Mulla anoreksia...?

eeditttttt

Alotin laihduttamisen ihan vain omasta tahdostani tossa vuoden vaihteessa kun mitat oli suunnilleen 76kg/174cm (joo, en oo koskaan ollut mikään siro). Syinä oli esim se, että häpesin itteeni ja en melkein kehdannut hengata kahden parhaan kaverini kanssa julkisesti koska näytin niitten vierellä joltain ihrakasalta.
No aloin siis juoksemaan about 4-5 kertaa viikossa ja vähensin syömistä, se toimi ja innostuin tietysti lisää. Rupesin pitämää ruokapäiväkirjaa mihin merkkasin kaiken mitä nielin, päivän loputtua katoin sitten että mitä oli tullut syötyä ja jos olin omasta mielestäni mokannut (syönyt jotain karkkeja tmv) nii siitä seurasi aina joku rangaistus (esim. tosi rankka lenkki, seuraavana päivänä vain pari puolikasta näkkileipää tmv).
Tällä hetkellä painan 62kg, vaikka se ei oo mitenkään vähän niin silti mua on alkanu pelottamaan tää touhu. Tai välillä oon täysillä menossa mukana tähtäämässä 58kg, mut sit taas mua alkaa harmittamaan mun perheen ja kavereidenki puolesta. Äitin kanssa ollaan aina leivottu ja vietetty kivoja koti-iltoja itsetehdyn ruuan parissa ja tuntuu iha hirveeltä olla syömättä tai piilottaa ruoka johonki servettiin vaan siks että haluan olla laiha. Ja nyt mua hirvittää mennä ysiluokan viimeseen terveystarkastukseen, vieläpä kun viimeksi siellä painoin sen yli 75kg ja sanoin sille että oon tyytyväinen itteeni enkä harrasta liikuntaa kovinkaan usein.
Pitäiskö alkaa huolestumaan itestäni? Tai oisko vinkkejä mitä sanon sille terkkarille, en mä voi väittää jotain "Oho! En ole edes huomannut, johtuu varmaan siitä että lenkitin naapurin koiraa heidän ollessaan matkoilla". Tai jos se kysyy kuinka useasti päivässä syön, en muista milloin viimeksi olisin syönyt enemmän kuin 1 tai 2 ja oon surkee valehtelemaan D:

2

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinKai

      Juo paljon vettä ennen sinne menoo, niinkun just ennen, nii näyttää painoo vähän enemmä... En oo siis yhtään varma, mut näin mulle on sanottu...

    • noonih

      Yritä lopettaa tässä vaiheessa, oot kohta kierteessä (ellet sitten ole jo). Oo rehellinen sille terkkarille, jos se kysyy ootko laihduttanut tarkotuksella näin paljon näin vähässä ajassa niin vastaa myöntävästi ja kerro sun ajatuksista nii saat apua ja järkeä.
      Trust me, et haluu osastolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe