Kupittaan skandaalin paljastanut pakkohoitoon

mielipidevanki-FIN

Kupittaan alueellisen mielisairalojen pahoinpitelyskandaalin medialle paljastunut mies vietiin viime viikolla Joensuun, Paiholaan psykiatriselle osastolle m1-tarkkailulähetteellä Joensuun poliisin painostamana.

Eilen sitten päätettiin hoitokokouksessa, että tämä Juha Kurvinen tuomitaan 3kk tahdosta riippumattomaan pakkohoitoon. Vetoavat maniaan, vaikka mies on pohjois-karjalaisittain puhelias kaveri.

Kurvinen vietiin osastolle sen vuoksi, että hänet voitaisiin hiljentää tästä eduskunnan kanssa käydystä keskustelusta, kun hän oli muutama kuukausi sitten käynyt tapaamassa eduskunnassa kansanedustaja Li Anderssonia (vas.) Jotta tässä maassa voitaisiin parantaa mielenterveyspotilaiden oikeusturvaa, joka edelleen on aivan olematon.

http://nwohavaintojapromo.blogspot.fi/2016/05/kupittaan-psykiatrian-skandaalin.html

http://blogbook.fi/juhakurvinen/suomi-tanska-latkamatsista-hullujenhuoneelle/

https://www.youtube.com/watch?v=2eY9OkBfFOg&feature=youtu.be


ps. tämä viesti poistettiin täältä muutama tunti sitten, koska tämä juttu on ilmiselvästi poliittisesti erittäin arka juttu, jota media yrittää salailla viimeiseen asti julkisuudesta.

23

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei, kansalaisjärjestö on huolissaan tilanteesta. Voitko olla meihin yhteydessä?

    • tuulitakkituula

      ei kai nyt suomessa!?

    • Naurettavaa, että tollopeloton käyttää tätäkin asiaa omien etujensa ajamiseen. Hän ei edes tunne tuota pakkohoidossa olevaa kaveria, eikä hän ole lääkäri, joten miten hän ja muut voivat väittää, että pakkohoitolähete on väärä? Itse en lähtisi julkisesti arvioimaan sellaisen henkilön mielenterveyttä ketä mä en edes tunne ja saati 1 YouTube haastattelun perusteella. Mutta kyllä tuo mies kuulostaa aika vauhdikkaalta, liekö syy sitten siinä, että hän on Karjalasta ja on luonteeltaan puhelias ja vauhdikas? Hänet hyvin tuntevat voisivat huomata, että onko hän ollut aina noin puhelias, vai onko vauhti kiihtynyt Kesää kohden?

      • NäinSeMeneeMeillä

        Pakko-hoitolähete on väärä aina, kunnes joku avohoidokki hakkaa väkeä kirveellä metrossa ja alkaa syyttely miksi kirvesmies on vapaalla jalalla eikä pakkohoidossa.

        Ei mulla muuta.


      • Psykiatrit_pois_salista

        Psykiatrinen "pakkohoitolähete" on aina ihmisoikeusrikos riippumatta kenelle ja mistä syystä se on osoitettu.

        Myöskin teoreettisen kirveellä toisia hakkaavan henkilön kohdalla psykiatrinen vangitsemisen on rikos. Kirveellä toisia hakkaaminen tai uhkaus hakata kuuluu poliisille. Puolueettoman oikeuskäsittelyn jälkeen, jos henkilö on todettu syylliseksi kuuluu hän vankilaan suorittamaan rangaistusta. Psykiatrinen pseudoilu ei kuulu vapaan oikeusvaltion menetelmiin.


    • Juhantukihenkilö

      Kirjailija Juha Pekka Kurviselta terveisiä. ”Monet ystävistäni sukulaisisani ja bloginlukijoistani ovat olleet huolissaan mutta kaikki on hyvin Olen nukkunut n. 9 tuntia/vuorokaudessa ja mieleni on tasapainossa.

      Ainoa ongelma elämässäni tällä hetkellä on se, että minä olen sanavapausvanki omassa kotimaassani. Ylilääkäri Antti Liuska on tehnyt kirjallisen käskyn, jonka mukaan minulta on riistetty hallustani älypuhelin, internetin käyttöoikeus ja kaikki muutkin kommunikointivälineet.

      Siksipä nyt parhaillaan kirjoitan lyijykynällä A4-papereille neljättä teostani nimeltään Hard Rock Kupittaa tositarinoita hullujen huoneelta, lakimieheni Jyrki Kiianlinna Maarianhaminassa hoitaa parhaillaan kaikkia kanteluita Itä-Suomen käräjäoikeuteen. Virallinen edunvalvojani ja ystäväni Kauko ”Puutohtori” Huohvanainen hoitaa parhaillaan kaikkia asioitani, jopa niin että huomisessa hoitokokouksessamme itse en puhu sanaakaan, vaan kauko puhuu.

      Syy on seuraava, minä olen virallisissa Antti Liuskan virallisissa papereissa, joten minun tositarinoita ei usko kukaan. Mutta Kauko on todistetusti terve, joten ylilääkäri Antti Liskan on pakko uskoa häntä.

      Koko tilannehan lähti siitä, että minä olin isäni luona kanssa katsomassa Suomi – Tanska jääkiekko-ottelua ja tilanne oli 2-0. Samalla kirjoitin teostani, kunnes poliisi piiritti koko isäni asunnon. Syytä en vielä tiedä, mutta minut väkivalloin pakotettiin Ilomantsilaisen terveyskeskuslääkärin eteen, joka ei uskonut sanaakaan mitä minä sanoin.

      Ehdotin lääkärille sopimusta, että hän ensin lukisi kädessä olevani skeptikkon numeron pääkirjoituksen. Jolloin lääkäri olisi tiennyt kuka minä olen. N. 30 vuotias terveyskeskuslääkäri kieltäytyi tästä kunniasta ja ajoi minut pois vastaanotoltaan. Ennen kun hän ajoi minut pois hän sanoi minulle ”minä konsultoin nyt viisaampia”. Sen jälkeen odotin puoli tuntia rauhallisesti, kunnes hän kutsui uudestaan vastaanotolleen ja hän sanoi ”teen sinusta m1-tarkkailulähetteen”. En tiedä mitä lähetteessä lukee, koska kirjallisesta pyynnöstäni huolimatta se oli minulta salattu.

      Sen jälkeen kaksi poliisia pakotti minut ambulanssiin, joka ajoi tänne Paiholan mielisairaalaan. Sen jälkeen minua tarkkailtiin lain vaatimat neljä vuorokautta, jonka aikana minä olin omasta mielestäni Paiholan osaston rauhallisin potilas. Koska minä kirjoitin Paiholan Paihot blogia ja tästä syystä että olin rauhallisin potilas Paiholan ylilääkäri määräsi minut pakkohoitoon laittomasti, koska olemme edunvalvojani kanssa selvittäneet, että mitkään mielenterveyslaissa sanotut kriteerit pakkohoitoon eivät täyty.

      Minulla ei ole virallista mielenterveysdiagnoosia vieläkään, koska siitä edelleen kiistellään. Turussa on menossa neurologi vs. Psykiatri -kamppailu. Neurologi väittää, että minulla on päähän kohdistuneen nyrkiniskun johdosta tullut aivovaurio, joka on johtanut elimelliseen kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja pysyvään keskittiskyky, tarkkaavaisuus ja muistihäiriöön, mutta psykiatri on täysin eri mieltä.

      Psykiatrin mielestä minä olen vuodesta 1998 lähtien ollut ”hullu”, koska silloin sairastin lievän masennuksen, josta selvisin retkipyöräilemällä ilman lääkitystä.

      Diagnoosini on niin monimutkainen, että suomen johtavat asiantuntijan taistelevat siitä. Mutta jos kysytään minut hyvin tuntevilta kavereilta, niin minulla on kotonani kymmeniä heidän kirjoittamiaan lausuntoja henkilötunnuksineen, jossa he mm.

      A1-osastoseikkailujeni aikana vierailuaikojen puitteissa ovat kirjallisesti todistaneet, että luonteeltaan tuollainen hullu taiteilija se on aina ollut. A1:n ylilääkäri Teija Nummelin repi kaikki nämä kaverieni todistukset silmieni edessä ja heitti ne roskakoriin ja huusi ”täällä ei kaverit päätä kuka on hullu, vaan minä päätän!”. Suutuin ja karjalaiseen tapaan löin nyrkin pöytään kesken hoitoneuvottelun, jolloin minut raahattiin välittömästi eristysselliin hoitajien toimesta.

      Mutta jos minulta itseltäni kysytään, niin omasta mielestäni minä olen täysin terve. Psykiatria on sekoittanut kais eri asiaa yhteen asiaan, olen nimittäin luonteeltani hullu taiteilija siksi, että taiteilijanimenikin on CrazyFin, mutta omasta mielestäni minä olen mieleltäni terve. Psykiatri luulee, että olen mieleltäni hullu. Eli ovat sekoittaneet minun mieleni ja luonteeni samaan diagnoosiin.

      Fakta on kuitenkin se, että tällä hetkellä minä olen ammattikirjailija ajatusviiva seuraavan teoksen kustantaja on jo kirjallisesti sovittu ja minä olen sananvapausvanki omassa kotimaassani. Koitan silti ottaa tämän asian positiivisesti ja siksipä juuri parhaillaan olen työn touhussa. Minusta ei tarvitse olla huolissaan, koska kaikki on parhaillaan todella hyvin.” t. Juha 24.5.2016

      ps. parhaillaan minua pakkolääkitään Zyprexa nimisellä kemiallisesti laboratorioissa kehitetyllä lääkeaineella ja en tiedä miksi. Kieltäydyin lääkityksestä jolloin omahoitajani sanoi, ettei se kannata. Hän lopuksi lisäsi jos kieltäydyt säntöjen mukaan päivystävä lääkäri tulee paikalle ja toteaa tietokoneelta lääkityk

      • Sallmaski

        Tiesin tarkkaan etta jos teet valituksen mistaan julkisvallan mielivalta toiminnasta, sinut vangitaan kuin kommunismissa kulakki brutaalisti suoraan vastaanotolta valtion poliittisiin kidutuskeskuksiin joita psykiatrit pitavat ..heJa ovat valtion sadisti gestabo ja tekvat jarkyttavat traumat ja saavat isanmaataan rakastavat ja siihen luottavat suomalaiset pelkaamaan ja vihaamaan isanmaata..
        Ja alkaa odottako muutoksia .
        Julkinen on sama kuin soviet diktatorismi ja pahempi psykiatrian politiikkaan kayttaja kuin soviet.
        Gestabonismi johon julkinen on sairastunut vaatii rautaa taipuakseen ja sopivaa rautaa on ita ilmansuunnassa.


    • titityy44

      Ainakin Suomen mielenterveyshoito on täysin mätä ja sitä ei kukaan muu usko ja ymmärrä kun ne jotka ovat sen omakohtaisesti kokeneet ja nähneet, tai potilaiden omaiset.

    • tilanneraportti

      Uusin tilannetieto Juhasta on seuraava: Mies kertoi saaneensa siirron Kupittaalle, koska siirsi salaa kirjansa Turkuun. Joten hoitajilla on silloin 24 tuntia aikaa toimittaa hänet Turkuun, tai muuten syyllistyvät virkarikokseen.

      Kupittaan skandaalissa alkaa paine lisääntymään, koska Juha aikoo raportoida Kupittaalta kaiken nyt ulos reaaliajassa, jossa yksikään ihmisoikeusrikkomus ei jää paljastumatta, kun hän aloittaa tämän teoksensa Kupittaan Kauhut kirjoittamisen.

    • Traumatisoitunut

      Adressit com issa on allekirjoitettavana uusimpien joukossa adressi
      Suomen mielenterveyslain muutostarve / Tukipyyntö Juha Kurviselle

    • Nallsie

      Hanesta tehdaan shombi,.kuten kaikista muista jotka ovat olleet yhteiskuntaa rakentamassa ja tuovat rikoksia esiin..
      Suomi on puhtaasti ihmisoikeus rikollisvaltio ja kidutuksen hoitavat psykiatrit, kuten neuvosroliitossa ja juutalais kaasu leireissa psykiatrit valvoi kaasutuksen, kun ensin olivat mitanneet luiden pituiden ja merkanneet kirjaan silmien varin ja kun se kiellettiin psykiatrit muutti mielisairauden merkiksi kehon kivut, joten niiden.esitteleminen suomen nazi tohtoreille on vaarallista, kuten kurvinen, moni on saanut kyydityksen kuin gulakki vankilaan jota psykiatrit sanoo hoidoksi..siperiaan nain barbaari valtio kuuluu, jonka jokainen itsenainen paiva on vaaraksi suomen kansalle..

      Valtio joka kehon kivuista tekee sadismin harjoitus ja pidatys valineen, kun tohtoreita ei ole miellyttanyt.totuus, niin totuuden puhuja viedaan sadisti psykiatrien kidutettavaksi tassa militarisessa freudin teorioista vainoharhaiseksi sadistiksi tulleessa pahassa isanmaassa.

    • Luciferian

      "ps. tämä viesti poistettiin täältä muutama tunti sitten, koska tämä juttu on ilmiselvästi poliittisesti erittäin arka juttu, jota media yrittää salailla viimeiseen asti julkisuudesta."

      Kummallista kyllä näen viestin edelleenkin, vaikka se on kertomasi mukaan poistettu. Lisäksi viestin lähettämispäivämäärä on vuosien takaa.

    • Sallkie

      Pakene kurvinen ja muuta suomesta pois. Sina olet loukannut rehellisilla paljastuksilla suomen jumalaa freudia ja psykiatrian sadisti teoriaa jonka kritiikkia suomi ei sieda, enempaa kuin kommunistit maxin.kritiikkia ilman kostoa.
      Mina olen kaiken nahnyt..
      Kun tuli aivokalvon tulehdus, suomalais sadisti tohtorit ivasi oireita psyykkiseksi, vain yksityinen tutki, suomaliset olivat sairastuneet sadistiksi teoroistaan.

      Kun tuli aivokasvain,suomlaiset ivasivat rajummin oireita mielisairaudeksi.
      Kun tuli sappikivet ja vlilevytyra suomalaiset eivat ivanneet niita, se oli ihme, mutta eivat myoskaan hoitaneet, koska olin loukannut freudin sadistista teoriaa..

      Kun tuli kilpirauhasen surkastuma..
      Suomalais sadisti tohtori kavi odotus huoneessa tekemassa erittain sadistisen suomalaiselle tyypillisen sivalluksen, tama ei ole mielisairaiden paikka..
      Ainoa joka on.ollut mielisairas on.ollut suomen valtio, joka sallii kansaansa kidutettavan jos se sairastuu
      Se tekee sairauksista sadismin harjoittamisen valineen..

      Lahdin itkien.kotiin kuten aina julkiselta olen joutunut poistumaan, koska suomalaiset tohtorit on.sadisteiksi tulleet teorioistaan..siksi he sivaltelevat kuin nazit juutalaisia .
      Kun rintapatit suomalais sadisti simputti ja kaski ainoana hoitona psykiatrille..en tietenkaan mennyt..silla kaikki se on vain v ttuilua..
      Suomalais tohtorit ovat suoper vxttuilijoita sairauksilla, ellet palvo samaa sadisti freudia..ja kumarra hanen sadisti teoriaa..he kiduttavat sinua...muuta pois hyva mies..
      Sina olet sadismin tikkataulu ja tulet olemaan kuten mina koko loppuikani..
      Alat pelata suomalaisuutta kuten mina..joka olin 23 vuotta suomessa sadisti tohtoreitten tikkatauluna..
      Jos jaat..alat vihata suomea..jos haluat suojella itseasi hyva mies muuta pois .se teorioista sadistiksi kiduttajaksi tullut maa. Se on kuin rotta joka harjoittaa sadismia kehon kivuilla.

    • Mallski

      Et kai aio olla siella hullujen huoeella kurvinen.
      Pakene sielta pankkiasioille, ja mene junaan, soita etta et tule enaa..ala soita omasta puhelimesta, koska he paikantavat sen.. soita prepayed liitymasta ja ota siru ja akku heti pois puhelimesta. Ja viskaa roskiin kayttamasi siru..ettei sita voi paikantaa myohemminkaan.
      Et ole.tehnyt.rikosta ja et tee mitaan vaaraa jos lahdet niiden sadistien kourista.

      Pakkaa yolla tavarasi autoosi ja muuta ruotsiin. Ruotsi ei ole poliittinen pakko hoito sirkus valtio.
      Suomessa et koskaan voi kayda laakarissa. Usko se..
      Ala tartu lupauksiin, joita tyhmat ihmiset sanovat "suomi hoitaa tasavertaisesti kaikki".
      Ei hoida, vaan jattaa kuolemaan ja virumaan kuten minut aivokalvon tulehduksessa..
      Sappikivissa suomalaiset piti tahallaan 2 vuotta jonossa, leikkaus aikaa minulle juutalaiselle" ei koskaan tullut ja tiesin sen etukateen etta ei tule..
      Onneksi sappirakko rajahti ulkomailla ja suomalaiset tohtorit eivat paasseet ivaamaan oireita psyykkiseksi ja takuuvarmasti olisivat oireista kuskanneet poliittiseen pakkohoitoon sanoen sappirakon rajahdys oireita psyykkiseksi ja psykiatrit olisivat tappaneet minut psykiatrian kritisoijan evaten leikkauksen..ja silloin siihen kuolee..

      Jumala.salli rakon rajahtaa.suomen ulkopuolella ja se oli onni..

      Valilevy tyran takia jouduin rullatuoliin ja suomalais sadistit sanoi vain etta mene inva paikalle hoitokotiin..

      Leikkaus maksoi 3200 e yksityisella ja viskasin rullatuolin pois ja peruin.hoitokoti paikan, joka olisi maksanut valtiolle yli 700 000 e..ja kivut eivat olisi poistuneet ilman leikkausta..
      Julkinen ei suostunut lahettamaan edes kirurgin arvioon..
      Kertaakaan suomi hoitanut minua ja tiesin syyn..kritiikki sadisrista kohtelua kohtaan..sita ei suomessa saa tuoda esiin eika mitaan vaaryyksia joita virkamiehisto tekee, he estavat terveyden hoidon systemaattisesti niilta jotka tuovat vaaryyksia tietoon..

      Joka kerran syomalais sadisteilla on.ollut ansa jos olen mennyt kertomaan kehon vaivoja..
      Hyvin sadistisesti he ovat kaskeneet psykiatrille oireiden vuoksi, joille tietenkaan en mene..koska naamasta nakee millaista kidutusa suomella on tarjolla..
      Ja 2 sti valituksen jalkeen minut on pidatty kuin kulakki ja kuskattu poliittiseen pakko hoitoon..
      Yksikaan sana ei kuvaa sita inhoa mita tunnen noita valtion kiduttajia kohtaan..

      En missaan olosuhteissa puhu heille mitaan..se inho jota tunnen heita kohtaan estaa puhumasta..ja se on tervetta itsesuojelua..koska kaikesta nakee etta valtiollinen kidutus on kaynnissa ja on aivan sama mita sanot tai olet hiljaa..narsiti psykitrit tekee diaknoksin vaikka takin varista joka ei heita miellyta..koska yksilo ei heidan suuruuden eteen tullessaan ole valinnut oikeaa takin varia..nain narsisti ajattelee..puhumattomuudesta sitten tehtiin psykoosi lausunto..taysin peraton..psykoosia ei takuu varmasti ole ollut vaan inho valtion sadisti psykiatreja kohtaan estaa puhumasta sadistille..

      Suomalaiset ovat raakoja, tunteettomia militaristisia psykiatrisia simputtjia ilman tunteita..
      Ala koskaan.luota suomen valtion lupauksiin.hoitaa tasavertaisesti kaikkia..ei..
      Suomi kiduttaa niita jotka ovat sanoneet sanan freudin sadisti teorioita vastaan..
      Ala anna.suomalaisten tuhota kehoasi hermomyrkyin..
      Alaka koskaan syyta itseasi siita etta olet joutunut kidutettavaksi..
      Alaka pida itseasi mielisairaana..suomen valtio simputtaa kaikkia mielisairaaksi jotka ovat kritisoineet julkisterveyden hoitoa tai sen osa alueita..
      Julkinen on suomelle koskematon ja.pyha kuin.kommunstille kolhoosi ja suomi kostaa joka ikisen kritiikin viemalla sinut.kuin gulakki pakkohoitoon..
      Koskaan et saa yhta ainutta sairautta suomessa verovaroin hoidettuna..eika he maksa kritisoijile.sairaspaivarahoja..
      Jokainen julkisterveyden hoidon osaa kritisoiva joutuu mustalle listalle vapaamuurari tohtorit kuljettavat kritiikin loosiin ja loosi tekee mustan listan ja se menee myos supon vapaamuurarien kasiin ja et tule verovaroin suomessa mitaan..muuta kuin.kidutusta..

      Usko minua.."olet juutalainen".suomessa koko ikasi ja kuolet hoitamattomuuteen, ja sinut taktisesti traumatisoidaan psykiatrialla..
      Sita kaikki sadisti valtiot ovat aina kayttaneet kidutukseen.ja siihen se on tehtykin..
      Traumatisointi tekee sinulle suomi vihan..
      Virkamiehet tekevat sen tahallaan..
      Et.viela tunne vapaamuurarien kasvoja..
      Ja luulet saavasi suomessa hoitoa..saat ainoastaan.kidutus hoitoa psykiatreilta..oli vaiva mika tahansa..suomi ivaa.oireitasi ja tekee niista sadismin harjoitus valineen.
      Tallainen on vapaamuurari julkishallintoa.usko minua..se on suomi vihaan kasvattava sadisti.

    • Luciferian

      Hyvä, siinä tulikin huumorilla höystettyä asiaa pitkät litaniat. Voisitko kirjoittaa vielä lisää, tapasi kertoa on hauska, joten luin koko pitkän tekstin läpi.

      • missä.ääkköset

        Tuota on vaikea uskoa "ruotsista" kirjoitetuksi, siellä kun on sama skandinaavinen käytössä, mutta ääkköset puuttuvat kokonaan.

        Mikähän Venäläinen tuon on kirjoitellut?

        Vai onko kyseessä kenties niitä Maahanmuuttajia?


    • syytön.pakkopaitaan

      Kupittaalle joutui sekin TV-Nurmella työskennellyt kaveri, joka todisti oikeudessa Salora lahjusjutussa.

    • tutustukaa

      Turun Sanomien rikostoimitttaja, joka lehdessä paljasti Kupittaan kauheudet ja sai Bonnierin palkinnon, joutui jättämään työnsä ja muuttamaan Hesaan. Kirjoitti artikkelin Turun puukotuksista. Sen jälkeen joutui vihapsostin ja vainon kohteeksi, ihan fyysisestikin ulkona.
      Arvelee, ettäpohjalla on Bonnierin palkinto.

      On joutunut huomaamaan, ettei laki suojaa.

      Eilisessä Hesarissa on artikkeli. Nyt.fi-liitteessä.

    • Onhan se niinkin, että mieleltään sairas ei yleensä näe itseään mitenkään poikkeavana, vaan kaikki muut ovat sairaita tai rikollisia. Se kuuluu taudinkuvaan.

      • Ja kyllä pakkohoitoa lienee joka maassa.


    • hähähähäähähähäää

      Vaino eliitin vastustajia kohtaan tulee koko ajan kiihtymään. Myöskään maahanmuuttoa eikä siten poliittista eliittiämme saa arvostella vaan siitä on tullut rikollista.

      Vihapuhepoliiseja on jo yli 300 kyttäämässä mitä nettiin kirjoittelemme.
      Tämä jämerä osasto on jo saanut 4 mummua raahattua tuomiolle joten toiminnan voidaan katsoa olevan tehokasta.

    • Tiedonjanoinen

      Jo Natsi saksassa osa lääkäreistä ja hoitajista osallistui alempiarvoisten elämän ennen muuta kehitysvammaisten ja mielisairaiden joukkotuhoon. Suoranainen vajaakykyisten (tehty vajaakykyisiksi) tappamisen ajatus ei ollut vieras suomessakaan siis sota-aikaan jo tuolloin on sotilaslääketieteellisessä aikakausilehdessä ollut artikkeli jossa ev. luutnantti pohti " eräiden tuhansien suomalaisten tappamista nimenomaan luonteeltaan vajaa-arvoisia psykopaatteja (joita he ikävä kyllä ovat itse). Näiden poisto yhteiskunnasta parantaisi yhteiskunnan toimintakykyä. ja tuolloin v. 41-44 oli poikkeuksellisen korkea kuolleisuus avuttomien sotavankien ja mielisairaiden keskuudessa, siis Suomessa. Ilmeisesti tälläinen ajattelu ei ole koskaan suomesta hävinnyt nyt on vain iso joukko meitä valistuneita ihmisiä tai ns. heränneitä ja aiheesta puhutaan näin julkisesti. Metodit ja keinot ns. yhteiskuntakelvottomien poistamiseksi on nyt eri näin korkean teknologian aikaan mutta idea sama siksi meille tehdään näin ns. gang stalkingia joka ei kuitenkaa ole sitä. Ihminen jonka tavoite on satuttaa toista psyykkisesti tai fyysisesti on menettänyt todellisuudentajun hän ymmärtää kyllä että satuttaa mutta tekee sen tahallisesti, psykiatrissa tälläinen henkilö luokitellaan psykopaatiksi ja nämä tekijät ovat psykopaatteja,

      Jos näillä tekijöillä ei olisi ammattisuojaa täyttyisi kupittaan vankimielisairaala poliiseista, palokuntalaisista sekä psykiatreista koska ne ovat kaiken pahan alku ja juuri...

    • hähähähähähähähähääh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe