kuopion huutelijat

kuopionjuntit

Eikö juntit meinaa kestää?

16

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juntit

      Ei pidä huutaa, vaan kertoa asiat jos ei pidä laittomasta maahanmuutosta, suvakeista. Se lisää rumuutta katukuvassa.

    • rumajuntti

      Oon juntti ja ruma joo joo. Mutta eipä se teille kuulu. Oon ihan tyytyväinen ettäs sen tiiätte senkin herrasväen tollot

    • nettiyhteys_niuvaan

      Täällä olikin hiljaista, kun tämä huutelija oli pakkohoidossa. Oletko karannut hoidosta?

      Missä ne huuteluvideot viipyy?

    • zvlkzmdölkd

      vitut, jos elää erämaassa on vähän vinksahtanut.. väkisinkin, silloin pääsee HUUUTO

    • huuhuuhu

      Huutelijoita riittää

    • Hehmainioitaotoksia

      Huuteluvideo kiertää ....

      • uteliasukkokuopiosta

        Missä se kiertää????


    • Outoapoppoota

      Huutelu väheni miltei nolliin poikkeuksia lukuunottamatta kun niitä alettiin videoida:)! Kyllä nämä ilikkeestään tietävät siis jotain, kunhan heittäytyvät ....

      • Kyllälöytyypi

        Saatu uutta huutelua jälleen tirskuen kotona katellaan, julkisen paikan ehtaa huutoa, ilmotettiin jotta kuvataaaaan:)!!!


    • humorimiesk

      Olen asunut monessa kaupungissa Suomessa ja missään en ole ennen tavannut niin huonokäytöksisiä ihmisiä. Huutelua, kiusaamista, vainoamista.
      Mutta he kääntävät sen nin päin että se kohde on se ruma vaikka itse käyttäytyvät todella rumasti.
      Ulkomaalaiset osaavat kyllä käyttäytyä mutta vasta puusta pudonneet kuopiolaiset kaupunkilaiset eivät.

    • 16plus18

      "Saatanan savolainen" olen kuullut usein kun olen käynyt muualla Suomessa.

      • savo_mikä_savo

        Sinussakin asuu pieni savolainen....

        "Savolaisväestöä siirtyi uudisasukkaiksi Keski-Suomeen, Kainuuseen, Pohjois-Karjalaan, Päijät-Hämeen pohjoisosaan, Etelä-Pohjanmaan Järviseudulle ja jopa Skandinavian niemimaalle"

        "Suuria joukkoja savolaisia on ajan kuluessa muuttanut muun muassa Helsinkiin, ja usein ilkikurisesti vitsaillaan nyky-Helsingistä savolaisena kaupunkina."
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Savolaiset

        Tarkista sukujuuresi ettei isoisä tai isoäiti ole savolainen.


      • Fischkuchen
        savo_mikä_savo kirjoitti:

        Sinussakin asuu pieni savolainen....

        "Savolaisväestöä siirtyi uudisasukkaiksi Keski-Suomeen, Kainuuseen, Pohjois-Karjalaan, Päijät-Hämeen pohjoisosaan, Etelä-Pohjanmaan Järviseudulle ja jopa Skandinavian niemimaalle"

        "Suuria joukkoja savolaisia on ajan kuluessa muuttanut muun muassa Helsinkiin, ja usein ilkikurisesti vitsaillaan nyky-Helsingistä savolaisena kaupunkina."
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Savolaiset

        Tarkista sukujuuresi ettei isoisä tai isoäiti ole savolainen.

        Kun joku kertoo olevansa kolmannen polven hesalainen, savolainen sanoo, että mitä kehumista siinä on, että ei ole uskaltanut muuttaa minnekään.


    • Eivätopiikonänuo

      tuli täälläkin tahatonta huuteluvideoo kun eräs ei tajunnu että oli siskonne kämeräpuhelu auki samalla, ei kuvaa mutta liveäänitys jossa kuitenkin näkyy paikka ja kaikki

    • asiallinen.käytös

      Mulla on pieni vakoiluvideokamera aina mukana jolla voi myös huomaamatta tallentaa ääntä joten varokaa törkeilemästä tai pääsette youtubeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe