sims 4 oli pettymys

simsiläinen

Vai mitä mieltä olette?

Olen pelannut (tykkään rakentaa) kolmosta vuosia, oikeastaan ihan alusta asti ja oletin että nelonen ois parempi versio siitä, mutta mitä hullua, kamala pettymys!

Ihmettelen, miksi eivät parantaneet kolmosta kun kerran on niin upea peli ennestään. Vai tykkääkö joku nelosesta?

9

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OutoSim

      Olen samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Pettymyshän se oli ja on sitä edelleen, nelonen. Se on pettymys pelaajien kannalta ja myös tekijöiden kannalta, kun ihmiset urputtavat eivätkä osta samaa tahtia kuin kolmosta aikoinaan. Syitä on ruodittu niin maan perusteelisen paljon, etten viitsi niitä enää kommentoida. Yleisenä letkautuksena totean vain, että hötterölle pelimoottorille hätäisesti kasattu beta-moodi, josta pitää maksaa valmiin pelin hinta ja varata vähintään toinen mokoma fyffeä myöhempää sisältöä varten. Vain EA kehtaa kehua jotain maasta taivaaseen, rahastaa rutkasti Origin-nimisellä vakoiluohjelmalla ja sössiä sitten joka käänteessä.
      Mitä tykkäämiseen tulee, niin tykkäähän siitä monikin. On se tyhjää parempi, kolmosta "kauniimpi", eikä pahemmin bugaa. Mikä siinä bugittaisi, kun ei ole sisältöäkään?
      Tosi moni on ihmetellyt sitä, miksi eivät laittaneet kolmosen tunnettuja ongelmia kuntoon. Eivät raukat osanneet, eivätkä laskemiensa mukaan olisi saaneet sillä rahastettua riittävästi.

      • simsiläinen

        Samaa olen kuullut ja näkeehän sen sisällöstä, ei ole kunnolla tehty. Ja niin kuin sanoit, että eivät laittaneet kolmosen tunnettuja ongelmia kuntoon, se oli minulle juuri se pahin pettymys! No mitäpä tästä enää valittamaan, pelaan yhä kolmosta, lahjoitin nelosen pois.


    • mimuliini223

      Mun mielestä sims 4 on paras!

    • WhIsKeRsS

      Sanompahan oman mielipiteeni tähän väliin, listaan plussia ja miinuksia molemmista peleistä :

      The Sims 3

      Sisältää tällä hetkellä enemmän lisäosia ( tottakai neloseenkin on uusia tekeillä )

      Simit näyttää aidommilta ilman koodeja

      Rakentaminen "helpompaa"

      - Alkuperäiset vaatteet / tukat eivät ole kovin hienoja


      The Sims 4

      Vaatteet ja tukat IHANIA

      Tavarat jotka tulevat peruspelin mukana ovat kivoja

      Löytyy ihan hyvännäkoisiäkin NPC hahmoja

      Asetuskista käsin voi simssin muuttaa paremmin läppärillä toimivaksi

      - Simit näyttävät suoraan sanottuna vahanukeilta

      - Joutuu siirtymään latausnättöön, vaikka matkustaisi vain tien toiselle puolelle



      Tässäpä minun pikku mielipiteeni. Muuten kyllä pakko sanoa että molemmat ovat hyviä, en pysty nostamaan mitään personal favoritea noista :)

      • Simahtanut

        Täältä kiitokset asiallisesta kirjoituksesta ja pätevästä kommentista nimimerkille WhIsKeRsS. Plussia ja miinuksia voisi varmasti luetella enemmänkin, kuten muutamilla - lähinnä ulkomaisilla - pelissivustoilla on tosiaan tehtykin. Tähänastiset omat kokemukseni tukevat ajatusta siitä, että TS3 ja TS4 ovat molemmat hyviä. Parhaan käsitykseni (jota olen valmis kyllä myöhemmin muuttamaan, kun aiheita ilmenee :) mukaan ovat nämä pelit hyviä kuitenkin eri asioissa, mihin myös WhIsKeRsS käsittääkseni vahvasti viittasi. Omat mieltymykset, tottumukset ja käsitykset ratkaisevat paljon siinä, mistä kukin pelaaja lopulta tykkää.
        Minulle henkilökohtaisesti TS4 on ollut lievä pettymys, johon kuitenkin silti sisältyy muutamia positiivisia yllätyksiä - mm. 'multitasking' (useamman tehtävän samanaikainen suoritus), kolmosta lyhyemmät latausajat, suhteellisen nopea rakentaminen tietyin rajoituksin yms. Pidän Kimppapuuhan klubeista ja arvostan Duunipäivän työuria, joihin tietenkin odotan jonkinlaista jatkoa seuraavissa lisäreissä. TS3:n jo edellä todettuun monipuolisuuteen ei TS4 kuitenkaan ainakaan toistaiseksi yllä. Minusta on syytä epäillä, etteivät seuraavat lisäosatkaan riitä täysin muuttamaan tätä asiaa. Lukemieni, lähinnä modaajien, kommenttien perusteella olen tullut siihen käsitykseen, ettei pelijärjestelmä nykyisellään salli kovin mittavia laajennuksia. Toivottavasti olen täysin väärässä ja Sims 4:stä tulee vielä entistäkin parempi ja mahtavampi peli.


    • S1mpsuli

      Sims 4 on paljon parempi, kuin Sims 3. Sims 3 on liian monta lataus kohtaa ennen, kuin pääset pelaan simeilläsi. Sims 4 lataamiset ovat nopeita. Sims 3 Simit ovat vahanukkemaisia, kun Sims 4 ovat paremman näköisiä. Lisä juttuja on tullut ihan mukavasti. Hyvän näkösiä hiuksia ja vaatteita on paljon. Rakentaminen on paljon helpompaa. Itseäni tympi Sims 3 se hyppiminen, jos joku simeistä sattuu oleen kaupungilla ja joku esim. kotona. Sitten lasten ja teinien kohdalla polliisit heti viemässä kotiin. Sims 4 taasen lapset ja teinit voivat olla yönkin yli yhteisötontilla. Sims 2:kin on parempi 3 verrattuna. Itse ostin Sims 4 viima vuonna heinäkuussa ja siinä on tullut jo 1670 tuntia täyteen.

    • simsiläinen

      Minusta kolmosen paras juttu oli vapaa liikkuminen pelialueella.

    • sakuonkomee

      ite tyhkkään.

    • Testinpuute

      Itsestä tuntuu kanssa sims 3 paljon paremmalta. Minusta tuntuu että suurin osa ketkä sanoo pitävänsä sims 4, on sims 4 heidän ensimmäinen sims peli eli eivät ole pelanneet sims 3. Ja jos ihminen ei ole ennen simssiä pelannut ja miettii koittaisiko 3 vai 4 niin tottakai ajatellaan että sen uudemman täytyy olla parempi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe