DSG hajosi

Artistimaksoitämän

18000 km ajettuna DSG hajosi Golfin oltua käytössä 10 kk. Loota vaihtoon ja huoltopäällikkö muistutti autoa hakiessa siinä olevan taas vuoden takuun. Autossa ilman hajoamisia takuu olisi ollut kaksi vuotta... autolla rullattu nyt 170000 ja loota menossa vaihtoon. Taas. Takuu ummessa. Tässä välissä vaihdettu nokkaketju KAKSI kertaa, ruiskun ohjausyksikkö, takapyörän laakeri ja sokerina pohjalla mäntä paloi puhki, tosin vasta kerran! Kesko on maahantuojana aivan ahterista. Ovat kuulemma säästäneet jättäessään tehdastakuun omaan piikkiinsä...välillä koittaneet saada maksamaan puolet, välillä kaikki. Hyvä meininki, artisti maksaa.

29

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VAGlaatukuralla

      Varsin yleisiä murheita VAG-autoissa.

      • Vwonpaskaa

        Niin että paikat hajoo noi pienillä kilometreillä:DDDDDD


    • KyykkisAhertaaTaas

      Röllinkakkaa ala Kyykman.

    • KorjaamTutuksi

      Et ole ainoa jolla on Vokkelon kanssa ongelmia.

    • haarasoosoo

      Omituissii vikoi siul on olluna, vokkelos?

    • Pieni.vika.väärässä.paik

      assa
      Eihän tuossa avauksen kaverilla näytä olevan isoakaan vikaa. Sääli vaan että on sattunut korvien väliin.

    • hyväterot

      Melko keksitty avaus. Ei voi kuin ihailla terojen kekseliäisyyttä.

      • hyvävaginistit

        Melko keksitty vastaus. Ei voi kuin ihailla vauhtipyörä vapina vaginistien keseliäisyyttä.


      • Vwonpaskaa

        :DDDDD


    • Vaimonmiess

      Vaimolla on VW Polo TSI 1,2-litraisella bensakoneella ja DSG:llä. Autolla oli ajettu vasta 12 tkm, mutta kävi takuun piikkiin huollossa, jossa vaihdettiin nykimisen ym. vuoksi "koko kytkinpaketti" (mutta ei siis vaihteistoa tai mekatroniikkaa), kun ei säätämällä saatu kuntoon. Olisi maksanut yli 2000 euroa, mutta onneksi siis takuuseen.

      • noni_

        Nythän se kannattaa vaihtaa pois. Tiedät nyt mitä on tulossa. Muistan yhden passatin, josta oli takuu just menny umpeen niin ajan ku kilsojen osalta ja kiertokanki poikki. Se oli vaan jotenki niin ivallista peetä auton omistajaa kohtaan.


      • hippuliksaa

        Saksalaista "laatua".


      • noni_
        hippuliksaa kirjoitti:

        Saksalaista "laatua".

        tai siis kampiakseli mut anyways. Toisesta sekemanni merkistä hajonnu kiertokankia. Ja tullu jopa moottorin kyljestä ulos. Nähty ja koettu on.


    • VWäityli

      Laatikkoon tulossa remontti. Golf Plus 1.4 TSI DGS. Kilometrejä 52000. Kuulemma pitää maksaa töistä puolet eli n. 400 euroa. Osat ja toinen puoli töistä menee maahantuojan piikiin. Taitaa olla viimeinen Volkkari tässä taloudessa. Pitää syödä pelkkää kaurapuuroa seuraava kuukausi.

      • wvwvwvwvw

        plussan 6-v manuaaliaskin laakerit piti uusia 130tkm kohdalla, yli 1000e. DSG ongelmat oli tiedossa joten ei käynyt edes mielessä, mutta romu on manuaalikin.


      • Vwonpaskaa

        Osta japanilainen ni ei o tommosia murheita!


      • TojoOnJätettä
        Vwonpaskaa kirjoitti:

        Osta japanilainen ni ei o tommosia murheita!

        Siinä oli kopio trollin vanhasta provosta. Aika noloa.


      • Vwonpaskaa
        TojoOnJätettä kirjoitti:

        Siinä oli kopio trollin vanhasta provosta. Aika noloa.

        Sinä ot nolo


    • laiskat.paskat
      • Menepois

        Ite oot ääliö.


    • eihän_nuo

      Tuollaiset kelpaa enää Afrikkaankaan mustille.

    • Mustatosaa

      Afrikkaan kelpaa van tojot, koska ne on niin vanhaa tekniikkaa, että mustempikin mies osaa niitä korjata.

      • valkoisetosaa

        Afrikkaan kelpaa vain tojot, koska niitä kannattaa ja on helppo vielä korjata. Miksi Suomeen tuoda edes muita kuin vain huollettavia ja helposti korjattavia? Miksi tehdä asentajille työtä vaikeaksi/paljon korjattavaksi ja asiakkaalle paljon maksavaksi ja turhaan aikaa vieväksi? Kenen hyöty/etu se on??


      • Mustatosaa_

        Kyllä. Mutta miksi Afrikkaan kelpaisi volsu, jonka tekniikka on surkeaa uutuudestaan huolimatta uudesta lähtien? Vaikeaa ja aivan turhaan korjattavaa vikaa asioissa joissa Toyotalla ne on itsestään selvyyksiä, että ne toimii. Kenen etu VW auto oikein on? Autoyhtiönkö?


      • NiidenEtu

        Saksalaiset linnanherrat(Autotehtaitten ylimmät bossit) hykertelee käsiään niin kauan, kun VW konsernin vehkeet tekevät kauppansa.....


    • JoOnn

      Volkkarin DSG, TSI ja TFSI:t on jo vuosia tiedetty olevan vikapesiä. Tuohon vielä ruosteongelmat yms. ja maahantuojan nuiva suhtautuminen kaikkiin takuu/virhevastuuasioihin, niin onko tuo nyt ihme, jos Vikawagenilla ajo hävettää.

      • Anonyymi

        näin on


    • Piiiiiipaaaaaaa

      Ruotsissa ambulanssiyrittäjä on tuskaantunut Volkkareihin, jotka kestävät ammattikäytössä vain 80.000 km, sitten paaliin.

      En ambulans byts normalt efter tre år, då har den gått mellan 30 000 och 35 000 mil. På vissa modeller som används i Borås håller dock inte motorn mer än 8 000 mil. "Det är en svaghet", säger verksamhetschefen.
      Håkan Rosenqvist. Ambulanssjukvården på Säs har ett 30-tal fordon. Samtliga har både styrkor och svagheter. En modell, den fyrhjulsdrivna VW Transporter, har större problem än de andra med motorn.

      – VW har haft en tendens att motorn inte håller, säger Monica Hjelmgren, verksamhetschef för Säs ambulanssjukvård.

      Hon kan inte säga exakt hur många av VW:s fordon som man tvingats byta motor på, men det rör sig om ett flertal.
      – Vi har fått byta motor regelbundet efter omkring 8 000 mil, säger hon.

      Ansvariga på Volkswagen är medvetna om problemen och tar dem på största allvar.
      – Det stämmer att vi har haft en del driftstörningar gällande våra ambulanser.

      http://www.bt.se/boras/sarbarheten-pa-sas-ambulanser-en-svaghet/

    • Anonyymi

      venttiilit vuotaa?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe