VAIN SALKKAREISSA LAPSI KAAPATAAN!

XsalsutX

SANNIN JA TALEN LAPSI ILJA EI OLE KADONNUT VAAN SE ON KAAPATTU!!!
Osa 3009 26.5.2016

47

2027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuomoTervajoki

      Mitä! Onko meidän lapsenlapsi, jota me Elinan kanssa ei olla koskaan edes nähty muuten kuin sähköpostin liitteenä olleitten valokuvien kautta, kadonnu?

      Voi kun mulla ja Lellulla ei ois näin työkiireitä, niin tultais Talelle avuks ja tueks.

      Voitaisi samalla juhlia yo-lakkiaiset. Millos ne olikaan? Ai, niin 4. kesäkuuta. Sori, Tale, mutta mulla on sillon iltavuoro ja äitis ei halua yksin matkustaa Suomeen. Mutta onnea meiltä molemmilta! Grattisar, niinku ne täällä Göteborgissa sanoo.

    • SlaikkarienPolliisi

      Linda apuun ja heti!

      • 8Y3ij46o

        Se kaappaaja on varmasti linda. Sillä on oma lapsi kuollut tai jotain muuta vastaavaa.siksi ei halua muuttaa karin kanssa yhteen koska lindalla on se muksu sen kotona.


    • IhmeHommaTaas

      No mikähän hitto senkin ehti kaapata ja missä välissä? Jonkun on täytynyt seurata Gunnaria ja kaapata se sillä välillä, kun Gunnar oli kahvia hakemassa. Jos mun korvat ei eilen hirveitä valehdellut, niin vaunuistahan kuului Iljan jokellusta, juuri ennen kuin Ulla tuli vastaan ja hokasi tämän kadonneet.
      Luin juonipaljastuksista, että ensiviikolla Iidaa kyttää joku salaperäinen hahmo. Onkohan se Iidan kaapannut sekopää päässyt vapaalle jalalle ja päättänyt lähteä Iidan perään?

    • sepaljastuijo

      Mustavaaran sisaruksista se rumempi, joka on ulkomailla, on kaapannut lapsen, kun luuli sen olevan isänsä lapsi.

      • dddddddddddddd

        Hei muuten, tuohan olis itse asiassa järkevää jos Camilla olis kaapannut sen Iljan.


      • sepaljastuijo
        dddddddddddddd kirjoitti:

        Hei muuten, tuohan olis itse asiassa järkevää jos Camilla olis kaapannut sen Iljan.

        Camilla on isänsä kanssa huonoissa väleissä, ja yrittää kaikin tavoin vaikeuttaa hänen elämäänsä.

        Voihan tietysti Mariannakin olla sen kaappauksen takana, kun on sellaista ennenkin tehnyt ja nyt odottaa omaa lastaan.


      • Dhkro35i4p4

        Ei se ole camilla jolla on huonot välit isäänsä vaan Monica


    • SirgeiSirgei

      Tais Marianna Kurki-Kuula taas seota päästään ja kaappas Iljan.

      • VedenpitäväAlibi

        Ei se voinu Marianna olla, koska se oli Sebastianin kaa naimassa, kun Iljan kaappaus tapahtui.


      • SebuKuulapiä

        Naimassako muka taas oltu? Ei varmana!


    • Pylyvänäenen

      Ka kenellekkä se on kaapattu ja palajonko saevat hintoo?

    • XSILKKARITX

      VAIN SALKKAREISSA JOKU HOMO RAISKAA TOISEN HOMON JA JOKU PANEE NAISTA JOKA SITTEN PALJASTUUKIN TRANSUKSI JA JOKU PEDOFIILI KAAPPAA JONKUN NUOREN TYTÖN JA PITÄÄ SITÄ VANKINAAN. NIIN JA TIETYSTI JOKU HAUDATAAN ELÄVÄLTÄ JNE. LISÄKSI JOTKUT HENKILÖT VANHENEE YHTÄKKIÄ MONTA KYMMENTÄ VUOTTA.

      • XSILKKARITX

        AINIIN JA IHMISET HERÄÄ KUOLLEISTA.


      • XSILKKARITX
        XSILKKARITX kirjoitti:

        AINIIN JA IHMISET HERÄÄ KUOLLEISTA.

        MITÄ SEURAAVAKSI? INSESTIÄ JA ELÄIMIIN SEKAANTUMISTA?


      • Nou_hau_hau

        Salkkareissa ei taida olla eläimiä, kumma kyllä.


      • OnOllut
        XSILKKARITX kirjoitti:

        MITÄ SEURAAVAKSI? INSESTIÄ JA ELÄIMIIN SEKAANTUMISTA?

        Kerran oli se joku insesti-isä Salkkareissa. Täst on vuosia, jopa yli 10 vuotta aikaa. Sehän höpötti Taalasmaan Sepolle jotain, tyyliin että kyllä kai sunkin on joskus tehnyt mieli tytärtäsi... Seppo siihen, että enhän mä nyt omaa tytärtäni...


      • präät
        OnOllut kirjoitti:

        Kerran oli se joku insesti-isä Salkkareissa. Täst on vuosia, jopa yli 10 vuotta aikaa. Sehän höpötti Taalasmaan Sepolle jotain, tyyliin että kyllä kai sunkin on joskus tehnyt mieli tytärtäsi... Seppo siihen, että enhän mä nyt omaa tytärtäni...

        Eihän sisägummilla ole edes omaa tytärtä.


      • XSalkkaritX
        OnOllut kirjoitti:

        Kerran oli se joku insesti-isä Salkkareissa. Täst on vuosia, jopa yli 10 vuotta aikaa. Sehän höpötti Taalasmaan Sepolle jotain, tyyliin että kyllä kai sunkin on joskus tehnyt mieli tytärtäsi... Seppo siihen, että enhän mä nyt omaa tytärtäni...

        Jaa niin se joku eduskuntavaali ehdokas joka paljastui Juulian isäksi kun se oli aikanaan raiskannut Tanjan.


      • XSalkkaritX
        XSalkkaritX kirjoitti:

        Jaa niin se joku eduskuntavaali ehdokas joka paljastui Juulian isäksi kun se oli aikanaan raiskannut Tanjan.

        Kristo Päivinen.


      • SalkkaritPaskalla
        Nou_hau_hau kirjoitti:

        Salkkareissa ei taida olla eläimiä, kumma kyllä.

        Tämä oli muuten hyvä huomio. Monilla on kotieläimiä, mutta Salkkareissa ei kellään. Outoa porukkaa!


      • präät
        SalkkaritPaskalla kirjoitti:

        Tämä oli muuten hyvä huomio. Monilla on kotieläimiä, mutta Salkkareissa ei kellään. Outoa porukkaa!

        Stubastianilla oli kärmes mutta kaheli Pirjo teki siitä vyön.


      • Qrhe5o36
        SalkkaritPaskalla kirjoitti:

        Tämä oli muuten hyvä huomio. Monilla on kotieläimiä, mutta Salkkareissa ei kellään. Outoa porukkaa!

        Sebastianilla oli joskus käärme


    • ilkka1

      anton helenius kaappasi iljan saisi huumerahat itselleen uhkaili janne haukkalaa tylysti . ile

      • AnttoniH

        Pisteet sulle, luulen et olet oikeassa.


      • LarijokaAsuuTaalasmailla

        Nyt lähet tiilenpäitä lukee vankilaan


    • gjgjjljly

      Hohhojaaaaa

    • iHATEiLJApOHJONEN

      Jes!!! Olen odottanut syksystä 2014
      Asti että sanni olisi ensinnäkin tehnyt abortin!!! Sitten olen toivonut että ilja kuolisi tai katoaisi tai hänet huostaanotettaisiin!!!

      Vihdoin!!! Toivotaan että sossut vie iljan tai se ei löydy tai kuolee!!!

    • Tietäjä_olen_osittain

      Lari kaappas lapsensa. Missä se sitä pitää en tiedä.

      • Ärsärs

        Niin luulen minäkin.


      • Tietäjä_olen_osittain

        Lari on tehny pikku remonttia siellä Moosen salahuoneesa ja äänieristänyt sen. Siellä se Ilja on.


    • PihlajakadunAinoaKyttä

      Se kaappaaja on se pirun Linda. Ihan varmasti.

      • paljastuuhanse

        Kun Linda ei halua Karia asumaan kanssaan, niin syynä on juuri se, että Linda on kaapannut Iljan itselleen.


      • Yjft
        paljastuuhanse kirjoitti:

        Kun Linda ei halua Karia asumaan kanssaan, niin syynä on juuri se, että Linda on kaapannut Iljan itselleen.

        Ihan samaa mietin itse. Ja sillä on varmaan ollut joskus oma lapsi joka on kuollu


    • PihlajakadullaTapahtuu

      Mä epäilen et se on Sannin äiti Kristiina tai Lari joka kidnappas sen lapsen.

    • LehmäCamila

      Missä se huone on, jossa Iljaa pidetään? Kuka asuu yksin? Raakel??

      • lempisarja

        Mä uskon että se on Mariannan äiti joka kaappas Iljan.


    • sipori

      Joko Linda joka on taas rahan perässä tai sit itse tää pappa juonessa mukana kun jotain hämärää silläkin on kun Monica ei sitä voi sitää.

    • seuraaja85

      No Raakelhan on Larin täti eli tämän isän Ilkan sisar ja näin ollen Iljan isotäti,voi jopa olla että nämä paholaissisarukset Larin isä ja Mariannan äiti ovat yhdessä vieneet Iljan...Se miten Raakel tai Ilkka on kuullut Larin lapsesta on toinen juttu,mutta on sitä epäloogisempaakin nähty salkkareissa...

    • hanselmi73

      epäilen sitä sossun tätiä.se on ollut koko ajan sannin ja talen hampaissa iljan takia.

      • Sosiaali_täti

        Sossun akka tai Dahlia Mustavaara sieppas Iljan. Enemmän uskon sossun akkaan.


    • dfljkdffjkdfjldf

      En ole salkkarifani, mutta jouduin kylässä eilen katsomaan jonkun jakson, jossa tuo lapsi esiintyi ja oli jotkut muistajaiset tms....no, voi voi...kun tämä on naurettavaa...siinä olivat vanhemmat ja tuo näyttelemisen taito, ei sitä ole. Vanhemmat näyttelevät surullista kurtistamalla naamaa...siis kurtistamalla....ei näin käy oikeassa elämässä....suru näkyy kasvoista, ei sitä naamaa tarvitse rypistää...mutta hei...tämähähän on salkkarit ja näyttelijät amatöörejä...todellakin..ainoastaan Ullan kasvoissa näkyi näyttelijän ammattitaito, muut olivat täysin peestä....pliis älkää näytelkö, kun ette osaa...koko salkkarit pitäisi lopettaa sillä tuo ohjelma on häpeäksi ...

      • ItsHumor

        Salkkarit on huumoriohjelma. Saa päivän nauruannoksen kun katsoo Salkkarit jakson. Rupeaa naurattamaan Monican naaman vääntelyt.


    • Cow_

      Ei paljoa Kristiina surenut Iljaa.

      • Cow_

        Miettii vaa Akin munaa. xD


      • lindakristiinailja

        Voihan se Kristiinakin olla, kun hän jo luuli olevansa raskaana. Ja kun lasta ei tullutkaan, niin se piti sitten kaapata tyttäreltään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe