Humpuukia paljon noissa ihmeparantumisissa!

sahaa

Kova oli tarjous, jos nyt heti tilaat, saat 80 euroa halvemmalla, no olipa kalliita nuo
Flexa Plus lääkkeet!
Kuitenkin niissä oli vain vitamiineja, ehkä särkylääkettä lisäksi, ei ne nivelet , jotka ovat kuluneet enää noila samana päivänä, kun tabletin suuhun pistää, enää uudeksi
tule. Joitain voidaan narrata. Ei minua!

62

5138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenutkin

      Jos kovalla kiireellä koetetaan kauppaa saada aikaan, niin pitäisi hälytyskellojen soida,
      kyllä siinä silloin on jotain fuskua, jos on rehti peli, niin annetaan aikaa.

      • huomannut.olen

        Ruotsista on nyt niin paljon kaikkea "terveystuotetta" Suomeen tulossa, että vieläkin pitävät meitä alempana rotuna, täysin vedätettävinä.


    • Elämäonihme

      En tiedä mistä ihmelääkkeistä puhut mutta aloituksestasi juolahti mieloseen, että ihmeitä kyllä tapahtuu kaiken aikaa ja joka puolella, mutta niitten toteamiseen tarvitaan toisella tavalla muokkautuneet aivorakennelmat kuin tavallisen tanelin arjen kovettamat ja kiristämät.

      "Humpuuki" on sana jota viljelevät eniten sellaiset, joilta puuttuu kyky nähdä toisin ja ajatella avarammin. Ei Faaraoiden hautojakaan yhdessä päivässä rakennettu joten oman terveydentilansa ajattelun ja arvioinnin voi aloittaa vaikkapa siitä tiedosta.

      • hihaa

        No, kerroppa esimerkki niistä ihmeistä, "tapahtuu kaiken aikaa ja joka puolella",
        Olisi kiva kuulla vähän kongretiaa!


      • Sisäistätietoa

        No yksi suurimmista on se, että ensimmäisen lapseni synnyttyä lääkärit eivät antaneet sille moneen päivään minkäänlaisia mahdollisuuksia selvitä elävänä. Selvisi kuitenkin ja selvisi vielä kaikista niistä 'kauhu'skenaarioistakin, joita piti vielä kehityskaaren aikana eteen tulla.

        Lähiperheessä oli silloin vielä elossa rukouksen ammattilainen ja hän totisesti teki tehtävänsä. Itsekin olisin voinut tehdä samoin jos olisin kauhultani kyennyt tai tajunnut - tai osannut.

        Muut ihmeet ovat olleet paljon pienempiä ja ehkä enemmän aivan omia ja henkilökohtaisia eikä niistä voi kenellekään huudella juuri ihmisten käsitys- ja ajattelukyvyn pienuuden tähden. Kukaan ei uskoisi kuitenkaan, naureskelisi vain laillasi joko ääneen tai vain partaansa.


      • Onhan.näitä

      • Mikäjalkasultapuuttuu

        Onko ihan pakko ilmoittaa että on puurot ja vellit sekaisin tyhjässä päässä?


      • Anonyymi
        Sisäistätietoa kirjoitti:

        No yksi suurimmista on se, että ensimmäisen lapseni synnyttyä lääkärit eivät antaneet sille moneen päivään minkäänlaisia mahdollisuuksia selvitä elävänä. Selvisi kuitenkin ja selvisi vielä kaikista niistä 'kauhu'skenaarioistakin, joita piti vielä kehityskaaren aikana eteen tulla.

        Lähiperheessä oli silloin vielä elossa rukouksen ammattilainen ja hän totisesti teki tehtävänsä. Itsekin olisin voinut tehdä samoin jos olisin kauhultani kyennyt tai tajunnut - tai osannut.

        Muut ihmeet ovat olleet paljon pienempiä ja ehkä enemmän aivan omia ja henkilökohtaisia eikä niistä voi kenellekään huudella juuri ihmisten käsitys- ja ajattelukyvyn pienuuden tähden. Kukaan ei uskoisi kuitenkaan, naureskelisi vain laillasi joko ääneen tai vain partaansa.

        On ihme kun vatsa toimii ja aurinko paistaa😀😀


      • Anonyymi
        Mikäjalkasultapuuttuu kirjoitti:

        Onko ihan pakko ilmoittaa että on puurot ja vellit sekaisin tyhjässä päässä?

        No ei ne ihan tyhjät voi olla. Onhan siellä ain akin puuro ja velliä ;)


      • Anonyymi
        Sisäistätietoa kirjoitti:

        No yksi suurimmista on se, että ensimmäisen lapseni synnyttyä lääkärit eivät antaneet sille moneen päivään minkäänlaisia mahdollisuuksia selvitä elävänä. Selvisi kuitenkin ja selvisi vielä kaikista niistä 'kauhu'skenaarioistakin, joita piti vielä kehityskaaren aikana eteen tulla.

        Lähiperheessä oli silloin vielä elossa rukouksen ammattilainen ja hän totisesti teki tehtävänsä. Itsekin olisin voinut tehdä samoin jos olisin kauhultani kyennyt tai tajunnut - tai osannut.

        Muut ihmeet ovat olleet paljon pienempiä ja ehkä enemmän aivan omia ja henkilökohtaisia eikä niistä voi kenellekään huudella juuri ihmisten käsitys- ja ajattelukyvyn pienuuden tähden. Kukaan ei uskoisi kuitenkaan, naureskelisi vain laillasi joko ääneen tai vain partaansa.

        Minä uskon ihmeisiisi. Saa naureskella, enkä yhtäkään ihmistä sen naurun perusteella arvioi ajattelukyvyltään pieneksi. Kerron ihmeistä kun jossakin sakissa aihe tulee esille, niitä on monta. Ne ovat sellaisia joissa on on ollut kaksi tasa-vaihtoehtoa, mennä hyvin onnistuneesti tai huonosti persuuksilleen. Ja on sitten mennyt hyvin, uskon että esirukousten ja oman rukouksen voimalla. Toiset sanovat sitä mäihäksi, tuuriksi, onneksi ja minä sanon siunaukseksi ja vastauskseksi rukouksiin. Uskoo ken tahtoo, toistan Minä Uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä uskon ihmeisiisi. Saa naureskella, enkä yhtäkään ihmistä sen naurun perusteella arvioi ajattelukyvyltään pieneksi. Kerron ihmeistä kun jossakin sakissa aihe tulee esille, niitä on monta. Ne ovat sellaisia joissa on on ollut kaksi tasa-vaihtoehtoa, mennä hyvin onnistuneesti tai huonosti persuuksilleen. Ja on sitten mennyt hyvin, uskon että esirukousten ja oman rukouksen voimalla. Toiset sanovat sitä mäihäksi, tuuriksi, onneksi ja minä sanon siunaukseksi ja vastauskseksi rukouksiin. Uskoo ken tahtoo, toistan Minä Uskon.

        Juuu, ihmiset saavat naureskella aivan vapaasti, ei se meitsiäkään hetkauta. Mutta väheksyvä nauru kertoo kuitenkin juuri siitä pienestä. Miksi sitä ei saa sanoa ääneen? Enkä lue itseänikään siitä synnistä täysin vapaaksi, yritän kuitenkin ajatella ja tajuta yli oman, vähänlaisen ja vajavaisen ymmärryksen.

        Mutta miksi sinä käyt uskomaan näin monen vuoden jälkeen? - Nm. Uskomatonta


    • kukkaishame

      Olen kyllä saanut avun ihmeparantajalta. Sitä en tiedä miten paljon oma usko siihen vaikutti!

      • Toimii toisinaan, vaikka parannettava ei tietäisi parannustapahtumasta yhtään mitään.


      • sahaa

        Alunperin tuossa ihmeparantumisessa ei ollutkaan kyse mistään hengellisistä asioista ja rukousten voimalla parantumisista, vaan eräistä tableteista, että kun sen suuhun nappaa, niin kaikki viat poistuu!
        Aloitus kannattaa ensin kunnolla lukea, ennenkuin siihen voi myös vastata!

        Eräs vastaaja sen ymmärsikin, että" puurot ja vellit menneet sekaisin"!


      • Se.tyhmäksi.jäänyt

        Niistä tableteista sen verran, että Suuressa Lännessä tuli kerran taas mies saluunaan ja tilasi tuplawiskin. Sitä kumotessaan nappasi suuhunsa jotakin. Ja taas sama. Ja taas.
        Johan siitä joku kysyi, että mitäpä nappailet.
        - Viisauspillereitä!
        - Annatko minullekin?
        - Hmmm. Jotain tuttua tässä on. Annatko toisenkin?
        - Jumalauta! Lampaanpapanoita!
        - Huomaatkos, alkoi jo vaikuttamaan!


      • Eijunalauta

        Mitä sinä "sahaat" joka et ymmärrä edes kenelle vastaan ja mihin viestiin kommentoin?

        Miksi ihmiset (?) jotka eivät tiedä luonnonlääkityksestä mitään ja joitten aivokapasiteetti ei riitä minkäänlaiseen pieneenkään henkisyyteen puhuvat, arvostelevat ja arvioivat asioita ja juttuja, joista ei ole mitään tietoa eikä käsitystä.

        Voisiko pitää edes lärvin, joka ilmoittaa tyhjän aivon, kiinni niin kauan kun on edes vintti tuuletettu.


      • ihme.ärtsynytolet

        Sinun vinttisi kyllä tarvitsisi tuulettamista!


      • Katselentoisin

        Mikä ihme se tuohon kellonaikaan on? Totta silti, tuuletusta se kaipaisi. Silti vaikka unikin tekee pieniä ihmeitä.

        Mutta ihan muulloinkin, muinakin aikoina kuin keskiyöllä, ihmisten kapea-alaisuus ärsyttää. Jos jonkun omaan maailmankuvaan ei mahdu kuin se minkä silmin voi nähdä, niin kenenkään muunkaan maailmankuvaan ei saisi muuta kuulua.


      • ulpukkka

        en usko tälläiseen humpuukiin..olen joitakin kokeilllu...tyhmä kun olen . vain veitsi parantaa oikean pahan nivelrikon.


      • Tyhmämikätyhjä

        Juuu, onneksi sanoit sen ihan itse.


      • Anonyymi

        Ja minulla oli täällä rikonosi atros polvessa ja oli kipulias ja en päässyt juri kuinkaan kävelemään ,niin vigingn kylpylässä pärnussa oli yksi hieroja joka henki katteli ja kopeloi ja sitten totes että ei Ole Aina vika sielä mistä teke kipeää ,Niin hän venytteli ja vanutteli ja laitoi melkein jalat niskan taa solomuhun ja antoi kyytiä jaloille ja selkään ,kun tästä hytistä Otin neljä Viisi askelta niin kaikki kipu oli poissa polvista! Eikä Ole sen jälkeen kivut vaivanut ja on ainakin viisi vuotta sitten. !


    • Paisanu

      Flexa plussilla vaikuttaa olevan varsin aggressiivinen internet -kampanja käynnissä. Paljon löytyy viralliselta ja tieteelliseltä päällisin puolin vaikuttavia "artikkeleita", joiden lopussa sitten tarjotaan alennuskuponkia. Yhteen linkki löytyi jopa maikkarin sivuilta, keskeltä uutista (kertonee jotain kyseisen firman arvoista). Tämän mielestäni kyseenalaisen markkinoinnin takanahan on tietysti tuotetta myyvä taho. Eivät vitamiinit ja voikukka pirstaloitunutta rustoa muutamassa päivässä, saati vuodessa korjaa. Käärmeöljyä.

      • flexible

        Itse ostin kokeeksi tuota tuotetta (olivat LUVANNEET RAHAT TAKAISIN TAKUUN). No 1 kk jälkeen ei omat nivelkivut ole hellittäneet. Otin yhteyttä myyjätahoon, ja rahojen takaiisn saamiseksi pitää lähettää PUOLAAN - omalla kustannuksella - tyhjä purkki ja pistää mukaan selostus hoidosta, kestosta, etenemisestä jne!

        Siis tosi MULKK___JA. Kun normaali firmoille riittää vain pyyntö rahoista. Palautus Puolaan tyhjä purkki, tosi järkevää. Mutta näin yrittävät väsyttää asiakkaan ettei vaadi rahojaan.

        joo.....en suosittele


      • Ärtynyt
        flexible kirjoitti:

        Itse ostin kokeeksi tuota tuotetta (olivat LUVANNEET RAHAT TAKAISIN TAKUUN). No 1 kk jälkeen ei omat nivelkivut ole hellittäneet. Otin yhteyttä myyjätahoon, ja rahojen takaiisn saamiseksi pitää lähettää PUOLAAN - omalla kustannuksella - tyhjä purkki ja pistää mukaan selostus hoidosta, kestosta, etenemisestä jne!

        Siis tosi MULKK___JA. Kun normaali firmoille riittää vain pyyntö rahoista. Palautus Puolaan tyhjä purkki, tosi järkevää. Mutta näin yrittävät väsyttää asiakkaan ettei vaadi rahojaan.

        joo.....en suosittele

        Samoin kävi minulla,lähitin saman tien purkki takaisin,ja mukamas väärään osoitteeseen(heidän varastoon...) Vielä on 86 euroa saamatta😡Joo,en suosittele minäkään


      • Eijunalauta

        Ei totta. Toinenkin toope.


    • Joensuun

      Lähetin 2.8.2016 tyhjän purkin,kysyin sähköpostilla ohjeen palautukseen,vastasivat kun ihmettelin miksi osoite on Puolaan ja ymmärtävätkö Suomen kieltä ,ettei huolta.Odottelen milloin rahat palautuu?ohjeistaja lupasi noin 14 vuorokautta nyt,kuukausi on kulunut eikä rahoja tullut vielä,jos ei tule viikon sisällä on epäily huijaamisesta.Tuotteella ei ollut mitään myönteistä vaikutusta kivut päinvastoin lisääntyi.

    • Kiukustunut

      Sähköposti ei toimi,kun soitin automaatti sanoo tekninen vika ja kehoittaa ottamaan yhteyttä sähköpostilla sieltä ei saa mitään vastausta,rahoja ei ole palautunut yli kuukausi on odotettu,kyllä on selvää huijausta.

      • Ihanomamokasi

        Et ole tosissasi. Tai jos olet niin olet harvinaisen tyhmä ihminen. Minä en ikimaailmassa maksa mitään ennen kuin minulla on kädessä se mistä pitää maksaa. Netissä en osta samasta syystä laisinkaan ja oikeassa reaalielämässäkin tuote, tavara tai palvelu pitää olla olemassa tai vahvistettuna mustaa valkoisella ennen kuin raha liikkuu.


      • hyväuskoinen
        Ihanomamokasi kirjoitti:

        Et ole tosissasi. Tai jos olet niin olet harvinaisen tyhmä ihminen. Minä en ikimaailmassa maksa mitään ennen kuin minulla on kädessä se mistä pitää maksaa. Netissä en osta samasta syystä laisinkaan ja oikeassa reaalielämässäkin tuote, tavara tai palvelu pitää olla olemassa tai vahvistettuna mustaa valkoisella ennen kuin raha liikkuu.

        Olin käyttänyt kuukauden,mitään tehoa ei ollut,lähetin tyhjän purkin ohjeitten mukaan jonka jälkeen olisi pitänyt rahan palautua,siis en maksanut etukäteen,tuote ei toiminut kuten mainostetaan.En ole tyhmä,vaan tuotteen vaikutuksesta valehdellaan räikeästi ja huijarit ovat tosi raukkamaisia.


      • Eijunalauta

        Minkälaisia muutoksia tai parannuksia odotit kuukaudessa? Tuotteitten kauppaajat voivat olla vaikka millaisia huijareita mutta sinä olet yksinkertaisesti tyhmä. Et sinä kuukaudessa tee mitään terveytesi eteen tai saa selville mikäänlaista terveysvaikutusta. Vasta sitten kun täytät 100 vuotta voit ilmoittaa kaikille että "olipa hyvä tuote".


      • Eijunalauta kirjoitti:

        Minkälaisia muutoksia tai parannuksia odotit kuukaudessa? Tuotteitten kauppaajat voivat olla vaikka millaisia huijareita mutta sinä olet yksinkertaisesti tyhmä. Et sinä kuukaudessa tee mitään terveytesi eteen tai saa selville mikäänlaista terveysvaikutusta. Vasta sitten kun täytät 100 vuotta voit ilmoittaa kaikille että "olipa hyvä tuote".

        Avaajan otskko on täysin väärä Kyseessä on hyväksi kehuttu humpuukilääke, jonka tehoa nyt taivastellaan, oikeammin tehottomuutta.

        Tänne yritetään aina sensaatioviestejä tyhjästä


      • Niverikko
        Eijunalauta kirjoitti:

        Minkälaisia muutoksia tai parannuksia odotit kuukaudessa? Tuotteitten kauppaajat voivat olla vaikka millaisia huijareita mutta sinä olet yksinkertaisesti tyhmä. Et sinä kuukaudessa tee mitään terveytesi eteen tai saa selville mikäänlaista terveysvaikutusta. Vasta sitten kun täytät 100 vuotta voit ilmoittaa kaikille että "olipa hyvä tuote".

        Jos tuotteella on on oikeaa tehoa,kyllä se kuukaudessa selviää joten voit lopettaa pottuilun.


      • Revisiitä-jososaat

        Liian vaikea homma selvittää sellaiselle, jolla ei oma taju lennä. Sellaiselle tyypille jolla on kunto ja terveys retuperällä ei mikään aine eikä mikään ravinto eikä mikään tekeminen terveyden nimissä tuota kuukaudessa vielä minkäänlaista tulosta. Siis ei myöskään mikään tuote oli se teollisesti valmistettu tai luonnonmukainen.


    • Schaisse

      Ootteko saanu rahojannne takas siitä flexa plussasta? Ja paljonko silloin oli hinta?

    • Huomannut.olen

      Ruotsista, Norjastakin ja Tanskasta on nyt niin paljon kaikkea "terveystuotetta" Suomeen tulossa, että vieläkin pitävät meitä alempana rotuna, täysin vedätettävinä.

    • pastorinna

      Tekaistut käyttäjät kehuvat tuotetta, eikä löydy mitään tietoa kehittäjästäkään.

    • Äläkääostako

      Taas on kampanja menossa - toivottavasti kaikki lukevat tämän ketjun ettei tartte tuhlata rahojaan.
      Sama firma varmaan kun keksii koko ajan milloin tukan kasvattajaa milloin mitäkin - yhteistä kaikille huijareille on että kunnollista firman nimeä ja osoitetta web-sivustoa eikä mitään löydy

    • Höööööööööööö

      Söin purkillisen. Ei ollut mitään vaikutusta. Lähetin tyhjän purkin Puolaan. Kirjoitin reklamaation heidän ohjeensa mukaan. En usko että saan rahojani takaisin. Mukaan liitin heidän lupaamansa takuun paperisena versiona jonka tulostin tilausta tehdessäni. Olisi hyvä aihe vaikkapa television MOT ohjelmaksi. Mahtaisikohan sitä suosittelija lääkäri Lauri Vainiota löytyä mistään?? Lisätilaus kehotuksiakin on tullut sähköpostiin. Mukamas minä kuulun 8 prosentin sakkiin joka ei ole sellaista käyttänyt. Ovatko he siis pystyneet huijaamaan vielä 92 prosenttia asiakkaista uudelleen. Nyt odottelen rahoja takaisin. Luultavasti turhaan.

      • Anonyymi

        Kaikki mikä liitty aineeseen on huijausta.
        Koitapa löytää lääkäri Lauri Vainio !
        Ehkä sen niminen on, muttei se asian ole missään tekemisissä.

        Julkut on pahasti rahan puutteessa, kun ne menee huijausainemainoksiin.
        Kansa uskoo kun MM-soutaja vakuuttaa miten hänen terveytensä perusta
        on xxx-aine. Kyllä sitä "vakuuttaa" mitä vaan jos kymppitonnin tai enemmän saa mainoksesta
        palkkiota. Ei mainoksessa oleminen ole rikos. Rahat kelpaa.


    • mallako

      Kyllä ihmiset ovat hyväuskoisia kun uskovat tuollaiseen tuotteeseen.

    • täyttä_vedätystä

      Jos nämä todella toimisivat niin kuin mainoksessa lukee, niin näiden hinta olisi kymmenkertainen ja se on fakta.

    • Ettehän maksaneet suoraan luottokortilla? Jos firma saa tietoonsa kortin takana olevan kolminumeroisen tarkistusnumeron, se voi tyhjentää tilinne. Käyttäkää aina nettiostoksissa pankkinne nettipalveluita.

      • minä-elän

        En ole koskaan tilannut pillereitä netistä, vaikka ikuista elämää lupaisivat, mutta minun ei pitäisi mennä myöskään mihinkään Terveys/Luontaistuote-kauppaan, siis missä on myös "pilleripoikineen", mitä ilman et varppina elä.

        Onhan tästä jo parivuotta, kun kävin ja huomaan, että edelleen on tuolla pussukoita, "joita ilman en elä".


    • selvänäköisyystakuu

      Ostin kerran ihmeainetta. Mainoksen mukaan se avaa aivan uusia näkymiä. Melkein vapisevin käsin avasin nettiostokseni ja otin ensimmäisen annoksen.
      Kun mitään vaikutuksia en havainnut, soitin maahantuojalle. Valitin että ainehan on ehtaa huuhaata. Hinta n.30€.

      - Jos olet käytännössä sisäisesti ja ulkoisesti uppotukkiluokkaa, niin se se sellaisiin v o i mitään vaikuttaa, kertoi tyyppi luurissa.

      Myöhemmin kuulin että että aine on utahilaista savijauhetta, amissien kehittämää bisnestuote.
      Niin ettei ne amerikan takametsien amissit mitää pölhökustaita suinkaan ole.

      • Anonyymi

        Olen kuullut puhuttavan, että ihan suomalaisessa poronsarvijauheessa on tehoa.


    • Anonyymi

      Johan nuo mainokset kertovat, että kusetuksesta on kysymys. Central Rheumatology Institute mukamas. Nettiosoite - ihan epäuskottava millä lie palvelimella avattu ilmaisosoite. Eikö löydy instituuttia henkilöineen mistään. Kaksi eri suomalaista mukamas professoria jotka ovat saaneet ihan Nobel-ehdokkuuden. Ei löydy. Ja ei ole lääkettä myyvän firman nimeä, osoitetta, yhteystietoja. Ainoastaan lapsellisen positiivisia potilaskokemuksia pilvin pimein. Ja sitten oikean lääkepurkin näköinen Flexa Plus purkki.

      Pidän ihan positiivisena asiana sitä jos tuosta aineesta ei saa myrkytystä ja siinä on ylipäätään ihmisen syötäväksi sopivia aineita.

    • Anonyymi

      Vilkaisin niiden sivuja
      Todistajalausuntoja ei asiaa
      No jos tällaisiin menee mukaan niin ei voi kuin ihmetellä

      Minulla on noin 15 aineen jokapäiväinen annos jossa
      vuorottelee hainrusto ja glikosamiini ostettu tokmantyyppisesti hal

      Siis halkokauppiaalta
      Sairastupalääkärinne ei ehkä tiedä tätä joten
      Jos käytätte esim simvastatiinia kolesteroliin
      niin pyytäkää vaihtamaan atorvastatiiniin jossa on viitteitä selkäreumantulehdusestosta kokeissa

    • Anonyymi

      Sitä VitaeProta han ne kehuvat kilvan,,liekö katetta lupauksilla ja kehuilla?

      Pirre

      • Anonyymi

        Jos lupauksilla olisi jotain katetta, lääke maksaisi paljon ja lääkärithän
        sitä määräisivät jokaiselle, sehän "parantaa kaiken".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lupauksilla olisi jotain katetta, lääke maksaisi paljon ja lääkärithän
        sitä määräisivät jokaiselle, sehän "parantaa kaiken".

        Ehkäpä juuri siksi lääkärit eivät määrää ko. tuotteita. Jos ihmisistä tulee omin voimin ja toimin liian terveitä ja hyvinvoivia, lääkäreiltä ja varsinkin lääketehtailta loppuvat asiakkaat. - Nm. Lääkkeetön ja lääkäritön


    • Anonyymi

      Minua huijjattiin ilmeisesti DNA -testi pakkauksen tilauksessa, ei ole tullut minkäänlaista tuotetta, en muista mistä firmasta, piti olla luotettava yritys..vaan pastan marjat :(, sinne meni rahat, muttei onneksi ei henki..

      Pirre

      • Anonyymi

        DNA testi oli tullut ainakin palomalle, siitähän minä sen testaaja yrityksen kopsasin, jostain syystä minä en sitä saanutkaan.


    • Anonyymi

      Tyhmät on sitä varten, että niitten rahat huijataan.

      • Anonyymi

        Pelkään luontaislääkkeitä ja ylipäätään niitä joita ei ole tutkittu. Tieteellisesti tutkituissakin lääkkeissä on tullut mokia, Thalidomi, Narkolepsia... Yksi paketti kaapissa on, Sedix, kuivauute kärsimyskukasta. Niitä kuluu 5-6 kpl vuodessa. Otan yhden illalla kun tunnen itseni jostain syystä erityisen levottomaksi, on tapahtunut jotakin ikävää, joka on kiihdyttänyt aivoja enkä saa ajatuksia rauhoittumaan. En yhtään tiedä auttaako mutta koetan lujasti uskoa.
        D-vitamiinin ja kalkin ostan apteekista, otan talvisin.


      • Anonyymi

        Jäläkiviisas se vasta viisas onkin.


    • Anonyymi

      Täytyy olla aika paljon toope ja vielä enemmän uhkarohkea kun kaikenmaailman mömmöjä uskaltaa tilata ja syödä.
      Apteekista saa ostaa tavaraa, josta tietää mitä se on,
      saa rahalle vastinettakin eikä ainakaan myrkkyä tule ostaneeksi.

      Tullilaboratorio on testaillut kauppiaitten ja luontaistuoteliikkeitten mömmelöitä
      ja niissähän voi todella olla myrkkyjäkin seassa, metallia ja vaikka mitä.

      Ovh-hinnathan on tietysti täysin hihasta repäistyjä, että toopet innostuu.
      Kun tulee "hyvä tarjous": "Nyt 120 euron "lääke" puoleen hintaan",
      niin toope luulee voittavansa 60 euroa vaikka itse asiassa häviää 60 euroa.

      • Anonyymi

        Hei apteekista saatava Arthro Balans Plus on ihan hyvä apu nivelille,toimii toisilla,toisilla ei glukosamiinivalmiste.Tietää mitä syö kun on apteekista ostettava,ei kannata tilata noita mitä ylimainostetaan.


    • Anonyymi

      Voi teitä hyväuskoisia ! Lääkärit kyllä määräisivät noita aineita,
      jos niissä olisi todettu tutkittua tehoa.

    • Googlailin tuota Flexa plus-pilleriä.
      Näyttää pääaineosa olevan ginseng-juurta. Sitä kai on käytetty satoja, ellei tuhansia vuosia.
      Usein on niin, että kun jotain uutuutta mainostetaan, taustalta löytyy ihan vanhoja asioita, kuten vitamiineja ja hivenaineita, joita jokainen ihminen tarvitsee.
      Sitten vaan tehdään vähän erilainen sekoitus.
      Pistetään uusi nimi ja mainoskampanja-
      Omiin niveliini syön glukosamiinia, jonka ostan luontaishyllystä. Toistaiseksi auttanut.
      Sitä samaa glukosamiinia on joissain varsinaisissa lääkkeissäkin.
      Luontaistuottealalla on ihan asiallisia toimijoita ja myös huijareita, niinkuin kaikkialla muuallakin.
      Nykyihminen usein unohtaa sen tosiasian, että ihan kaikki mitä ihminen käyttää lähtee luonnosta. Autosikin on sieltä kotoisin.

      Mitä noihin ihmeisiin tulee, onko niitä?
      Entäpä, jos asia onkin niin päin, että kaikki on luonnollista, ihmisen järki ja tiede ei vaan ole kaikkia maailman mekanismeja vielä keksinyt.

      • Anonyymi

        Jospa Flexan mutustelemisen välillä vähän rukoilisi, niin siitä voisi olla apua nivelien uudestisyntymiseen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jospa Flexan mutustelemisen välillä vähän rukoilisi, niin siitä voisi olla apua nivelien uudestisyntymiseen!

        Paa kokeillen, mutta muista, että vuoren siirtämiseen tarvitaan uskoa.


      • Anonyymi

        Yeap, hyvin sanottu. Maailma ja elämä ja kaikki sen tapahtumat ovat luonnollisia juttuja, ihmeetkin. Vain nykyihminen on kulkenut luonnosta niiin kauas pilaantumisen tiellä, että on ihan luonnoton. - Nm. Kommenttisi on hyvä ja valaiseva


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe