Fetissinä pienet tissit

tinytitslover

56

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teinitissitparhaita

      Isot rinnat onkin ihan yliarvostettuja

    • Anniina27

      Onko B85 vielä sopiva koko vai meneekö liian isoks? Eikö noissa kuvissakin ollut melkein sama koko?

    • B85 on mun makuun! Just semmonen hyvin käteen sopiva

      • Anniina27

        Poikaystävä joskus valittaa että niitten väliin ei oikein voi naida mutta kyllä se niistä muuten tykkää ja keksii kaikkea.


      • Just! Sellasten kans keksii mitä vaan, eikä niiden hyväilyyn kyllästy


      • Anniina27 kirjoitti:

        Poikaystävä joskus valittaa että niitten väliin ei oikein voi naida mutta kyllä se niistä muuten tykkää ja keksii kaikkea.

        pienehköt kivempia imeä naisen ratsastaessa


      • Anniina27

        Miten tärkee juttu nännit sitten on?


      • Jukka27

        Nännit on tosi tärkeet. Pitäis polttaa kaikki ns. t-paitarintsikat, jotka kätkee nännit totaalisesti. Rintsikoitten pitää olla riittävän ohuet niin että nännit erottuu paidan läpi kun niitä vähän ärsyttää tai on vaikka vähän kylmä. Ei nännien tarvi olla mitään pullonkorkkeja, mutta kumminkin sellaiset. että niistä saa kiinni ja voi imee. Tykkään esim. elokuvissa työntää käteni tytön rintsikoihin ja hiplata nänniä.


      • Ireneheinolasta
        jari721 kirjoitti:

        Just! Sellasten kans keksii mitä vaan, eikä niiden hyväilyyn kyllästy

        Kertokaa toi mun poikakaverilleni!!!


    • Tärkeet, tapaus kohtaista , mahdollisimman kovat kiihoittuessa on mahtavat koko ei niin tärkee

      • Anniina27

        Mulla ne jäykistyy aika helposti kaikista hyväilyistä vaikkei rintoihin koskettaiskaan. Siks en oikein voi kesälläkään kulkee t-paidassa ilman rintsikoita.


      • Vahinkonöpötys
        Anniina27 kirjoitti:

        Mulla ne jäykistyy aika helposti kaikista hyväilyistä vaikkei rintoihin koskettaiskaan. Siks en oikein voi kesälläkään kulkee t-paidassa ilman rintsikoita.

        Anniina, yllättääkö ne koskaan jos tulee kylmä tai jos rupeat yhtäkkiä miettimään jotain seksijuttua vaikka töissä?

        Innostuin ihan sikana yksillä puutarhakutsuilla kun oli kylmä ja yksi tiukka ja seksitön virkanainen oli pannu tliian vähän päälle ja sen tissit sojotti koko illan.

        Se oli jotenkin kiihottava tilanne kun se teräksinen vanhapiika täti oli niin voimaton asian edessä. Varmaan se tiesi itsekin, että nyt nöpöttää pahasti, lopulta tarjosin sille puvuntakkia. Aloin oikein flirttailla sille ja oli puoliseisokki päällä koko ajan. Vieläkin kun tapaan sen niin meinaa seistä, pikkujouluissa varmaan pyrin kellistämään koska kaikki muut sitä pelkää. Sais nähdä ne sojottavat nännit vapaina.


      • Anniina27

        Joo tottakai! Varsinkin töissä se nolottaa. Joskus joku on ohimennen huomauttanutkin asiasta ja on niihin koskettukin.


      • Vahinkonöpötys

        Toivottavasti ollaaan samassa duunissa, Anniina. Multa ei jää huomaamatta nöpöttävät nännit. En kyllä uskalla koskea.


      • Anniina27

        Tai no joo... Kyllä me tyttöporukassa etelän rannoilla ollaan kuljettu ilman rintsikoita ja ollaan kokeiltu nakurantojakin. Kotimaassa ei kyllä uskalla.


      • Veksi007

        Mä voisin tulla imeen sun nännejäs! Tarjoisin siiderit jossain terassilla jos saisin riisua sulta ensin rintsikat. Hiplaisin t-paitaasi niin että nännit nöpöttäisivät.


    • aiwanihanat

      Noi ton ekan viestin tissit on aivan ihanat!

    • pienetonkivat

      Monimuotoisuus on parasta tässäkin asiassa. Olen innostunut pienistä ja suorastaan olemattomista mutta toki isot ja keskikokoisetkin kelpaa.

      Olen tutustunut ihan rinnattomaan naiseen, sekä ns. putkirintaiseen. Ei haitannut.

      Se rinnaton oli kai vähän anorektinen ja kova lenkkeilemään, niin että se oli vähän homoeroottinen kokemus. Se oli niistä rinnoistaan kauhean kaino ja jouduin pari kertaa olemaan sen kanssa niin että sillä oli T-paita ja liivit, sitten se suostui ottamaan pois ja sillä oli kuin nuoren pojan rinta ja nännitkin aika pienet, mutta se piti niiden koskettamisesta ja ne koveni aika isoiksi ja kai se oli sille uutta kun vähän niitä suukotin, se kiihtyi kovasti.

      Pienirintaisiin törmää usein, kaikki on oman laisiaan. joskus jopa pyylevällä ja isopeppuisella naisella voi olla pikku tisut.

      • miesyli50

        Minä tykkään myös rinnattomista. Jos on todella pienet ja putkimaiset rinnat, niin se olisi minusta kaikista kiihottavinta. Sellaisia olisi ihana imeä ja ottaa kokonaan suuhun.


    • Pienet käteen sopivat on parhaat....

    • Riikka31

      Olen saanut usein kuulla pienistä rinnoistani (A/B80) kun kaikilla ystävättärilläni on vähintään C-koko. Hyvillä rintaliiveillä sentään syntyy jonkinlainen "tissivako", jota miehet tuntuvat kovasti arvostavan. Koulussakin pojat kopeloivat mieluummin kaikkia muita tyttöjä. Hauska kuulla, että pieniäkin rintoja arvostetaan! Olisi kiva törmätä sellaiseen kaveriin livenä.

      • Veksi007

        Mä haluaisin kopeloida juuri sinua! Puristelisin tissejäsi ja nostaisin paidan ja rintsikat kaulaan ja nuolisin nännisi jäykiksi. Tämän voisi tehdä jossain puistossa missä on ohikulkijoita!


      • Pienetonparhaat

        Riikka31, luulen että nuoret miehet kyttäävät tissien kokoa mutta jo sinun ikäisesi arvostavat yhtä lailla pieniä ja terhakoita kuin isoja ja pyöreitä. Melkein riippumatta siitä, oletko pieni ja siro (jolloin A-koko on ihan yleinen) tai iso ja runsas. Pidin itsekin ennen hoikista ja isorintaisista, mutta niin se mieli muuttuu kun aikuistuu.

        Totuus on kyllä se, etten etsi tyttöystävää tai edes seksiseuraa rintojen perusteella vaan hymyn. Jos hymy saa sukat pyörimään jaloissa ja juttu lentää, ei kehon kurvit ole niin tärkeitä.


      • Riikka31

        Kiitos sinulle "Pienetonparhaat"! Kiva kuulla mielipiteesi. Silti sitä yrittää rintsikkavalinnalla aina "parannella" tilannetta.


      • Veksi007

        Olisi kiva kutitella terskalla sun tisujas. Kyllä varmaan nännisi jäykistyisivät! Olisitko pahoillasi jos tirskahtaisi vähän rintsikoille?


      • rintafriikki

        Riikka31, parhaita ei voi "parannella" :) Onneksi olkoon!


      • Riikka31

        En tainnut ihan ymmärtää kommenttiasi. Mistä onnittelet minua??? Siitäkö etten ole rintoihini tyytyväinen?


      • Veksi007

        Laitat sellaiset neljänneskuppirintsikat, joista nännit jää näkyviin niin yksikään mies ei valita koosta!!! Ja riittävän ohuen paitapuseron.


      • Pienetonparhaat kirjoitti:

        Riikka31, luulen että nuoret miehet kyttäävät tissien kokoa mutta jo sinun ikäisesi arvostavat yhtä lailla pieniä ja terhakoita kuin isoja ja pyöreitä. Melkein riippumatta siitä, oletko pieni ja siro (jolloin A-koko on ihan yleinen) tai iso ja runsas. Pidin itsekin ennen hoikista ja isorintaisista, mutta niin se mieli muuttuu kun aikuistuu.

        Totuus on kyllä se, etten etsi tyttöystävää tai edes seksiseuraa rintojen perusteella vaan hymyn. Jos hymy saa sukat pyörimään jaloissa ja juttu lentää, ei kehon kurvit ole niin tärkeitä.

        Pienet rinnat, iloinen ja avoin luonne! Kesämekolla verhoiltu vartalo....vau...tarjoan jäätelön tai muun virvokkeen, kuinka vaan haluat!


      • SanniA75
        Veksi007 kirjoitti:

        Laitat sellaiset neljänneskuppirintsikat, joista nännit jää näkyviin niin yksikään mies ei valita koosta!!! Ja riittävän ohuen paitapuseron.

        Sulla on varmaan tästä kokemuksia! Mustat neljänneskuppirintsikat ja sukkanauhaliivit ja verkkosukat on osoittautuneet todella ihan hyväksi. Silloin ei yksikään mieskaveri ole valittanut pienistä rinnoista.


      • Santtu-M
        SanniA75 kirjoitti:

        Sulla on varmaan tästä kokemuksia! Mustat neljänneskuppirintsikat ja sukkanauhaliivit ja verkkosukat on osoittautuneet todella ihan hyväksi. Silloin ei yksikään mieskaveri ole valittanut pienistä rinnoista.

        Olet Sanni ihan oikeilla jäljillä!!! Seksikäs alusasu ja verkkosukat ja korkkarit ja reidet auki niin takuulla seisoo rintojen koosta riippumatta!


    • 1tisu

      No jopas oli nätti tyttö,ai ai pieniä tisuja miekii ihailen.

    • vm43

      Lähinnä olen kiinnostunut ja kiihoittunut hoikasta, jäntevästä, hyvin liikkuvasta, kiinteäpakaraisesta naisesta. Noihin ominaisuuksiin liittyy väistämättä niukka rasva% ja siten pienet rinnat.
      Sellaisen kanssa avioiduin 46 vuotta sitten. Viime vuosina paino on noussut 6 - 7kg.
      Vieläkin menettelee.

    • rinnoista

      Ei isot ole kenenkään fetissi, se on henkisesti keskenkasvuisten miesten luonnevika.
      Naiselle pienet on syntipukki jota voi syyttää tarvittaessa heikosta itsetunnosta. Ne joiden itsetunto on kunnossa on varsinaisia herkkuja, lieneekö kysymys myös sublimaatiosta

    • Kaikkikootonhyviä

      Olen nähnyt tosi pieniä ja tosi isoja, kiinteitä ja roikkuvia ja erilaisia ja enimmäkseen aika keskikokoisia ja kyllä ne on aina kauniit. Silarit on hienoinen turn-off, mutta kukin tekee tietty kropallaan mitä haluaa. Meikäläistä ei vaan kumitissit kiinnosta. Otan koska vaan pienet sievät ja sirot ketunnokat ennemmin. A-kuppikin on ihan OK. En tosiaankaan valitse tissien mukaan naisia.

    • Nii-hienot
      • Liian isot, pienten rintojen omistaja sais olla ylpeä kropastaan.... Pienet vaan on parhaat.


      • Veksi007

        Ihan komeat! Tärkeinä kuitenkin on päästä kiinni tisuihin koosta riippumatta! Hyväilemään nännejä, nuolemaan, imemään, puristelemaan, likistelemään, venyttelemään...


    • samppaDax

      Mukavia kommentteja täällä tästäkin aiheezta, mulla henk.koht. sellanen intohimo, että ois melekosen pullukka nainen, jolla pienet ihanat tisut. Enpä sitte tiiä, onko se sellanen päärynämuotonen vartalo, iso peppu, reidet, lantio , ja pienet ihanat tissit.. Juuri sellainen.😄

    • jarnoerikoisuus

      Hyvä että pienten rintojen kauneus tuodaan esiin. Ne sytyttävät vetelänkin kesäillan aivan uuteen nousuun.

    • Veksi007

      Silikonia pieniin, niin että saa kunnolla kiinni!!!

    • vaikkalauta

      Ei voi olla tyhmempää kun mennä silikonilla pilaan rinnat ja koko terveyden. Olen myös pienten rintojen ystävä,mielummin ihanat pienet säpät rinnat kun muut varsinkaan silikonit...on vastemielistä katsoa sellaisin jotka räjähdyspisteeseen pumpattu täyteen silikonia...

      • Veksi007

        Kai sitä silikoniakin voi käyttää kohtuullisesti. Niin ettei sitä huomaa?


    • PikeB75

      Ei ole miesvaltaisessa duunipaikassa helppoa, kun seinillä on jättitisseillä varustettujen pimujen kuvia. Siis varsinkin kun itsellä on hädintuskin B-kokoa. Saa kuulla jatkuvasti vertailuja ja ehdotuksia, että laittaisin oman tissikuvan joukon jatkoksi. Ei voi pitää edes avokaulaista t-paitaa, kun joku on kurkkimassa sinne ja kyselemässä että millaista hoitoa niille voisi antaa että kasvaisivat! Yritä siinä sitten ottaa huumorilla!!!

      • Olisipa minulla kaltaisesi työkaveri. Olen aina pitänyt pienemmistä rinnoista.


      • PikeB75
        Frog47 kirjoitti:

        Olisipa minulla kaltaisesi työkaveri. Olen aina pitänyt pienemmistä rinnoista.

        Sitäkö se "pitäminen" on, että työkaveri yrittää kahvihuoneessa löytää t-paidan ja rintsikoiden läpi nännit ja kertoa kaikille löydöksestään!


      • Ei, nyt olet ymmärtänyt väärin, en tarkoita senlaista, epäkohteliasta toimintaa. Jos minulla olisi kaltaisesi työkaveri, varmaankin pyytäisin sinua seurakseni kahville/syömään, herrasmiehenä. Kuulostaa pinnalliselta, mutta mielelläni niin tekisin. En arvoste kenenkään vartaloa, varsinkaan työpaikalla, vaatetusta joskus kehun, jos on siihen aihetta. Harmikseni työpaikallani on vain kaksi naista, kumpikin rintavia.
        Ole ylpeä ja iloinen kehostasi, siihen on varmasti aihetta!


    • Jankka75

      Pienet tissit on ihanat.

    • Eitissivakoa

      Itse en ole erityisesti nauttinut pienistä tisseistäni. Toki joku on niistä jotain kohteliastakin sanonut, mutta kyllä miehet kuolaavat paljon isompien perään. Kun sais edes jonkinlaisen tissivaon aikaan niin uslkaltaisi käyttää avokaulaisempia puseroita, mutta ei...

    • Ole huoleti, kyllä sinuakin moni mies "kuolaa"! Tulee vielä se aika, jolloin itsekin olet onnellinen kun sinulla on tuonlaiset rinnat.

    • KilleS

      Mitä te koosta olette niin huolestuneita? Kaikki tissit on ihania ja aina kyrpä kovenee kun saa sellaisen käteensä. Pääsee kiusaamaan nänniä niin että se jäykistyy... Ja kaiken kokoisille on kiva roiskia!!!

      • jukka27

        Mulla on ollut jo kolme pienitissistä tyttöystävää. Kaikkien rinnoista olen tykännyt eikä se pienuus ole koskaan rakastellessa haitannut. Aina on nänni jäykistynyt huulten välissä.


    • fetisseihin

      Mistä tiedät mikä on yleisin rintoihin liittyvä fetissi.
      Minun makuuni nuo Akisan nännit on liian kaukana toisistaan ja alhaalla.
      Tykään pienistä terhakkaista pystäreistä, mutta ennen kaikkea upeista nänneistä

    • Perviss

      Voi että, pienet rinnat on kaikkein ihanimmat ja kiihottavimmat! Voi kun tapaisin jonkun pienirintaisen neitosen.....

    • TampereenMika

      Itse tykkään pienehköistä rinnoista ja se on palkittu työpaikkaseksillä. Työtoverina on viehättävä nuori rouva, joka joskus kahvihuoneessa murehti pieniä rintojaan. Otin tavaksi kehua hänen pukeutumistaan ja sääriään ja pikkujouluissa kuiskasin että olen aina katsellut hänen nättejä ja terhakoita rintojaan. Palkkioksi sain saattomatkalla ottaa ne esiin ja kertoa miten ihanaa oli imeä hänen nännejään. Hänen rappukäytävänsä kellaritasanteella sain vielä piukkaa pillua! Suhde on jatkunut parin vuoden ajan silloin tällöin. Aina olen korostanut kuinka ihanat rinnat hänellä on.

    • Miksu67tku

      A tai B koko sen olla pitää...nam. piste

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe