kokemuksia zaful.com

apuaaaaa

Arvosteluja näkyy olevan laidasta laitaan... joidenkin mielestä ihan super hyvä sivusto mutta joidenkin tuotteet eivät koskaan tulleet. onko kellään teillä kokemuksia kyseisestä siuvustosta??

42

33034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivelias

      Juuri tilasin zafulilta 2hupparia... Nyt vain odottelen toiveliaana. Voin ilmoittaa sen jälkeen kuinka kävi.

      • Toivelias

        Toinen huppari saapunut nyt ihmettelen missä toinen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Kdldndn

      Kuinka kauvan toimitus kesti?

    • alo

      kertokaa lisää kokemuksia jos löytyy

    • Mette-Keesia

      Tilasin 6pv sitten 5 mekkoa, joista 4 lähti toimitukseen. 1 oli loppu varastolta ja pahoittelivat kovasti, sanoivat kuitenkin lähettävänsä heti kun sitä tulee lisää. Veikkaisin, että viikon sisällä saapuvat, päivittelen sitten laadusta lisää.

    • Anonyymi

      Moi,
      Onko teillä kokemuksia zaful.comista? Nimittäin ostin viikko sitten uikkareita sieltä ja uikkarit täytyis saada pe mennessä. Et kuinka kauan teijän toimituksissa on kestänyt et voiko tulla parhaimmillaan viikossa?

    • Anonyymi

      olen tilannut zafulilta moneenkin kertaan, yleensä kannattaa ottaa kokoa isompi kuin normaalisti. toimitus vaihtelee kahdesta viikosta kuukauteen, ainakin omalla kohdallani🙂 aina on tuotteet tulleet perille.

    • Anonyymi

      Hävettää sanoa mutta tilasin zafulista 100€ vaatteita 7kpl 5 tuli loput jäi jonnekkin mitäs nytten mihin voin lähettää kritiikit tuleet vaatteet oikein kivoja yhden tilasin koossa M mutta se oikeasti vastasi kokoa XS

    • Anonyymi

      Miten ootte saaneet toimitus osotteen läpi? Ite kokeilin vähä aikaa sitte ja vaa ilmotti että "Sorry, this address is not within the valid delivery range". Osaisko joku auttaa :/

      • Anonyymi

        Mulla sama :(


      • Anonyymi

        Eiku eeei nyt onnistu! Mun ainaki piti painaa jostain tallena ja jatka nappulasta joka oli sen kohan alla johon piti kirjottaa osote!


    • Anonyymi

      Tilasin yli kolme viikkoa sitten eikä ole näkynyt

      • Anonyymi

        Joko on tullut?


    • Anonyymi

      Itse tilasin maaliskuussa eikä vieläkään ole paketti saapunut perille :O Lienekö koronalla jotakin osuutta asiaan...

      • Anonyymi

        Mulla sama tilasin maaliskuussa eikä ole näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama tilasin maaliskuussa eikä ole näkynyt.

        Näkyykö teillä, että ne on jumissa jossain Guangzhou sorting centressä?


      • Anonyymi

        Tilasin itse maaliskuussa eikä ole mitää kuulunut. Sielä missä näkyy se että missä paketti kulkee lukee vain ”no tracking details yet”


    • Anonyymi

      Itse tilasin toukokuun alussa ja vieläkään ole näkynyt. Toivonmukaan koronalla ei ole osuutta tähän. Luulisi että paketit kulkisivat silti... Ekaa kertaa tilasin, toivottavasti koot on hyvät.

      • Anonyymi

        Sama, reilu kk nyt tilauksesta. Toivottavasti tulee kummiskin perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, reilu kk nyt tilauksesta. Toivottavasti tulee kummiskin perille.

        Mulla tilauksesta jo 2kk eikä näy tai kuulu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tilauksesta jo 2kk eikä näy tai kuulu....

        Tänään ilmeisesti saapunut hki vantaa ulkomaanportille... Kesti reilu kk tulla


    • Anonyymi

      itse tilasin eilen zafulilta vaatteita ja odotan niitä kovasti. pelotti vain kun en tiedä yhtään onko luotettava ja tilasinko oikeita kokoja😬

    • Anonyymi

      Tilasin 3 bikinit vain yhdet ovat tulleet 3 kk jälkeen. EN SUOSITTELE

    • Anonyymi

      Kaikki ketkä ovat kommentoineet, ettei kannata tilata sillä on kestänyt kuukausia, koronalla on paljon vaikutusta asiaan, joten ei ehkä ole kyseisen verkkokaupan syy. Itse tilasin kengät verkkokaupasta josta yleensä on tullut viikossa, toimituksessa kesti yli kuukausi, minulle sanottiin että suuri määrä paketteja on jäänyt ”odottamaan” jonnekkin koronan takia. Myös kaverini kreikasta lähetti paketin jossa on kestänyt jo yli 4 kuukautta.

    • Anonyymi

      Tein tilauksen 26.5 ja tänään 18.6 saapuivat(yllätyin näin nopeasta toimituksesta yllämainittujen perusteella!). Kaikki tilaamani tuotteet olivat paketissa ja kaikki olivat sopivia. Tuotteet vaikuttavat hyvälaatuisilta hintaansa nähden. Uimapuvuissa ja bikineissä voi harkita isomman koon ottamista, kannattaa lueskella arvosteluja. Omalla kohdalla koot vastasivat ''todellisia'' kokoja. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Itse tilasin toukokuun puolella paitoja ja nyt näkyy, että paketti olisi saapunut paikkakunnalle johon sen tilasinkin. Osaisitteko te ketkä ootte aiemmin tuolta tilanneet kertoa, pitääkö paketti noutaa jostain postista vai mihin se tulee? Mun tracking sivulla näkyy et pitäisi hakea jostain joko saapumisilmoituksen tai jonkun koodin perusteella, mutta en oo saanut sähköpostiin kumpaakaan enkä tiedä, missä kaupungin postipisteessä tuo paketti sitten on ja jatkaako vielä matkaa.

    • Anonyymi

      Oon tilaamassa tässä zafulilta ja mietin et onko jollain tullu jonkinlaisia tullimaksuja sieltä ja paljollako ootte tilannu vaikkei tullimaksuja olisikaan tullut?

      • Anonyymi

        Tilasin 9.6 Zafulilta ja sain pakettini tänään (22.6) postilaatikkoon. Ostin 30€ edestä ja tuotteihin tuli noin 2€ lisää ALV:n vuoksi, mutta pakettiini ei tullut tullimaksuja.

        Tilaamieni tuotteiden koot vastasivat hyvin normaaleja kokoja ja muistuttivat verkkosivun tuotteita. Laatu oli yllättävän hyvä ainakin uimapuvun osalta, mutta puuvillaisen vaatteen kangas oli erittäin ohut, joten alle voi ainoastaan laittaa ihonväriset alusvaatteet.

        Tilaukseni oli positiivinen kokemus ja saapui odotettua nopeammin, mutta en suosittelisi uusimaan vaatekaapin sisältöä ainoastaan kyseisen yrityksen tuotteilla, sillä lähempänä olevien vaatekauppojen tuotteiden laatu on kuitenkin huomattavasti parempi ja toimitus tuotteille nopeampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin 9.6 Zafulilta ja sain pakettini tänään (22.6) postilaatikkoon. Ostin 30€ edestä ja tuotteihin tuli noin 2€ lisää ALV:n vuoksi, mutta pakettiini ei tullut tullimaksuja.

        Tilaamieni tuotteiden koot vastasivat hyvin normaaleja kokoja ja muistuttivat verkkosivun tuotteita. Laatu oli yllättävän hyvä ainakin uimapuvun osalta, mutta puuvillaisen vaatteen kangas oli erittäin ohut, joten alle voi ainoastaan laittaa ihonväriset alusvaatteet.

        Tilaukseni oli positiivinen kokemus ja saapui odotettua nopeammin, mutta en suosittelisi uusimaan vaatekaapin sisältöä ainoastaan kyseisen yrityksen tuotteilla, sillä lähempänä olevien vaatekauppojen tuotteiden laatu on kuitenkin huomattavasti parempi ja toimitus tuotteille nopeampi.

        Itse tilasin 4.6 noin 70 eurolla vaatteita eikö ole vielä tullut. Olen kuitenkin pystynyt tracking info-kohdasta aina seuraamaan missä paketti menee. Viimeisimpänä oli jäänyt Suomessa tulliin ja piti maksaa 18€ tullimaksut. Nyt vain odotellaan milloin paketti saapuisi kotipaikkakunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tilasin 4.6 noin 70 eurolla vaatteita eikö ole vielä tullut. Olen kuitenkin pystynyt tracking info-kohdasta aina seuraamaan missä paketti menee. Viimeisimpänä oli jäänyt Suomessa tulliin ja piti maksaa 18€ tullimaksut. Nyt vain odotellaan milloin paketti saapuisi kotipaikkakunnalle.

        Itse tilasin zafulilta 1.6 Ja vaatteet saapuivat Helsinkiin 11. päivä. Maksoin 13€ tullimaksun, mutta paketti ei ole vieläkään tullut paikkakunnalleni. Tietääkö kukaan mihin paketti tulee ja ilmoitetaanko siitä sähköpostissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tilasin 4.6 noin 70 eurolla vaatteita eikö ole vielä tullut. Olen kuitenkin pystynyt tracking info-kohdasta aina seuraamaan missä paketti menee. Viimeisimpänä oli jäänyt Suomessa tulliin ja piti maksaa 18€ tullimaksut. Nyt vain odotellaan milloin paketti saapuisi kotipaikkakunnalle.

        Näkyykö sulla siinä lähettäjänä Jason Wang?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tilasin zafulilta 1.6 Ja vaatteet saapuivat Helsinkiin 11. päivä. Maksoin 13€ tullimaksun, mutta paketti ei ole vieläkään tullut paikkakunnalleni. Tietääkö kukaan mihin paketti tulee ja ilmoitetaanko siitä sähköpostissa?

        Näkyykö sulla siinä tulli lapussa lähettäjänä Jason Wang? Ku nyt en tiiä mitä pakettia toi tulli lappu koskee, ku oon tilannut myös Wishiltä? 🤔


    • Anonyymi

      Tilasin tänään yhdet housut zafulilta ja nyt odottelen tuleeko vai ei🤘🏼

    • Anonyymi

      Tilasin vuos sitte kahdet bikinit zafulilta, vieläkin niitä odottelen... :D

    • Anonyymi

      Monesti olen tilannut sieltä ja päätynyt tähän lopputulokseen. Uikkarit on aivan ihania, todella hyvä laatuisia (ainakin kaikki mitä minä olen tilannut) ja hinta on halpa. Valkoisistakaan bikineistä ei ole näkynyt läpi ja muutenkin saumat yms siistit. Zafulilta en kuitenkaan lähtisi tilaamaan muuta, kuin uikkareita. Uikkarit ovat erittäin hyviä, mutta muiden tuotteiden laatu ei ole kovinkaan hyvä.

    • Anonyymi

      Onko kellään tietoa palautuksesta? Onko palautus ilmainen vai joutuuko siitä maksamaan?

    • Anonyymi

      tietääkö kukaan mistä vaatteet tulevat?

    • Anonyymi

      Kiinasta tulee ja itse tilasin kuukausi sitten ja edelleen seurannan mukaan paketti jumittaa jossain Hollannin tullissa. En ainakaan kovin kiireiselle suosittele. Saa nähdä mitä laatua sitten ovat jos/kun joskus saapuu perille.

      • Anonyymi

        Täällä odotellaan myös paketin saapumista. Eilen tuli ilmoitus, että olis Hollannissa. Joko sait Hollannista paketin itsellesi? Kauan kesti?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe