....enkä edes yritä löytää todisteita niiden asioiden puolesta miten itse jonkun asian sillä hetkellä näen - Varsinkaan sellaisiin, jotka eivät tue hyviä asioita, vaan päinvastoin........joissakin asioissa voi ainakin hetkellisesti hieman harmittaa, jos/kun huomaa, ettei todisteita asiaa vastaan oikein kovin helpolla löydä........mutta vaikka joku asia ei tunnu hyvältä ja miellyttävältä, niin se pitää vain niellä ja hyväksyä.....se kuuluu vain prosessiin ja on turha hakata päätään seinään ainakaan liikaa, koska ei se mitään auta....sitten on vain tehtävä päätös miten asian ottaa ja miten itselle on parasta toimia asian suhteen.... ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        No näinhän se on, mutta sen on monesti huomannut, että samoja haluja & himoja on pappasteilla&mammasteilla, kuin heillä oli nuorempanakin......ei niistä nyt kaikille toitoteta kokoajan....joistakin tulee näkyviin selvemmin ja jotkut osaavat niitä enemmän tai vähemmän peitelläkin.....jotkut puhuvat niistä avoimesti, jotkut taas peitellysti tai ei ollenkaan........käytöksestäkin huomaa monesti paljon.... ;P

        Ei ne asiat minua häiritse tai haittaa, mutta en näe mitään järkeä siinä, että uskottolisin itselleni ihan satuja.....enkä edes yritä löytää todisteita niiden asioiden puolesta miten itse jonkun asian sillä hetkellä näen - Varsinkaan sellaisiin, jotka eivät tue hyviä asioita, vaan päinvastoin........joissakin asioissa voi ainakin hetkellisesti hieman harmittaa, jos/kun huomaa, ettei todisteita asiaa vastaan oikein kovin helpolla löydä........mutta vaikka joku asia ei tunnu hyvältä ja miellyttävältä, niin se pitää vain niellä ja hyväksyä.....se kuuluu vain prosessiin ja on turha hakata päätään seinään ainakaan liikaa, koska ei se mitään auta....sitten on vain tehtävä päätös miten asian ottaa ja miten itselle on parasta toimia asian suhteen.... ;P

        Mites nää jutut aina harhautuu alkuperäisestä teemasta? :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Mites nää jutut aina harhautuu alkuperäisestä teemasta? :)

        =D....No MisT Mää Voin Sitä TieTää, ku Et Sääkään Tierä?.... ;D

        Mut toi tais olla SieVä vihje, että Tää aihe oli nyt tällä kertaa tässä ja tämä peli puhallettiin nyt Poikki&Pinoon......ja niinhän me tehdään...Kai?... ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        =D....No MisT Mää Voin Sitä TieTää, ku Et Sääkään Tierä?.... ;D

        Mut toi tais olla SieVä vihje, että Tää aihe oli nyt tällä kertaa tässä ja tämä peli puhallettiin nyt Poikki&Pinoon......ja niinhän me tehdään...Kai?... ;P

        Eiköhän aina uusia aiheita ilmaannu. :)

        Juttu aina lähtee rönsyilemään...


    • 90kg-166cm-mies

      Olen liian lihava enkä uskalla lähestyä naisia.

      • Mustaruuti

        Sullahan on selkeä syy, oot paksupoika ja se siitä. Pituuta en voi sulle antaa, mutta muista että dynamiittia myydään pienissä paketeissa.


    • Kai se on se epäonnistumisen pelko.

      • Jep. Tämä on varmaan se pointti ja se oikea syy.


      • laiskamuttatyhmä

        Mieskin oppivana eläimenä ehdollistuu käyttäytymään saadun palautteen mukaan. En sanoisi sitä välttämättä peloksi, että tietyt ärsykkeet laukaisevat tietyn käytöksen.


    • En lähesty koska en ole jännämies.

    • ätmi-sinkku

      En ole sosiaalinen enkä keksi puhuttavaa joten en lähesty naisia.. Pitäis olla hauska ja saada nainen nauramaan mutta en ole sellainen pelimies joten en uskalla lähestyä naisia.

    • aivan-turhaa

      Miksi ihmeessä haluaisin kuulla haistattelua tai sietää kuuromykkäleikkiä naisen suunnalta?
      Yli kolmenkymmenen vuoden kokemuksella on selvää että naama ei miellytä vaikka
      kuinka monenlaista lähestymistapaa on kokeiltu.
      Suomalaista naista on aivan turha yrittää saada keskustelemaan jos ei ole ulkonäköä.

      Ulkomaalaiset sentään osaavat keskustella kohteliaasti edes muutaman virkkeen verran.

    • Folklore

      Maailma muuttuu, Eskoseni. Ennen sanotiin, ettei arka mies saa kaunista naista. Nykyisin arka mies ei saa naista ensinkään.

      • Sörsellöns

        Juurikin näin pysytään me pojat vaan omissa porukoissa, me mitään naisia tarvita.


      • H.omonen

        Ei tarvita ei. Se on muutenkin homostelu miesten hommaa, siinä ei naisia tarvita kun porataan pyrstöön :).


    • Luolamadonna

      Joo siis tää on helppo kysymys. Otan hyvän esimerkin.

      Naiset eivät kainouttaan lähestyy miehiä, koska heillä on kulttuurievoluutio vasta puolitiessä. Miehet taas eivät lähestyy naisia siksi, koska heitä ei ole olemassa juuri siksi, että naisten kulttuurievoluutio on vielä kesken.

      Tajuatteko pointin?

      Eli siis planeetalla ei ole ihmisiä vaan tämä kaikki on vain pahaa unta.

      (Naurua)

      • Luolamadonna

        Taas toisaalta kelaten tämä ajatus on siinä mielessä typo, että planeetta on tupaten täynnä porukkaa.

        (Naurua Tikkurilasta)


    • erkkinimi

      Ei me kaikille ujoja olla, rumille kurpille vaan.

    • NaisetOnNirsoja

      Eihän teitä voi edes lähestyä, kun teille ei miehissä kelpaa mikään.

    • NaisetOnNirsoja

      Niin ja kaupanpäälle, miehillä pitää olla oikeanlainen työpaikka ja koulutus.
      Naisillehan kelpaa ainoastaan yliopiston/korkeakoulun käyneet miehet ja lukion/amiksen miehet ovat täysiä nollia, duunarityö on naisille kuin myrkkyä. Mies joka on duunari on naisille pelkkä vätys.

    • YksinOnMukavempaa

      Ei ole vain sen vaivan arvoista.

      • ei.maksa.vaivaa

        Ei tod. ole vaivan arvoista kun vastapuolen materiaali on niinluokatonta, ala-arvoista ja itse aloite kyvytöntä sakkia että oikein v#tuttaa. Itse ei olla valmiita tekemään mitään minkään eteen mutta ollaan kyllä vailla vähintääkin kuuta taivaalta, ja sekin niin mieluiten heti ja hopea lautasella prinsessan nokan eteen.

        Hinta ja laatu EI kohtaa suomalaisissa naisissa todellakaan. Kilo paskaa tuhannella kilolla kultaa on nykyinen kurssi suomalaisella naisella. Saa siinä ihmetellä miksi miehet ei lähesty, mutta suomalaisen naisen tyypilliseen tapaan missään vaiheessa ei tietenkään tule mieleen katsoa peiliin. Siis KATSOA, eikä vain ihailla sitä omaa niin v#tun täydellistä ulkomuotoa. Joka kyllä todellisuudessa onkin sitten jotain ihan muuta kuin mitä sen peilikuvatuksen perusteella äkkiä voisi luulla.


    • kukaonoikeassa

      Aseptiikka on vajavainen..

    • sofarandafareer
    • womaninchange

      Suomeen voi tulla arktiselle lomalle.

    • ex-palstalainen

      Ei kannata lähestyä kun minkäänlaista positiivista signaalia ei tule, ts. pitkää katsetta ym.

    • winner874523598

      Luin pari kymmentä kirjoitusta ja useista viesteistä paistoi epätoivo ja katkeruus. Ovatko nämä tosiaan parhaimmat lähtökohdat tehtä tuttavuutta uuteen ihmiseen?

      Itse sain varmaan 50-80 kertaa pakit eri naisilta kunnes löysin sen oikean. Kaikenlaista säätämistä oli ennen sitä, mutta kannatti olla sitkeä. Kaiken avain oli siinä, että tutustuin jokaiseen naiseen rennosti ja ilman katkeran poikamiehen äänenvärinää. Jos katkeruus helpottaa se voi olla hyväksi, mutta harvoin sillä tehdään uusiin ihmisiin vaikutusta.

      • quitter

        Ja kas, rennosti pokaileva pelimies ohjeistaa kyvyttömiä. Voittajan on helppo hymyillä. Mikäs siinä, jos haluaa pelata tätä naisten peliä, jossa mies tekee työt ja oikein hyvällä onnella saa palkkioksi seksiä ja kenties jopa parisuhteen joksikin aikaa.

        Ilmaisut "säätäminen" ja "vaikutuksen tekeminen" ovat ainakin minulle todella kaukana rakkaudesta. Ja mitään muuta syytä pariutumiselle en keksi. On aivan eri asia tutustua ihmisiin kuin ryhtyä jonkun kanssa suhteeseen.

        Joidenkin henkilöiden katkeroituminen vältettäisiin sillä, että asioista puhuttaisiin siten kuin ne ovat. Eikä sen sijaan maalailtaisi kuvitelmia unelmista, jotka jokainen voi mukamas saavuttaa.


    • Caritamaria

      Moi kaikki ihan tavalliset Kivat turun seudulta olevat naiset. Minulla on pieni ongelma. Minulla on rakas ystävä, 35v. sinkku Turkulaismies. Hän on kivan näköinen, ja hyvällä tavalla tosi omalaatuinen. Hän on myös tosi hauska. Hän on seurustellut 14 vuotta 2-3v. kerrallaan. Hän löytää aina juttuseuraa ravintolasta. Hän lähestyy naisia rohkeasti, ja häntä lähestytään. Periaatteessa siis asiat ovat hyvin. Mutta. Joskus kun vietämme kaksin iltaa, ja muutoinkin, hän kertoo, kunka tärkeää olisi, että vastaan tulisi ihan tavallinen, mukava, ja ehdottoman aito nainen. Sellainen, jonka kanssa voisi olla myös paras ystävä, rakkauden lisäksi. Hän on itse ehdottoman luotettava, eikä petä kumppaniaan. Siksi hän myös käytännössä aina kieltäytyy yhdenillan jutuista. Kemia on kuulemma niin tärkeää. Hän loi profiilin suomi24 treffien puolelle, mutta kertoi, että naiset siellä ovat varsin arkoja tapaamaan, vaikka itse lähestyvätkin. Tästä syystä hän ei siellä jaksa roikkua. Ajattelin vähän auttaa, sillä uskon että hän etsii nyt väärästä paikasta. Siis juuri sinä, ihan tavallinen ihan kivannäköinen enintään 40v. Turun seudulta oleva nainen. Jos olet valmis tapaamaan, tee palvelus minulle, Oikeasti hyvälle miehelle, sekä toivottavasti itsellesi, ja käy jättämässä hänelle yhteystietosi suomi24 treffien puolelle, ja kuvasi, tai tieto mistä kuvan löytää (esim. Facebook) Ystäväni kuva löytyy treffeistä nimimerkillä: juhalaaksonen Lupaan että hän vastaa. Kiitos jo etukäteen, ja hyvää kevättä :) -Carita-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe