Viestittelettekö te?

hammentunut

Jos ootte vasta tavannu ja mitään suhdetta ei vielä ole oikeastaan olemassakaan, niin viestittelettekö vai pidättekö hiljaisuutta? Siis mä en vittu tiedä että pitäiskö sitä viestiä laittaa... Mä pärjään hiljaisuudessa, mut jokin mussa kuitenkin pakottaa itseni pistämään viestiä toiselle. Ehkä ajattelen että toisen pitää huomata kiinnostukseni, mut onko tuo ihan turhaa vai jopa tuhoisaa? Jutellaan sit ku nähää vai hä?

6

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun.mielestä.näin

      Itse yritän sopia nopeasti treffit ja sitten en viestittele juuri mitään koska en halua haaskata aikaa enkä halua rakentaa mielessäni pilvilinnoja.
      Vasta kun toisen näkee livenä niin näkee että onko kiinnostus molemminpuolista.
      Naiset ei ole ilmeisesti tottuneet tällaiseen koska yksikin nainen perui jo sovitut treffit sillä tekosyyllä että "en tiedä olisiko meillä treffeilläkään mitään puhuttavaa kun et ole täällä kovin puhelias ollut", vaikka ihan tarkoituksella haluan jättää kaikki puheenaiheet käsittelemättä netissä niin on treffeillä sitä enemmän puhuttavaa..

      • hammentunut

        Joo mä oon juuri samaa mieltä mut pelkään just tuota miksi sullakin menny treffi sivun suun. Kai sitä tarvii taiteilla viestittelyn ja viestittelemättömyyden välillä, jotenkin o_O


      • mun.mielestä.näin
        hammentunut kirjoitti:

        Joo mä oon juuri samaa mieltä mut pelkään just tuota miksi sullakin menny treffi sivun suun. Kai sitä tarvii taiteilla viestittelyn ja viestittelemättömyyden välillä, jotenkin o_O

        Niin. Muistan kun aloittelin omaa nettideittailu-uraani suomi24treffeissä ja chattailin netissä monta tuntia kuvattoman naisen kanssa. Sitten sen juttelun päätteeksi kysyin kuvaa ja nainen näytti ihan kamalalta. Siinä meni monta tuntia ihan täysin hukkaan.
        Tuosta opin hyvin nopeasti että ei juttelua ennen treffejä tai edes kuvanvaihtoa :P


      • hammentunut

        Aijai voi sua :D olen kans pari kertaa löytäny netistä seuraa ja toine oli kaunis ja toine ei. Mut nyt ei ole kyse nettideittailusta, vaan tavattiin ihan kasvotusten


      • Nohnii

        No jaa. Ehkä nainen oli ihan oikeassa. Jos pitää varta vasten säästää puheenaiheita treffeille, niin tuskinpa siellä treffeilläkään olisi kovin rento ja mukava tunnelma. Luultavasti ne tuntuisivat lähinnä työhaastattelulta jossa käydään läpi aiheet a-z ja sitten istutaan hiljaa.

        Treffeillä ei ole tärkeintä se mitä puhutaan, vaan se miten synkkaa ja miten toisen seurassa viihtyy. Jos ei lainkaan osaa ottaa koppia toisen sanomisista ja jatkaa siitä keskustelua, niin ei siinä paljon auta vaikka olisi säästänyt aiheet kuten opiskelu, työ tai harrastukset.


      • mun.mielestä.näin
        Nohnii kirjoitti:

        No jaa. Ehkä nainen oli ihan oikeassa. Jos pitää varta vasten säästää puheenaiheita treffeille, niin tuskinpa siellä treffeilläkään olisi kovin rento ja mukava tunnelma. Luultavasti ne tuntuisivat lähinnä työhaastattelulta jossa käydään läpi aiheet a-z ja sitten istutaan hiljaa.

        Treffeillä ei ole tärkeintä se mitä puhutaan, vaan se miten synkkaa ja miten toisen seurassa viihtyy. Jos ei lainkaan osaa ottaa koppia toisen sanomisista ja jatkaa siitä keskustelua, niin ei siinä paljon auta vaikka olisi säästänyt aiheet kuten opiskelu, työ tai harrastukset.

        Kaikilla on omat tapansa toimia. En ymmärrä miksi ei voi vain nähdä toista?
        Itse olen huomannut että paras tapa on puhua vasta treffeillä, kyllä mun profiilista löytyy tiedot siitä mitä harrastan ym ja kuvat on uusia ja selkeitä joten en tiedä mitä muuta nainen tarvitsisi treffeille uskaltaakseen.

        Mun treffit on aina olleet rentoja ja mukavia jossa tehdään aina jotain esim liikuntaa, uskon, että lähinnä naamastani on jäänyt kiinni jos ei ole tullut jatkoa. Naiset kun ovat huomattavasti pinnallisempia kuin miehet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe