Kuopiossa uusi glory hole paikka

KiimanenJuttu

Leväsellä, kauppakeskus Hermannin asiakasvessassa. Se puolityhjä kauppakeskus Hong Kongin vieressä.

85

9394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kostee

      Kukahan näitä tekee yleisiin vessoihin, kun eikös torin alla ole myös reikä veskissä?
      Oletko jo kokenut siellä jotain??

    • nahaton

      Mites huomenna...lauantaina Hermannissa puolen päivän maissa?

    • SekäEttäPuolinJaToisin

      Glory hole on kiimanen juttu.
      Googlaa glory hole.

    • varoitushälyytys

      varoitus riistakamera valvoo siellä

    • Kiimabtm

      Tänään kävin Hermannissa kattomassa, josko ois munaa imettäväks, niin metallilevy oli laitettu peittämään glory hole!

      • Anonyymi

        Parempi niin🤭


    • Pulju

      Minäkin kävin kattomassa mut pakattu on. Tietääkö joku jotain muuta gloryholee tai paikkaa missä voisi rauhassa touhuilla. Käykö kukaan enää uimahallilla??

      • Imutetaan

        Cittarilla päivärannasta löytyy! Tänään menossa itse käymään iltapäivällä ;)


      • pulju

        Kiitti vinkistä pitää käydä tsekkaamassa tää cittarin hole ;)


      • pulju

        Cittarin hole ehkä vähän liian vilkas paikka mulle


      • Pulju
        Imutetaan kirjoitti:

        Cittarilla päivärannasta löytyy! Tänään menossa itse käymään iltapäivällä ;)

        Noh löytyikö sieltä cittarilta hole seuraa???


    • löytyisköön

      olisiko kuopiossa nyt tulevana sunnuntaina imuria tai peppua klo 18-19 välillä ukm 50 autoilee, kalu normi 15cm.

      • Pyllistänvaikka

        Tänää klo 17.30 vois olla tarjolla mitä vaan kukin haluaa ;)


    • masa881

      Oisko tulevana viikonloppuna mahdollista päästä kokeilee gh:a ois vaikka puolen päivän jälkee menossa päivärannan cittarille :;)

    • Imetkö

      Mites tänään viiden aikaan?

      • Pulju

        Kävitkö 5 aikaan? Oliko seuraa?


    • Peli83

      Hole olis taas auki. Olisko halukkaita imiöitä ????

    • hoikkapari55

      Haluatteko touhuilla vain miesten kesken tai voisiko tällainen 55v pariskunta jonka nainen rakastaa kalun imeemistä tulla mukaan gloryhole puuhiin ?

      Haaveena olisi yksi naisi vaimoa takaatpäin moleempiinreikiin samalla kun vaimo imisi gloryn kautta kalua

      • toojii

        Onko cittarilla kävijöitä


      • haabn

        Tää ois huppua! Täällä olis 35ukm valmiina


    • Gummimies

      Onko Aikuisviihde vielä auki ja siellä katselukopit?

    • tomsutti

      Huomenna cittarilla kävijöitä 11 aikaan?

      • 18vaillakyrpää

        Onko siellä cittarilla vielä gloryhole? Voisin imeä ja tulla imetyksi :)
        18v


      • KiimanenJuttu
        18vaillakyrpää kirjoitti:

        Onko siellä cittarilla vielä gloryhole? Voisin imeä ja tulla imetyksi :)
        18v

        Päivärannan Cittarin gh on suljettu jo ajat sitten viime syksynä. Uusi glory hole on kuulemma tulossa kevään kuluessa Matkukseen, Neste-liikenneaseman isoon vessan.


      • 18vaillakyrpää
        KiimanenJuttu kirjoitti:

        Päivärannan Cittarin gh on suljettu jo ajat sitten viime syksynä. Uusi glory hole on kuulemma tulossa kevään kuluessa Matkukseen, Neste-liikenneaseman isoon vessan.

        Ilmottelehhan tänne kun sieltä sellane löytyy, tekis mieli kokeilla :)


    • 18bot

      Uutta gh:ta missään auki? Kiinnostaako ketään päästä tyhjentämään pussinsa ilman gh:ta?

    • jyrsivittuun

      Mee torille munas kanssa esittele siellä loruholees housusta,Mutta herkii jyrsimästä vessan seinää saakelin MAJAVA,

    • UteliasNuori0

      Pystyykö näistä ottaa vähän munaa omaan peppuun? Onko onko kokemuksia?

      • Btmverssi

        Kyllä pystyy, aikuisviihteessä olen peppua antanut. Jos 24 vuotias kiinnostaa niin lisätkää kik tunnus hihheiii


    • maksullinenpaikka

      Ainut glory hole -paikka Kuopiossa on nyt Aikuisviihteen katselukopissa Puijonkadulla.

    • UusiAikusviihde

      Harmi kun Aikusviihde Puijonkadulla lopetti, kun sielä oli Kuopion ainut glory hole. Nyt olisi yhteiskunnallinen tilaus uudelle "aikuisviihteelle".

    • 18ja6cm

      Torin alla M WC saa auki pz1 meisselin kärjellä tänään kävin kokeilemassa.

      • KivaJuttu

        Samoin Matkuksen Neste-liikenneaseman glory holen


    • Anonyymi

      Onko kpo missää gh

    • Anonyymi

      Onko iisalmessa glory holea missään!?!?!?!?

    • Anonyymi

      Kuopion hermannin glory hole on vain yhdellä ruuvilla kiinni kävin tänään katsomassa

    • Anonyymi

      Onko GH vielä toiminnassa Kuopiossa?

    • olisko ihanaa paksua kullia imettäväks?

    • Anonyymi

      Hermannin imettävää tänään ?

    • Anonyymi

      satuolla vois viettää päivän antavana osapuolena jos vaan peppu kestää kurkku kyllä

    • Anonyymi

      Nyt Hermanniin imettävää

    • Anonyymi

      joku vielä pistää miekalla pilin poikki...

    • Anonyymi

      millon pääsis imemään, 20-v nuori poika kyselee??

    • Anonyymi

      Nyt seuraa holelle

      • Anonyymi

        millon holelle?


    • Anonyymi

      Löytyisikö vielä 2021/22 halukkaita. Mielellään ottaisin vaikka koko päivän poskeen tai vaikka peppuun ;) jos kutsutte kaikki kaveritkin mukaan niin voin jatkossa tulla vaikka teille tai te mun luo ;) olen nuori ja minulla on lihaksikas iso perse ja olen hyvässä kunnossa. Ollut tuo gloryhole ja gangbang haaveena jo jonkun aikaa mitä useampi sitå parempi

      • Anonyymi

        Mennäänkö nyt jonnekki puuhastelee? Tekis mieli imeä ja antaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennäänkö nyt jonnekki puuhastelee? Tekis mieli imeä ja antaa

        Minäkin olisin valmis tulemaan. Gloryhole ja muna päivittäin mielessä ja haluis päästä imee.


      • Anonyymi

        Mä olisin kans ihan valmis ottaan ja antaan vaikka koko päivän millon sulle kävis?


    • Anonyymi

      täällä kans mukava mies haluaa imettävää paksua kovaa kalua.

    • Anonyymi

      laittakaapas sähköpostiosoitetta niin sovitaan hommat.

    • Anonyymi

      Kik:enkeksinymuuta
      Laitoin tuossa pari vk sitten tänne viestiä mutta unohin kikin niin sama tarjous voimassa tulkaa kikkailee😏😛

      • Anonyymi

        Oon siis tuo anonyymi 14.12 klo16


    • Anonyymi

      laittakaapas tähän sähköpostia. tässä on isokaluinen herrasmies.. suussa vesi kielellä kun ajattelen paksua terskaa huulien väliin

      • Anonyymi

        Laita sposti


    • Anonyymi

      heippa!

      löytyykö Kuopiosta paksua paljasta munaa imettäväksi?

      Jaakko

      • Anonyymi

        Kyllä löytyis, mut samaa aikaa saanko munaa sieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä löytyis, mut samaa aikaa saanko munaa sieltä?

        Eli korjataa, on munaa mut haluan imee. :D 28v/170/72. Munan pituus on 19cm. Mut haluan vaa munaa suuh.u. :D


      • Anonyymi

        Eilen kävin Hermannissa ja kun näin suljetun reiän alkoi kovettumaan, ei oo paksu eikä pitkä,mitat olis 13,5 pitkä ympärys 11 cm posliini,kelpaisko ja imisitkö orkkuun asti,oon ensikertaa asialla,olis kiva kokeilla,oon kuopiosta


    • Anonyymi

      Olisko mitenkä porukka kiinnostunu gloryholelle menosta? Olis tarjolla 21 v nuorukainen. Olisin valmis imemään ja antamaan vaikka koko päivän.

      Millon kävis?

    • Anonyymi
    • täällä on myös siisti, paksu ja todella jäykkä kiimakulli.

      nyt sähköpostit tähän niin otan yhteyttä.

      Jaakko

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olisko imijää gloryholeen tai muuten 30w jannulle Kuopiossa? Laita s.postia jos kiinnostuit: [email protected]

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ootko nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko nainen?

        21-v poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        21-v poika

        Kelpaako silti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaako silti?

        Hyvä kysymys. Ite oon 22v. Ooks mist päin?


    • Anonyymi

      Turusta nuorta isokyrpästä imuille 50 kypäsenkanssa minulla on paksu 19 cm

    • Anonyymi

      löytyiskö kevätseuraa paksumunaisesta miehestä?

      oma kulli kovenee kun ajattelen kovaa muna suussa.

      Markus

    • Anonyymi

      moikka!

      täällä myös kovan kalun imeminen kiinnostelee.. onko miestä? sähköposti tähän niin otan yhtettä

    • Anonyymi

      Onko se hole vielä olemassa.?

      • Anonyymi

        Ei oo


    • Anonyymi

      on onko lähipäiville paksumunaista kullia imettäväksi?

      oohh kun saisi huulet paljaan seisovan mulkun ympärille.. vanhempi mies missä olet?

    • Anonyymi

      Onko akuopiossa vanhempaa herrasmiestä kalu kovana?

      Sähköposti tähän

    • Anonyymi

      Onko kuopiossa gloryhole enää missään? Voisin tänä viikonloppuna kokeilla maistaa jonkun paljasta munaa,
      T 20v poika

    • Anonyymi

      Onkohan Oulussa missään sellaista, jossa vois anonyymisti imettää ja imeä

    • Anonyymi

      Ite 18v poitsu, joka imee ja voi tulla imetäväks. Voi myös mennä sitäki pidemmälle. Jutellaa qtoxis mun qtox on D808448419C8E817D0644DBF6B7C46B54052ABA42775CC505135C0B88A977B75E06950E60D72

    • Anonyymi

      Mä olen näitä vuosina ostsrilla columbuksella oli joskus miestenveskissä paneeko äijät oikeasti toisiaan perseeseen näiden glory hole juttujen avulla se ny vie jotenkin menis omaan ymmärrykseen jos ne niin että miestenveskistä naisten vesiin et vois jopa jotakuta naista naida näi mu toista miestä perseeseen mu huvinsa kullakin

    • Anonyymi

      Mitäs kaikkia tauteja taidat sieltä saada? Onkohan niin fiksua toimintaa?

    • Anonyymi

      toimisko viela kuopiossa gloryhole?

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a stream. Sisää­­nkäynti k­­aikille, jotk­a haluav­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X2s3A5

    • Anonyymi

      Onko paksumunaista miestä syksyseuraks?

      Tässä samanmoinen lihaksikas mies

    Ketjusta on poistettu 145 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe