miehen varpaankynsien lakkaus

jan11

Saako mies käyttää sinistä lakkaa varpaan kynsissä.

17

1448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti en ole itseoppinut lakimies enkä tiedä, onko tästä asiasta tehty säädöstä tai direktiivia. Vastaan, koska täällä ei nyt kukaan näytä akuutisti tarvitsevan diagnooseja ja on vähän tylsää.

      Jos käytät kynsilakkaa niin varmuuden vuoksi älä lainaa purkkia kellekään.

    • jan11

      Vaimo lakkasi minun kynnet ensin turkoosin värillä ja itse lakkasin sinisellä. Vaimon lakkaa käytän

    • Olisit varmaankin jo saanut vaimoltasi kynsisienen, jos sellainen mahdollisuus olisi. Tarkkaa tietoa minulla ei ole sieni-itiöiden menestymisestä kynsilakkapulloissa, mutta miksi ottaa riskiä kuitenkaan. Tosin lainaillaan sitä ripsivärejäkin valitettavasti.

    • lasaretti

      Kyllä saa käyttää, itse olen vaki käyttäjä,kaikki muutkin värit ovat kivoja asujen kanssa.

    • Härkänen_mies

      Minä taasen olen eriävää mieltä kanssanne. Olen nimittäin entinen lakimies ja sattuipa kerran ammatissani tapaus, jossa... ehhei, mies kuin mies saa ehdottomasti käyttää sinistä lakkaa varpaankynsissään, kunhan pyyhkii sen mitä pikimmiten pois! Ehhei jälleen, saa lakata ja pitää sinisen värin kynsissänsä! Mutta kerran oli eräs tapaus, jossa lakan väri oli punaista... vaan kaikki varmaankin osaavat arvata, miten kyseinen tapaus päättyi. Niin mies, kuin nainenkin tai vaikkapa nukke, saa lakata varpaankynsiään värillä kuin värillä. Hyvää ötyä!

      • jan11

        Laitoin sinistä lakkaa varpaan kynsiin saapa nähdä käskeekö vaimo ottaa pois. Itse yllytti tähän aikaisemmin


      • Pimeässäloistavalakka

        Täällä on lakattu kynnet pimeässä loistavalla lakalla.... On aika makeat...


      • Jan11

        Laitoin tänään kullan väristä metalli hohto lakkaa.
        Kiiltää kuin auton maalipinta.
        Minusta miehet saavat lakata varpaankynsiä yhtä vapaasti kuin naiset.
        Tehdään tästä tapa samalla tavalla, kuin sukkahousujen käytöstä sanokoon
        naiset mitä tahansa.


    • Lakkaanvoitottua

      Meillä rouva halusi yhtäkkiä, että lakkaisi minun varpaankynnet, samalla kun lakkaisi omansa. Välillä väri on ollut musta, kirkkaan sininen, kirkkaan punainen, valkoinen ja kirkkaan vihreä. On ainakin meillä herättänyt hilpeyttä ja muutakin...

    • mualainen1950

      näyttää siltä että o lyäny varpaan kiveen ku on sinimusta kyns

    • Minulla on punaiset London 53 väriset.
      On hyvän näkoisetkin!

      • Namnamjes

        Herkulliset


      • Tykkääntuosta

        Jessss. Lisää väriä kynsiin. Herkullista ja mahtavaa


    • kakspuolinen

      Saa, ja muitakin värejä, totta kai, on niin ihana tunne kun saa lakkailla, itselläni nyt punainen Mavalan Adelaide 65 väri :-)

    • Rasbperry

      Saa. Itse käytän vadelman väristä

    • Jan11

      Oli ihan nastaa kun kukaan ei kiinnittänyt huomiota vihreäksi lakattuihin varpaankynsiin uima altaalla espanjassa, ainakaan kukaan ei tullut mitään sanomaan😀

      • Siellä se varmaan olekkaan niin ihmeellistä:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe