Kaarlo Nurmikumpu - hyvän luonteen omaava "heppu"!

KaarloValitaan

Puffataan vähän sitä hetkeä, kun Kaarlo julkistetaan KTP:n kunnallisvaaliehdokkaaksi!

Vaalithan ovat ensi vuonna, joten kova vaalityö alkaa piakkoin. Kaarlo on jämäkkä ja joviaali kansanmies, joka ei tyhjästä provosoidu, kuten persu- ja kepulaiskollegansa.

Tuollaista jämäkkyyttä, rauhallisuutta ja itsevarmuutta Kemijärven kaupunginhallitus tarvitsee!

Jämäkällä tiella; Kaarlon johdottamalla tiellä kohti parempia aikoja Kemijärven kaupunki.

Pistäkää tämä mieleenne, sillä vaalimainontaa ja -propagandaa informatiivisessa muodossa seuraa jatkossakin kiihtyvään tahtiin vaalien lähestyessä!

Hyvä Kaarlo!

65

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnen.Soppelaa
    • harmajapääkaarlo

      Ilmeisesti Soppelan uusi kansakoulu, - vailla oppilaita on myyty? - Vanhapuoli, -ennen talvisotaa rakennettu, lienee vielä myymättä? -S e minun "synnyin kehto". -Syntymäaamu on ollut 5.5.1940...

      Kaarlo N...u, -Kemijärvi

    • harmajapääkaarlo

      -Tosiaan, -kuntavaaliin on vielä lähes vuosi aikaa... -Jo nyt alkaa vaikuttamaan ympäristön ilmapiiristä, että taisin lupautua liian heppoisin eväin, -ja kannatuksin, -joten jää harkintaan.
      -Siihen on vielä aikaa, -kun lopullisesti ehdokasasiakirja on jättöpäivässä...

      -Kunpa löytyisi KTP: n ehdokaslistalle joitakin toisia tovereita..,.
      -Haloo, -kuuluuko, -kuuntelen?

      -Kaarlo N...u, (KTP) -Kemijärvi

    • vaalitapahtumat

      Kaarlo Nurmikumpu! Miksi te ette aseta ehdokaslistalle useampia henkilöitä kuin vain te itse? Jos on monta ehdokasta, on helpompi päästä läpi. Onhan Kemijärvellä vielä kommunistihenkisiä ihmisiä, mikseivät ole ehdolla. Tai vaaliliitto edes Harjulan kanssa? (Suomu)

      Kemijärvi tarvitsisi vaihtoehtoa, mutta jos on vain yksi ehdokas jokaisella vaihtoehtolistalla tai Kello-Topi demarien listalla eikä mene läpi, niin mikä muuttuu?

      Täällä puhutaan paljon, Harjula, Nurmikumpuja Kello-Topi pitäisi saada valtuustoon. Sitten kun on vaalit, heidän kannatus on aivan vähäistä. Nurmikumpu sai ennen enemmän ääniä, mutta kun lopetti lehdissä kirjoittamiset, niin kannatus väheni näkyvyyden takia. Harjula on saanut EU-vaaleissa melkein 200 ääntä mutta pitäisi tulla ympäri Suomea.

      • harmajapääkaarlo

        -OLEN TYYTYVÄINEN ERI VAALEISSA SAAMIIN ÄÄNIIN....

        -ESIMERKIKSI KUNTAVAALISSA OLEN AINA KUTSUNUT KTP: n VAALILIITTOON ILMOITTATUJIA. -EI OLE OLLUT TUNKKUA, JA SIKSI ON PITÄNYT YKSIN ASETTUA KTP: N - EHDOKKAAKSI KEMIJÄRVEN KUNTAVAALIIN.
        -NOIN VOI KÄYDÄ ENSIKEVÄÄN KUNTAVAALIIN OSALLISTUESSA -KTP: N EHDOKKAAKSI.., -sikäli, mikäli, -no niin...

        -TOISTAN JÄLLEEN KUTSUN, -TULE KANSSANI KTP: N EHDOKKAAKSI KEMIJÄRVEN ENSIKEVÄÄN KUNTAVAALIIN!

        -Toiminnanyhtenäisyyden demokraattinen - VAALILIITTO KÄVISI PÄINSÄ SKP: N, -JA STP: N KANNATTAJIEN KANSSA...

        -Harjula ei ole innostunut alkamaan toiminnanyhtenäisyyden demokraattiseen vaaliliittoon KTP: n ehdokkaan kanssa...

        Kaarlo N...u -KTP -Kemijärvi


      • kuka.tukisi

        on ihan ymmärrettävä tavoite tehdä vaaliliitto SKP ja STP puolueiden kanssa, mutta näillä puolueilla ei ole ollut ehdokkaita Kemijärvellä, siis onko ensi vaaleissa, jos ei ole miten tuetaan ... ? ...


      • kysyvä.neuvo
        harmajapääkaarlo kirjoitti:

        -OLEN TYYTYVÄINEN ERI VAALEISSA SAAMIIN ÄÄNIIN....

        -ESIMERKIKSI KUNTAVAALISSA OLEN AINA KUTSUNUT KTP: n VAALILIITTOON ILMOITTATUJIA. -EI OLE OLLUT TUNKKUA, JA SIKSI ON PITÄNYT YKSIN ASETTUA KTP: N - EHDOKKAAKSI KEMIJÄRVEN KUNTAVAALIIN.
        -NOIN VOI KÄYDÄ ENSIKEVÄÄN KUNTAVAALIIN OSALLISTUESSA -KTP: N EHDOKKAAKSI.., -sikäli, mikäli, -no niin...

        -TOISTAN JÄLLEEN KUTSUN, -TULE KANSSANI KTP: N EHDOKKAAKSI KEMIJÄRVEN ENSIKEVÄÄN KUNTAVAALIIN!

        -Toiminnanyhtenäisyyden demokraattinen - VAALILIITTO KÄVISI PÄINSÄ SKP: N, -JA STP: N KANNATTAJIEN KANSSA...

        -Harjula ei ole innostunut alkamaan toiminnanyhtenäisyyden demokraattiseen vaaliliittoon KTP: n ehdokkaan kanssa...

        Kaarlo N...u -KTP -Kemijärvi

        Etkö sinä Nurmikumpu voisi mennä vasemmistoliiton listoille sitoutumattomana ? Menisit läpi että helähtää. Vai onko Vasemmistoliittolaiset oppurtunisteja joiden kanssa ei veljeillä ?


      • harmajapääkaarlo
        kysyvä.neuvo kirjoitti:

        Etkö sinä Nurmikumpu voisi mennä vasemmistoliiton listoille sitoutumattomana ? Menisit läpi että helähtää. Vai onko Vasemmistoliittolaiset oppurtunisteja joiden kanssa ei veljeillä ?

        -OLEN - KTP: n jäsen, -olin myös 1988 KTP yhtenä perustamassa, -joten en lähde muihin puolueisiin. -vähiten sitoutumattomana. -Toiminnanyhtenäisyys on hyvä asia, -mutta siinäkin on kunnioitettava eri osallistuvien puolueiden itsenäisyyttä.

        -Olen harkinnut osallistua vain KTP: n ehdokkaana ensikevään kuntavaaliin Kemijärvellä, -tosin varauksella, -jos tämänhetkinen terveys säilyy? -Niin jos tädillä olisi munat, -ei varmankaan sitten olisi täti, -vaan joko setä tai eno...

        -En mene Vasemistoliiton vaalilistalle sitoutumattomana -ja en siihen puolueeseen sitoutuneena...
        -Ko. puolue ei ole omaksumani ideologian kannalla. -Tosin ideologia ei estä toiminnanyhtenäisyyden periaatteellisen liiton muodostamista, -mutta siinä liitossakin on kunnioitettava toisten puolueiden itsenäisyyttä, -ja haettavaa yhteisvoimin parannusta työläisille ja tavalliselle kansalle, -eli ts. - ei liitto liiton vuoksi!

        -Vasemistoliittoa kannattaa hyvin joukot, -jotka ovat ihan OK ihmisiä, -mutta k. o puoluejohto on perinyt sen hajottajien pikkuporvarilliset periaatteen, -ja vierastavat työväenluokan luokkakantaisia marxilais - leniniläisiä kommunisteja, -joita aikanaan vanha, -myöhemmin SKDL: n - yhteistyöjärjestöstä, poliittiseksi puolueeksi järjestäytynyt SKDL: n kirveslinjajohto syrji ja erotteli...

        Kaarlo Nurmikumpu, -KTP- Kemijärvi


      • iteharmajapääkaarlo
        kuka.tukisi kirjoitti:

        on ihan ymmärrettävä tavoite tehdä vaaliliitto SKP ja STP puolueiden kanssa, mutta näillä puolueilla ei ole ollut ehdokkaita Kemijärvellä, siis onko ensi vaaleissa, jos ei ole miten tuetaan ... ? ...

        -Vaaliliittoasiat on KTP: n - SKP: n ja STP: n puolueiden välisiä neuvotteluasioita.
        -Toivottavasti jo päästään ns. -toiminnanyhtenäisyyden vaaliliittoon...?

        Kaarlo Nurmikumpu (KTP: n yksi perustajajäsen) - Kemijärvi


    • lässynlässyn

      Eikö tuo voisi jo kömpiä uuninpankolle, ei siitä oikeesti mihinkään ole. muutamat aatteen hölmöt aina hehkuttaa, näkee sen äänimääristä kun jotain 10-20 ääntä on saalis kaikissa vaaleissa. Kuka vaan semmoiset äänet saa, vähän oikeesti jopa säälittää tuollainen itsepetos jota hänen vaalit ovat.

    • harmajapääkaarlo

      -Tosiaan esitit sitä tyypillistä lässynlässyä, - uuninpankkoteoriassasi! -Ei tässä ole edes olut isompia toiveita saada riittävästi ääniä, -esim. -Kemijärven kuntavaaleissa, -mutta mukana oloon on periaatesyyt, -osallistua kuntavaaleihin, -eduskuntavaaleihin, -mutta ei EU:n parlamenttivaaleihin.., -kuten olette ehkä sen huomanneet? -Osallistuin myös presidenttivaaliin viimekerralla, -en tosin itse ehdokkaana, -vaan äänestämällä Paavo Väyrystä, -eli tein sen ns: n kompromissin Paavo V: n hyväksi, kun ei meillä KTP: ollu omaa ehdokasta...

      -KTP ei osallistunut-, -vaan boikotoi EU parlamenttivaalia, -ja siksi en äänestänyt siinä vaalissa Paavo V: ä..

      -Jos Paavo V:n on seuraavassa presidenttivaalissa ehdokkaana, - saa ääneni...

      -Sillä en oleta edes, -että KTP asettaa omaa ehdokasta... -Aika näyttää...

      -Silti en ole menemässä Paavo V: n perustaman puolueen taakse, vaan etten sortuisi uuninpankolle, -toimin KTP: a.., sainpa niitä ääniä enempää, -kuin sen oman äänen? -Äänestäneenä saa arvostella kaikkia - "uuninpankolla makaajia"... VAI?

      Kaarlo N... u -ktp - Kemijärvi

    • muutos-puolue

      Kemijärvellä ei tullut vaaliliittoa KTP:n ja Muutospuolueen välillä viimeksi. Nyt on Muutospuolue pudonnut pois koko puoluerekisteristä. Keräävätkö nimiä sen saamiseksi takaisin?

      • harmajapääkaarlo

        -Muistaakseni ei sitä edes yritetty aikaan saada, -vai?

        -Ainakin ennen pääsi kuntavaalin ehdokkaaksi, -kun keräsi 100 allekirjoitettua kannatuskorttia... Nykykäytäntöä en tunnen, -eli ts. en tiedä...

        -Yksi mahdollisuus on Oililla tulla KTP: n vaaliliitossa, -sitoutumattomana ehdokkaaksi...
        -Tosin edellyttää, -että joissakin asiatavoitteissa on yhteinen sävel...
        -Tietenkin Oililla saa olla myös KTP: n sitoutumattomana omia vaaliteemoja...

        -Tosin tuntien aikaisemmin Oilin näkökannan, -ei hän ole varmastikaan tulemassa edes sitoutumattomana KTP: n vaaliliittoon, -jossa myös hänen äänet korostuisivat KTP:n vaaliliiton ääninä.

        -Tietenkin voi ko. puolue ehti hankimaan tarvittavat 5000 kannattajakorttia...

        -K,O. -puolue on silti vielä yhdistysreksiterissä, -ja oletan, -että 100 kannatuskorttia vie ensievään kuntavaalissa Oilin edustamaan, -ko. yhdistystä...
        No minä en ole sata varma asian tuntija, joten sellaskiakin on var,maan Oililla käytettävänä...

        Kaarlo N...u - KTP - Kemijärvi


      • en.ole.Nurmikumpu

        Mitkä ovat sitten Muutospuolueen ja KTP:n keskeisimmät ideologiset erot?

        Eikö voi tehdä toiminnallista kompromissia ideologisesta erimielisyydestä huolimatta? Muutos vuosi 2011 ja KTP puolue ovat molemmat Kemijärvellä toimineet, mutta ollut vain 1 ehdokas kummallakin. Kerätkää enemmän ehdokkaita ja yhteinen vaaliliitto, niin voi tulla valtuutettujakin!

        Haluan vielä lopuksi sanoa: En ole Nurmikumpu!


      • MIEKÖKAIJAKO

        Asiat nuo ovat puolueiden päättäjien keskeiset neuvottelut, -ei minun ja Oilin kahden keskeiset, -sillä se olisi järjestöperiaatteemme vastainen sovittelu.

        -Asetun ensikevään kuntavaalin vaikka yksin KTP: n ehdokkaaksi täällä Kemijärvellä, -mutta en sovittele olevia ideologisia eroja, -jotka ovat olemassa ko. kahden mainitun puolueen välillä. -KTP on työväenluokan puolue, kun taas Muutos 2011 on oikeistopuolue... -Jos olisi samalla asialla kuin KTP, -ei ko. Muutospuoluetta olisi edes perustaneet KTP: n, v. 1988 perustamisen jälkeen.


      • HARPÄKAA

        OHO, -tuli vääränimimerkki, -se pitää olla harmajapääkaarlo tietenkin, -ei tuo miekökaijako, -sattuipa... -tuohon edellä olevaan juttuuni...


    • EiKepulainen

      Kaarloa valtuustoehdokkaaksi odotellessa...

      Lämpimästi tervetuloa valtuustoon!

      Tv: nykyinen valtuutettu

      • harmajapääkaarlo

        ... No varmaankin tuo on vain vitsi, -ettei pahimmillaan trolli?

        -Ei silti mennä asioiden edelle, -ensin viralliseksi ehdokkaaksi, -ja sitten riittävästi ääniä, -tullakseni yhdeksi, (27: ä) -valtuutetusta - Kemijärven valtuustoon?
        -Jonne ensikeväänä, -saamani tiedon mukaan valitaan enää 27. - valtuutettua.

        Kaarlo Nurmikumpu, -KTP - Kemijärvi


      • EiKepulainen
        harmajapääkaarlo kirjoitti:

        ... No varmaankin tuo on vain vitsi, -ettei pahimmillaan trolli?

        -Ei silti mennä asioiden edelle, -ensin viralliseksi ehdokkaaksi, -ja sitten riittävästi ääniä, -tullakseni yhdeksi, (27: ä) -valtuutetusta - Kemijärven valtuustoon?
        -Jonne ensikeväänä, -saamani tiedon mukaan valitaan enää 27. - valtuutettua.

        Kaarlo Nurmikumpu, -KTP - Kemijärvi

        Ei se ollut vitsi vaan ihan vakava tervetulotoivotus!

        Pidähän tsemppi korkealla vaalitilaisuuksissasi niin ääniä ropisee ja ei se haittaa vaikka ne olivat minulta pois.

        Valtuusto ja nimenomaan Kemijärven valtuusto kaipaa ja tarvitsee aatteen ja PERIaatteen miehiä...

        Tv: nykyinen valtuutettu


      • harmaajapääkaarlo

        HYVÄ! -Tuo ei ollut minun oma tsempin toivotus, -vaan joku valtuutetuista...

        -Vilpittömään viestiin lausun varauksettoman kiitoksen, -mutta aika ei ole sellainen, -että aatteellisesti vahvimman työväenluokan puolueen, -m - l: n kommunistipuolueen, -(KTP: n) ehdokas tulee valituksi mihinkään luottamustehtävään: -TYÖLÄISTEN, PIENITULOISTEN JA VÄHÄVARAISTEN ASIALLE...

        -Kaarlo N... u -KTP- -Kemijärvi


    • ÄäniKaarlolle

      Täältä varma ääni Kaarlolle!

      Ääniähän alkaa kertymään!

      Ääni Kaarlolle on ääni ihmisläheiselle politiikalle. Äänestä Kaarloa ja positiivinen muutos on valmis!

    • HienoHomma

      No mutta, tämähän on erittäin iloinen uutinen, mikäli Kaarlo jaksaa ryhtyä jälleen ehdokkaaksi.

      Ajatus on mitä kannatettavin!

      • harmajapääkaarlo

        -Olen harkittuani asiaa, -ja tuohon tulokseen olen harkinnassa päättynyt, silti yhdellä varauksella.
        -Tämänhetkinen terveys jos on listojen jättöaikaan vallitsevana?... -Olenhan nyt jo 76 vuotias, - 5. 5. syntymästäni.

        20.5,2016
        Kaarlo Nurmikumpu -KTP- -Kemijärvi


      • harmajapääkaarlo

        -Kemijärven kaupungin valtuustossa en saa yksin esim. -KTP: n ehdokkaan siellä vaikuttaessa, -oikeasti yhtään esitystä eteenpäin, -jos ei sitä ensinäkin joku kannata? -No ensin on oltavaa ensikevään kuntavaalissa KTP: n ehdokkaana, -ja siitä tulla valituksi 27 valtuutetun valtuustoon...

        -Siksi olisi hyväksi, -jos KTP: n ehdokaslistalla olisi useampia ehdokkaita. Tervetuloa!

        -20.5.2016,
        Kaarlo Nurmikumpu, -KTP - Kemijärvi


      • harmajapääkaarlo

        -Oli tuossa jutussani hiukan enemmän asiaa valottavia lauseita,- no hyvä silti tuon ylläolevan läpimeno. Ensikerran tällainen lyhennetty - oikoluku?---...

        Kaarlo N... u -Kemijärvi


    • RäisäläRules

      Täällä yksi lisää Kaarlon tukijoukkoihin. Terveyttä ja jaksasmista politiikan saralla!

      Läpimenoa odotellen eräs räisäläinen!

    • Tsemppi-Kaarlo

      Täällä Tsemppi-Kaarlo, tukijoukossa ollaan tottakai. Jos oikein hyvin menee ja saadaan tsempattua Kaarlolle vaikka 13 ääntä, niin varmaan pääsee valtuuston puheenjohtajaksi sillä. Silloin ei voi sossut huutaa Kaarloa turpaansa tukkimaan.

      • tsemppiä.nurmikummmulle

        Nyt katotaan että myös K.Nurmikumpu pääsee vaalipaneleihin mukaan. Enää ei Kemijärven Yrittäjät ry. voi ohittaa Nurmikumpua paneeleissan.


      • KaarlonKomppari

        Miksi ei voi, tällaisten pienpuolueen ehdokas on vain vaaliviihdettä, ei yrittäjien tarvitse pellejä vaalitentteihin ottaa.


      • harmaajapääkaarlo

        Sanonta: -"katkeria, sanoi kettu pihlajanmarjoista", -saman sanon minäkin noista useista semppareista, komppareista... -En ole missään oloissa ennakoinut etukäteen äänimäärää niin suureksi, -että pääsen niillä työläisiä ja tavallista kunnan väkeä Kemijärven valtuustoon edustamaan, -heitä kuunnellen ja, heidän oikeuksia ja etuja puolustamaan.., johon joukkoon itse myös kuulun. -Valtuustoon ei pääse 13 äänellä, -ja ei edes päässyt 50 äänellä, jotka sain Kemijärven äänestysikäsiltä kuntalaisilta, -oman äänen kanssa, -yhdessä edellisistä, -eli 2004 kuntavaalissa.

        -Olen tykönäni päättänyt osallistua v. 2017 kevään kuntavaaliin, -KTP: n ehdokkaana jälleen Kemijärven kaupunginvaltuustoon. -Silti en ole virallinen ehdokkaaksi vielä, -ja huomioitavaksi asetin varauksen: -jos tämänhetkinen terveys säilyy jo näin 76 v: a ikäihmisellä?

        -Hyvin runsaasti näyttää olevan erilaisia - tsemppaajia ja irvijöitä, -mutta sen otin huomioon, -että trollit SAAVAT TYÖTÄ', -EIVÄTKÄ KURJSITU NÄISSÄ KOLMEN SSS: N HALLITUSEN KURJSITAMISPOLITIIKAN RAJUISSA LEIKKAKSISSA---...

        -ASETAN SEURAAVIIN KUNTAVAALEIHIN 2017 TAVOITTEKSI SAADA AINAKIN YHDEN (1) ÄÄNEN, -(OMAN ÄÄNEN), -JA ÄÄNESTÄNEENÄ ON OIKEUS SITTEN ARVOSTELLA- KUNTALAISTEN OIKEUKSIEN JA ETUJEN VASTAISIA KUSETTAJIA.

        -Toivottavasti ei, -jos olen ehdokas? -Vaalinumeron loppunumeroksi taas aseteta,
        -piti sanoa, -arvota n: o 7. aa, -kuten esim. -oli eduskuntavaalissa 107... -Huononäköiset voivat sen lukea, esim. - 101: si.

        -No niin, -taas on trolleille trollaamista... k. n.

        Kaarlo N...u. -Kemijärvi


    • vakavkysymys

      Onko sinulla koskaan diagnoosia mielenterveyshäiriöistä ?
      Tuossa toisessa ketjussa joku asiantuntija epäili sinulla olevan skitsofrenian.
      Se on tauti, joka tuolla tasolla olisi täysin lääkkeillä hoidettavissa.
      Oletko näyhnyt elokuvan Kaunis mieli. Se kertoo tositarinan skitsofreniaa sairastavasta ihmisestä harhanäkyineen.

      • k.n.888.ufologikemijärvi

        Kelpaan vielä sairaan Kamun omaishoitajaksi, -että luottavat vahvaan psyykkiseen kuntooni, -jos tämä maallinen ruumiini jo hiukan yskii, -mutta onhan syntymästä jo 76 vuotta.

        -Millä perustein joku voi väittää muka: -"asiantuntijana" jonkun-, esimerkiksi ufohavaintojen vuoksi, -ja joista raportoin, -väittää minun olevan mielisairas?
        -Olen usein havainnut sellaisia sairaita elämäni aikana, -ja sen sairauden harhaluuloisuus ilmiöt olen tiedostanut kauan sitten. -Sellaiset "asiantuntijat" - ovat vain ihmisiä, -joille enemmän uskomisen aihe on, -henkisten olentojen olemassaoloon, -kuin älyllisten olentojen olemassaoloon, - ulkopuolella Maapallon, ja -tai tälläkin Planeetalla.

        -Virallisesti ei ole tunnustaneet älyllisten olentojen olemassaoloa
        ja on olettamus, -että ainoastaan tämä planeetta on asuttu, ja omaa jonkun asteen luotuja älyllisiäkin...

        -Tietenkin raporttini ufoista on vain aihe väittää mielivikaiseksi, mutta todellisuudessa maailmankatsomukseni on monelle syynä noihin väitteisiin, -ja kun olen samalla puoluepoliittinen henkilö, -ja myös raportoin ufohavainnoista, -jotka ei liity maan puoluepoliittisiin luokkavoimiin, -niin ollaan aktiivisesti "julistussairaita", -ja väitehaluisia mielentilaongelmista osallani, -no niitä ongelmia ei ole minulla.

        -Olen sanonnut nähneeni ja kokeneeni ufohavaintoja aika nuoresta iästäni alkaen... -ja silti jopa armeijan kävin Hiukkavaarassa 1960 --61, ja käyttivät myös aliupseerikoulun. -Olen ollut myös luottamustehtävissäkin.

        -No en-, en ainakaan vapaehtoisesti riennä kysytyn kaltaisiin testeihin, -jos se "pakkovalta iskee", -olen ilmeisen turvaton vapauden riistäjien edessä?

        -Henkisesti edelleen vahvaa lajia, -jopa omaishoitajatyötä toteuttamaan, vaikka ikää karttuu, -ja on jo yli 76 vuotta, -on suhteellisen hyvin pasmat, -ja se, -miten paljon säästyykään veronmaksajien rahoja kunnalla, -eli Kemijärven kaupungilla, - on vain älyllisten arvioitavissa...

        Nimimerkillä. -"harmajapääkaarlo", -alias: -(Harmajapääkaarlo ei kelvannut) -joten k.n.888.ufologikemijärvi --- jos tämä kelpaisi?
        -Kaarlo Nurmikumpu - Kemijärvi


      • HyväKaarlo
        k.n.888.ufologikemijärvi kirjoitti:

        Kelpaan vielä sairaan Kamun omaishoitajaksi, -että luottavat vahvaan psyykkiseen kuntooni, -jos tämä maallinen ruumiini jo hiukan yskii, -mutta onhan syntymästä jo 76 vuotta.

        -Millä perustein joku voi väittää muka: -"asiantuntijana" jonkun-, esimerkiksi ufohavaintojen vuoksi, -ja joista raportoin, -väittää minun olevan mielisairas?
        -Olen usein havainnut sellaisia sairaita elämäni aikana, -ja sen sairauden harhaluuloisuus ilmiöt olen tiedostanut kauan sitten. -Sellaiset "asiantuntijat" - ovat vain ihmisiä, -joille enemmän uskomisen aihe on, -henkisten olentojen olemassaoloon, -kuin älyllisten olentojen olemassaoloon, - ulkopuolella Maapallon, ja -tai tälläkin Planeetalla.

        -Virallisesti ei ole tunnustaneet älyllisten olentojen olemassaoloa
        ja on olettamus, -että ainoastaan tämä planeetta on asuttu, ja omaa jonkun asteen luotuja älyllisiäkin...

        -Tietenkin raporttini ufoista on vain aihe väittää mielivikaiseksi, mutta todellisuudessa maailmankatsomukseni on monelle syynä noihin väitteisiin, -ja kun olen samalla puoluepoliittinen henkilö, -ja myös raportoin ufohavainnoista, -jotka ei liity maan puoluepoliittisiin luokkavoimiin, -niin ollaan aktiivisesti "julistussairaita", -ja väitehaluisia mielentilaongelmista osallani, -no niitä ongelmia ei ole minulla.

        -Olen sanonnut nähneeni ja kokeneeni ufohavaintoja aika nuoresta iästäni alkaen... -ja silti jopa armeijan kävin Hiukkavaarassa 1960 --61, ja käyttivät myös aliupseerikoulun. -Olen ollut myös luottamustehtävissäkin.

        -No en-, en ainakaan vapaehtoisesti riennä kysytyn kaltaisiin testeihin, -jos se "pakkovalta iskee", -olen ilmeisen turvaton vapauden riistäjien edessä?

        -Henkisesti edelleen vahvaa lajia, -jopa omaishoitajatyötä toteuttamaan, vaikka ikää karttuu, -ja on jo yli 76 vuotta, -on suhteellisen hyvin pasmat, -ja se, -miten paljon säästyykään veronmaksajien rahoja kunnalla, -eli Kemijärven kaupungilla, - on vain älyllisten arvioitavissa...

        Nimimerkillä. -"harmajapääkaarlo", -alias: -(Harmajapääkaarlo ei kelvannut) -joten k.n.888.ufologikemijärvi --- jos tämä kelpaisi?
        -Kaarlo Nurmikumpu - Kemijärvi

        Hienoa Kaarlo; omaat lämpimän sydämen ja aitoa lähimmäisenrakkautta.

        Ääniä ropisee!


    • sullavääräkäsitys

      Mitä sinä höpiset ?
      Koita ymmärtää se, että skitsofrenia on lievänä muotona täysin lääkkeillä hallittava tauti. Ei ihmisiä panna mihinkään laitokseen, tai pakkohoitoon, mielen tautia voidaan verrata mihin tahansa hoidettavaan tautiin, vaikka sokeritautiin. Siinä annetaan lääkitys ja potilas elää normaalia elämäänsä, harhat ja harhaluulot jäävät pois, niin on mukavampi elää.

      • k.n.888.ufologikemijärvi

        Joten arvoisa parantaja ennustaja, -suosittelen, -käy pyytämässä ko. lääkkeitä trollausmielitautiisi. -jos se nyt enää paranee edes mainitsemillasi lääkkeillä? -Yritä kuitenkin etsiä apua...

        Kaarlo N---u -Kemijärvi


      • kylläsesiltävaikuttaa

        Tuo on tyypillistä skitsofreenikoille, sen takia heitä usein viedään pakolla hoitoa saamaan, taitaa se asiantuntija olevan oikeassa sinun suhteesi.


      • k.n.888.ufologikemijärvi

        No säilyttäkää hiukan edes hientunteisuutta, -jos teillä enää sitä on? k.n.888.,ufologi.kemijärvi...

        Alias -Kaarlo N...u


    • ufotsyypäitä

      Se on koko äijä ufojen manipuloima ja niitten vallassa oleva nukke.

      • tsemmpiä.vaan

        Tyhmät yrittää täällä mustamaalata Nurmikumpua. Taitaa muilla puoluella hiukan pelottaa kun Nurmikumpu nappaa valtuustoapikan ensi keväänä?


      • eimuustakyse
        tsemmpiä.vaan kirjoitti:

        Tyhmät yrittää täällä mustamaalata Nurmikumpua. Taitaa muilla puoluella hiukan pelottaa kun Nurmikumpu nappaa valtuustoapikan ensi keväänä?

        Varmaan ei ole kyseessä muiden puolueiden pelosta, ei kukaan pelleä pelkää.
        Kyse on yksittäisten henkilöiden irvailusta, sitä kylähullut saavat kaikkialla.


    • ufoo

      Ai Jaa Nurmikumpuko täällä on ainut viisas Jopo Joo

      • k.n.888.ufologikemijärvi

        -Ei, -en ole, -(Nurmikumpu) viisas, -ja en tyhmä, -mutta siltä väliltä... - Lähempänä lukenutta älykköä, -kuin lukematon, - porvarien aivopesemä,
        - ärsyttäjä...

        Kaarlo N...u -Kemijärvi


      • aikavekkulia

        Että "lukenutta älykköä" jopa sait aikaan hörönaurut, ihmisen itsepetos ei näköjään tunne rajoja. Muut puhuu "kylähullusta".


      • nykylapatossu

        Antaa nauraa, -sanoi Lapatossu aikanaan, tarkoitti varmaan sen ajan kylähulluja.

        -Tarkoitit varmaan nykyistä kolmen SSS: n halitusta ,- ja sen "messias" -ministeriä? -Älykkönä lukija - kuuntelijana.


      • en.ole.Nurmikumpu

        Nurmikumpu älä välitä pilkkaajista. Ehkä vain yksi sairasmielinen, joka kirjoittelee eri nimimerkeillä!


    • pääharmajanakaarlo

      -Tämä palsta on näimmä avattu ihan lian heittäjille, -joku lian heittäjä, -joten en tässä foorumissa enemmälti viihdy...
      24.5.2016
      k. n. -kemijärvi

    • SuomulahtiRules

      Kemijärven Suomulahdelta tsemppiä Kaarlolle; ääniä ropisee!

    • TsemiKaarl

      Juu ääniä ropisee Nurstsiknöölin laariin ihan toistakymmentä, siinä onropinaa kerrakseen.

      • PERSUreikä

        Kato PERSUreikä on erehtynyt sossu-reissultaan kirjastoon jauhamaan paskaa. Menepäs pyyhkimään se PERSUreikäsi - PELLE!


    • ÄäniäRopisee

      Älä Kaarlo välitä, noita kepulais-juntteja riittää, joilla sivistys on jäänyt PERSUreiän tasolle!

      Jatketaan yhdessä eteenpäin!

      • iteharmajapääkaarlo

        -En välitä! - Meitä on hyvin moneen junaan, ja jää vielä "Pajulan asemallekin jokunen"...

        Olen olut reilun viikon poissa näiltä foorumeilta -syyn' 26.5. -1.6. -16 vietetty aika Rovaniemellä, -Lapin KSL: a. Sydänperäisen sairauden vuoksi, olin erilaisissa letkuissa mm. sydänkammiossa. -Asunnossani olen ollut 1. 6 iltapäivästä alkaen, -edelleen ns. omaishoitajatyössä - niin se on, -että proletaari, -(työläinen) on aina proletaari, - so. omaishoitajatyöläinen, -huolimatta 76 ikävuodesta.

        -Kaikkea mieluista kesäkuussa ystävällisille lukijoille, -ja myös "ystävällisille" trolleille! -k. n.
        - 3.6.2016,
        -Kaarlo Nurmikumpu - Kemijärvi


      • yksikemijärveltä

        Toivotaan hyvää terveyttä ja toipumista Kemijärven Nurmikummulle!


    • eihoitajaksituollasesta

      Taitaa olla heikkoa tuollainen omaishoito, kun ollaan viikkoja sairaalassa reissussa, luulisi vähän jo hävettävän.

      • semppi-Kaarlolle

        sairastumiselle ei kukaan voi mitään, Nurmikumpukin on vain ihminen, vaikka täällä häntä pidetään jonkinlaisena legendana

        Nurmikumpu on mukava ja asiallinen tyyppi, vähän erikoinen, mutta sellaisia väriläiskiä tarvitaankin, on Kemijärven julkkis, poliitikko, kirjoittaja ja myös avaruuden havainnoista tuttu (ufot) toivokaamme yhteistuumin hänelle, Nurmikummulle, iloista mieltä ja parantumista kaikin puolin


      • iteharmajapääkaarlo

        Vastaus nimimerkille: -"eihoitajaksituollaisesta - 4.6.2016 9: 52)...

        Trolili on sosiaalinen, ja ahnehtii ilmeisesti tämän omaishoitotyön itsensä työksi? -Eikö Sinua hävetä katsella vain puskasta, ja jaella häpeämisen kohteita minullekin, -joka on pian 40 vuotta huolehtinut kanssani asuvasta "lähiomaisesta".

        -Josta ajasta vain muutamana vuonna olen saanut kaupungilta sitä ns. omaisihoitotyöstä tukea, -(palkka), -vajaa 400 euroa bruttona kuukaudessa, -ja josta veron jälkeen jää käteen vajaa 300 euroa kk: a.

        -Tuleeko mieleen, miten paljon vuodessa esimerkiksi Kemijärven kaupunki säätää tästä vapaehtoisesta työstäni, -veronmaksajien varoja? Mieti, laske ja taas sitten trollaa, -ole hyvä.

        -Lain mukaan on minulla joka kuukausi kolme vapaapäivää... -no en ole niitä viettänyt yhtäkään. -Joten tämä nyt yhden viikon LKS: n reissu hoito minulle, on ollut itse työstä vapaata... HUOM! -Olin siis yhden viikon ko. sairaalassa, en -viikkoja, -josta lähdin vähän kuin omahaluisesti taas jatkamaan näitä avustustehtäviä, ja naattimaan, - "ruhtinaallista" palkkaa, -josta minun pitäisi hävetä. -Joku taho tässä porvarillisessa yhteiskunnassa pitäisi hävetä meidän omaishoitajien halpatyövoiman käyttämisiestä... -ja niin varojen siirtämismahdollisuuksien hyväksi käytössä: - Europan kapitalisitien: -(pankki- y m: n) -hyväksi.

        -Jos haluat ottaa vastuun tästä tehtävästä - ko. omaisihoidettavan hyväksi, -en pahastuisi, -mutta, -sitten myös olet hänen rinnalla ja esim. auttamiset yöllä, esimerkiksi WC. n ym. -on rankaa, -josta saattaa väliin joutua sydänkammioon, - LKS: n.-mutta kai tunnet vakuutuksen: -kaveria ei jätetä, -ja siksi palasin pian taas tehtävään hänenkin elämää helpottamaan - tuttuna "emona"... -Kovaa työtä tämä on jo 76. vuotiaalle...

        -Pistähän taas uudet häpeämisen letkauksesi, -niitä jään odottamaan arvon nimimerkki trolli!

        -Kaarlo Nurmikumpu - Kemijärvi


      • entistäharmajapääkaarlo
        semppi-Kaarlolle kirjoitti:

        sairastumiselle ei kukaan voi mitään, Nurmikumpukin on vain ihminen, vaikka täällä häntä pidetään jonkinlaisena legendana

        Nurmikumpu on mukava ja asiallinen tyyppi, vähän erikoinen, mutta sellaisia väriläiskiä tarvitaankin, on Kemijärven julkkis, poliitikko, kirjoittaja ja myös avaruuden havainnoista tuttu (ufot) toivokaamme yhteistuumin hänelle, Nurmikummulle, iloista mieltä ja parantumista kaikin puolin

        -Sairastumiseeni on myös aikaisemman elämäntapojeni syy... -Nämä sydänsairaudet ovat "lymynneet" - vuosikymmenet kehossani. -Onneksi viimeiset jo yli 19 vuotta olen ollut ehdottoman raitis, -ELI EI TIPPAAKAAN viinaa, yms. -Ilman tupakkia olen ollut pian-, -jo heinäkuussa 40. vuotta. -Niiden lopettamisen mahdollistamana olen selviytynyt osaksi näistä sydänkohtauksista.

        -Ihmiskunta jo voi hyvin paljon sairauksille, -ja vois paljon enemmän, -kun nämä työläisten työn eri vaiheissa luomat,-kansantulot jaettaisiin enemmän esim. terveyden ja sairauden hoitoon, -jättäen esim. .nuo tappoaseiden kehittelyt ja militarisoimiset pois. -Sitä aikaa kohti... -matkaavat eläväiset luokkataistelun tiellä, -imperialistisia riistäjäkapitalisteja, - ja niiden apulaisia, -opportunisteja vastaan. -Sitä aikaa en tule näkemään, -mutta tarkkailenpa niitä sitten vaikka, -kuten nuo, piip: -nahkurin orsilta?. - Ensikevään kuntavaaliin osallistumisen mahdollisuudet kävivät entistä vaikeammaksi, lähinnä näistä sydän- ja sokerisairauksista... -Psyykessä ei ole sairauksia, TIETOKSI: -"rakkaille trolleille"!

        -No aikaa vielä on ensikevään kuntavaaleihin... (!?!).

        -Ufoilu on harrastus, .jota jatkan ilman havaintojen raportoimista, -ja jääköön se harrastus vain minun iloksi. -Politikointi, siis ideologinen luokka- ja puoluepolitikointi pakostakin jää ainakin toistaiseksi paljon vähemmälle...

        -Tänä aamuna tuli syntymästäni jo 76 vuotat ja yksi (1) kuukausi.

        -Ystävällisesti kunnioittaen, - 5. 6. 2016 - Kaarlo Nurmikumpu, - Kemijärvi


      • entistähamajapääkaarlo

        -Muistutan yksilöpalvonnan vaaroista, -jos kehutaan liikaa esim. vaikka legendatyypiksi, -yms.
        -Henkilökohtaisesti en palvo ketään, -ja en edes tykkää palvonnasta, -yksin ei kukaan ole mitään, -mutta joukkovoimassa on voimaa puolustaa työtä ja tavallista kansaa ahneiden riistosta ja sorrosta.

        -Ei toveri Stalin myöskään tykännyt yksilöpalvonnasta, -josta häntä myös nyt syytetään, tuosta Neuvostokansan, -häneen kohdistamasta palvonnasta, -jossa oli paha haittailmiö... -Stalin usein sanoi; -"hänellä on vain yksi ääni"!

        -KYSYMYS: -niin: -olisikohan pitänyt kaikki yksilöpalvojat siirtää sinne kylmään Siperiaan? -VAI?

        Kaarlo Nurmikumpu - Kemijärvi


    • muistammesinua

      Nurmikumpu on poissa, mutta hänen muistonsa elää! Olit IHMINEN, se riittää. Kiitos Kaarlo mukavista juttu tuokioista!

      • Ihmistenääni

        Taitavat olla viimeisiä Kaarlon kirjoituksia nämä tällä -ONKO? palstalla :( Pitäisi ottaa talteen hänen viisaat sanat. Muistan aina ne tilanteet Sokoksella, kun työväen lehteä jakoi. Ei ole Kemijärvi entisensä, ei ole enää S kauppakaan siellä kuin ennen. Siinä ovien luona hän usein jakoi sitä lehteä. Oli hyvä käytös aina eikä huudellut ihmisille - KYLLÄ OLI, vaan aina kohteliaasti tarjosi sitä työväen lehteä. Hänet muistamme vielä vuosien, vuosikymmenten päästä, lapsenlapsille kerromme hänestä, erikoisesta Kemijärven ihmistyypistä. Vaan EI ole Kemijärvi enää niin kuin ennen... :(


      • seuraillut
        Ihmistenääni kirjoitti:

        Taitavat olla viimeisiä Kaarlon kirjoituksia nämä tällä -ONKO? palstalla :( Pitäisi ottaa talteen hänen viisaat sanat. Muistan aina ne tilanteet Sokoksella, kun työväen lehteä jakoi. Ei ole Kemijärvi entisensä, ei ole enää S kauppakaan siellä kuin ennen. Siinä ovien luona hän usein jakoi sitä lehteä. Oli hyvä käytös aina eikä huudellut ihmisille - KYLLÄ OLI, vaan aina kohteliaasti tarjosi sitä työväen lehteä. Hänet muistamme vielä vuosien, vuosikymmenten päästä, lapsenlapsille kerromme hänestä, erikoisesta Kemijärven ihmistyypistä. Vaan EI ole Kemijärvi enää niin kuin ennen... :(

        Ehkä hänelle olisi pitänyt antaa tunnustus hänen eläissään, eikä haukkua niinkuin täällä teh tiin. Varmasti oli fiksu ja älykäs ihminen sen vuoksi sai paljon kuraa silmille. Sitä ei arvostettu mitenkä meillä Suomessa on sananvapaus myös poliittisesti jokainen saa olla mitä haluaa, tätä Kemijärvellä ei ymmärretty.
        Minusta on turhaa nostella vanhoja ketjuja, annetaan hänelle jo rauha.


      • KOTAVAARAKO

        Nurmikumpu oli aivan asiallinen. Hänen kirjoitukset pitäisi koota yhteen paikkaan vaikka ilmaiselle sivustolle. Nyt on hankala hakea näitä eri ketjuista. Olen monesti vapaa-aikoina lukenu hänen kirjoituksiaan.


      • Anonyymi
        seuraillut kirjoitti:

        Ehkä hänelle olisi pitänyt antaa tunnustus hänen eläissään, eikä haukkua niinkuin täällä teh tiin. Varmasti oli fiksu ja älykäs ihminen sen vuoksi sai paljon kuraa silmille. Sitä ei arvostettu mitenkä meillä Suomessa on sananvapaus myös poliittisesti jokainen saa olla mitä haluaa, tätä Kemijärvellä ei ymmärretty.
        Minusta on turhaa nostella vanhoja ketjuja, annetaan hänelle jo rauha.

        Kaarlo Nurmikumpu
        syntyi 5.5.1940
        kuoli 27.11.2016


    • Anonyymi

      Nurmikumpu on kuollut!

      • Anonyymi

        Nurmikumpu henkilö on poissa, mutta muistamme häntä ja hän elää ainakin Kemijärven ihmisten tarinoissa, hänen esimerkkinsä ja asiallinen käytöksensä (ei rähissyt ihmisille, kun jakoi lehteä) on meille muistikuva ja innoittava kertomus. Hän oli Tonkopurollakin asunut, oli Moskovassa opiskellut korkeasti oppinut ja hän oli persoonallinen ihminen "kohtalon lapsi".

        Ei ikinä unohdeta Kemijärven rakastettua kannaottajaa ja hyväkäytöksistä asiallista ihmistä!


    • Anonyymi

      Kaarlon poismentyä onko muita ehdokkaita?
      Kemijärven kuntavaaleissa, siis kommunisteilla? Entä onko kansandemokraatit ja entisen ajan taistolaiset kaikki vihreitä ja vasureita, eikö ole kommareita?

      Kommunistisen liikkeen toiminnasta, onko tieto?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe