Bodarit-ei kiitos

MiesonMies

Miksi ihmeessä miesten pääkoppaan on iskottettu ajatus että naiset ihannoivat bodareita???? Ei ymmärrä ei. Olen 40 vuotias nainen. Yksikään ystäväpiiristäni (naisia) ja kaikista (KYLLÄ) joiden kanssa on joskus keskustelua syntynyt ei todellakaan tykkää bodatuista miehistä. Seksikästä on se, että miehellä johon tunnet vetovoimaa, jopa ihastumista omistaa työmiehen hauikset, olkoon pienet tai vähän suuremmat…ja seksikästä onkin työmies sinisine haalareineen ja käsivarret seksikkäinen sormineen..auhhh….me naiset olemme vähän outo ilmiö, kait evoluution luomaa että pienet asiat saavat joskus himot hyrräämään :-) P.s. Kertokaa naiset muutkin mitkä ne ovat? Minulla ainakin seksikäs leuka, miehekkäät kädet (ei mitään iso hauiksia), kaula, nenä, ääni, naurahdus….jes!

15

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesonmies

      Missä naisten kommentit…? Uskon, että on paljon ja vielä enemmän naisia jotka pitävät seksikkäänä pieniä asioita ulkonäössä jne. En usko, että olen ainut.

    • Miesonmies

      Ne bodarit joita tunsin asuessani Helsingissä olivat kaikki samaa maata. Ei tarvinne kertoa millä lailla.
      Mutta kaikki kunnia ja isot suukot ns. tavallisille Suomen miehille, olkaa aina sellaisia kun olette mutta muistakaa olla herrasmiehiä myös :-)

    • Ruutihiha43v

      Ai, onko hikinen, juoppo, paskamahainen rasvari naisten päiväuni? Älä puhu roskaa. Oma vaimoni (42v) ainakin mielellään silittelee ja pusii lihaksiani, ja joskus kun kadulla tulee joku ruipelo narukäsi vastaan, hän hiljaa minulle sanoo "onneksi olet oikea mies etkä mikään mikkihiiri".
      Aloittaja tai olla homoseksuaali?

      • jaahastaasnäitä

        ja lihaksetko sen miehen määrittelee? :D Olipas hauska tuo kommenttisi.


      • dfghjklkjhghjkjhjkjhj
        jaahastaasnäitä kirjoitti:

        ja lihaksetko sen miehen määrittelee? :D Olipas hauska tuo kommenttisi.

        Se oli katsos bodariroinaajan aivotoimintaa, ei kovin älyllistä, joten hyvin pitää ihmisten käsitykset heistä paikkansa. Bodariksi ei tulla ilman roinan vetämistä naamariin ja piikittämisiä, sekin kertoo heidän älystään.


      • hintelänarukäsi

        Sinä se olet MIESTEN MIES! On isot lihakset niin paidan alla kuin housuissakin! Muija kun suutelee hieman kiimoissaan 8-packiasi (kyllä, 6-pack on homoille! ) kysyt että haluaako ranteella vai "isolla - Arskalla". Ja tietysti Arskalla tulee sarjatulta niin että tarvitaan litramittaa. On siis todella homoa olla tälläinen hintelä - naru-käsi - HOMO! ;))


    • Kuntosaliharrastaja27

      En oo mikään steroidi friikki, mut käyn kuntosalilla. Pyrin just atleettiseen kuntoon esim. Cristiano Ronaldo. Eli yritän pitää itseni kunnosa. Enkä oikeestaan pidä itseäni ällöttävänä. Itse asiassa mulla on todella mukava laittaa vaatteita päälle, kun huomaa miten hyvin ne mulle istuu. Jos ap tykkää enemmän noista laiheliineista, siitä vaan, mut mä en ala sen takia itseäni muuttamaan

    • squat_or_die_

      Nyt on joku törmänny johonkin junttiin, joita löytyy kyllä jokaisen lajin parista. Antaa ihmisten tehdä sitä mistä nauttii. En mäkään sulle tule huutamaan; lopeta se typerä ratsastus hevosella/juokseminen aka itsensä kuihduttaminen jne. Treenauksen suhteen se tärkein juttu on se tekeminen, tulokset toki motivoi, mutta mikään ei voita kunnon treeniä missä saat ajatukset pois arjesta / stressit/murheet unohtuu ja annat kaikkesi. Lähdet voittaja fiiliksellä kotiin. Ei ihmistä ole tehty makamaan sohvalla. Jokaisesta löytyy erityisiä piirteitä, mutta suurin osa Suomalaisista miehistä on laiskoja ja juoppoja.

      Työmiehillä ne kädet voi olla paksut, mutta se on yleensä einespaskasta ja muusta hiilarihötöstä mikä kerää nestettä ja läskiä ajan saatossa. Lopputuloksena on paksun näköinen käsi, mutta lihasta siitä on vain murto-osa.

      Treenatut miehet ei kyllä katsele taviksia sillä silmällä. Kyllähän sitten katseet kiinnittyy siihen tiukkaperäiseen pienirintaiseen treenattuun naiseen. Eli älä huoli, saat olla jatkossakin ihan rauhassa.

    • Voiollaliikaajoillain

      Semmoset liian isot lihakset ei ole yhtään hienon näkösiä mun mielestä, ennemminkin päinvastoin. Sopiva on ok, on ihan hienoa että pitää huolta itsestään ja tietty määrä lihaksia on komeaa, mutta isot bodarin lihakset ei saa kiinnostumaan.

      Toiset tietysti tykkää, ei kaikki olla maailmassa onneksi samanlaisia.

    • MistäNaiset

      Ovat saaneet päähänsä että läski on seksikästä. Ei kyllä yhtään kiinnosta tuo pullamössön syöntiharrastus. Yksikään ystäväpiiristäni ei todellakaan tykkää läskiperseistä. Järkikin toimii läskeillä ilmeisesti hieman hitaammin kun eivät pysty yksinkertaista yhteenlaskua suorittamaan, että tietäisivät paljonko sitä pullaa sopii päivässä ahmia. Ei kiitos.

      • sairastase

        tykkätkö sitten "fitnessnaisista", joilla on miehen hartiat, miehen kädet, leveä selkä ja ns "pikkupojan" perse.

        Hyi helvetti miten homoa.


      • selvisihänse

        Nähtävästi sun elämään jotenkin vaikuttaa se ja pahasti jos naiset tykkääkin sellaisista keillä mahaa koska kommentoit tuolla tavalla. Mistähän olet saanut päähäsi että sellaisten naisten mielestä ketkä pitävät pyreistä miehistä niin miksi heidän pitäisi pitää bodareista tms. enemmän?

        Tosin jos kaikilla on tuollainen järjenjuoksu kuin sinulla kommentistasi päätellen niin en yhtään ihmettele.


    • näiseonjuu

      Niin kukin tekee miten tykkää. Mitäs se muiden elämään vaikuttaa? Jos jotkut haluaa bodata niin bodatkoot ei mua voisi vähempää kiinnostaa.

      Kyllähän moni mieskin pitää pyöreimmmistä naisista enemmän kuin ns. missinmitoissa olevista niin miksei myös moni nainenkin voisi pitää pyöreistä ym miehistä enemmän kuin bodareista.

      Joidenkin naisten mielestä bodarimiehet ovat yhtä kauheita kuin monien miesten mielestä bodarinaiset. toki molemmissa on niitä jotka pitävät molemmista mutta tätäkään kuten ei mitään muutakaan asiaa voi yleistää.

    • makunsa_kullakin

      Vaimoni tykkää lihaksista ja minulla niitä on, olen treenannut 15 vuotta...rasvaprosenttini ei ole iso mutta suonet ei näy ja se on hyvä. En minäkään ihannoi bodarinaisia mutta treenattu naisvartalo on ilo silmälle....vaimoni on tosin rehevävartaloinen ja isotissinen ja myös ilo silmälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe