Julkaise ajatuksesi

lempeänhellästi

Mitä haluaisit sanoa hänelle?

132

2870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bonfiremaster

      Meillä on ollut ihanaa yhdessä. Paljon iloa ja laajentumista. Monta kertaa olen tuntenut, kuinka sydän on onnesta pullollaan rikkonut kuoren ja kasvanut täyteen mittaansa.
      Olen halunnut ruokkia tulta kaikin tavoin ja halunnut, että sulla olis lämmin ja hyvä olla. Olen varmaan yrittänyt liikaa. Anteeksi. Jään kipinävuoroon vahtimaan hiillosta. Tuo puita tullessasi ja puhalla hiileen, jos vielä haluat. Varaan sulle paikkaa, mutta puut ovat loppu.

    • Polleroinen0

      Rakastu minuun

    • SinuunIhastunut

      Sinun näkemisesi ja hymysi tekee harmaasta päivästä valoisan, saat minut hymyilemään. Olen tykännyt sinusta jo pidemmän aikaa. Olet kaunein, ihanin nainen. Sinun lähellä olen onnellinen. Sinä olet se ainoa asia mikä minun elämästä puuttuu, olen sinun jos tahdot niin.

    • kerrokerrokerro

      SinuunIhastunut: Sun on kyllä ihan pakko sanoa nuo sanat ihastuksellesi face to face! Joku tulee tosi onnelliseksi, kun saa kuulla jotain noin kaunista!

      • SinuunIhastunut

        Jos saisin rohkeutta hiukan vielä lisää ja varmuuden siitä että hän on naisiin päin niin kertoisin heti.


      • 1.2.3

        Missä päin suomee tällästä?


      • SinuunIhastunut

        Kymenlaaksossa.


    • enkestävoihuoh

      On kamalaa olla ihastunut sinuun, mutta vielä kamalampaa on kun sanot että "naiset on seksiä varten ja miehet rakkautta varten"

      Kaikista kamalinta on se, että annoin sinulle pakit. Pelkkä seksikin olisi riittänyt. Hetkeksi. Olisi pitänyt edes kokeilla, koska en voi saada muutakaan sinulta. Miksei KUKAAN ole lähellekään kuin sinä...? Kaksi vuotta kamalaa kidutusta. Typerä pettävä seksihullu biseksuaali.

    • Edelleenrakastava

      Ihomme ovat ihan saman väriset. Sanoi Hanna*, pukeutuessamme jo toista kertaa. Hannan vartalo oli täydellinen. Pehmeää naisellisuutta täydensi vuosien liikuntaharrastuksen tuoma jäntevyys ja voima. Tätä saattoi pitää ensimmäisenä yhteisenä matkanamme. Olemme kulkeneet samoja polkuja, istuneet samoissa saleissa, hengittäneet saman kaupungin ilmaa. Ihastelleet pikkukaupungin sympaattisuutta, kuitenkaan aiemmin kohtaamatta. Nyt olemme kohdanneet ja yhteinen matkamme voi alkaa.

      Nyt muutamaa kuukautta myöhemmin, kun toinen matkamme meidät erotti, kadun eniten sitä, että en koskaan kertonut kaikista tunteistani oikein. Silloin ne olivat vielä molemminpuolisia.

      Sateenropina
      Sinut menettänyttä
      Saa lohduttaa nyt


      *nimi muutettu

    • Haluansuudellasinua

      Haluan suudella sinua!

      • suukot

        Mikä estää?


    • kjhuyivjhvjghgh

      Tulisitpa puhumaan minulle, koska minä en uskalla tulla puhumaan sinulle.

      • qwertasdfzxcv

        Tulisitpa puolitiehen vastaan, koska minäkään en uskalla tulla puhumaan sinulle.


    • Työpaikkaromanssi

      Eihän tää oo mikään oikea juttu, mutta olen silti ihan sekaisin huomiosta jota sinulta saan.

    • Kohdataanjälleen

      Anna, olet kaunein ja ihanin tapaamani nainen. Sydämesi kauneus lämmittää enemmän kuin aurinkoisinkaan kesäpäivä. Rakastan sinua ja aina kun suutelimme, aika pysähtyi ja tuntui, että en voisi toivoa mitään muuta.

    • Tyttösivain

      En ole eläissäni törmännyt tuollaiseen naiseen. Ainutlaatuinen tapaus. Olet minulle kaikki, olen sinun. Musertavaa on, ettet sinä ole minun, et kokonaan. En silti sinua koskaan pois vaihtaisi. Typerä olen kun sinuun rakastuin. Kaikki kosketus ja huomio, mitä minulle osoitat, on se mikä minua kannattelee. Vaikka riudun, niin ehkäpä tyydyn edes tähän. En minä ketään muita näe kuin sinut.

    • Mykkä

      Minä pidän sinusta. Tulisiko kahville?

      • pyydätkö

        Tulisin.


      • Mykkä

        Oi kivaa. Minne haluaisit kahville?


      • pyydätkö

        Sun luo?


      • Mykkä
        pyydätkö kirjoitti:

        Sun luo?

        Voi kuinka iloiseksi ja onnelliseksi sinun tulostasi tulisin. Tervetuloa. Minä odotan sinua.

        Voi kun asiat menisi näin helposti oikeasti.


      • pyydätkö

        Niin, ajattele, jos ne saisikin menemään helposti. Mikä estää? Oma itsekö?


      • mykkä
        pyydätkö kirjoitti:

        Niin, ajattele, jos ne saisikin menemään helposti. Mikä estää? Oma itsekö?

        Ensimmäinen este taitaa olla ettet ole minusta kiinnostunut, olet vain yrittänyt olla ystävällinen. En usko että olet koskaan edes ajatellut minua.
        Toinen este on, etten ole ollenkaan yhtä koulutettu kuin sinä. Sosiaalinen ero on melkoinen. Taidat olla hyvin älykäs, minä vaan ihan normi ihminen. Taakaksi sinulle en halua.
        Taitaisit suuttua jos kahville pyytäisin. Mahdatko edes kaivata maailmaasi toista ihmistä? Luulen että viihdyt yksinkin erinomaisesti.
        Ajatusleikki oli mukava. Ehkä joskus meneekin noin. Hyvää syksyä sinulle!


      • hyväätarkoittava
        mykkä kirjoitti:

        Ensimmäinen este taitaa olla ettet ole minusta kiinnostunut, olet vain yrittänyt olla ystävällinen. En usko että olet koskaan edes ajatellut minua.
        Toinen este on, etten ole ollenkaan yhtä koulutettu kuin sinä. Sosiaalinen ero on melkoinen. Taidat olla hyvin älykäs, minä vaan ihan normi ihminen. Taakaksi sinulle en halua.
        Taitaisit suuttua jos kahville pyytäisin. Mahdatko edes kaivata maailmaasi toista ihmistä? Luulen että viihdyt yksinkin erinomaisesti.
        Ajatusleikki oli mukava. Ehkä joskus meneekin noin. Hyvää syksyä sinulle!

        Miksi joku nyt kahville pyytämisestä suuttuisi? Eikä ainakaan kovinkaan moni tuntemistani ihmisistä ole kiinnostunut sosiaalisista luokista eikä koulutuksen puute tarkoita etteikö ihminen olisi älykäs. Sitä paitsi sinullakin on varmasti muita hyviä puolia joita myös ajattelemasi ihminen saattaa arvostaa. Toisten "ajatusten lukeminen" usein estää itseämme tekemästä mitä oikeasti haluaisimme ja on helpompaa kuvitella mitä toinen ajattelee kuin kysyä suoraan.


      • Tämä on totta nimimerkki Hyväätarkoittava, tosin minäkin tunnustan välillä miettiväni, et mitähän jotku on mieltä sitä asisa ja tästä asiasta, esim. siitä ettei ole mitään korkeakoulutkintoa tai ettei pankkitili pullistele rahaa. Mut hyvä luonne on tärkeämpi kuin rikkaudet ja sellainen sydämen sivistys ja se, että kuitenkin yrittää elämässä ja on haaveita.


    • Viimeperjantai

      mikään ei merkitse mitään, molemmat tietää sen niin voidaanko lopettaa tää typerä pelleily olla vaan niinkuin ennenkin?

    • Sitten, kun aika on oikea: löydä minut. En tiedä missä olet tai kuka olet, mutta tiedän tapaavani sinut vielä.

      • Toivottavasti löydät hänet, jota etsit. Sen oikean.


    • Tiedätkuka

      M, on kauhee ikävä sua.

      • Jokumvaan

        Kerro lisää


      • Mnainen

        Minua tuskin kaipaillaan ainakaan...


      • TiedätkukaMM

        Eiköhän se M tunnista itsensä


      • Mnainen

        Toivotaan näin.


      • YksiMMEtelästä

        Mistäpäin oikea M?


      • TiedätKuka

        Karjalaan menee


    • Kesällätaisyksyllä

      Sinulle ihanalle naiselliselle jossain siellä. Emme ole vielä tavanneet, mutta minun on luotettava siihen, että kohtaamme vielä. On niin paljon kerrottavaa ja rakkautta annettavaksi, niin kuin sinullakin. Olen odottanut sinua kauan ja odotan edelleen :)

      • Päivinjaöinpks

        Minä koskettaisin sinua sadoin eri tavoin.
        Tuhansin sanoin kertoisin tunteistani sinua kohtaan.
        Rakastaisin sinua intohimoisesti.
        Tule ja ole minun.


      • odottelua

        Kesällätaisyksyllä, toivottavasti sinun ei tarvitse odottaa enää kauan :) ja Päivinjaöinpks, samoin sinunkaan.


    • hdkskskskowow

      En enää pidä sinusta. Olet rasittava valittaja, jonka seura käy minulle päivä päivältä vastenmielisemmäksi. Jättäisin sinut, jos et juuri nyt tarvitsisi minua niin paljon. Joskus vielä jätän.

    • leapoffaith

      Kauanko aiot pistää hanttiin? ;) Molemmat tiedetään, että tässä on jotain, minkä pitäisi antaa edetä. Mua ei pelota. Olen varmaakin varmempi tunteistani. Mä olisin valmis heittäytymään elämään sun kanssa.

      • Iloinenn

        Minne menee? :)


    • pitkätyttö

      Näytät työasussasi mahtavalta, väri pukee sinua. Ajat taitavasti, en pelkää olla kyydissäsi. Silmäsi ovat kauniit, huulesi houkuttavat. Kanssasi on rentoa sekä mukavaa, mutta silti vatsanpohjassa tuntuu tuttua tuiketta lähelläsi ollessani. Kaipaan sinua, mutten usko, että sinä kaipaat tällä tavoin minua.

      • ootkosesie

        Hmm... Minne päin tää menee? :)


    • entaistele

      No joko sä aiot pian kertoa että tykkäät? :))

    • moonbeams

      Haluisin tavata sut jo.

      • Odotanedelleen

        Niin minäkin sinut. Voisitko siis soittaa ja pyytää kahville!


    • olemunjooko

      Mä olen aivan ihastunu suhun, vaikka tiiän että meijän juttu ois aivan mahoton. Se yks suudelma sai mut ihan sekasin. Jos vaan tahtoisit mä riskeeraisin kaiken että voisin olla sun kanssa. Olet ihana ja superhyvännäköinen. Voitasko rakastuu ja olla välittämättä mistään muusta?

      • nytkaduttaa

        Oispa yksi tietty ihminen myös tuota mieltä. Mielestäni olen yrittänyt mutta vastakaikua ei ole kuulunut. Tiedän että aluksi mokasin mutta siitä on melkein vuosi ja mieli on saattanut muuttua. En edes ole itse varma mitä haluan koska tuntuu että en tunne sua tarpeeksi hyvin ja nyt kaduttaa että menetin sut.


    • Shameshameshame

      Mä haluisin sut, mut sä et mua. Menin ihastuu ja ihan turhaan, kun jotain säikähdit. Se suudelma oli ihana. Jos sittenki haluut mut ni laita mulle viestii, jooko. Ehkä sitten, kun saat selvitettyy ajatukset.

      • Noneedtoshame

        Mihin menee ?


    • Vhchc

      Plöö

      • Avaruudessa

        Mistä planeetalta olet kotoisin? Ulkoavaruudesta ehkä?


    • SociallyAwkwardPenguin

      Voisitko olla olemassa, vaikka, tjtn. .n.

    • enodotahäneltämitään

      Nämä ovat taas kaikki niin ympäripyöreitä, että sopisivat vähintään jokatoiselle meistä. Eipä minulla muuta.

    • Teittinen

      Oli tosi kivaa viimeksi, toivottavasti nähdään taas pian uudestaan

    • Yksinkulkijat

      Otetaanko elämästä kaikki irti yhdessä? Yhdessä kokisimme kaiken vahvemmin! Nyt kuljemme molemmat yksin, kaivaten ja hieman onnettominakin. Kaipaan turvallisuuttasi, hellyyttäsi, lämmintä kättäsi ja huolen pitoa. Annan tuota kaikkea myös sinulle. Aika on varmasti tappanut osan vahvimmista tunteista, mutta rakastumisen tunne vaihtuu aina rakastamiseksi. Minä rakastan sinua.

      • IhmetteleväN

        Miksi et tätä kaikkea kerro hänelle?


    • Plootu

      Haista vittu.

    • Vieläonkesäähehe

      S, haluaisin tavata sinut ja halata. Tiedän jo että pidän sinusta ja toivon niin, että sinäkin pidät minusta.

      • Rasittavabiisi

        Millainen S on?


      • Joo..rasittavabiisi
        Rasittavabiisi kirjoitti:

        Millainen S on?

        Toinen S... omasi ihanat niskahiukset... :)


      • Täällä ainakin yksi S eli nimimerkki Sateenkaarenalla. Oikea nimeni ei kyllä ala S-kirjaimella, mut jätetään se nyt arvoitukseksi =) Jos joku joskus haluaa tavata minut, jos ensin minuun tutustuu, niin saapa myös halata jos haluaa, en minä siitä rikki mene, vaikka tällainen taskukokoinen keijukainen olenkin =)


      • Kyllä välillä soi toi Mamban kappale "Vielä on kesää jäljellä" päässä, vaikka en pahemmin kyseistä bändiä kuuntelekaan, mitä nyt radiosta olen kuullut, jos on sattunu tulemaan silloin kun radio on minulla päällä.


    • waiting100

      Mikset järjestä aikaa itsellesi ja pyydä mua luokses? Tiedät, että kohta voi olla liian myöhäistä, joten tavataan edes vielä kerran .. sinun luonasi. Odotan kutsuasi. Tunnet samaa itsekin ja taidat pelätä, mitä mahtaisi tapahtua. Silti mä yhä odotan kutsuasi.

      • ilolksokd

        Missä päin?


      • waiting100

        Savon alueella.


      • mietäällävaan

        Kuopiossa kenties? :) Jos, niin muita tuntomerkkejä, osui jotenkin niin kohilleen...


      • waiting100

        Kuopiossa.


      • waiting100

        Ja jos haluat jotain lisätietoa, niin kerro itse omia tuntomerkkejäsi tai vaikka muutama tuttu sana.


      • mietäällävaan

        Minulla pitkät, tummat hiukset... Osuuko kohilleen?


      • waiting100

        Osuu. Entä mulla? Millaiset?


      • mietäällävaan

        Lyhyet, vaaleat?


      • waiting100

        Kyllä. Ei silti takaa, että kyseessä olisi sama henkilö, keneksi ajattelet. Monella muullakin on lyhyet, vaaleat hiukset :) Löytyisikö mitään muuta tarkempaa?


      • mietäällävaan

        Liittyykö meihin bussi mitenkään?


      • waiting100

        Ei tietääkseni. Oliko toi kompa vai aito kysymys?


      • mietäällävaan

        Ok, sitten et voi olla hän, koska bussi liittyy olennaisesti meihin... Mutta toivotaan että molempia onnistaisi rakkauden suhteen :)


      • waiting100

        Toivotaan :)


    • Enkeleitäonkoheitä

      Tulisit puhumaan minulle,selvitettäisiin kaikki asiat. Ollut niin valtavan raskasta. Tiedän ettet tule. Minä rakastan sinua.

      • KylläHeitäOn

        Jos tiedät, ettei hän tule, niin mene itse puolitiehen vastaan tai perille!


      • Enkeleitäonkoheitä

        Olen yrittänyt kaikkeni ja enemmänkin kaikin mahdollisin tavoin. Toinen sulkeutui kun simpukka eikä halua puhua ei nähdä. Katosi elämästäni täysin. Julma teko mutta viesti meni perille. Elämäni suurin pettymys. Kaikkein raskaita oli että ei halunnut puhua kanssani.. Ei antaa minkäänlaista mahdollisuutta keskusteluun..


      • Onniitäenkeleitä

        Mistä päättelet näin? Itse sain vain yhden viestin.. sähläsin...ja kadotin numeronkin. Saa mulle soittaa..


      • Enkeleitäonkoheitä

        Jaa Mistäköhän päättelin? No siitä ettei vastannut mihinkään viesteihin ja kävi raivoomassa ystävälleni minusta. Sanaakaan ei voinut minulle asiasta sanoa. Olen niin pettynyt ja surullinen että meinasin menettää koko elämänhaluni. Nyt menee jotenkin...


    • Täällä on niin kauniita juttuja. Ihan melkeen itkettää. Toivottavasti mullakin on joskus jotain noin kaunista sanottavaa jollekin ja voin tuntea noin muutenkin kuin vain unissani. Mun sydän janoaa rakkautta ja ruumis kosketusta. Mää vaan kuuntelen rakkauslauluja ja luen toisten rakkaudesta. Yksin taas yöhön jään.

    • yksvähänhassu

      Näin sut ensimmäisen kerran pari viikkoa sitten. Se oli lämminhenkinen tapaaminen. Sen jälkeen olet ollut mielessäni joka päivä!

    • muistankatseesi

      Kahvitauolla katselimme vähän väliä toisiamme silmiin. Pöydässä oli kolmaskin nainen, sinä juttelit hänen kanssaan. Sinä olet kaukonäköinen minä liki.
      Tämä tapahtui tammikuussa, pks. Haluaisin tavata sinut.

    • th3on3thatgotaway

      Juteltiin somessa aikamme ja sitten törmättiin yksi kesäilta sattumalta. Sanoit että harmitti kun tavattiin vasta sillon ekan kerran. Sitten vaan hävisit yhtäkkiä. Olis ollut kiva nähdä, mihin kaikkeen oli mahdollisuuksia. Ehkä törmätään vielä joskus sattumalta uudestaan.

    • Nyt kun en vielä ole sinua löytänyt, sanon:

      "Tule ja löydä minut.
      Kun löydät, lupaan sinulle
      paljon halauksia,
      luottamusta,
      kosketusta,
      hassuja viestejä,
      rakkautta,
      läheisyyttä,
      iloa ja naurua,
      yhteisiä hetkiä.."

    • Tähtisilmääenunohda

      Tulet mieleeni ja uniini yhä, vaikka niistä meidän ihanista hetkistä on jo vuosia. Olet kaunis sisäisesti että ulkoisesti.Oi kuinka olen ikävöinyt sinua. Haluan suudella sinua kauan ja hellästi.

    • Vapaajakaunis

      Vein kerran kissan hammaskivenpoistoon ja se oli helpompaa kuin järjestää treffit sun kanssasi. Olet varmaan vaan ujo etkä tarkoita mitään pahaa, mutta mulla ei vaan oikein riitä kärsivällisyys säätämiseen. Pallo on sun kentällä ja sinne varmaan jääkin. Ei muistella pahalla!

      • ukuleelei

        mihin päin menee? kyllä mä voin rohkaistua jos olet vielä ns online ja kiinnostunut


    • iitiibii

      Nähtiin pitkästä aikaa! ;*

    • Ihastunut_ko

      On ihanaa tutustua sinuun pikkuhiljaa.
      Äänesi, tapasi jutella, se miten suoraan puhut asioista, kokonaisuus <3.
      Toivottavasti tästä tuttavuudesta tulisi ajan kanssa jotain ihanaa <3.

    • Textaamullejotain

      Tule sairaskäynnille

      • textaaensin

        Pyydä, niin tulen.


    • Yourturnnow

      Minä olen tehnyt niin

    • ihanatsanat

      Moni sanoo niin nätisti toisesta ihmisestä. Voi kun edes yhdet ihanat sanat osuisi oikeaan ihmiseen ja joku saisi vastakaikua tunteilleen. Meitä arkoja taitaa olla monta täälä. Jos joskus olisi rohkeus sanoa sanat ihan oikealle ihmiselle.

      • sejokinsinussa

        Uskallusta sydämiin.
        Koskaan ei voi tietää kuinka käy.
        Arkuudesta pääsee irti tahtomalla tarpeeksi vahvasti.
        Aina voi olla ylpeä ja tyytyväinen yrityksestäkin, rohkeudestaan.

        Syksyn värikkyys
        omiaan luomaan kauneutta
        jakamaan sen kaiken hyvän mikä jokaisessa on
        ajatustesi kohteelle, rakkaimmillesi
        kun aika on
        luo tilaisuus
        kertoa tunnoistasi.


    • Sinuunihastunut

      Meistä on tullut kavereita, meillä on jopa omia inside juttuja, mutta sinulla ei taida olla hajuakaan kuinka ihastunut olen sinuun. Ajattelen sinua jatkuvasti, haluaisin vain käpertyä vahvaan otteeseesi ja tuntea sinut siinä. Joka ilta toivon, että näkisin unta sinusta, olisit vierelläni ja pitelisit kiinni. Rakastan sitä, kuinka naurat pienimmällekin jutulleni, kuinka et katso oudoksuvasti, vaan hymyilet. Olet niin kaunis ja vahva, sisältä ja ulkoa. Et osaa olla ilkeä. Voin tuntea lämpösi ja sydämesi, enkä voi olla rakastumatta sinuun. Sanoisit vain sanan ja olisin sinun, tekisin kaikkeni, jotta olisit onnellinen ja näkisin sinun hymyilevän. En satuttaisi, en irrottaisi vaan rakastaisin, olet kauneinta mitä tiedän.

      • nytheräsuteliaisuus

        Minnepäin tää on tarkoitettu?


      • Sinuunihastunut
        nytheräsuteliaisuus kirjoitti:

        Minnepäin tää on tarkoitettu?

        Pääkaupunkiseudulle, mutta valitettavasti en usko että hän näitä sivuja lueskelee tai edes olisi naisiin päin suuntautunut .. :(


      • Haluaisinvainunohtaa
        Sinuunihastunut kirjoitti:

        Pääkaupunkiseudulle, mutta valitettavasti en usko että hän näitä sivuja lueskelee tai edes olisi naisiin päin suuntautunut .. :(

        Et varmaan ole hän, mutta kyllä mä tunkisin enemmänkin sun lähelle ja pitäisin kiinni, jollei sulla olis niitä paria estettä.. Jokin viba mulla silti sun kanssa on... Tiedän, etten sua koskaan varmaan tule saamaan itelleni, mutta oot ihana nainen. Oot saanut mun pään aivan sekaisin viime kuukausina...


      • Nimimerkki Sinuunihastunut, tuo oli niin kaunista mitä kirjoitit. Kunpa joku ajattelis mustakin noin.


    • Karmaisabiach

      Ei kannata luulla et muistaisin sua hyvällä. Rikoit mun sydämen, mutta karma is a bitch ja mä luotan siihen. Saat sen mitä ansaitset ajan myötä. Ja mä tuun saamaan myös mitä ansaitsen ja se et todellakaan ole sä.

    • coolsz

      En tiedä, haluanko enää koskaan olla sun kanssa missään tekemisissä. En usko, että pystyt missään olosuhteissa käsittämään, miten vahingollista sun käytös voi pahimmillaan olla.

      Mä halusin niin pitkään uskoa, että sä oot kiltti, huomaavainen ja lempeä. Aivan kuten epätodellisen hempeässä, paahteisessa alussa. Niin pystyinkin uskomattoman pitkään itselleni uskottelemaan, kiitos ja anteeksi ihmismielen ihmeellisyyden. Kaiken jälkeen ja asioihin riittävästi etäisyyttä ottaneena näen nyt kuitenkin armottoman selkeästi, että todellisuudessa sun käyttyminen edusti kaikkea muuta kuin lempeyttä, viisautta tai arvostusta: mun tunteet ja tarpeet jäi sun toiminnassa jatkuvasti huomiotta, ja vastaavasti mä jäin jatkuvasti vähäpätöiseksi ja selviönkaltaiseksi detaljeeksi sun elämässä.

      Toisinaan mietin vieläkin, miten sä mahdat nähdä asiat: kaiken, mitä matkan varrella tapahtui. Voi olla, että niitä asioita tai mua et oo kevään jälkeen enää edes miettinyt. Toisaalta sillä ei oo edes väliä. Aion joka tapauksessa jatkaa eteenpäin vahvana ja arvoni tuntevana ihmisenä - sä et pääse enää mun ja mun elämän väliin.

      Ei mulla silti ole syytä toivoa, ettet löytäisi elämässä onnea. Toivon sitä todella paljon. Säästän energiani johonkin ihan muuhun kuin sun vihaamiseen, ja sitä paitsi - sä oot yhä jollain tavalla rakas. Niin kovin rakas. Toivottavasti sullakin on nyt parempi.

      • Samatarina

        Kohtalotoveri! Voisin allekirjoittaa kaiken ja lähettää samat terveiset exälleni. Kiitos tästä, tämä osui ja kosketti. Hyvää jatkoa sulle!


      • coolsz

        Surullista, että niin monen kohdalle osuu näitä ajattelemattomia ja itsekkäitä ihmisiä. Ja että näille samoille tyypeille tulee omassa toiveikkuudessaan uhrattua niin paljon aikaa, jota ne ei olis koskaan ansainneet. Vaan jatkakaamme viisastuneena eteenpäin, hyvää jatkoa sinnekin!


    • kurmijau

      Että mä haluan sua. Ja että oot pistäny mun pään aivan sekasin. Ihan hirvittävän väärin. Ei Lady näin, eii. haluaisin näykkästä sun korvia. sillain raskauttavin henkäyksin ;) vanhemmalle ihanalle naiselle. varmaan heterolle.

    • Särkynytsydän_

      Miksi annoit ihastua itseesi? Esitit luotettavaa ja kiinnostunutta. Mutta se oli vain feikkiä.
      Taidat tykätä muiden tunteilla leikkiä..
      Toivottavasti löydät kaiken edestäsi joskus..

      • Gone_

        Ihan kuin minun tilanne. :(


    • Jkgfxnmcgtf

      Oota mua.

      • oottelenvua

        Ootan sua, haluan sut oikeesti itselleni.


    • ootmielessä

      Tää on vähän itsekkäästi sanottu mutta eroisitpa jo. Mulla olis niin paljon enemmän annettavaa sulle kun hänellä. Mielestäni meillä myös synkkaa paremmin ja sovittais toisillemme. Huomaan että oot kiinnostunut musta mutta oot ollut pitkään parisuhteessa. Ehkä jokupäivä sitten :)

      • Hihhi

        Minne? :)


    • pioniiii

      Huhhh, luen näit kommentteja petollisille, julmille naisille ja pelkään, et joku niistä on osoitettu mulle.

      Joten S... Anteeksi, karma kuittaa tän mulle vielä, varsinkin, kun oot niin ihana, lämmin ihminen.
      Mut ehkä välimatkaa on vaan ihan liikaa, ehkä vika on mussa ja mun loputtomissa tarpeissa tai ehkä sua ei vaan oikeasti edes kiinnosta??

      Mä en enää pysty venailemaan sun viestejä, pohtimaan riitänkö sulle, kerjäämään sun huomiota, odottamaan sua - tarvitsen läheisyyttä, huomiota ja kosketusta JA haen sitä jo nyt muualta, kun en sulta saa.

      Mä en ota enää yhteyttä, näin on parempi molemmille.

    • midlife

      En oikein uskaltanut katsoa sinua. Katseeni olisi paljastanut sen miten kiehdot minua, enkä uskaltanut olla niin rehellinen. En juuri sillä hetkellä. Ehkä löydän rohkeuteni ja tulen luoksesi.

      • Shiran

        Missä päin?


      • midlife

        Helsingissä.


    • Rakastan_sinua

      Meillä oli kivaa. Sanoit niin. Ihana kevät. Kesällä maailmani romahti. Ikävöin sinua aina.

    • ei_se_mennyt_niin

      Toivon vilpittömästi, ettet tee kenellekkään samaa kuin minulle. Ihastuin ja rakastuin sinuun, tiesit sen kyllä. Naurahdit ja totesit sen olleen vain leikkiä. Kumpa olisin heti aavistanut pelin hengen.

    • MätsisiTinderissä

      Ollaan vasta Tinder mäts, mutta toivottavasti pian enemmän. Juttu luistaa ja treffejämme jännityksellä odotan :)

    • Elämäeiolekuinelokuvissa

      Mä oon yrittäny päästä eteenpäin, unohtaa sut, mut se on mahdotonta. Mä nään sua melkein joka pv. Mä oon yrittäny tutustuu suhun, hommata sun numeroo ja ihan vaa ollaan sunkaa, mut mitä sä teet? Sä et anna mulle ees tilaisuutta olla sun kaveri. Sä ignoorasit mut samantien ku tavattiin, sä et suostunut antaan sun numeroo. Mä jouduin tyytyy siihen et hengataan samas kaveriporukas, mut silti sä et ees puhu mulle. Sulla on mailman söpöin hymy, mä tuijotan aina sua sä saat mut hymyilee kokoajan ilman että ees oot mun näköetäisyydellä. Sä et ees tajuu miten paljon mä haluun olla sunkaa, välil mun tekis mieli lyödä sua nyrkillä ja taas välil pitää susta tiukasti kiinni enkä koskaan irrottaa.

    • Levotonn

      Haluaisin palata syksyyn vuosien taakse. Ehkä nyt riittäisi uskallusta selvittää, mitä siinä sinun puoleltasi oli. Minun on vaikea unohtaa.

      • voisitkoseollasinä

        ;))


      • Levotonn

        Haluaisin olla :) - mutta tuskinpa... Tosin jokin viestissä kai kiinnitti huomiosi, ehkä nimimerkki (liittyy kuvaan, yhteen niistä monista, jotka muistan vieläkin hyvin)?


      • Puunjuurella

        Laitoin kuvia paljon, ehkä tykkäsit. Mutta aika vähän kommentoit. Tosin hetket kanssasi korvasivat kaiken muun - paitsi sen kun hiljenit. Olisit silloin selvittänyt ja ollut rohkea. Vieläkin silti välillä kaipaan hetkiä... runojasi...


      • Levotonn
        Puunjuurella kirjoitti:

        Laitoin kuvia paljon, ehkä tykkäsit. Mutta aika vähän kommentoit. Tosin hetket kanssasi korvasivat kaiken muun - paitsi sen kun hiljenit. Olisit silloin selvittänyt ja ollut rohkea. Vieläkin silti välillä kaipaan hetkiä... runojasi...

        Runot? Ei ihan osu yksiin - jos runoja kirjoittaisinkin, ei niitä kukaan kaipaillen muistelisi :).


    • etttvåtre

      Mä en tajunnut mitään ennen kuin sä nojasit käsivarsillasi mun rintoihin ja pidit mua lähellä. Sen jälkeen mikään ei ollut niin kuin aiemmin ja kun opin katsomaan, mä taisin vähän ihastua. Vähän. Aika tosipaljon. Näin katseet, tunsin kosketukset. Kerran erotessa mä huusin mielessäni sun perään, huusin että odota, älä mee, oota mä tuun ja suutelen sua ja helvetti. Mutta se huuto ei päätynyt ääneksi etkä sä kuullut tai kääntynyt enkä mä sulkenut silmiäni ja suudellut sun pehmeitä kasvoja vaan kävelin pois näennäisen tyynenä. Joka kerta kun me nähdään mä koen sen sähkön, merkitsevät katseet joita ei oo tarkotettu merkitseviksi. Näen vaihdetut hymyt, tunnen sormen käsivarrella ja reidellä. Pelkään katsoa silmiin koska pelkään paljastumista, vaikka paljastunut ja paljas mä sun edessä todellakin haluaisin olla. Kun me halataan mä haluaisin hukkua suhun. Niin monta kertaa me ollaan oltu ihan lähekkäin, puhuttu huulet huulia vasten, se kaikki on ollut käsinkosketeltavaa ja hipaisujen päässä. Rohkeuden päässä, uskalluksen päässä. Mä en kaikista ajatuksistani huolimatta oo vieläkään uskaltanut tarpeeksi. En oo rutistanut ja suukottanut tai ollut muutoin liian intiimi. Mitä jos mä kuitenkin olen tulkinnut kaiken väärin. Hitto kun mä en mitään muuta toivoisi kuin sitä että sä ottaisit ohjat, luottaisit ja uskoisit vaistoon. Siihen, että kun mä kerrankin en väistä jonkun kosketusta, sen täytyy tarkoittaa sitä että mä haluan sut, sua, kaikkea sussa.

    • Voi Mariia <3
      Että maailmassa voi olla joku niin
      -ihana, kaunis, hauska, sporttinen, huumorintajuinen, kertakaikkiaan-upea nainen, kuin sinä.
      Joku, jonka kohtaaminen saa sydämen hakaamaan tuhatta ja sataa. Joku, josta ei saa silmiään irti.
      Joku, jota ei saa mitenkään pois mielestä.
      Tiedän, että tulet olemaan aina vain haave minulle. Valitettavasti. Minä kun en ole varmaan tyyppiäsi. Onnen on se, ettäi haaveita ei kukaan ota minulta pois.
      Sinä olet ihana.

      • Tarinatalo

        Liirum laarum harlekiini tarinoita ovat nämä.


    • 45532

      En halua enää ikinä kuulla sinusta mitään!

      • Pöllämmystynyt

        Miksi ihmeessä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe