Ok-kirppis

kirpparikalle

Oletteko saaneet ok-kirppiksellä huonoa palvelua vai mistä johtuu että aina siellä asioidessani vastassa on nyrpeä naama. Ei heru ystävällistä sanaa, jos juuri mitään sanaa ollenkaan. Itse siellä myyneenä tuon kuitenkin rahaa yrittäjälle. Jatkossa myyn tavarakirpparilla. Siellä on aina hyvä palvelu.

43

4020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nallekirppari

      Loppuuko tämä OK-Kirppis kun siihen taloon tulee kuntosali?

      • Narraatko-vai

        Mikä kuntosali siihen on tulossa ja milloin?


      • Anonyymi

        Toivottavasti loppuu, ei epäonnistuneet rakennusalan ihmiset sovi tai pysty näihin hommiin.


    • Ko-kirppis

      Ei lopu, muuttaa tosi isoihin tiloihin kaupungin parhaalle paikalle.

      • Uskotahan

        Joo ihan varmaan lumppukauppa keskelle kauppakatua heh ★★


      • Anonyymi

        Olipa hyvä vitsi. Myyvät vain omaa roinaa.


      • Anonyymi

        Ai sinne teollisuusalueelle jossa kaikki ovat epäonnistuneet. Jee. Loppuu kohta tuokin kusetus.


    • notOK

      On kyllä asiakaspalvelun irvikuva koko pulju. Ihan mukava idea kirppkselle, iso ja valoisa, mutta en siellä enää mitään myy enkä kierroksella käy kun omistaja on jatkuvasti tiskin takana naama norsunvi*ulla ja tervehdykseenkin on niin vaikeaa vastata.

      • Anonyymi

        Samaa kohtelua olen saanut, tulossa kuulemma muutama oikeusjuttu, joten.....


    • epätietoinenihminen

      Kerran haisi pieru siinä kassan luona, nyt kysynkin että kenen on vastuu.

    • kirppujasielläjatäällä

      joo aika outo äijä on hän

    • Nostanpainoja

      Taitaa syy löytyä tuosta uudesta punttisalista joka ajaa kirppiksen pois. Ei minuakaan silloin paljon hymyilyttäsi

      • orvokki-2

        Tuskinpa sentään sen takia...


      • Anonyymi

        Hyvä kun lähtevät, surkeita asiakaspalvelijoita.


    • tarkkailija69

      Kirppiksen kyltit jo alhaalla. Laulu seis....

    • pankitoiminta

      Mahtaako olla OSUUSPANKIN KIRPPIS TÄMÄ,saa vaihtaa euroiks ruplaksi

    • Joppari

      Kiinni meni tämä kirppis.

      • Muuttotauko

        Vain väliaikaisesti kiinni.
        Avaa uudessa paikasss elokuusss. Näin olen ymmärtänyt.


      • Keilakirppis

        Kertoi omilla nettisivuillaan muuttavansa vanhaan tyhjäksi jääneeseen keilahalliin, avataan taas elokuussa.
        Olis ollu hyvä paikka kuntosalille, se keilahalli nimittäin.


      • Anonyymi

        Hienoa, ei tuollaisten pitäisi olla yrittäjinä ollenkaan.


    • kiertäjäkalvo

      OK-kirppis oli ihanan tilava, oma suosikkini. Toivottavasti jatkossakin on tilava (vrt. se järkyttävän ahdas keskustan kirppis)

      • Jane29

        Onhan se asiakkaastakin kiinni millaista palvelua saa. Jos ei asiakas moikkaa tai antaudu juttusille niin eihän myyjän tehtäväkään ole perässä kiertää ja koettaa jutella. Enemmänhän he ovat rahastajia kassalla. Jos haluaa innokasta palvelua niin menee sinne jossa myyjät tekee töitä provisiolla niin saa huippumyyjän kimppuun. Minua on aina tervehditty kun ok-kirppiksellä olen käynyt.


      • Puupäät
        Jane29 kirjoitti:

        Onhan se asiakkaastakin kiinni millaista palvelua saa. Jos ei asiakas moikkaa tai antaudu juttusille niin eihän myyjän tehtäväkään ole perässä kiertää ja koettaa jutella. Enemmänhän he ovat rahastajia kassalla. Jos haluaa innokasta palvelua niin menee sinne jossa myyjät tekee töitä provisiolla niin saa huippumyyjän kimppuun. Minua on aina tervehditty kun ok-kirppiksellä olen käynyt.

        Totta. Kainuulainen kateus nähtävästi tuodaan mitä pikimmiten esille kun uudet yrittäjät saapuvat kaupunkiin ja paskanjauhanta alkaa. Kyllä siellä tervehditään, mutta ei siihen ketään pakoteta vastaamaan.


      • Onneksionvaihtoehtoja
        Jane29 kirjoitti:

        Onhan se asiakkaastakin kiinni millaista palvelua saa. Jos ei asiakas moikkaa tai antaudu juttusille niin eihän myyjän tehtäväkään ole perässä kiertää ja koettaa jutella. Enemmänhän he ovat rahastajia kassalla. Jos haluaa innokasta palvelua niin menee sinne jossa myyjät tekee töitä provisiolla niin saa huippumyyjän kimppuun. Minua on aina tervehditty kun ok-kirppiksellä olen käynyt.

        Jos on asiakkaasta kiinni, millaista palvelua saa, niin silloin ei enää puhuta asiakaspalvelusta. Aivan käsittämätön ajatus, koska jokaista asiakasta tulisi palvelulla yhtä kohteliaasti ja ammattitaitoisesti, jos siis puhutaan ammattitaitoisista ihmisistä.

        Kainuulainen kateus taas selityksenä mille tahansa, on jo niin kulunut juttu, että ihme kun joku viitsii sen vielä nostaa tiskille.

        Itselläni oli ko. kirppiksella kaksi viikkoa tavarat myynnissä ja sainkin tehtyä kovasti kauppa. Omistajamiehen kohtelu oli kuitenkin sen verran töykeää ja töksäyttelevää, etten ole avajaisviikkojen jälkeen nokkaani sinne pistänyt, enkä pistä.

        Jos asiakkasta on tällä kirppiksella palvelu ja tervehtiminen kiinni, niin ei ihme, että loppu lähenee. Ja pahat kellot kuuluvat kauas!


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä palvelu ,vertaa Tingi Tong jossa vanhempi ylimielinen nainen sen sekasotkun seassa murjotti OK kirppis siisti ja hyvä palvelu..


    • Aukion

      Huomennahan se aukeaa. Mukavaa että on useampi kirppis mitä kierrellä.

    • Älävarasta

      Tavarakirppiksellä on kiero meininki, ja tervehditään turpavärkin mukaan. En vie enää koskaan sinne varastettavaksi mitään. Enkä myöskään aio rahoittaa kyseistä kirppistä tuotteillani josta suurimman osan myydyistä tuotteiden saldosta nappaa putiikki pitäjät. Ok-kirppis on tilava, siisti, ja tuotteet saa hyvin esille, ja myös pysyy ajantasalla myydyistä tuotteista. Iso kiitos ok kirppiksellä väelle.

      • malvakin

        Joutavia höpötät. Vai vie ne suurimman osan!
        Selvät provikkasysteemit siellä on ja kirjallinen soppari tehdään joka kerta.
        Hyvin on homma pelannut.
        Jos paikkamaksulla olet paikkaa pitänyt niin huonot on tavarat sinulla jos ei paljon yli 19€ jää. Tämä 19e on siis viikon paikkamaksu.Silti hyvä että onmuitakin kirppiksiä, näin se parhaimmillaan toimii.


      • Älävarasta
        malvakin kirjoitti:

        Joutavia höpötät. Vai vie ne suurimman osan!
        Selvät provikkasysteemit siellä on ja kirjallinen soppari tehdään joka kerta.
        Hyvin on homma pelannut.
        Jos paikkamaksulla olet paikkaa pitänyt niin huonot on tavarat sinulla jos ei paljon yli 19€ jää. Tämä 19e on siis viikon paikkamaksu.Silti hyvä että onmuitakin kirppiksiä, näin se parhaimmillaan toimii.

        Eipä tarvitse joutavia höpötellä, koettu ja nähty on sen puljun systeemi. Joten puhu sinä joutavias jos siihen on helppo syy ja aihe. Se on hyvä jos jolla kellä on sieltä paremmat kokemukset. Minulla ei ja se riitti.


    • pikkukirppu

      ajattelematonta muuten että monesti kirppismyyjät puheissa ja kirjoituksissa syyttelevät kirpputoria ettei tavarat mene kaupaksi. Syy on kuitenkin yleensä myyjän tavaroissa, ja toisaalta myös tavaroiden hinnoissa. Hyviä tavaroita ja hinnat kohdillaan niin kauppa käy. Ja riittävän pitkään kun myy (ei pelkästään yhtä viikkoa) niin mahdollisimman paljon asiakkaita näkee tuotteet- ja myyjä koko ajan täydentää hyllyään niin ostettavaa riittää. Itse tykkään käydä kirppiksillä missä myydään vaan kirppistavaraa, eikä kirppiksen pitäjä myy kyljessä uutta tavaraa. Itse en ainakaan kaipaa erityiskohtelua kun käyn kirppiksillä, mielenkiintoinen tavara ja löytöjen tekeminen riittää...

      • kirppusirkus

        Samaa mieltä ja osa tavarasta kun kuuluisi todellakin ennemmin kaatopaikalle kuin kirpputorille on turha valittaa jos ei paska mene kaupaksi.

        Sitten toinen asia mitä ei voi kuin ihmetellä on loosit jotka tungetaan niin täyteen kerralla ettei tosissaan viitsi edes alkaa tarkemmin tutkimaan kun tukehtuu muuten.


    • Setäti69

      Sille on ihan sama onko uutta tai vanhaa kunhan on hinta kohdallaan.

    • vertailija

      on muuten tosi edulliset viikkovuokrahinnat Kajaanin kirppiksillä. Netistä kun katsoo esim. etelän kirppiksiä niin pahimmillaan 44 e 3,5% provisio (josko tuokaan lie kallein). Eikä tarvi mennä niinkään kauas: Suomussalmella 35 e/vk. Etelässä yrittäjän vuokrakulut varmaan selittää osittain hintaluokan,mutta mikä selittää pikkukylän hinnat. Minä en ainakaan noilla hinnoilla möisi.

      Joillakin myyjillä tosiaan tavaraa hyllyihin tungettu liian täyteen, eipä ole ajateltu myyvästi ja ostajaystävällisesti vaan ahneuksissaan sullottu, että vaan hyllyn hinta tulis täysin hyödynnettyä.

    • Saasitäihmetelläjoo

      Mutta sitä peräilman hajua ei ole vielä selittänyt kukaan. Ymmärrän jos pölyä on, sehän tulee tavaroiden mukana eikä kaikki ole välttämättä täysin puhdasta. Peräilman
      haju taas tulee vain ja ainoastaa ihmisten mukana. Onko syynä asiakkaat vai henkilökunta?

    • otui

      Omistaja tuntui jo välillä vähän tsempanneen asiakaspalvelussa - yrityksen alkukuukausina hänen sanavarastostaan näytti täysin puuttuvan 'hei', 'anteeksi', 'kiiitos' ja 'ole hyvä'. Ja kyllä, olen itse puhunut ja tervehtinyt, ei ole ollut siitä kiinni. Tykkäsin kuitenkin hinnoittelu- ja myynnin seurannan systeemistä, samoin parkkipaikoista, joten olen siellä useamman kerran jo paikkaa pitänyt. Myyntikin on ollut ihan ok. Tällä viikolla myynnin päättyessä päätin kuitenkin, että ihminen, joka syyttää työntekijöitään ja asiakkaitaan sen sijaan että pyytäisi anteeksi, ei minulta euroakaan saa. Olin tilanteessa vihainen, ja yhdellä sanalla tilanne olisi ollut ok. Yksi "anteeksi" tai "olen pahoillani". Mutta kun ei, on ukolle niin tärkeä pitää kiinni omasta kannastaan, että syyttää mieluummin työntekijäänsä kuin ottaisi pikkuasiasta itselleen vastuun. Onneksi on muitakin paikkoja myydä ja tavarat löytävät uusiin koteihin myös facen roskalavan kautta. Tuonne paikkaan en mene enää, en myymään enkä ostamaan.

    • asdasdasf745t

      Kerran nauratti kun yhellä kirpputorilla joku oli varannu paikan ja myi pelkästään tyhjiä lasipurkkeja (pastakastike, suolakurkku yms.) 0.2-0.10snt/purkki :DD

    • Anonyymi

      Aivan karmea paikka. Valehtelevat silmät ja suut täyteen. Ei siellä ole paikat varattuina. Omia rojujaan myyvät joka numeroidulla paikalla. Hyvä kun häipyivät keskustasta.

    • Anonyymi

      kerran tuoksahti tai oikeastaan lemusi metaanikaasu siinö kassalla

    • Anonyymi

      Ikävä TingiTongin ilmavia tiloja ja reilun kokoisia kirppispöytiä.

    • Anonyymi

      Ikävä on kyllä Tingi Tongia.
      Toivotaan, että joku aloittaa uuden yrityksen Hyvinkäällä.
      Tiloja tässä kylässä on heikosti. Tarvitaan iso tila, iso parkkipaikka eikä vuokra saa olla päätä huimaava.
      Ei helppo löytää sopivaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe