Senkin riivaaja! Just sinä.

HöyrytUlos

Mikä ihme sinussa on, kun en millään pääse sinusta irti??? Mä haluan pois täältä ja pois sinun "vaikutuspiiristäsi", mutta se ei tahdo millään onnistua! Miksi???? Senkin katala mies.

Mikä tämä tunne on? Sinä luet minun ajatuksianikin.. Riivaat minua päivin öin, mutta et ota yhteyttä. Tunteet menee vuoristorataa ylös ja alas ja välillä ne häipyy ruudusta kokonaan, kunnes taas sieltä se sydänkäyrä taas ilmestyy... äääärrrrr. Ärsyttää sinä.

Välillä kirjoitan tänne ihan mitä sattuu mustasukkaisuudessani, koska haluan tahallani sinun tietävän, että meistä ei tule koskaan ME vaikka niin maan penteleesti sitä haluaisin. Siihen mustasukkaisuuteen riittää jokin "pikku-ilmoitus" tai aavistus, niin johan taas tunteet kourii.

Tässä rehellinen ajatukseni. Halusin purkaa tämän. Mitä väliä vaikka koko maailma tietää.. Ja sitä paitsi sinä kiusaat minua. Jos minä tulen lähemmäs, sinä karkaat kuuloetäisyydeltä, jos minä olen välinpitämätön niin kappas siinähän se ukkeli taas kirjoittelee.

MIKSI et ota yhteyttä? Niin MIKSI?

17

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvääYötä_

      joo ja nyt poistun tältä palstalta täksi illaksi/yöksi. Hyvää yötä vaan kaikille. En tule edes kurkkimaan tänne:D

    • rauhoitunyt

      No voi pientä:)

    • Saakoyhteyden

      Onko hänellä yhteystietosi?

    • Javiivana

      Otan, otanhan minä. Oletko rekisteröitynyt, että sen voisin tehä?

    • palstapiipahtaja

      Lievää palstapsykoosia havaittavissa? Laita nyt oikeesti se kone kiinni ja irrota ajatukset muualle.

      • Elämää_Kai_Se_Vain

        Ei ole kysymyksessä psykoosi vaikka en kyllä yhtään ihmettele jos niin aloituksesta ajatteletkin:D Tunnustan, minä kirjoitin ja nyt kun luen uudestaan en itsekkään ymmärrä tekstistä yhtään mitään:) Tuli niin suoraan tunteella, joka kumpusi mustasukkaisuudesta, että en ehtinyt edes miettimään, mitä tunnen:)

        En vain ymmärrä, miten joku ihminen voi koskettaa niin syvältä. Välillä uskoen, välillä toivoen, välillä toivoton ja välillä väsynyt koko juttuun.


    • 93jh

      Tiedän ettet voi vastata. Ymmärrän kyllä.

    • pikaiseenRingeriin

      Aivan surullisen sekaisin kai tämä ihminen, voi johtua jos on tullut joku sydäninfarkti tai vastaava aivojen hapen puute, mutta pikimmiten pitäisi laittaa hoitoon, kun katsoin vähänkin juttuja.

    • enoleap

      Alotus ei sitten ole multa.

      • hahahahahahahhhah

        hahahahahahahahhaah....


      • unelias_väsynyt
        hahahahahahahhhah kirjoitti:

        hahahahahahahahhaah....

        Mies kuitenkin luulee, kun se aina omii täällä kaikki tälläset ja kamalimmat jutut.
        Siinähän naurat. Ei oo kivaa että se mies luulee tämmösiä aina mun ketjuiksi.


      • hahhahahahahahhahhah
        unelias_väsynyt kirjoitti:

        Mies kuitenkin luulee, kun se aina omii täällä kaikki tälläset ja kamalimmat jutut.
        Siinähän naurat. Ei oo kivaa että se mies luulee tämmösiä aina mun ketjuiksi.

        Niin ja sä vastaat ettei oo sun, et ole ap ja se mies tietää että sä laitat tollaisia...joo-o. Logiikka pelaa taas ihan hienosti. Ei muuta kuin jatka vaan...


      • Paraskin
        hahhahahahahahhahhah kirjoitti:

        Niin ja sä vastaat ettei oo sun, et ole ap ja se mies tietää että sä laitat tollaisia...joo-o. Logiikka pelaa taas ihan hienosti. Ei muuta kuin jatka vaan...

        Et tajunnu mitään, mitä toi kirjotti. Sun logiikkas ei ny kuules pelaa. :D


      • eipalstalainen

        Niin. Tänne voi kirjoittaa kuka tahansa ja melkeinpä mitä tahansa. Tässäkin ketjussa voi olla vaikka joka viesti eri koneelta lähtöisin, kuka tahansa pystyy matkimaan teitä palstahörhöjä (: :). Se että ketjuun kirjoittaa: en ole ap, tämä ei ole multa, selventää toki kenestä on kyse. Ehkä sulla ja kaltaisillasi on oma pieni maailmansa täällä jota ns. ulkopuolinen ei ymmärrä ja täällä on ihan oma palstalogiikkansa, mutta ymmärrän kyllä jos nää teidän juttunne herättävät hieman huvittuneisuutta täällä piipahtaneelle.


    • Pyytteettömästi

      Rakkaudessaan antaa toisen mennä. Kun jossain vaiheessa projwktisi on edennyt hyväksymisen pisteeseen, ymmärrät tuon, ilman kipua.

    • vooij

      ja niiih

    • Kukkaseppel

      Keitä mädäntyneitä sukkia kattilassa ja syö ne se helpottaa sua:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe