Tilastotiedettä

Insinöööööri

Olen harrastanut seksiä vuoden 2004 huhtikuun alusta vuoden 2016 huhtikuun loppuun mennessä avovaimoni kanssa yhteensä 2078 kertaa.
Jos yksi rakastelukerta (siis pelkkä naiminen) kestää noin 15 min niin,
olen ollut hänen sisällään yhteensä 2078 x 15 min = 31170 min eli 519,5 tuntia joka taas on 21 päivää ja 15,5 tuntia
Jos yhdellä rakastelu kerralla tulee spermaa noi 6,5 ml tarkoittase että olen ruiskuttanut hänen posliini pilluunsa yhteensä 2078 x 6,5 ml = 13507ml eli runsaat 13,5 litraa.


Peppuseksiä ollaan harrastettu yhteensä 87 kertaa.
Jos yksi peppuseksi (siis pelkkä naiminen) kestää noin 5 min niin,
sillä saralla olen ollut hänen sisällään yhteensä 87 x 5 min = 435 min eli 7 tuntia 15 min.
Jos yhdellä kerralla tulee spermaa se sama 6,5 ml tarkoittase että olen ruiskuttanut hänen peppuunsakin yhteensä 87 x 6,5 ml = 565 ml eli runsaat puoli litraa.

Tiedän että saan kateellisilta ihmisiltä kaikennäköisiä kommentteja kuten esim. että ketä kiinnostaa. Vastaus tähän että oikeasti jotain voikin kiinnostaa ja siksi näitä tilastoja tänne kirjoitinkin.

8

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielellistä

      En tarkoita, että olisit nainen, mutta käytät naistenkieltä: "...olen ollut hänen sisällään..." Tällainen ilmaisu tuli erityisesti muotiin 70-luvulla, jolloin naiset kirjoittivat runsaasti seksioppaita. Näitä nykyisin pilkataan sanomalla, että lapsihan menee aivan sekaisin, kun ilmaistaan, että "mies on naisen sisällä". Ei lapsi voi ymmärtää mitä se tarkoittaa. Naisetkin nykyään karttavat tätä kirtoilmaisua.

      Normaalilla miesten kielellä sanotaan, että kyrpä (tai kulli) on ollut naisen sisällä. Useat naisetkin sanovat nykyisin näin.

      Miehillä ja naisilla on kielestä oma versionsa. Varsinkin seksilukemistoissa on ollut perin häiritsevää, että kertojaminä on mies, mutta käyttää naistenkieltä. No, yleensähän se johtuu siitä, että kirjoittajat todella ovat sivutuloja hankkivia naisia.

    • tykinsuusta

      Sylkikö akkas perse mällit silmille kun laskit mällit suoleen

    • Filosofoija

      Insinöörinä osaat laskea, että minkä matkan verran kalusi on liikkunut edestakaisin vaimosi sisällä ja minkä kokoinen mälli on kerralla lentänyt. Siitä osannet laskea, että mikä on kalusi keskikulutus sadalla kilometrillä. Arvataanko, että olisi noin 10-15 litraa...? :))))))
      Ei siis menopeli pihimmästä päästä... :))))))

    • Insinööööööri

      Arvasin että viestini saa esim. löylykauhamiehen sekä muut hengen heimolaiset kirjoittelemaan kommentteja joissa ei ole mitään järkeä. Ajattelin viestilläni että jos joku muukin olisi pitänyt tilastoa ja kertoisi miten itsellä mutta ei näköjään saatu asiallista keskustelua aikaiseksi.

      • losmasturbanson

        Oko tollaisessa minuuttutilastossa mitää järkeä... itse laskin äsken, että olen masturboinut elämässäni 12 000 kertaa ... aivan ahdistavaa jos alkaa tällä tapaa purkamaan asioita.... olen kyllä hukannut elämässä aikaani muuhunkin turhaan ja senkin ajan olis voinut käyttää paremmin....


    • emäntä48

      Mutta miepä en viitti edes vaivautuu laskemaan melkeen 30.vuotta ukon kanssa oltu kyllä sillä mälli määrällä ois siittännä pikku kylän....jos ei ehkäsyy ois käyttännä.Insinöörit on tyypillisesti muuten helvetin tyhmiä paitsi laskemisessa

      • Uuuuuihj

        Joo ja rumia lisäksi.


      • Insinööriminäkin
        Uuuuuihj kirjoitti:

        Joo ja rumia lisäksi.

        Mutta rahaa nillä on kun palkka on ihan kohtuullinen. Katsokaa vaikka pörssiyritysten johtajia jotka useimmat ovat koulutukseltaan insinöörejä. Eli on ne sitten rumia tai ei niin kyllä rahalla saa aika hemaisevia misuja. Ja mitä tulee alkuperäiseen aiheeseen niin aika mielenkiintoista. Täällä tuntuu komentoivan vaan kateelliset peräkammarin pojat.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe