Mitä palstalla kirjoittelevat miehet hakevat?

vissiinihanfiksu

Tätä palstaa satunnaisesti lukevana miehenä ihmettelen suuresti täällä käytävää keskustelua. Vaikuttaa että täällä miehet kaipaavat jotain mahdollisimman nuoria mallityttöjä itselleen. Siis jotain näyttelyeläimiä. Jos joku miesjulkkis ottaa typeryyksissään jonkun näyttävän nuoren näyttelyesineen itselleen, niin sitä täällä ihastellaan ja palvotaan jonain totuutena. Minun kokemukseni mukaan suurin osa miehistä kaipaa kuitenkin sitä ihan tavallista naista, joka on myös fiksukin. Koska parisuhde on paljon muutakin kuin seksiä (ainakin minun mielestäni) niin ei sillä pelkällä ulkomäöllä pitkälle pötkitä. En kieltämättä tuntisi oloani kotisaksi jonkun superkauniin mimmin kainalossa. Ja tämän olen huomannut ihan käytännössäkin. Olen aivan tavallinen mies ja kaipaan aivan tavallista naista. En tajua monenkaan tämän palstan miehen logiikkaa tässä asiassa.

64

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolamadonna

      Itse haen palstalta elämyksiä.

      (Naurua)

      • Luolamadonna

        Elämyksen määritelmä taitaa kulkea jotenkin niin että se on syvä kokemus tunnetasolla.

        Mjoo

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Elämyksen määritelmä taitaa kulkea jotenkin niin että se on syvä kokemus tunnetasolla.

        Mjoo

        (Hihitystä)

        Tällainen elämyshakuisuus saattaa viitata minussa siihen, että elämykset ovat alkaneet (iän myötä) latistua ja litistyä.

        Ehkä tällaisenkin voi nähdä tai kokea elämyksenä.

        (Reps)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Tällainen elämyshakuisuus saattaa viitata minussa siihen, että elämykset ovat alkaneet (iän myötä) latistua ja litistyä.

        Ehkä tällaisenkin voi nähdä tai kokea elämyksenä.

        (Reps)

        Oikeastaan viimeinen muistamani elämys oli törmätä jättimäiseen puunrunkoon järvenpohjalla.

        Kyllä se vähän säpsäyttää.

        (Reps)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Oikeastaan viimeinen muistamani elämys oli törmätä jättimäiseen puunrunkoon järvenpohjalla.

        Kyllä se vähän säpsäyttää.

        (Reps)

        Mutta ehkä suurin elämys jonka ihminen voi kokea on toinen ihminen. Kun siirtää omat rojunsa syrjään maiseman tieltä, saattaa jopa hyvällä säällä kokea jotain...

        Elähdyttävää.

        (Hihitystä)


    • Ehkei sitä kaikki ymmärrä, jos eivät ole koskaan naisen kanssa seurustelleet.

      • Ratikkakuski_ei_kirj

      • Ratikkakuski_ei_kirj kirjoitti:

        Itse olenkin nyt kesäleskenä kun rouva ratikka on reissussa, taitaa olla jossain indonesiassa päin nyt menossa.

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016050321508631_ul.shtml

        Jollain pahnanpohjimmaisella on vissiin taas paha mieli. Syvimmät sympatiani ovat puolellasi. :-)


    • Tavallinenpäivä

      Ah, hienoa, että täällä välillä järkeviäkin miehiä. Taitaa tää palsta olla pääosin täynnä enemmän tai vähemmän epätasapainossa olevia miehiä.

      • S24.nFemakotRy

        Kokeneet ja seurustelleet miehet näet järkevinä ja taas kokemattomat idiootteina! Juuri tämä femakkopaskalogiikka täällä vituttaa mua ylikaiken!


      • 518
        S24.nFemakotRy kirjoitti:

        Kokeneet ja seurustelleet miehet näet järkevinä ja taas kokemattomat idiootteina! Juuri tämä femakkopaskalogiikka täällä vituttaa mua ylikaiken!

        Ehkä ne kokemattovat ovat (ja pysyvästi) kokemattomia juurikin siitä syystä, että he ovat niitä idiootteja.
        Normaali mies nimittäin, saa kyllä naisen.


      • kokenutmies-
        518 kirjoitti:

        Ehkä ne kokemattovat ovat (ja pysyvästi) kokemattomia juurikin siitä syystä, että he ovat niitä idiootteja.
        Normaali mies nimittäin, saa kyllä naisen.

        naisessa ei ole mitään tavoiteltavaa mutta jossain harvinaisessa helmessä voi ollakin joka poikkeaa todella paljon normaali naisesta.


      • Ex----------PUA
        518 kirjoitti:

        Ehkä ne kokemattovat ovat (ja pysyvästi) kokemattomia juurikin siitä syystä, että he ovat niitä idiootteja.
        Normaali mies nimittäin, saa kyllä naisen.

        Juuri päinvastoin, sen mukaan miehen täytyy olla idiootti jos ei ole seruustellut.

        Eli se on häpäisy, missä todellinen syyllinen häpäisee uhriaan.

        Eli kaikki jotka eivät täytä naisten hypergamian tai muun hyväksikäytön ehtoja, eivät ole normaaleja. Feminististä aivopesua, jossa nainen asetetaan jalustalle, ja meihet kilteiksi pikku orjiksi, joiden ihmisarvo on kiinni naisen valinnasta.

        Turha ihmetellä miksi on naisvihaa.


    • whiteknightslayer

      Valkoritari ratsasti paikalle. Lipilipilipilipi

      • vissiinihanfiksu

        Yritätkö jotenkin häpäistä minua? :-)


      • YrittäähänSe
        vissiinihanfiksu kirjoitti:

        Yritätkö jotenkin häpäistä minua? :-)

        Muttei ymmärrä samalla kirjoittaneensa sitä, että sinä saat naista, hän ei.


      • iuiooioj
        YrittäähänSe kirjoitti:

        Muttei ymmärrä samalla kirjoittaneensa sitä, että sinä saat naista, hän ei.

        "Ruotuun takaisin kutsu" herjauskortti käytetty! ;)


      • vissiinihanfiksu
        iuiooioj kirjoitti:

        "Ruotuun takaisin kutsu" herjauskortti käytetty! ;)

        Onpas täällä nyt leimakortteja paljon ilmassa. Olisi kiva jos keskustelu asiasta etenisi ihan ilman turhaa nokittelua. Ihan tällainen vieno pyyntö.


      • Ex----------PUA
        vissiinihanfiksu kirjoitti:

        Yritätkö jotenkin häpäistä minua? :-)

        Teikäläiset yrittävät hallita muita häpäisemällä, joten jos nyt sen verran kasvattaisi munaa että kestäisi tosiasian toteamisen. ;)


      • vissiinihanfiksu
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Teikäläiset yrittävät hallita muita häpäisemällä, joten jos nyt sen verran kasvattaisi munaa että kestäisi tosiasian toteamisen. ;)

        Millälailla yritän mielestäsi häpäistä?


      • Ex----------PUA
        vissiinihanfiksu kirjoitti:

        Millälailla yritän mielestäsi häpäistä?

        Osaatko lukea?


      • sinut.on.nähty
        vissiinihanfiksu kirjoitti:

        Millälailla yritän mielestäsi häpäistä?

        Valkoritarin defessit on nyt kovin ennalta-arvattavia.


      • vissiinihanfiksu
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osaatko lukea?

        Kyllä. Arvelitko että sihteerini kirjoittaa nämä jutut sanelustani? :-)


      • Ex----------PUA
        vissiinihanfiksu kirjoitti:

        Kyllä. Arvelitko että sihteerini kirjoittaa nämä jutut sanelustani? :-)

        Puhe oli lukutaidosta, eikä kirjoitustaidosta

        Tuo passivis-aggressiivinen hymiö tahtoo muuten sanoa, että olet nainen, mikä taas ei olisi ihme.


      • vissiinihanfiksu
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Puhe oli lukutaidosta, eikä kirjoitustaidosta

        Tuo passivis-aggressiivinen hymiö tahtoo muuten sanoa, että olet nainen, mikä taas ei olisi ihme.

        Kirjoitustaito ilman lukutaitoa. Mielenkiintoista. Näytänkö sulle kikkelini, vai mitä pitäisi tehdä jos epäilet sukupuoltani. Hymiö tarkoitti muuten ihan oikeasti sitä, että kommenttisi nauratti minua ihan ilman aggressioita.


      • Ex----------PUA
        vissiinihanfiksu kirjoitti:

        Kirjoitustaito ilman lukutaitoa. Mielenkiintoista. Näytänkö sulle kikkelini, vai mitä pitäisi tehdä jos epäilet sukupuoltani. Hymiö tarkoitti muuten ihan oikeasti sitä, että kommenttisi nauratti minua ihan ilman aggressioita.

        Jos puhutaan lukemisesta, silloin ei voida sanoa, että sihteerikkö kirjoitaisi saneluistasi, vaan silloin sihteerikön pitäsi lukea ääneen sinulle. Logiikka on myös mielenkiintoista, tutustu siihen joskus, vaikka se onkin patriarkaatiin ase tunnesykkyrämykkyräfemakkoja vastaan.

        Virtuaalisen kikkelin näyttäminen ei muuta mitään asiaa, sillä sinun "cover is blown", naiset ovat niin ennalta-arvattavia, että he paljastavat itsensä, ennemmin tai myöhemmin, sinä ennemmin.

        Lisäksi tuo hymiösi ei kuvannut naurua, joten pienoinen freudilainen lipsahdus taas.


      • vissinihanfiksu
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Jos puhutaan lukemisesta, silloin ei voida sanoa, että sihteerikkö kirjoitaisi saneluistasi, vaan silloin sihteerikön pitäsi lukea ääneen sinulle. Logiikka on myös mielenkiintoista, tutustu siihen joskus, vaikka se onkin patriarkaatiin ase tunnesykkyrämykkyräfemakkoja vastaan.

        Virtuaalisen kikkelin näyttäminen ei muuta mitään asiaa, sillä sinun "cover is blown", naiset ovat niin ennalta-arvattavia, että he paljastavat itsensä, ennemmin tai myöhemmin, sinä ennemmin.

        Lisäksi tuo hymiösi ei kuvannut naurua, joten pienoinen freudilainen lipsahdus taas.

        Kiitos mielipiteistäsi! Kanssai oli hauska keskustella. Aina erimielisten kanssa keskustelu on mukavampaa kuin samanmielisten.


      • sensiitäsaa
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Jos puhutaan lukemisesta, silloin ei voida sanoa, että sihteerikkö kirjoitaisi saneluistasi, vaan silloin sihteerikön pitäsi lukea ääneen sinulle. Logiikka on myös mielenkiintoista, tutustu siihen joskus, vaikka se onkin patriarkaatiin ase tunnesykkyrämykkyräfemakkoja vastaan.

        Virtuaalisen kikkelin näyttäminen ei muuta mitään asiaa, sillä sinun "cover is blown", naiset ovat niin ennalta-arvattavia, että he paljastavat itsensä, ennemmin tai myöhemmin, sinä ennemmin.

        Lisäksi tuo hymiösi ei kuvannut naurua, joten pienoinen freudilainen lipsahdus taas.

        Ahaa! taas freudilainen lipsahdus, mutta ilmeisesti sinun käyttämänä se on ihan jees. Jonkun muun käyttämänä taas vanhentunutta skeidaa.
        Muista loogisuus ex-pulla kirjoituksissasi.


      • Ex----------PUA
        sensiitäsaa kirjoitti:

        Ahaa! taas freudilainen lipsahdus, mutta ilmeisesti sinun käyttämänä se on ihan jees. Jonkun muun käyttämänä taas vanhentunutta skeidaa.
        Muista loogisuus ex-pulla kirjoituksissasi.

        Näytä yksinkin esimerkki freudilaisesta lipsahduksesta, jonka minä olisin päästänyt.

        Tosin, tuo tuplastandardien ylläpitäminen puskista käsin on kyllä tosi odottamatonta sinulta. Vielä todisteiden ja perusteiden poissolon kera.


      • DoubtofOrder
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Näytä yksinkin esimerkki freudilaisesta lipsahduksesta, jonka minä olisin päästänyt.

        Tosin, tuo tuplastandardien ylläpitäminen puskista käsin on kyllä tosi odottamatonta sinulta. Vielä todisteiden ja perusteiden poissolon kera.

        Siinähän se..


    • uiuiouiuoiu

      Aloittaja on nainen joka ei ole itse enää nuori ja eikä taida olla kauniskaan. Ihan selvä manipulointi ketju. ;)

      • Ex----------PUA

        Tämä.

        Tietää sen, että naiset ovat läpinäkuviä ja kiitos kurppien raivoamisen, menettäneet kaiken uskottavuutensa palstalla, joten otetaan nyt avuksi mieheksi tekeytyminen, koska feministinä uskotaan että jokainen mies on patriarkaalisessa salaliitossa keskenään, ja täten jos meille puhuu miehenä, me uskomme kaiken mitä meille sanoo (oman kokemuksen peilaamista, sillä naisten nais-solidarisuudessa ollaan juuri sellaisia).


    • Rklwefjklwjklwefjkl

      Yritän ansaita täältä henkilökohtaista netti-Stalkeriani.

      • Ex----------PUA

        Minulla on jo niitä, jokunen. :D

        Suosittelen, että jatkat vain epämiellyttävän totuuden puhumista.

        Se toimii parhaiten, ensiksi siinua häpäistään, mutta kun se ei toimi, alkaa puntissaroikkuminen.

        Minun vuoksi täällä on jopa ei vain aloiteltu ketjuja, vaan rekisteröity jopa nimimerkkejä, täysin minun ansiostani.

        Suosittelenkin, että ensimmäiseksi otat käyttöön nimimerkin.


      • Fklewfklefklwwe

        Jahtaan aivan erityistä stalker-muotoa - minulle ei todellakaan riitä mikään perusärsyyntyjä. Siksi potentiaalinen stalkerini ei tule piittaamaan siitä että minulla ei ole nimimerkkiä johon kiinnittyä, hänellä on tarpeeksi kapasiteettia pärjätä ilman mitään tunnisteitakin; konseptipohjalla.


    • vissiinihanfiksu

      Tunnustan, olen pillua saamaton ätmi ja päätin kokeilla näin valkoritaroimalla saisiko sitä. Oikeasti täällä palstalla näyttää olevan totuus naisista ja onhan ilman muuta selvää että palstalla miehet hakevat kaunista sekä fiksua naista, eihän muunlaista kannata ottaa.

      • tervetuloa.takaisin

        Hieno homma että tulit järkiisi.


      • vissiinihanfiksu

        Ajattelit siis hauskaksi heittäytyä ja luulit että joku tuota viestiä minun kirjoittamakseni uskoo. Jos on jotain kommentoitavaa, niin käytä toki mielellään ihan omaa nimimerkkiäsi. Kuulisin toki mielelläni ajatuksiasi aiheesta.


      • vissiinihanfiksu
        vissiinihanfiksu kirjoitti:

        Ajattelit siis hauskaksi heittäytyä ja luulit että joku tuota viestiä minun kirjoittamakseni uskoo. Jos on jotain kommentoitavaa, niin käytä toki mielellään ihan omaa nimimerkkiäsi. Kuulisin toki mielelläni ajatuksiasi aiheesta.

        Äsken minulla iski kova halu perua tunnustukseni kun valkoritarointi on niin iiiihanaaaa vaikkei sillä taida pillua saadakaan. Voi olla että jatkan vielä tuolla linjalla ja typerästi syyttelen palstan miehiä vain seksikkäitä bimboja haluaviksi vaikka todellisuudessahan ei asia niin olekaan täällä. Nimimerkissäni käytän tuota fiksuusoletusta vaikka kaikkihan taisi jo tajuta että olen aika tomppeli.


      • vissiinihanfiksu
        vissiinihanfiksu kirjoitti:

        Äsken minulla iski kova halu perua tunnustukseni kun valkoritarointi on niin iiiihanaaaa vaikkei sillä taida pillua saadakaan. Voi olla että jatkan vielä tuolla linjalla ja typerästi syyttelen palstan miehiä vain seksikkäitä bimboja haluaviksi vaikka todellisuudessahan ei asia niin olekaan täällä. Nimimerkissäni käytän tuota fiksuusoletusta vaikka kaikkihan taisi jo tajuta että olen aika tomppeli.

        Ai tällainen leikki? :-) Enpä taida jaksaa leikkiä enää tätä kanssasi. Mukavaa päivän jatkoa!


    • En hae tältä palstalta mitään. Tää on vain ajankulua.

    • ktm28

      Minulla on ollut 2 tyttöystävää, että tietäkääkin se! yli vuoden suhteita oli vielä!

    • Juuri tuollaisia provoja naiset aina kirjoittavat.

    • Ex----------PUA

      Niin tosiaan, naiset saavat hakea miljonääriimiesmallia, joka asuuu linnassa ja on vähintäänkin lentokapteeni.

      Mies taas ei saa omata minkäänlaisia standardeja, koska hypergamiset diktaattorit loukkaantuvat.

      Itse asiassa, ei sillä ole miehen kohdalla juurikaan väliä, tai muuta kuin voitettavaa, vaikka hän etsisi niitä malleja. Antaisihan hän siten naiselle potut pottuina, eikä osaltaan mahdollistaisi hypergamiaa.

      • likeaho

        Kuka vittu sellaisia hypergamisia huoria haluaa? saankos vaan kysyä.


      • naistenlogiikkaa
        likeaho kirjoitti:

        Kuka vittu sellaisia hypergamisia huoria haluaa? saankos vaan kysyä.

        Monet (suurin osa) naiset eivät sitoudu kunnolla vaan jos saavat mahdollisuuden vaihtaa parempiin resursseihin tai vanhan suhteen resurssit hupenevat tai niitä on naisen mielestä liian vähän niin mies saa kuulla naiselta lauseen "meillä olisi hieman puhuttavaa" ja loppu on kaikkien tiedossa. ;)


      • vissiinihanfiksu

        Kiitos kommentistasi. Mielenkiintoinen näkökulma. Minä taas ajattelen että eniten liian tiukkojen standardejen asettelusta kärsii niiden asettaja, oli se sitten mies tai nainen. Minun mielestäni kyllä kukaan ei voi estää kenenkään standardien asettamista. Jos joku ei niihin sovi, niin sittenhän voi siirtyä seuraavaan. Mä en usko koston tekevän ketään onnelliseksi.


      • Ex----------PUA
        likeaho kirjoitti:

        Kuka vittu sellaisia hypergamisia huoria haluaa? saankos vaan kysyä.

        Hyvä kysymys.

        Ei kai niitä kukaan haluaa, ellei sitten ole huonon itsetunnon omaava mies, kuten vaikka valkoritari tai miesfeministi, joka haluaa olla hyväksikäytetty.

        Yleensä ns. sininen pilleri, eli "suloinen valhe" on se, jolla miehiä johdetaan harhaan, ja todelliset motiivit piilotetaan.


      • Ex----------PUA
        vissiinihanfiksu kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi. Mielenkiintoinen näkökulma. Minä taas ajattelen että eniten liian tiukkojen standardejen asettelusta kärsii niiden asettaja, oli se sitten mies tai nainen. Minun mielestäni kyllä kukaan ei voi estää kenenkään standardien asettamista. Jos joku ei niihin sovi, niin sittenhän voi siirtyä seuraavaan. Mä en usko koston tekevän ketään onnelliseksi.

        Niiin, kätevästi toimient uolla tavoin, kaikki jatkuisi edelleenkin naisten hypergamian eduksi. ;) Joten olet nainen, tai aivopesty mies.

        Koston ei ole tarkoituskaan tehdä ketään onnelliseksi, ainakaan sen kohdetta.

        Se taas, että kutsut tuota kostoksi, paljastaa hyvin paljon; kostossahan kyseessä on se, että annetaan takaisin toisen väärinteosta, eli myönnät että naiset teekvät väärin, ja jos miehet tekisivät kuten he, ei olsi kenelläkään kivaa.

        Aivan, se olisi naisille sillä mitalla mittaamista, millä he mittaavat muille.

        Joissain määrin se olisi myös poltetun maan taktiikan käyttämistä.

        Jos naisilta kysytään, että pistetään kaikki paskaksi, vai vaihtuuko ääni kellossa, uskoisin että naiset tulisivat järkiinsä.

        Nythän naisilla on kaksi strategiaa:
        1. pääsuunnitelma: hypergaminen päävoitto.
        2. hätäsuunnitelma: betan ottaminen.

        Molempia tavoitteita auttaa se, että miehillä ei saa olla standardeja, mutta naisilla saa.

        Joka tapauksessa, minun mallini on joko sissisotaa, ja vallankumouksen levitessä jopa vallankaappausta ja hyvien voittoa.

        Silloin tasa-arvo toteutuu, loppuu hypergamia ja siitähän tässä pohjimmiltaan on kyse, että naiset lopettaisivat seksuaalisen syrjinnän, tarkistaisivat etuoikeutensa ja lisäisivät vastuun elementin vallankäyttnsä oheen.

        Nyt he eivät eroa mitenkään riistokapitalistista joka käyttää tunnussananaan termiä "vapaus". Tai diktaattorista.

        Kumpaakaan ei saisi rajoittaa, vaan molemmat ovat aina oikeassa riistäessään ympäristöön.


      • vissiinihanfiksu
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Niiin, kätevästi toimient uolla tavoin, kaikki jatkuisi edelleenkin naisten hypergamian eduksi. ;) Joten olet nainen, tai aivopesty mies.

        Koston ei ole tarkoituskaan tehdä ketään onnelliseksi, ainakaan sen kohdetta.

        Se taas, että kutsut tuota kostoksi, paljastaa hyvin paljon; kostossahan kyseessä on se, että annetaan takaisin toisen väärinteosta, eli myönnät että naiset teekvät väärin, ja jos miehet tekisivät kuten he, ei olsi kenelläkään kivaa.

        Aivan, se olisi naisille sillä mitalla mittaamista, millä he mittaavat muille.

        Joissain määrin se olisi myös poltetun maan taktiikan käyttämistä.

        Jos naisilta kysytään, että pistetään kaikki paskaksi, vai vaihtuuko ääni kellossa, uskoisin että naiset tulisivat järkiinsä.

        Nythän naisilla on kaksi strategiaa:
        1. pääsuunnitelma: hypergaminen päävoitto.
        2. hätäsuunnitelma: betan ottaminen.

        Molempia tavoitteita auttaa se, että miehillä ei saa olla standardeja, mutta naisilla saa.

        Joka tapauksessa, minun mallini on joko sissisotaa, ja vallankumouksen levitessä jopa vallankaappausta ja hyvien voittoa.

        Silloin tasa-arvo toteutuu, loppuu hypergamia ja siitähän tässä pohjimmiltaan on kyse, että naiset lopettaisivat seksuaalisen syrjinnän, tarkistaisivat etuoikeutensa ja lisäisivät vastuun elementin vallankäyttnsä oheen.

        Nyt he eivät eroa mitenkään riistokapitalistista joka käyttää tunnussananaan termiä "vapaus". Tai diktaattorista.

        Kumpaakaan ei saisi rajoittaa, vaan molemmat ovat aina oikeassa riistäessään ympäristöön.

        Kiitos kohteliaisuudesta että ajattelet että olen nainen!olen kyllä mies. En ole aivopesty mihinkään naismyönteiseen kuten en mihinkään naisvastaisuuteenkaan. Kerron vain epämiellyttävästä totuudesta että suurin osa meistä sekä miehistä että naisita on keskinkertaisia ja toivomme samanlaista kumppania ja se on ihan hyvä (minun kokemani totuus, huom!). Itse en tunnista mitään hypergamioita mitä kaikki miehet tai naiset käyttäisi. Mutta voin toki olla väärässäkin asiassa. Minusta kuitenkin pääasia että ihminen elää tyytyväisenä jaonnellisena elämäänsä. Toivon siis sinunkin tulevan onnelliseksi oman totuutesi kautta. Hyvää jatkoa sinulle ja aurinkoa päivääsi


      • jokurandommies22
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Niiin, kätevästi toimient uolla tavoin, kaikki jatkuisi edelleenkin naisten hypergamian eduksi. ;) Joten olet nainen, tai aivopesty mies.

        Koston ei ole tarkoituskaan tehdä ketään onnelliseksi, ainakaan sen kohdetta.

        Se taas, että kutsut tuota kostoksi, paljastaa hyvin paljon; kostossahan kyseessä on se, että annetaan takaisin toisen väärinteosta, eli myönnät että naiset teekvät väärin, ja jos miehet tekisivät kuten he, ei olsi kenelläkään kivaa.

        Aivan, se olisi naisille sillä mitalla mittaamista, millä he mittaavat muille.

        Joissain määrin se olisi myös poltetun maan taktiikan käyttämistä.

        Jos naisilta kysytään, että pistetään kaikki paskaksi, vai vaihtuuko ääni kellossa, uskoisin että naiset tulisivat järkiinsä.

        Nythän naisilla on kaksi strategiaa:
        1. pääsuunnitelma: hypergaminen päävoitto.
        2. hätäsuunnitelma: betan ottaminen.

        Molempia tavoitteita auttaa se, että miehillä ei saa olla standardeja, mutta naisilla saa.

        Joka tapauksessa, minun mallini on joko sissisotaa, ja vallankumouksen levitessä jopa vallankaappausta ja hyvien voittoa.

        Silloin tasa-arvo toteutuu, loppuu hypergamia ja siitähän tässä pohjimmiltaan on kyse, että naiset lopettaisivat seksuaalisen syrjinnän, tarkistaisivat etuoikeutensa ja lisäisivät vastuun elementin vallankäyttnsä oheen.

        Nyt he eivät eroa mitenkään riistokapitalistista joka käyttää tunnussananaan termiä "vapaus". Tai diktaattorista.

        Kumpaakaan ei saisi rajoittaa, vaan molemmat ovat aina oikeassa riistäessään ympäristöön.

        Minä en todellakaan haluis mitää rikasta naista, nehän ne just on niitä pahempia.


      • Ex----------PUA
        vissiinihanfiksu kirjoitti:

        Kiitos kohteliaisuudesta että ajattelet että olen nainen!olen kyllä mies. En ole aivopesty mihinkään naismyönteiseen kuten en mihinkään naisvastaisuuteenkaan. Kerron vain epämiellyttävästä totuudesta että suurin osa meistä sekä miehistä että naisita on keskinkertaisia ja toivomme samanlaista kumppania ja se on ihan hyvä (minun kokemani totuus, huom!). Itse en tunnista mitään hypergamioita mitä kaikki miehet tai naiset käyttäisi. Mutta voin toki olla väärässäkin asiassa. Minusta kuitenkin pääasia että ihminen elää tyytyväisenä jaonnellisena elämäänsä. Toivon siis sinunkin tulevan onnelliseksi oman totuutesi kautta. Hyvää jatkoa sinulle ja aurinkoa päivääsi

        "Kiitos kohteliaisuudesta että ajattelet että olen nainen!"

        No onneksi tämä ei todista, että olisit nainen. :D

        Naiseksi sanomista ei voisi kukaan mies ottaa kohteliaisuutena, tuskin edes paatuinenkaan valkoritari.

        Muuten tuon sisältö taas lyhyesti oli: hypergamian kieltäminen.

        Samoin, punaisen pillerin perusideana ei ole onnellisuus, ja valheessa eläminen, vaan totuus ja sen levittäminen.

        Vasta siitä voi päästä aitoihin ratkaisuihin.

        Hypergamian kiistäminen on sinisen pillerin "peilejä ja savuverhoja", jolla tuudittaudutaan harhakuviin, tai toimitaan niiden suojaamina.


    • a.PUA

      Jallua

    • Proganda&ProvoKetju Pongattu..... ;P

      SuloistenValheidenKökköKetju....... ;D

      • "sitä ihan tavallista naista, joka on myös fiksukin."......määrittele "aivan tavallinen ja fiksu nainen".....eli käyttäytyminen, moraali jne.?.....tämä oli aikaisemman kommenttini pohjalla.... ;P

        Mies voi jotain "haluta", mutta se on taas ihan eri asia onko sellaista tai sellaisia naisia paljon, jotka se kyseinen mies kokee "fiksuiksi"..... "tavallinen nainen" taas ei kuulosta hyvältä, kun katsoo naisten käytöstä jne..... ;D


    • jooojooooooo

      Sori vaan Lauri Tähkä, mutta sä olet yksinkertainen ja rasittava jätkä.

    • Yksinkertaista

      Jos sä aloittaja haluat itsellesi sen "tavallisen naisen" joka nykyään tarkoittaa sitä että nainen on läski, feministi, statushoro ja imenyt muutaman mamun kikkeliä ja rentulta saanut munaa sekä ehkä on sen lapsikin niin ole hyvä.

      Minä ainakin tahdon SUPERIA. joka tarkoittaa ulkomaalaista hyvässä lihassa olevaa naista.

      Miksikö?

      Koska jos sinä kuvittelet että Suomessa nainen olisi fiksu, tasapainoinen, tasa-arvoinen ja normaalivartaloinen olematta VITUN statushoro niin erehdyt.

      • exoticwomen

        Olikohan ihan loistavasti kiteytetty!

        "Minä ainakin tahdon SUPERIA. joka tarkoittaa ulkomaalaista hyvässä lihassa olevaa naista."

        KYLLÄ. KYLLÄ! K-Y-L-L-Ä !! !!


    • Palstan_Trolli

      Sii minä käyn täällä ihan vaan trollaamassa ja lukemassa muiden trollauksia. Siis tästä palstasta yli 80 % on pelkkää trollausta.

      Parasta antia ovat erään 38v kaljuuntuneen FINA-yliannostuksen sekoittaman autistisen neitsytsedän harhaiset raivonpurkaukset. Sen kaverin elämä on joko planeetan säälittävin tapaus tai kyseessä on Suomen historian päättäväisin ja tuotteliain trolli. Oli tapaus kumpi tahansa, niin huumoriarvo on korkea.

    • Ikis__M

      Et kyllä kovin fiksu taida olla kun tulkinnat on nuo. Niitä tavallisia, fiksuja ja moraalisia naisiahan täällä kaivataan lutkien sijaan mutta etkö pälli tajua ettei niitä juuri ole nykymaailmassa. Yritäpä löytää kohtalaisen näköinen ok-luonteinen nainen maassa jossa niillä kaikilla on joku/jotkin seuraavista: lapsi/lapsia, kirjava seksuaalihistoria, taloudellisia ongelmia, jollain tapaa päässä vikaa, ylimitoitetut vaatimukset jne. Ketjun tyypisellä nuoleskelulla toki voit jotain löytää mutta luultavimmin tulet pettymään koska "meillä kaikilla on historia".

      • ahkultani

        Minä sain parisuhteen juuri kunnollisuuteni vuoksi <3


      • ahkultani kirjoitti:

        Minä sain parisuhteen juuri kunnollisuuteni vuoksi <3

        Tulevaisuushan sen sinun todellisen käytöksen ja luonteen näyttää.... ;P

        Vaikka en nyt ihan itse allekirjoitakaan tuota IkisM:n tekstiä ja listaa.....ainakaan ilman tarkentavia tietoja siitä mitä mikäkin asia hänen listallaan tarkoittaa....ja otan myös huomioon omissa ajatuksissa ihmisen kokemat koettelemukset, jotka eivät välttämättä aina ole ihan ihmisestä kiinni täysin....kaikkea voi sattua ja joutua kokemaan....


    • HahahahHOMO

      LIPI LIPI LIPI PÄÄ ON PIPI

      VALKORITARI RUIKUTTAA JA PERSEESTÄ PASKAA ROIKOTTAA

    • Mies3210

      Vähentääkö naisen pantavuus jotenkin naisen älynlahjoja vai mihin aloittaja pyrkii? Onko tissien ja aivojen koon välillä käänteinen korrelaatio?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe