Olet helposti siirrettävissä (ulkomaille)

päläpäläpumpum

Tai oikeastaan työsi on siirrettävissä. Onneksi olkoon! Työsi on helposti siirrettävissä halvempiin maihin. Harmi vaan, että itse et voi seurata perässä. Työsi siirtyy sinusta pois ulkomaille, ja seurauksena sinusta tulee TYÖTÖN!

Joitain poimintoja:

Sovellusohjelmoijat
Tietoverkkojen erityisasiantuntijat
Sovellusarkkitehdit
Web- ja multimediakehittäjät
Käytön tukihenkilöt
Muut tietokanta- ja tietoverkkojen erityisasiantuntijat
Tietoverkkoteknikot
Muut ohjelmisto- ja sovelluskehittäjät
Tietokantasuunnittelijat ja -vastaavat
Sovellussuunnittelijat

http://www.iltalehti.fi/tyoelama/2016050421514314_tb.shtml

5

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LuuseritPuhuuSkeidaa

      Ja mihin joukkoon sinä itse kuulut? Niihin jotka saivat kenkää jo 10 vuotta sitten kun et soveltunut mihinlään tehtäviin?

      Nyt on varmaan aikaa haistatella toisille kun ei ole muutakaan tekemistä?

    • easy.on.helppoa

      Jos olisi helppoo, niin olisi jo siirretty.

      Helpommaksi on huomattu tehdä asiat kerralla oikein. Intialaisten kanssa on kommunikointiongelmia, aikataulut kusee ja asiakkaat kaikkoavat.

      Mutta helppoahan se on koodata missä maassa tahansa. Olen itsekin tehnyt duunia läppärillä palmun alla.

      • kirjoitaasiaa

        Palmujen alla... kuullostaa siistiltä :)

        Mutta joo jotenkin tuntuu, että näillä palstoilla joku? kirjoittaa aina tälläisiä fleimahtavia ja riidan haluisia viestejä. Tarkoitan siis avausta.

        Itse en oikein jaksa enää lukea tuollaisia tekstejä.


    • wanhacoodari

      No en edes ole. Teen yhä samaa työtä samoilla työvälineillä kuin 15 vuotta sitten (VB6 ADO) ja palkka on vain noussut vuosien myötä. Tosin koko yritys on tämän yhden tuotteen varassa ja olen itse tehnyt siitä 90% joten poispotkimisessani ei liene järkeä...

      • aikansacutakin

        Sota ei yhtä miestä kaipaa, rivi-insinöörit on helppo korvata uusilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe