Turkkilaiset miehet puristelevat pallejaan!

RuokotontaMenoa

Siis aivan julkisesti. Olen nähnyt ostoskadulla kun neitokaiset kävelevät ohi niin takanapäin roinan myyjät ottavat palleistaan kiinni, heiluttelevat takapuoltaan ja ilmehtivät.
En enää koskaan kättele turkkilaista.

39

2048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rfretg

      Ovat evoluution siinä vaiheessa, kun on vasta noustu kahdelle jalalle. Selvää kehitystä on tapahtunut, jonkin aikaa sitten vielä olivat aivan kokonaan eläimen asteella ja neläjällä jalalla kulkevia. Silloin nuolivat itse niitä omia pallejaan.

    • ViikkoRiitti

      Niin, on aivankin totta tuo arvoisan nimimerkin rfretg:n esittämä vertaus. Korkeasaaren apinoiden käyttäytyminen on säädyllisempää ja häveliäämpää kuin Alanyan kaupustelijoiden.

    • yöks

      Turkkilaiset kokit puristelee pallejaan ja kaivavat niitä munia kädet housut sisällä sitten vaan jatketaan ruoan tekoa olen nähnyt ja siihen jäi ruokailu mm . baarissa. Hyi hitti. Tekevät sitä tahallaan ei mitään hygienia eikä tapoja.

      • Putina

        Terveisiä Pietarin trollipajaan, noin paskaa suomenkieltä ei pysty kukaan muu kirjoittamaan, mikäli on suoriutunut peruskoulusta.


      • efrs

        Näissä moitteen sanoissa täytyy aina muistaa myös se käteen vetäminen turistien ruokiin. Varsinkin niihin, joista on valitettu jostakin syystä.


    • LäheltäLiippaisee

      Älä sinä arvon Putina väheksy Putinin trollipajoja. Palkattua väkeä on yli sadassa maassa ympäri pallon. Länsitrolleilla on kuitenkin murskaava ylivoima.
      Mutta mikäs, mukavan leppoisaa duunia tuo varmaankin on kaikille siihen osallistuville. Eroina vain se että Putinin trolleilla on hauskaa, länsitrolleilla ei.
      Jessica Aro on länsitrollauksen Suomen esikuva. "Palkittu" amfetamiininarkkari vailla vertaa joka suomen kieltä ei osaa kirjoittaa.

    • keisarinpalli

      Jep, tämä tapahan periytyy Rooman vallan ajoilta, jolloin pallihiki oli arvostettu lisämauste kaikissa ruuissa. Myös perskarvoja saatettiin lisätä safkoihin, varsinkin silloin kun kestittävänä oli huomattava henkilö, kuten esim. Rooman keisari itse. Ihanaa monikulttuuria maistakaa ihan ite!

      • Anonyymi

        Luterilainen pallihikifedisti


    • Refugeeeees

      Monikulttuurisuus on tietenkin nykyisin muotisana. Jollei sitä kannata menettää työpaikkansa ja kaiken sosiaalisen arvostuksensa. Siksi kannatamme sitä varauksettomasti. Turkkilaiset nuoret miehet ovat tervetulleita naimaan kotomaamme ylipulleita naisia jotka viriilien suomimiesten kannalta on jo siirretty reserviin.

    • Yöksyöks

      Suomessa ollaan pitemmällä: muna kaivetaan esiin missä ja milloin vain ja lorotetaan kuset pitkin ja poikin. Näkyvästi. Ketähän sillä on tarkoitus hurmata? Suomiapina ei osaa käyttää vessoja!

      • dhlöä

        Turkkilaisetko ei sitten lorota mihin satuu, Täysin tuthaan mollaat suomimiestä,eivät sentään kaivele muniaan kaikkein nähden kuten turkinpojat tekee.


      • Alanyanantti

        Mutta kun suominaisen mielestä se kullin kaivelu ja esittely on turkinmiehen rakastettavin ominaisuus.


      • kondoomikotka

        Turkkiukot ropsuttelevat muniaan julkisilla paikoilla, se on kyllä kaikkien nähtävillä, jos on silmät päässä. Ovat siitä ihan kuuluisia, syyhy vaivaa, kun panevat kaikkia mikä vähänkin liikkuu, siinä muhii vaikka minkälaiset oliot.


      • sdfer
        kondoomikotka kirjoitti:

        Turkkiukot ropsuttelevat muniaan julkisilla paikoilla, se on kyllä kaikkien nähtävillä, jos on silmät päässä. Ovat siitä ihan kuuluisia, syyhy vaivaa, kun panevat kaikkia mikä vähänkin liikkuu, siinä muhii vaikka minkälaiset oliot.

        Arvelen näiden munien ropeksijoiden kuuluvan niihin eläimiin sekaantujiin, zoofileihin.


      • Hyihittonäille
        dhlöä kirjoitti:

        Turkkilaisetko ei sitten lorota mihin satuu, Täysin tuthaan mollaat suomimiestä,eivät sentään kaivele muniaan kaikkein nähden kuten turkinpojat tekee.

        Olen nähnyt ostoskadulla kun neitokaiset kävelevät ohi niin takanapäin suomalaiset ottavat palleistaan kiinni, heiluttelevat takapuoltaan ja ilmehtivät.
        En enää koskaan kättele suomalaista miestä!


      • Kemer

        Olen käynyt monta kertaa Turkissa eripaikoissa ja näyttää olevan siellä ihan tapa. Mutta mistä se johtuu niin olen kuullut että ajelevat alapään karvansa niin tottakait sitä sänkeä alkaa kutittaa...siis kuulopuhetta ihan ei ole faktatietoa.


    • PanotelineenRakentajat

      Niin, ehkäpä tuo turkkilaisten mieltymys lampaisiin ja vuohiin selittyykin islamin ankaruudesta seksiin. Siellähän naimatonta tyttöä ei kukaan pääse nylkyttämään. Naituja naisia taasen vahditaan pyssy kourassa.
      Nuorten miesten on ollut pakko turvautua eläimiin.
      Nyt vuohien ja lampaiden paikat ovat ottaneet suomi- lehmät.

      • Anushommienasiantuntija

        Anaaliyhdyntä on nuorten turkkilaisten parien harrastusta, kunnes suhde on virallistettu. Sitten vasta siirrytään pilluosastolle. Immenkalvo pitää löytyä naimisiin mennessä poksauttamattomana, mutta kuitenkin pitää huolehtia niin ettei se ehdi vanhuuttaan muuttua sarveiskalvoksi.


      • enkävalita

        Olen silti tyydytetty lehmä!


    • TurkinPippuritPillussa

      Vapaan seksin puuttuminen yhteiskunnassa kierouttaa yksilöitä. Kun tälläiseen kulttuuriin ampaisee lihava antelias lehmälauma niin onhan se poikapoloille taivas. Ei siinä ole silloin mitään hämmästeltävää jos Turkin pojille kelpaa lössöt naiset joihin ei kunnollinen suomalainen mies koskisi tikullakaan.

    • ettäsesiitätaas

      tjaa, enpä ole koskaan vielä moista nähnyt vaikka vuodesta 2003 olen siellä alvariinsa ravannut. Suomessa olen kyllä pannut merkille sen kuinka nenä usein niistetään suoraan maahan ja pyyhkästään sitten kämmensyrjällä loput eritteet.

      • Onnesikoja

        Olen kiinnittänyt myös tähän turkkilaisten ihmeelliseen tapaan Suomessa. Hyvä kun otit puheeksi. Askeettisistä vuoristo-olosuhteista peräisin olevilta turha odottaa toisenlaisia käytös- ja eritystapoja.


      • rapsrapsu

        Jos ei ole koskaan nähnyt turkkilaisten äijien alapään rapsuttelua, niin kannattaisi hankkia kunnon silmälasit. On ne kummallisia syyhypunkkeja, kun pallit kutisee, hyi hitsi.


      • tottaon

        Ei ole turkissa käynyt,jos ei ole turkinpoikien munankaivelua nähnyt.


    • orottaavaan

      Kyllähän nuo nauravat partaansa kulmantakana suomalaisten tyhmyydelle , antakaas ajan kulua , mitään hyvää ei ole odotettavissa asian tiimoilta , suomalaiset on niin höynäytettävissä ja hyväksikäytettävissä.

    • hellevitäti

      Olen nähnyt lukuisia kertoja tätä pallien rapsutusta ja kuullut luotettavalta taholta, että se johtuu kutinasta joka aiheutuu karvojen ajelusta ja sängen pukkaamisesta. Muslimit nääs ajavat karvat pois, sekä miehet että naiset. Hygienia syistä kuulemma. Mutta kyllä toi yks saksalainen jalkapallo valmentajakin tais rapsutella ja nuuhki vielä sormia sen jälkeen... ja pääsi lööppeihin ! Heh, heh...

      • musumuijaa.mullekin

        Olen ollut läheisessä kanssakäymisessä tunisialaisten, turkkilaisten, indonesialaisten, marokkolaisten ym. musliminaisten kanssa ja se on nimenomaan miellyttänyt, kun he eivät ole sheivanneet alapäätään.


      • mokawba
        musumuijaa.mullekin kirjoitti:

        Olen ollut läheisessä kanssakäymisessä tunisialaisten, turkkilaisten, indonesialaisten, marokkolaisten ym. musliminaisten kanssa ja se on nimenomaan miellyttänyt, kun he eivät ole sheivanneet alapäätään.

        Kyllä se vaan kuuluu muslimien kulttuuriin että ajetaan alapäästä karvat pois. Hoitajana työskennellyt vuosia muslimimaissa ja paljon oppinut heidän tavoistaan ja kulttuuristaan. Jos on länsimaistunut muslimi niin sitten voi olla, että tavat muuttuneet. Mutta myös Suomessa muslimipotilaat joita olen hoitanut, ovat olleet karvattomia, niin naiset kuin miehetkin.


    • hoitsupieni

      Joo, on ne karvattomia. Jos ovat oikeasti muslimeja. Ja ympärileikattuja.

    • Yksaikuinen

      No on kyllä järkyttäviä kommentteja aikuisilta "kakaroilta" ettekö osaa todellakaan kommentoida fiksummin,kielenkäyttö on niin ala-arvoista,ettei todeksi uskoisi.Ei mitään järkeä kirjoituksissa.

      • thetruth

        Mitä järkyttävää kommenteissa on, ihan vaan selvällä suomenkielellä kirjoitettuja juttuja. Painu herkkähipiäinen muualle, jos et totuutta kestä. Pisteen ja pilkun jälkeen tulee aina välilyönti, opettele se ensin ja tule sitten uudelleen mölisemään!


      • KirjoituksenAlkeita

        Kirjoitan nimim. Yksaikuisen lapsellisen vuodatuksen kokonaan uudelleen:

        Kyllä on järkyttäviä kommentteja aikuisilta kakaroilta. Ettekö todellakaan osaa esittää niitä paremmin? Kielenkäyttönne on ala- arvoista ja järjetöntä.


      • thetruth
        KirjoituksenAlkeita kirjoitti:

        Kirjoitan nimim. Yksaikuisen lapsellisen vuodatuksen kokonaan uudelleen:

        Kyllä on järkyttäviä kommentteja aikuisilta kakaroilta. Ettekö todellakaan osaa esittää niitä paremmin? Kielenkäyttönne on ala- arvoista ja järjetöntä.

        No onnistuuhan se, oikein hyvä. Mukavaa kesän jatkoa sinulle!


      • KirjoituksenAlkeita
        thetruth kirjoitti:

        No onnistuuhan se, oikein hyvä. Mukavaa kesän jatkoa sinulle!

        Kiitoksia, kiitoksia. Painunkin tästä kirjoittelemaan kunnianloukkauksia sekä kiihoituksia kansanryhmiä vastaan.


    • PanenKylläKarvaistakin

      Mitäs järkyttävää noissa on? Minutkin on ympärileikattu ja välillä keikistelen karvattomanakin vaikka olen kristitty.

    • Voijessussentään

      On nähty. Mutta pitävät sentään housut jalassaan.

    • PallitPihalla

      Tämä ketju on saavuttanut valtaisan suosion ei vähiten hienon otsikkonsa takia. Tietystikin aihe on kiinnostava ja viehättää monia.

      • kyllävaanjoo

        Pallihiki se on joka varsinkin uskovaisia kiinnostaa!


    • Anonyymi

      En ole Turkissa tällaista huomannut, Kreikassa kylläkin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe