Patrick Tiaisen Taivaallisen Isämme on lähettänyt

susien-keskelle

tänne keskelle susilaumaa.
Mt 10:16 "Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset."

91

1458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Olet-vastuussa

        Totuus tekee vapaaksi myös kirkon orjuudesta ja kun vapaudut niin elä anna sen uudelleen sitoa itseäsi lutterilaisten homo juoppolaan, josta ilm.18 alussa varottaa:
        "Sen jälkeen minä näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan. Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi. Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."

        Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa. Kostakaa hänelle sen mukaan, kuin hän on tehnyt, ja antakaa hänelle kaksinkertaisesti hänen teoistansa; siihen maljaan, johon hän on kaatanut, kaatakaa te hänelle kaksin verroin.

        Niin paljon kuin hän on itselleen kunniaa ja hekumaa hankkinut, niin paljon antakaa hänelle vaivaa ja surua. Koska hän sanoo sydämessään: 'Minä istun kuningattarena enkä ole leski enkä ole surua näkevä', Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa."
        :http//www.tv7.fi/vod/player/45302/


      • älkää-eksykö

      • Jaakko2524
        älkää-eksykö kirjoitti:

        Katselelkaa tämä puolentunnin nauha niin ymmärrätte Norolammen eksytyksen.

        http://www.tv7.fi/vod/player/47252/

        Katsoin videon ja totesin, että John Bevere varoitti meitä lopunajan eksytyksestä. Samoin tekee myös Juha Norolampi, kiitos Jumalalle.
        En enää nykyisin katso kovinkaan paljoa TV7: ää siellä levitettävien Raamatunvastaisten harhaoppien johdosta, enkä varsinkaan Yliluonnollista ohjelmaa, koska se on usein ihan huuhaata. Tällä kertaa ohjelma oli kuitenkin hyvä. Kiitos, että laitoit linkin.


      • Yliluonnollista
        Jaakko2524 kirjoitti:

        Katsoin videon ja totesin, että John Bevere varoitti meitä lopunajan eksytyksestä. Samoin tekee myös Juha Norolampi, kiitos Jumalalle.
        En enää nykyisin katso kovinkaan paljoa TV7: ää siellä levitettävien Raamatunvastaisten harhaoppien johdosta, enkä varsinkaan Yliluonnollista ohjelmaa, koska se on usein ihan huuhaata. Tällä kertaa ohjelma oli kuitenkin hyvä. Kiitos, että laitoit linkin.

        Toki Patrick Tiaisen onnellisuus on Norolammen lahkolle mysteeri, mutta ei tuo vielä mitään tähän verrattuna http://www.tv7.fi/vod/player/47251/

        Jumala on yllätysten Jumala. Ananias, ja Safiira kuolivat koska he yksissä tuumin valehtelivat Pyhälle Hengelle.

        "Mutta heti löi häntä Herran enkeli, sentähden ettei hän antanut kunniaa Jumalalle; ja madot söivät hänet, ja hän heitti henkensä."

        "Kun nyt käskynhaltija näki, mitä oli tapahtunut, niin hän uskoi, ihmetellen Herran oppia."

        Ja kulkiessaan tietä he tulivat veden ääreen; ja hoviherra sanoi: "Katso, tässä on vettä. Mikä estää kastamasta minua?"
        Ja hän käski pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet.

        Ja kun he olivat astuneet ylös vedestä, tempasi Herran Henki Filippuksen pois, eikä hoviherra häntä enää nähnyt. Ja hän jatkoi matkaansa iloiten.

        Mutta Filippus tavattiin Asdodissa; ja hän vaelsi ympäri ja julisti evankeliumia kaikissa kaupungeissa, kunnes tuli Kesareaan.

        Kun Paavali ja Siilas ylistivät Jeesusta vankilassa niin kaikkien kahleet avautivat ja vanginvartia huusi mitä minun pitäisi tehdä että pelastuisin, niin Paavali huusi usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut ja myös sinun perhekuntasi. Vangin vartia vei Paavalin ja Siilaan kotiinsa pesi ja sitoi heidän haavansa. Niin ne jotka antoivat sovittaa itsensä Jumlan kanssa ne kasstettiinn.


      • mummikainuusta
        Yliluonnollista kirjoitti:

        Toki Patrick Tiaisen onnellisuus on Norolammen lahkolle mysteeri, mutta ei tuo vielä mitään tähän verrattuna http://www.tv7.fi/vod/player/47251/

        Jumala on yllätysten Jumala. Ananias, ja Safiira kuolivat koska he yksissä tuumin valehtelivat Pyhälle Hengelle.

        "Mutta heti löi häntä Herran enkeli, sentähden ettei hän antanut kunniaa Jumalalle; ja madot söivät hänet, ja hän heitti henkensä."

        "Kun nyt käskynhaltija näki, mitä oli tapahtunut, niin hän uskoi, ihmetellen Herran oppia."

        Ja kulkiessaan tietä he tulivat veden ääreen; ja hoviherra sanoi: "Katso, tässä on vettä. Mikä estää kastamasta minua?"
        Ja hän käski pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet.

        Ja kun he olivat astuneet ylös vedestä, tempasi Herran Henki Filippuksen pois, eikä hoviherra häntä enää nähnyt. Ja hän jatkoi matkaansa iloiten.

        Mutta Filippus tavattiin Asdodissa; ja hän vaelsi ympäri ja julisti evankeliumia kaikissa kaupungeissa, kunnes tuli Kesareaan.

        Kun Paavali ja Siilas ylistivät Jeesusta vankilassa niin kaikkien kahleet avautivat ja vanginvartia huusi mitä minun pitäisi tehdä että pelastuisin, niin Paavali huusi usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut ja myös sinun perhekuntasi. Vangin vartia vei Paavalin ja Siilaan kotiinsa pesi ja sitoi heidän haavansa. Niin ne jotka antoivat sovittaa itsensä Jumlan kanssa ne kasstettiinn.

        Toki Patrick Tiaisen onnellisuus on Norolammen lahkolle mysteeri, mutta ei tuo vielä mitään tähän verrattuna

        Hmm? Mikä pnnellisuus?


    • Jaakko2524

      Jumala lähettää lampaita susien keskelle, mutta paholainen lähettää susia lampaiden keskelle.
      Paholainen tahtoo saada aikaan hajaannusta lampaidensa keskuudessa ja käyttä susia siihen tarkoitukseen.
      Kaikki, mikä saa aikaan lampaiden hajaannusta ja eksymistä pois laumasta, on siis paholaisesta lähtöisin.
      Jokainen tutkikoon Jumalan Sanasta, miten on laita Patrickin tapauksessa.
      Ehkä on liian vahvasti sanottu, mutta tse kallistuisin jälkimmäisen vaihtoehdon kannalle, sillä pelottavan paljon Patrickin opetuksessaa on suorastaan Raamatun vastaista, niinkuin Juha Norolampikin on meille todennut.

      • mummikainuusta

        Olen samaa mieltä . Patrickin opetuksessa on paljon Raamatun Sanan vääntämistä omien mieltymysten mukaan. Ja meistä jokainen voi ottaa Raamatun ja lukea sieltä esilletuodut Raamatun jakeet asiayhteydessään todetakseen asian.
        Tätä henkilöä on nyt vatvottu täällä niin paljon tuoden esille hänen opetuksensa ongelmakohtia, että joka ei halua uskoa hänen olevan susi lammasten vaatteissa, ei tule sitä enää uskomaan.
        Odotan mielenkiinnolla hänen seuraavaa siirtoaan. Uskon Sana-liikkeen tämän hetken oppi-isät pitävät Paavalia ja Pietaria harhaopettajina ja soukkaavat haudoilla. Saa nähdä milloin täällä?
        Jeesus Kristus on muuten sanonta, joka tulee siitä, että alkuseurakunta tunnusti Jeesuksen Jumaluuden seuraavasti:
        Jeesus on Kristus! (Messias, Voideltu ja Jumala)


    • tutki

      Martti Luther oli todellinen susi, kun tapatti uudestisyntyneet ja kasteella käyneet ihmiset niinsanotun uskonpuhdistuksen ja talonpoikaiskapinan aikoihin. Hän käski tappaa ja tuhota tuon roskajoukon ja niin tapahtuikin. Eikä siinä vielä kaikki muutama päivä ennen kuolemaansa julkaisi Luther rajun Juutalaisvastaisen kirjan jossa käskettiin tappamaan ja tuhoamaan Juutalaiset, sekä ryöstämään heidän omaisuutensa, polttamaan Synagoogat, tuhoamaan heidän kirjansa ja toinen saksalainen natsi susi aatu toimi juuri tuon kirjan mukaisesti.

      Norolampi toimii tänään oppi-isä Lutterin ja meediosaarnaaja Helena Konttisen hengessä.

      Daijana rehenteli aviorikoksilla koko maailman silmien edessä ja kapinoi avoimesti perhettä yhteiskuntaa vastaan, jolle oli luvannut alamaisuutta (ja niin toteutui Ilm. 18:7-8) jakeiden mukainen tuomio…... sillä Toisen väkevä on Herra Jumala, joka on hänet tuominnut.www.tv7.fi/vod/player/47252/

      Ja samoin Norolammen eksytys vie kirkkokansan yhä syvempään pimeyteen.
      Jos Norolampi lukisi raamattua oikein niin ei hän noin puhuisi sillä kirjoitettu on:

      "koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,

      nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;

      samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

      Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
      He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät."

      • saa-ta-nan-koukku

        Otetaas tämä kohta uudelleen, koska siihen on tullut yksiturha sana ja sen vuoksi

        Daijana rehenteli aviorikoksilla koko maailman silmien edessä ja kapinoi avoimesti perhettä yhteiskuntaa vastaan, jolle oli luvannut alamaisuutta ja niin toteutui Ilm. 18:7-8 jakeiden mukainen tuomio… "Niin paljon kuin hän on itselleen kunniaa ja hekumaa hankkinut, niin paljon antakaa hänelle vaivaa ja surua. Koska hän sanoo sydämessään: 'Minä istun kuningattarena enkä ole leski enkä ole surua näkevä', sentähden hänen vitsauksensa tulevat yhtenä päivänä: kuolema ja suru ja nälkä, ja hän joutuu tulessa poltettavaksi, sillä väkevä on Herra Jumala, joka on hänet tuominnut." Tämän lisäksi Jumala selitti asiaa tarkasti ja kehoittaisin katsomaan kaikkia tämän (30 min) yliluonnollista ohjelman
        www.tv7.fi/vod/player/47252/


    • vainYksinJeesus

      Tykkäsin aikoinaan kuunnella Norolammen saarnoja mutta nyt todella petyin kun sain tietää että hän on tehnyt tuollasia videoita Tiaisesta. En yhtäkään videoo oo kokonaan katsonut. Tympäsee todella nää jotka ei jauha muusta kuin eksyttäjistä. Mikseivät nämä kyseiset ihmiset täällä kerro miten monta ihmistä päivittäin johdattavat Jeesuksen tykö?
      Ainii, ei taida olla aikaa kun on niin kiire etsiä eksyttäjiä. Se se vasta taitaa olla Jumalan silmissä hyödyllistä ja tärkeää.
      Vai olisiko kuitenkin tärkeintä se että ihmisiä pelastuu.

      Ja minä olen viettänyt monet yöt Jeesuksen läsnäolossa, Hänen pyhyyttänsä todella tuntenut ja kokenut, ja Hän on mulle antanut ymmärrystä siitä että ei mun tarvi lähteä mukaan siihen mitä nämä eksytyspoliisit tekevät.

      Kuinka paljon te vietätte aikaanne Jeesuksen kanssa, henkilökohtaisesti?

    • Jeesusensisijalle

      Yritä sinäkin kainuunmummi tuoda tänne evankeliumia, äläkä koko ajan keskity siihen uskon sana liikkeeseen. Patrick on Jumalan lähetti, halusit sinä sitä tai et. Olet itse liikaa perehtynyt eksytyksiin, niin näet niitä nyt joka paikassa. Jokainen on uskossaan kesken kasvuinen, etkä sinäkään ole poikkeus. Patrick vie evankeliumia eteenpäin. Tee sinäkin samoin.

      • uskonhenki

        AAMEN!Sillä aikaa kun täällä palstalle kaivetaan vikoja Patrickista,hän toteuttaa kutsumustaan!!!Eikö jo olisi aika tehdä itse parannusta.


      • markku.lievonen

        Niimpä. Eikö tänä aikana ihmisissä ,- ja erikoisesti "opettajissa" ole uskoa, miten Pyhä Henki ohjaa yksittäistä ihmistä. Kun Pyhässä Hengessä oleva ihminen näkee ja kuulee uskolla ilakoimista tms tai väärää opetusta, niin hän etääntyy Hengen ohjaamana siitä. Niin,- eikä takerru siihen.

        Niin, väärää opetusta ja eksytystä on oleva kaikkina aikoina ja silti JUMALASTA syntyneet ihmiset pysyvät uskossa. Todellisuus on. Jos ihmisessä ei ole sisäistä opettajaa / Pyhää Henkeä, niin tätä ihmistä viedään kuin litran mittaa. Häntä ei pidä oikealla tiellä ihmisistä varoittajat / väärään opetukseen ja ihmisiin takertujat.

        Kun seuraa näitä Patrikista varoittajia, niin he eivät todella usko siihen Pyhän Hengen tehtävänä on pitää ihmiset oikealla tiellä. Nyt nämä poloiset kuvittelevat välttämättömyydeksi ohjata ihmsiä eli suomeksi sanottuna hallita ihmistä missä saa olla ja mitä kuunnella ja mitä ei.
        Niin, - "Kannettu vesi ei kaivossa pysy".


      • Eihyvältänäytäenää
        uskonhenki kirjoitti:

        AAMEN!Sillä aikaa kun täällä palstalle kaivetaan vikoja Patrickista,hän toteuttaa kutsumustaan!!!Eikö jo olisi aika tehdä itse parannusta.

        Mikä se kutsumus viime kuukausina onkaan ollut? Ja mikä on tilanne nyt.


    • markku.lievonen

      Yleensä ihmisen tulisi muistaa ja huomioida miten jokaisella asialla on tarkoituksensa. Olipa kyseessä eksytys tai oikea opetus. Tämäkään kaveri ei ole toiminnassa ilman JUMALAN tahdon toteutumista ja huomioimista.

      Niin, ihmisestä voitaneen sanoa. Ihminen,- joka ei ole tyytyväinen elämäänsä ampuu kaiken liikkuvan alas. Tyytymättömyys on vallannut mielen ja siten aito iloitseminen on tuntematon käsite.

      Muuten,- eikö Kristuksen mielen tunteminen aktivoi iloisuutta (eri asia kuin naurureagoiminen) ihmiseen eli suomeksi sanottuna ihminen luottaa 100% JUMALAAN ja erikoisesti miten tämä JUMALA on antanut KAIKEN vallan Jeesukselle. Niin, kuka mahdololistuu uhkaamaan tätä ihmistä. Ei ainakaan väärät opetukset tai väärät ilmiöt maailmassa.

    • PimeääOn

      Patrick Tiainen on susi lampaan vaatteissa, joista Jeesus varoitti. Tiainen perustaa oppinsa Kenneth Haginin oppeihin, tässä linkissä tietoa mistä lähteestä kumpuaa tämä opetus:

      http://www.heinola.org/~patato/cef1823.html

      • Siunausta

        "Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.

        Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä, ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa. Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin. Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.
        laa minä olen osoittanut teille, että näin työtä tehden tulee huolehtia heikoista ja muistaa nämä."

        Kirkko historia on täynnä julmia susia ja Lutter on yksi pahimmista.


      • PimeääOn

        "Kirkko historia on täynnä julmia susia "

        Olen samaa mieltä.


      • avautuneetsilmät

        Miten susikäsite istuu Patrick Tiaiseen?????
        Onko hän fyysiesti tai henkisesti painostanut tai pahoinpidellyt ihmisiä???
        Kehoittaako hän tähän muita kuulijoitaan????
        Käyttääkö hän ihmisiä hyväkseen???

        Määritelmät sopivat raatelaveiseen suteen.

        Tällä foorumilla kylläkin on raatelevaisia susia, jotka vielä esiintyvät opettajina. Susi raatelee toista ihmistä.


      • uskonhenki
        avautuneetsilmät kirjoitti:

        Miten susikäsite istuu Patrick Tiaiseen?????
        Onko hän fyysiesti tai henkisesti painostanut tai pahoinpidellyt ihmisiä???
        Kehoittaako hän tähän muita kuulijoitaan????
        Käyttääkö hän ihmisiä hyväkseen???

        Määritelmät sopivat raatelaveiseen suteen.

        Tällä foorumilla kylläkin on raatelevaisia susia, jotka vielä esiintyvät opettajina. Susi raatelee toista ihmistä.

        Näin on,hän kaikessa rauhassa antaa näiden susien ulvoa,valtava kateus on häntä kohtaan.Hän osoittaa olevansa mies Jumalan valittu.


      • Jaakko2524

        Olisi jo korkea aika Tiaisen opetuksesta sokaistuneiden avata silmänsä ja alkaa nähdä, mikä on Totuuden Sanan oikeaa jakamista ja mikä jotain ihan muuta.


      • uskonhenki

        Kyllä sinä Jaakko jauhat ihan turhaan,et voi muuta kuin siirtyä sivummalle,että Jeesus pääsee toimimaan!!Jeesus tulee vapauttamaan monia,jotka ovat uskonnollisten hirviöiden kidutettavina!!!Patrick on yksi valon tuoja ja muita nousee.


      • Jaakko2524
        uskonhenki kirjoitti:

        Kyllä sinä Jaakko jauhat ihan turhaan,et voi muuta kuin siirtyä sivummalle,että Jeesus pääsee toimimaan!!Jeesus tulee vapauttamaan monia,jotka ovat uskonnollisten hirviöiden kidutettavina!!!Patrick on yksi valon tuoja ja muita nousee.

        Se, että mielestäsi on väärin taistella Totuuden Sanan oikean jakamisen puolesta, osoittaa selvästi, että olet vihollisen leirissä.
        Aion seison eturintamassa Totuuden puolesta päivieni loppuun asti.
        Jos olen väärässä, niin osoita se vedenpitävästi toteen Raamatusta, niin auliisti teen parannuksen, mutta etpä taida siihen kyetä, koska Raamattu ei ole ristiriidassa itsensä kanssa.
        Jos julistajastä säteilevä "valo" saa niin monet sokaistumaan ja eksymään pois Jumalan Sanan Totuudesta, se "valo" on pimeyttä, joka on peräisin ties mistä.
        Turha on sokeana yrittää toista talutella.
        Rukoilen, että Suomessa nousee esiin lisää Totuuden Sanan puolesta taistelevia Norolampia, Suontoja, Paavoloita ja muita, jotka Pyhän Hengen voimasta ja Raamatun Sanan perusteella kykenisivät paljastamaan kaikki eksyttäjät ja vaarallisten epäraamatullisten oppien julistajat.


      • uskonhenki

        Elämä on ihanaa,kun sen oikein oivaltaa!KiitosJeesus elävistä,rakastavista,suloisista uskovaisista joita vielä on.Ei tarvitse olla ummehtuneitten kanssa.Yksikään teistä ei ole mies.Kun ihmeitä tapahtuu elämässäni ja Pyhä Henki hoivaa ja hoitaa!Jos teissä joita mainitsit vaikuttaisiPH,näkyisi rakkauden hedelmä,mutta päinvastoin.


      • Jaakko2524
        uskonhenki kirjoitti:

        Elämä on ihanaa,kun sen oikein oivaltaa!KiitosJeesus elävistä,rakastavista,suloisista uskovaisista joita vielä on.Ei tarvitse olla ummehtuneitten kanssa.Yksikään teistä ei ole mies.Kun ihmeitä tapahtuu elämässäni ja Pyhä Henki hoivaa ja hoitaa!Jos teissä joita mainitsit vaikuttaisiPH,näkyisi rakkauden hedelmä,mutta päinvastoin.

        Missä on Raamatun kohdat perusteluksi väittämillesi?
        Missä on sinun rakkautesi hedelmät?
        Kuulen vain helisevän vaskin kuminaa ja kilisevän kulkusen helinää.
        Kuuleppas nainen, maailmassa on paljon uskovia, jotka ovat kanssasi eri mieltä monestakin asioista.
        Mielestäsi he siis ovat kaikki ummehtuneita Pyhällä Hengellä täyttymättömiä. Kannattaisikohan hieman enemmän harkita, mitä urputat Hengellä täyttyneistä uskovista.
        Sinusta huokuu kaikki se hedelmä, mikä Patrick Tiaisen eksyttämät kantavat.
        Sieltä suunnalta ei ole tullut montaakaan jos yhtäkään kommenttia näille palstoille, jotka olisivat asiallisesti perusteltuja Raamatun Sanalla.
        Raamatun Valo on Tosi-Valkeutta.
        Mitä valoa onkaan se valo, joka Patrickin ja sinun kaltaisistasi heijastuu?

        Matt. 6: 23 Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys.

        LK. 11: 35 Katso siis, ettei valo, joka sinussa on, ole pimeyttä.

        Joh. 1: 5 ... valkeus loistaa pimeydessä, mutta pimeys ei sitä käsittänyt...

        Joh 3: 19 ... ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta...

        Joh. 8: 12 .. joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella.

        Ihmiset, jotka etsivät korvasyyhyynsä itsellensä opettajia, eivätkä kestä tervettä oppia, eivät siis ole valkeuden lapsia.


      • uskonhenki
        Jaakko2524 kirjoitti:

        Missä on Raamatun kohdat perusteluksi väittämillesi?
        Missä on sinun rakkautesi hedelmät?
        Kuulen vain helisevän vaskin kuminaa ja kilisevän kulkusen helinää.
        Kuuleppas nainen, maailmassa on paljon uskovia, jotka ovat kanssasi eri mieltä monestakin asioista.
        Mielestäsi he siis ovat kaikki ummehtuneita Pyhällä Hengellä täyttymättömiä. Kannattaisikohan hieman enemmän harkita, mitä urputat Hengellä täyttyneistä uskovista.
        Sinusta huokuu kaikki se hedelmä, mikä Patrick Tiaisen eksyttämät kantavat.
        Sieltä suunnalta ei ole tullut montaakaan jos yhtäkään kommenttia näille palstoille, jotka olisivat asiallisesti perusteltuja Raamatun Sanalla.
        Raamatun Valo on Tosi-Valkeutta.
        Mitä valoa onkaan se valo, joka Patrickin ja sinun kaltaisistasi heijastuu?

        Matt. 6: 23 Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys.

        LK. 11: 35 Katso siis, ettei valo, joka sinussa on, ole pimeyttä.

        Joh. 1: 5 ... valkeus loistaa pimeydessä, mutta pimeys ei sitä käsittänyt...

        Joh 3: 19 ... ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta...

        Joh. 8: 12 .. joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella.

        Ihmiset, jotka etsivät korvasyyhyynsä itsellensä opettajia, eivätkä kestä tervettä oppia, eivät siis ole valkeuden lapsia.

        Ensimmäinen esimerkki on minun mieheni,vau!Sinä olet niin eksynyt,mutta et sitä näe.Sinä Norosi kanssa olet valoton,eloton.Kaikista ei voi,eikä tarvitse pitää.Minulla on kaikki hyvin,saan elää vapautettuna toisin kuin sinä,olet onneton,ei vaimoa?Meneppä afrikkaan latelemaan raamatunlauseita lukutaidottomille,he uskovat lapsenomaisesti ja ihmeitä tapahtuu!Täytyy mennä rukoilemaan mieheni kanssa.


      • Jaakko2524
        uskonhenki kirjoitti:

        Ensimmäinen esimerkki on minun mieheni,vau!Sinä olet niin eksynyt,mutta et sitä näe.Sinä Norosi kanssa olet valoton,eloton.Kaikista ei voi,eikä tarvitse pitää.Minulla on kaikki hyvin,saan elää vapautettuna toisin kuin sinä,olet onneton,ei vaimoa?Meneppä afrikkaan latelemaan raamatunlauseita lukutaidottomille,he uskovat lapsenomaisesti ja ihmeitä tapahtuu!Täytyy mennä rukoilemaan mieheni kanssa.

        1. Sinä olet niin eksynyt,mutta et sitä näe. VÄÄRIN!
        2. Sinä Norosi kanssa olet valoton,eloton. VÄÄRIN!
        3. Kaikista ei voi,eikä tarvitse pitää. OIKEIN!
        4. Minulla on kaikki hyvin,saan elää vapautettuna toisin kuin sinä,olet onneton,ei vaimoa? VÄÄRIN!
        5. Lapset uskovat lapsenomaisesti, OIKEIN!
        6. Ihmeitä tapahtuu! OIKEIN!
        7. Täytyy mennä rukoilemaan mieheni kanssa. OIKEIN!
        On sinulle ihan hieno asia, jos olet löytänyt itsellesi vautsivau-miehen, joka jaksaa kanssasi päivästä toiseen. Itse en siihen kykenisi. PÄIVÄÄKÄÄN.
        Raamatullinen perustelusi monille järjettömille väitteillesi loistaa edelleen poissaolollaan. Ehkä olet jo todennut, että niitä ei ole, mutta haluat silti vain ja ainoastaan riidellä. Teen nyt siitä osaltani lopun, enkä enää viitsi vaivautua enempää kanssasi, koska se on osoittautunut hedelmättömäksi.


      • uskonhenki

        Kyllä,lopetetaan täällä roikkuminen ja mennään tahoillamme Jeesuksen antamiin tehtäviin.Kysyit hedelmistäni,kerran koin voimakasta PH:en kehoitusta mennä kokouksiin,en olisi halunnut mutta tottelin.Tunsin,että täytyy istua eteisessä.Nainen tuli viereeni istumaan,aloin keskustelemaan,hän purskahti itkemään ja sanoi,päätin vielä kerran tulla kokouksiin,jos nytkään kukaan ei huomaa ja puhu minulle,teen itsemurhan!Kyllä halattiin!Ja tämä ei ole kerskaamista,vaan kun tuomitset,että olen pahan palveluksessa ym.Herra on heikoissa väkevä.Emme ole täydellisiä,teemme virheitä,mutta Hän joka on uskollinen ei meitä hylkää.


    • rfgdfdferdfdr

      Koetetaan muistaa, että kaatuileminen ja hyppiminen ei ole Pyhän Hengen armolahjoja eikä Pyhän Hengen hedelmää.

    • s.a.tiainen

      Patrick Tiaisen hedelmistä puut tunnetaan! = Kattellaan...

    • vainYksinJeesus

      Kannattaa myös muistaa että "ilo Herrassa on teidän väkevyytenne"

      Eli kyllä saa iloita, riemuita, hyppiä, pomppia ja todella näyttää koko maailmalle, että Jeesus tuo ilon ja riemun ihmisen elämään.
      Tällä riemuitsemisella on myös suuri vaikutus vihollisen voittamisessa.

      Kun sen itekkin aina muistaisi koetuksen hetkenä, että ilo Herrassa on minun väkevyyteni!

      Kuka haluaa tulla uskoon jos näkee vain pelkkiä yrmeitä totisia hapannaamoja uskovia.

      • Eiväliäkö

        Eli se Patrickin ilo ja hymyilevät kasvotko on se juttu? Sanoman raamatullisuudella ei niin väliä?


      • >>Kannattaa myös muistaa että "ilo Herrassa on teidän väkevyytenne"<<

        Niimpä. Kannataa muistaa,- mutta tärkeintä on ymmärtää ilmoitus oikein. Edelleen painotan, miten kyseessä on mielenlaatu.

        Ei ihmisen mekkalointi ilmennä välttämättä iloisuutta,- sydämen tilaa. Monasti nuoriso hilluu samalla tavalla ja tasolla kuin kokouksissa tunneryöpytyksessä olevat ihmiset. Valtava mekkalointi,- mutta onko kyseessä todella iloisuudesta. Tunti pari tapahtuman / kokemuksen jälkeen suu onkin mutrullaan jne...

        Kun Raamatussa puhutaan iloisuudesta,- niin kyseessä on todella ajattelutapa / sydämentila eli iloinen mieli.

        Niin, näen ja uskon, miten joka sukupolvessa on näitä tiaisia. Niilo Ylivainio rantautti tämän ilmiön maahamme ja lie pysyvä ilmiö.


      • markku.lievonen

        Niin, sitä en epäile hetkeäkään,- etteikö Patrick Tiainen olisi JUMALAN lähettämä. Kaikilla ilmiöillä on iki oma tarkoitus.

        JUMALA on taho, joka lähettää myös väkevän eksytyksen ihmiskuntaan.


      • KarkeloikaaHerralle

        Juutalaiset karkeloivat vieläkin, kun tulevat ylistämään Jumalaa.

        2 Sam 6: Ja Daavid hyppi kaikin voimin Herran edessä, ja Daavid oli puettu pellavakasukkaan. Niin Daavid ja koko Israelin heimo toivat Herran arkin riemun raikuessa ja pasunain pauhatessa.

        Kun Herran arkki tuli Daavidin kaupunkiin, katseli Miikal, Saulin tytär, ikkunasta; ja nähdessään kuningas Daavidin karkeloivan ja hyppivän Herran edessä halveksi hän häntä sydämessänsä.

        Mutta kun Daavid palasi takaisin tervehtimään perhettänsä, meni Miikal, Saulin tytär, ulos Daavidia vastaan ja sanoi: "Kuinka arvokkaana onkaan Israelin kuningas nyt esiintynyt, kun on tänä päivänä paljastanut itsensä palvelijainsa palvelijattarien silmien edessä, niinkuin kevytmielinen ihminen paljastautuu!"

        Niin Daavid sanoi Miikalille: "Herran edessä, joka on valinnut minut, sivu sinun isäsi ja koko hänen sukunsa, ja asettanut minut Herran kansan, Israelin, ruhtinaaksi - Herran edessä minä karkeloin; ja tähänkin minä pidän itseni liian vähäisenä ja olen omissa silmissäni halpa; mutta ne palvelijattaret, joista sinä puhuit, tulevat minua kunnioittamaan."

        Ja Miikal, Saulin tytär, ei saanut lasta kuolinpäiväänsä asti.


    • vaarallisillavesillä

      Tubessa on pistänyt silmään video, jossa Tiainen esiintyy ensin juoksemalla hysteerisesti salia ympäri kaatuillen ja pysähtyy lopuksi yleisön keskelle ja tärisee ikään kuin jonkinlaisessa transsissa, yleisön taputtaessa esitykselle.
      En tuomitse, enkä ota muuta kantaa, kuin sen, että olin järkyttynyt näkemästäni.

      Ongelmalliseksi asian tekee se, että moni hakeutuu seurakuntiin heikkona, etsien lohtua Jumalalta ja jos henki joka vaikuttaa tilaisuudessa onkin ihan jotain muuta, niin seuraus voi olla tuhoisa.

      • nähty.on

        Samoja voiteluista kuin muussa toronto- ja uskonsanaliikehdinnässä. Tätähän se on ollut muutaman vuosikymmenen verran. (Karismaattisten) uskovien määräkin taitaa Suomessa pysyä suunnilleen samana, he vain jakautuvat aina välillä uusiin "väkeviin" liikkeisiin ja seurakuntiin, siirtyäkseen niistä taas seuraaviin.

        Mutta kun tuollaisen toiminnan fanittajat yleensä nostavat omat fiiliksensä uskon keskipisteeksij ja pitävät varoittavia uskovia hengettöminä vanhan viinin juojina ja ties mitä. Minkäs teet.


    • hiontamenossa

      milläs sitä yksilöä koetellaan muuten kuin koettimilla!?

      nyt on tällainenkin koetinkivi ilmaantunut, siinä sitä koetellaan kuka tuntee Sanan ja seuraa sitä tais itten näitä koettimia!

    • illati

      Siitä te tunnette toinen toisenne,että teillä keskinäinen Rakkaus

    • uskallatteko

      Ihmettelen vain mister kuinka Norolaisen kokuksissa Jumalan henki pääsee sanomaan Aamenensa:

      Mr 16:20 Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.

      Ap.t. 14:3 Niin he oleskelivat siellä kauan aikaa ja puhuivat rohkeasti, luottaen Herraan, joka armonsa sanan todistukseksi antoi tapahtua tunnustekoja ja ihmeitä heidän kättensä kautta.

      Patrick Tiaisen kokouksissa Herran voima vaikuttaa parannuksen tekojen lisäksi myös sairaita paranee, näinhän se tuleekin tapahtua. Ja se vasta on hienoa kun Patrick menee viemään kadullekin ilosanomaa.

      Siitä olisi syytä Norolammenkin kannattajineen ottaa opiksi. Ei muuta kuin kadulle ilosanomaa julistamaan.

      • EttäNiin

        Niin onhan Norolammen kokouksissakin parantunut porukkaa paljonkin ja tullut uskoon. Että turhaa haukut.


      • onhannäitä
        EttäNiin kirjoitti:

        Niin onhan Norolammen kokouksissakin parantunut porukkaa paljonkin ja tullut uskoon. Että turhaa haukut.

        Kerrotko yhdenkin parantumis tapauksen. Siis todistettavasti tapahtuneen.


      • kysy.vaan
        onhannäitä kirjoitti:

        Kerrotko yhdenkin parantumis tapauksen. Siis todistettavasti tapahtuneen.

        Voisit kuule ihan itse ottaa yhteyttä Norolampeen ja kysyä suoraan häneltä itseltään. Hän varmasti ihan mielellään kertoo sinulle totuuden.
        Vai voitko itse esittää todisteita, että näin ei olisi?


      • valitettvasti
        kysy.vaan kirjoitti:

        Voisit kuule ihan itse ottaa yhteyttä Norolampeen ja kysyä suoraan häneltä itseltään. Hän varmasti ihan mielellään kertoo sinulle totuuden.
        Vai voitko itse esittää todisteita, että näin ei olisi?

        Näissä tarinoissa on aina valheen mentävä aukko.


      • Kerroitse
        onhannäitä kirjoitti:

        Kerrotko yhdenkin parantumis tapauksen. Siis todistettavasti tapahtuneen.

        Kerrotko yhdenkin sinun kauttasi tapahtuneen parantumisihmeen dokumentoituna kiitos! No ihmeiden määrillähän ei kuitenkaan mitata julistajan sanoman oikeellisuutta...


      • DokumenttiaKiitos
        onhannäitä kirjoitti:

        Kerrotko yhdenkin parantumis tapauksen. Siis todistettavasti tapahtuneen.

        Kerroppas joku Patrickin ihme dokumentein varustettuna!


      • onhannäitä
        DokumenttiaKiitos kirjoitti:

        Kerroppas joku Patrickin ihme dokumentein varustettuna!

        Enhän ole väittänyy tapahtuneen koko ihmeparantumisia. Mitä minun pitää todistaa ja miksi???????


    • sydänkristalli

      Uusi aika murtautuu esiin valontuojalasten kautta, he ovat lähteneet tätä aikaa varten isänsydämeltä.
      www.jeshua.net/fi

      • NewAgea

        Tämä sydänkristalli vahvistaa positiivisella suhtautumisellaan esillä olevan henkilön olevan eksyttäjä.


    • s.a.tiainen

      Patrick Tiaisen menestysteologinen mopo on tukevasti lepikossa. MOT.

    • Ihmettelijä_

      En nyt ota sen enempää kantaa Patrikin oppiin, kun en ole siihen perehtynyt tai käynyt hänen tilaisuuksissaan jotta voisi arvioida henkeä. Sen vain olen huomioinut, miten tuntemani menestysteologian kannattajat eivät pysty hetkeäkään rakentavasti keskustelemaan menestysteologian ja ristin tien oppien eroista. He kiihtyvät hetkessä nollasta sataan, väittelevät ja jopa riitelevät. Ei tarvitse kuin mainita yksikin kriitinen kohde opista, niin väittely on valmis. Mielestäni on käsittämätöntä, että normaalia keskustelua ei saa aikaan aikuisten ihmisten kesken. Heidän mielestään jokainen kritisoija on uskonnollinen ja väärällä asialla. Parantumisen puuttuminen ei ole muuta kuin epäuskoa. Tuntuu, kuin heidän kokonaiskuvansa Raamatusta olisi puutteellinen ja valikoiva, oppia rakennettu pariin Raamatun tapahtumaan.

      Olen ollut Norolammen kokouksissa ja kyllä siellä mielestäni PyhäHenki oli asialla. Iloista meininkiä sielläkin. Elävää rukousta, kielillä puhumista, tiedon sanoja, ylistystä jne. Ystävänikin koki vapautumista. Uskonnollisuuden hengestä en kyllä voisi mitenkään puhua. Nekin kokoukset herättivät joissakin vastustusta.

      • JuuriNäinOn

        Puhut asiaa! Se on juuri näin, heti lähdetään vain syyttelemään eikä vastata itse kritiikkiin mitenkään.


      • Jaakko2524
        JuuriNäinOn kirjoitti:

        Puhut asiaa! Se on juuri näin, heti lähdetään vain syyttelemään eikä vastata itse kritiikkiin mitenkään.

        Olen todennut aivan saman.


    • samaHenki

      No millä tavoin Norolammella on sitten teidän mielestänne eri Pyhä Henki kuin Patrick Tiaisella? Älkää nyt ihmeessä tuudittautuko siihen, että Norolammen hysteria Patrickin olemuksesta olisi eksytys! Nyt te kyllä eksytte itse arvostellessanne Tiaista.

    • nähty.ja.koettu

      Tuossahan ilmeisesti oli puhe siitä, että torontolaisuuden ja mennarioppien arvostelijoita ja arvioijia vastaan hyökätään yleensä viittamalla heidän omaan "hengettömyyteensä" ja muuhun vanhan viinin juomiseen. Ja etteivät nämä olisi edes oikeasti Hengestä syntyneitä jne.

      Sen sijaan uusien oppien puolustukseksi tuntuu yleensä riittävän osallistujien omat, vauhdikkaat fiilikset höystettynä toimintaa tukevilla raamatunlauseilla.

      • 2.Tim.3

        "Sen sijaan uusien oppien puolustukseksi tuntuu yleensä riittävän osallistujien omat, vauhdikkaat fiilikset höystettynä toimintaa tukevilla raamatunlauseilla."

        Ja se, että puhuja on hyvännäköinen, pirteä, rikas, kokoussali on iso ja kuulijoita on paljon. Eli kaikki mikä lihaa tyydyttää. Tämmöinen korskeus mikä tässä maailmassa on suurta on Jumalalle kauhistus.

        1. Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
        2. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
        3. rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
        4. pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
        5. heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
        6. Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä NAISPARKOJA,
        7. jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.

        Kyllä se paholainenkin osasi paratiisissa vedättää naista, se kun tiesi, että se on helpompaa kuin miehen huijaaminen.


      • 2.Tim.3

        Patrick Tiasenkin kokouksissa kuulemma yleisö on täynnä naisia.


      • s.a.tiainen

        Hyvä ettei sentään homo ole tämä Patrick Tiainen.


      • o-o-
        s.a.tiainen kirjoitti:

        Hyvä ettei sentään homo ole tämä Patrick Tiainen.

        Ai eikö se lämmennyt sun lähentelyille?


      • Etolisisanonug
        s.a.tiainen kirjoitti:

        Hyvä ettei sentään homo ole tämä Patrick Tiainen.

        Mutta Patric on tunnnustanut suhteen mieheen


    • Eteenpäin-mars

      Entä, jos Patrick Tiaisenkin kokouksissa alkaisi sataa kultpölyä, niinkuin on muualla monessa kokouksessa tapahtunut.

      Tässä ohjelmassakin puhujan ylle ilmestyi kultapölyä http://www.tv7.fi/vod/player/47251/

      Susette Hastingin kokouksissa kultpölyä ilmaantui muös joidenkin kuulijoiden ylle.

      Herran Temppelissä oli kultaa koristeena valtavasti ja nyt, kun me uskovat olemme Jumalan Pyhän Hengen temppeleitä, niin Jumala voi antaa omiensa päälle omaa kullankimallusta!

      • jerusalemin.temppeli

        En tiedä oliko trollaus, mutta hieno esimerkki siitä millaisia analogioita torontolaisuudessa/mennariudessa kehitellään.


      • yxmummi

        Eteenpäin-mars:
        "Entä, jos Patric Tiaisenkin kokouksissaalkaa sataa kultpölyä, niinkuin on muualla monessa kokouksessa tapahtunut."

        Hölynpölyä on koko "kultapöly"!
        Oliko Jeesus täällä maan päällä vaeltaessaan koskaan peittynyt "kultapölyyn"? Entä apostolit? Eikö Pietari sanonut, että "kultaa ja hopeata minulla ei ole..."
        Eikö tämä aarre ole meillä saviastioissa ja savihan ei ole kultaa.
        Jos näitä tällaisia "pölyyntymisiä" jossakin tapahtuu, niin kyse taitaa olla pikemminkin sen toisen herran antamista ilmiöistä, kuin Jumalan ihmeistä!
        Jus joo. Kyllä on kummalliseksi menneet nämä hengelliset asiat. Herätkää jo hyvät ihmiset! Ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää!


    • ulkokullitusta

      Ei ole satanut oikeaa kultapölyä toronttohulluntalaisten pileissä. Pöly on ollut korkeintaan kullitettua.

      • näitä.nähtiin

        Keski-ikäisten naisten villapaidoissa oli ainakin aikoinaan koristeena sellaista kultahiletta, jota sitten varisi tietysti pitkin seurakuntasalia. Niitä "hippuja" sitten ihmeteltiin, vaikka kai siinä aina joku ilonpilaaja huomautti, että taisi nyt olla vain rouvan N:n paita joka siinä varisi.


    • Jumalanäkee

      Kauheaa, että jo Suomessa pastori ei nauti enää koskemattomuutta:

      http://www.ilkka.fi/uutiset/poliisiuutiset/svenska-yle-nuori-pastori-pahoinpideltiin-rajusti-kokkolassa-1.2026410

      Toivottavasti häntä ei ole tiedottomana fyysisesti raiskattu homojen taholta
      tai jopa saatananpalvojat ovat voineet olla asialla!

      Kyllähän pastorin pitänee käydä pitkään terapiassa ja kenties hypnoosissa
      voidaan selvittää, mitä hänelle tapahtui, jos hän siihen suostuu.

      Rukoillaan pastorin puolesta, että hän paranee ja eheytyy.

      • jhagfa

        Ei täällä Suomessa kukaan koskemattomuutta nauti, muut kuin diplomaatit ja ehkä Suomen korkein johto.
        Lisäksi uutinen on jo vanha, eikä ole tuntunut mitään vammoja jättäneen sen enempää ulkoisia kuin sisäisiäkään.
        Missä ihmeen tunnyrissä olet ollut, kun vasta nyt heräsit?


      • KTS--

        Pikemminkin epäilisin laitalahkolaisia, jotka tämän Patrikin kimppuun ovat eniten täälläkin käyneet.


      • muttamitäihmettä

        No ei tuo kuukauden takainen tapaus nyt tolkuttoman vanha ole.

        Mutta nuo homo- ja muut jutut ovat jo vähän outoja?


      • sydänkristalli

        Patrickin aura ei ole vahingoittunut, juurichakra latautui Israelin matkalla isällisessä ohjauksessa. Kolmas silmä ei menettänyt yhteyttä henkimaailmaan, sillä Patrick näki ikuisten henkivaltojen taistelun Israelin ja Syyrian rajalla. Valontuojan lapset ovat tulleet tätä aikaa varten isänsydämeltä täyttämään tehtävänsä. Valtava energiakanavointi, kun kristallin värähtely synkronoituu. Uusi aika on koittanut!
        www.jeshua.net/fi


      • jhagfa
        muttamitäihmettä kirjoitti:

        No ei tuo kuukauden takainen tapaus nyt tolkuttoman vanha ole.

        Mutta nuo homo- ja muut jutut ovat jo vähän outoja?

        Eilisen päivän uutineenkin on jo vanha uutinen. Tapauksesta kulunut jo YLI 2 KK.


      • vanhaaontosiaan
        jhagfa kirjoitti:

        Eilisen päivän uutineenkin on jo vanha uutinen. Tapauksesta kulunut jo YLI 2 KK.

        No täytyy sitten muistaa, ettei jatkossa linkitellä enää muita kuin samana päivänä 00:00-23:59 tapahtuneita aiheita eikä keskustella muista asioista.


      • jhagfa
        vanhaaontosiaan kirjoitti:

        No täytyy sitten muistaa, ettei jatkossa linkitellä enää muita kuin samana päivänä 00:00-23:59 tapahtuneita aiheita eikä keskustella muista asioista.

        Hei. Nyt oli kyse uutisesta. Katsopas vaikka Suomen Kielen Käsikirjasta, mitä uutinen tarkoittaa. Kuka nyt jaksaa olla kiinostunut jostain vanhoista uutisista, paitsi jos, asiaan liittyen on ilmennyt jotain uutta tietoa, tai ne ovat niin vanhoja, että niillä on jotain historiallista arvoa.
        Järki käteen.


      • eiolekovinvanha
        jhagfa kirjoitti:

        Hei. Nyt oli kyse uutisesta. Katsopas vaikka Suomen Kielen Käsikirjasta, mitä uutinen tarkoittaa. Kuka nyt jaksaa olla kiinostunut jostain vanhoista uutisista, paitsi jos, asiaan liittyen on ilmennyt jotain uutta tietoa, tai ne ovat niin vanhoja, että niillä on jotain historiallista arvoa.
        Järki käteen.

        Eiköhän tuo pahoinpitelytapaus nyt liittyne tähän keskusteluun, ja saattaa muutenkin olla uutta tietoa monille. Ei voi olla noin vaikeaa.

        Miksi tuosta pahoinpitelystä nyt ei saisi puhua?


      • agfu
        eiolekovinvanha kirjoitti:

        Eiköhän tuo pahoinpitelytapaus nyt liittyne tähän keskusteluun, ja saattaa muutenkin olla uutta tietoa monille. Ei voi olla noin vaikeaa.

        Miksi tuosta pahoinpitelystä nyt ei saisi puhua?

        Eipä täällä ole ilmennyt uutta tietoa asiasta. Mutta jos haluat jauhaa tyhjänpäiväisiä, niin jauha itseksesi, sillä minä en niihin enempää osallistu.
        Jään seuraamaan, miten paljon asia sinun lisäksesi muita muita kiinnostaa.


      • nojohanonsitten
        agfu kirjoitti:

        Eipä täällä ole ilmennyt uutta tietoa asiasta. Mutta jos haluat jauhaa tyhjänpäiväisiä, niin jauha itseksesi, sillä minä en niihin enempää osallistu.
        Jään seuraamaan, miten paljon asia sinun lisäksesi muita muita kiinnostaa.

        En minä ollut tuollaisesta kuullut. Johtuu tosin siitä, etten seuraa jonkun saarnaajan elämää koko ajan, vaikka Tiaisesta olen sentään kuullut/lukenut vähän.


    • comic
    • sisary

      Olkaa täst edes vähän viisaampia kun lähdette ihmistä seuraamaan. Mihin unohtui Jeesus kun Patrick oli niin ihana näin kyllä totuuden yllättävän pian jäi kiinni

      • mummikainuusta

        Olipa mielenkiintoista lukea lähes vuoden takainen ketju!


    • kukaseolikaanoikeassa

      tulkaapas nyt jatkamaan aihetta, uskonhenkikin vioisi hiukan huohottaa taas!

      • mitämiehiä

        Onko sulla joku seksifantasia uskonhengestä?Saatko hyviä latinkeja fantasioidessasi???


      • jahyväniin
        mitämiehiä kirjoitti:

        Onko sulla joku seksifantasia uskonhengestä?Saatko hyviä latinkeja fantasioidessasi???

        monelle tuli tilipäivä ykskaks kun idoli tipahtikin kanveesiin että tärähti, siitä olisi kiva kuulla päivitettyjä kommentteja..

        latinkisi saat ihan itse pitää omanasi.

        aika on näyttänyt taasen kerran mistä oli kyse tässäkin koohotuksessa.


      • elämäjatkuuhyvin
        jahyväniin kirjoitti:

        monelle tuli tilipäivä ykskaks kun idoli tipahtikin kanveesiin että tärähti, siitä olisi kiva kuulla päivitettyjä kommentteja..

        latinkisi saat ihan itse pitää omanasi.

        aika on näyttänyt taasen kerran mistä oli kyse tässäkin koohotuksessa.

        Ei muuten tullut minkäänlaista tilipäivää,hän kun ei ole idolini.Tos juuri eilen juttelin "täydellisen" hellarisiskon kanssa,jonka nutun alla ei syntiä ole.Mikä oksetus.Katsotaan ,kun Jumala seuloo "täydellisiä".Hekumoi ja pyöriskele omahyväisyydessäsi mielinmäärin.


      • rominakuuluu
        elämäjatkuuhyvin kirjoitti:

        Ei muuten tullut minkäänlaista tilipäivää,hän kun ei ole idolini.Tos juuri eilen juttelin "täydellisen" hellarisiskon kanssa,jonka nutun alla ei syntiä ole.Mikä oksetus.Katsotaan ,kun Jumala seuloo "täydellisiä".Hekumoi ja pyöriskele omahyväisyydessäsi mielinmäärin.

        oho olipas outoa syyttelyä ja ei ainakaan ole pelkoa täydellisyydestä kohdallasi!

        ja voit palata omaan nikkiisi ihan hyvin, ei kannata vaihtaa vaikak idoli kaatuukin.


      • rominakuuluusieltä
        rominakuuluu kirjoitti:

        oho olipas outoa syyttelyä ja ei ainakaan ole pelkoa täydellisyydestä kohdallasi!

        ja voit palata omaan nikkiisi ihan hyvin, ei kannata vaihtaa vaikak idoli kaatuukin.

        Voi,kuinka eräällä on tyhjä elämä.En kadehdi.Päivästä toiseen oman navan ympärillä pyörimistä.


    • yxmummi

      Niinpä niin! "Kotkanpoikii ilman siipii, maailman myrskyt keinuttaa..."

      Minkähän kotkankuvajaisen se Patrick silloin rippileirillä näki kertomansa mukaan?
      Ei sen kotkan siivet oikein "tinttiä" kannattaneet, vaan tuli mahalasku ja taisi tulla vielä siipirikkokin!
      No, jossakin hengellisessä laulussa sanotaan, että "siipirikoinenkin tule, tule, vaikka kulkusi ois ontuvaa"...
      Kyllä Herran tykö saa tulla langenneenakin, sillä Hän tahtoo armahtaa. Meidän on vaan nöyrryttävä parannukseen ja mentävä sinne ristin juurelle. Ei sieltä parane mihinkään outoihin sfääreihin lennellä. Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille Hän antaa armon.
      Siellä alhaalla savenvalajan huoneessa Jumala tahtoo puhua vielä tämänkin päivän ihmisille. Savi voi mennä pilalle savenvalajan käsissä, mutta valaja voi siitä pilalle menneestä valaa taas toisen astian, sellaisen kuin Hän tahtoo. Mutta sitä savea on muovattava ja poistettava epäpuhtauksia ja kaikenlaisia kiviä ja hiekanmuruja. Välillä laitetaan hyllytte lepäämään. Monia vaiheita siinä työssä on. Sitten kun astia on valmis, niin se laitetaan vielä polttouuniin. Kai se savi voi sielläkin vielä turmeltua.
      Sen takia ei "raakiletta" saisi asettaa seurakunnassakaan kovin korkealle jalustalle. Ihmisessä kun se ylpeys on niin sitkeää laatua. Sitä äkkiä kuvitellaan olevamme suuriakin Jumalan miehiä- ja naisia. Vaan eipä olla! Ei ole oppilas Herraansa suurempi.
      "Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä."

      1. Ah etten mitään oisi,
      tyhjä särjetty astia vaan,
      pantu Mestarin jalkain juureen
      korjaustansa vartoamaan;
      tyhjä, Hän että vois täyttää,
      kun työtänsä käyn tekemään,
      niin murrettu, että voi käyttää
      mua syntistä etsimään.

      2. Ah etten mitään oisi,
      yksin Herraani tottelisin,
      ovenvartian lailla valppaan
      Hänen käskyjään täyttelisin:
      kanteleensointuna helkkäin,
      jos Taitajan tahto on niin,
      tai vaieten , kunnes mun jälleen
      saa sointuihin taivaisiin.

      3. Ah etten mitään oisi,
      alas nöyrtyisin multahan maan,
      kunnes maailman ääret kaikki
      saisi katsella kirkkauttaan.
      Muusta en huoli mä mistään,
      kun Jeesus vain kunnian saa
      ja kunniaa Vapahtajamme
      jo kaikuvi taivas ja maa.

      Hengellinen laulukirja. laulu 321.
      Georgiana M. Taulor, 1800-L
      Tuntematon

      • mummikainuusta

        Kiitos kirjoituksestasi! Olen ihan samaa mieltä kanssasi!

        Monet pohtivat, tuleeko Patrick takaisin julistamaan evankeliumia? Sitä emme tiedä, mutta jos hän tulee, rukoilen, että Jeesus on hänet saanut "korjata" ja hoitaa. Siihen tulee kulumaan aikaa, koska ihminen ei eheydy hetkessä.

        Tässä on myös väärien oppien ongelma. Niistä on todella vaikea päästä irti. Ne kun ovat siellä "selkäytimen jatkeessa" ja sieltä ne pulpahtavat hyvin nopeasti takaisin. Ja saattavat pulpahtaa vuosienkin päästä. Tiedän tämän kokemuksesta.

        Jeesus hoitakoon meitä särkyneitä saviruukkuja ja täyttäköön itsekunkin siihen palvelutyöhön, johon Hän on meidät valinnut.


    • jyvätakanoista

      Vaikka täällä monet iloisevat Patrickin paljastumisesta,tää on vasta alkua Jumalan seulonnalle.Tässä eroitetaan jyvät akanoista.Jumalan aivotukset ovat erit kuin meidän.He ,jotka nyt ilakoivat Patrickin kohtalosta,voivat olla vielä Jumalan suurennuslasin alla.

    • DoctorT

      Teille HAIKAILIJOILLE JA SOKEILLE, sanon minä; ei palaa PT takaisin!!

      Perusvirhe tässä hetkessä, joka kertoo koko sydämen ja mielen petoksen, HÄN EI OLE HÄVENNYT, PYYTÄNYT ANTEEKSI, TEHNYT PARANNUSTA, TAI MUITAKAAN SENKALTAISIA TEKOJA, JOTKA OVAT HERRAN EDESSÄ PERUSTAVAA LAATUA JA IHMISTEN EDESSÄ EHDOTTOMIA!

      Ei palaa , vaan SAATANA, jolle hänen sydämensä itseasiassa paloi, pitää huolen lopusta!

      Olette onnettomia haahuilijoita ja teidän uskonne meidän Herraamme on ihmiseen tuijottavaa SIELULLISUUTTA! Sitä ei Herra uskoksi Häneen tunnusta!

      • einöyryyttä

        Ei tarvitsekkaan palata.Ei kukaan teistä ole kelvollinen Jumalan valtakuntaan.Jeesus menee teille ja aitovierille kutsumaan juhliinsa,ei tuollaisia uskonsekoilijoita ja minä,minä,minä huuman vallassa olevia sinne päästetä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe