Trollit tappiolla

Kelinä_heiju

Koettakaas keksiä jotain uutta moitittavaa Citikasta.
On niin tylsää lukea noita juttuja kun ei mitään uutta innovatiivista älykästä moitetta ole tullut esiin.
Pelkäävätkö tröllit kesän valoa vai mitä?

33

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmekaikkioletäydellisiä

      Ranskalaisten autojen tekijät ja ostajat ovat samalla taajuudella: ÄÖ mitataan kuumemittarilla, mutta jokaisen oma asia jos haluaa ongelmia ja vieläpä maksaakin niistä: PSA tuote

      • Kilinä_

        Siinä sitä oli ajatusten tonavaa.


    • Trollit_on_vaan_trolleja

      Samat viat näkyy tämänkin palstan trolleilla olevan jatkuvassa jankutuksessa kuin muidenkin trollien nk kestohaukuttujen automerkkien kuten skodat, tojotat jne, vikalistoilla. Taitaa samat vekkulit pyöriä monella merkkipalstalla meitä viihdyttämässä.

      Mikäpäs siinä, kaipa trollipojut pysyvät näin poissa mummoja hakkaamasta tai muusta pahanteosta. Niin ja ovatpa nämä palstat paljon hauskempia ja elävämpiä kuin jos vain kuivan asiallisia kirjoituksia lukiessa.

      • jämptionnäin

        Trolleja..ranskalaiset autot kyllä kestää kun ne huoltaa hyvin eikä missään nimessä mene tekemään sitä virhettä että ajaa niillä sitä ne ei kestä mutta muuten hyviä pelejä!


    • eimuutavikaa

      Sinkkiset sisäpuolen ovenkahvat ei oikein kestä.
      2 oon jo vaihtanut, tosin ei iso homma ja romikselta ei paljoa maksa.

      • Gonjakkiavainfrapellet

        Sitikka vuotaa kaikki nesteet sisään, ei näköjään ovenkahvatkaan kestä moista tsunamia..ranskalaiset ei edes tiedä mitä sinkki on...etkä sinäkään..jutustasi päätellen, tietämättömyys perustuu siihen : kun ei mistään mitään tajua: hommaa itselle ongelmia ja maksamalla niistä..ranskis auton muodossa, ps sen rautalangasta väännetyn vääntösauvajousituksen olisi psa voinut tosiaan sinkitä olisi se eds kestänyt ..muutaman tuhat kilometriä edes hinata...


    • Trollia_pukkaa

      Wartburg on saanut elämäni maistumaan paremmalta. On ilo herätä aamulla töihin kun tietää että 1,5 km työmatka on yhtä juhlaa - suunnatonta ajamisen riemua ja nautintoa.

      On ilo hypätä aamulla Webaston lämmittämään, mattamustaan ruosteensyömään Warreeni samalla kun naapurin Situkisti raappailee ikkunoita. Toki Warren kaksitahtinen rivikolmonen on jo musiikkia korville sinänsä, mutta joskus on pakko hieman testata millaiset soundit yhdestä kajarista lähtee.

      Esinahan tuoksu, täydellinen sisusta, ylellinen varustelu ja moderni muotoilu ovat juuri asioita, jota Warre-kuskit arvostavat. Upea navigaattori, täydelliset penkit sähkösäädöin unohtamatta täydellisiä huippuvarusteita saavat turvallisen, jopa ylpeän mielen aikaan.

      Liikenteessä huonoa päivää piristää kummasti Situkka-kuskin pilkkana pito. On mukava lähteä valoista nilkka suorana, 2-tahdin mukavan ärjynnän saattelemana ja jättää nämä ranskalaisten autojen kuljettajat taakseen. Pian ruma Situkka näkyy jo pienenä pisteenä taustapeilissä. Turha on tulla halpiskuskien Wartburgiani vastaan kilpailemaan - onneksi niin moni tietää Warren ylivoiman, etteivät edes yritä kisailla.

      Parkkipaikalla Warre-kuskin pitääkin olla tarkkana. On syytä parkkeerata vain venäläisten tai saksalaisten autojen viereen välttääkseen kateellisten Citukka-kuskien ilkivallan. Ruoste lienee myös tarttuva sairaus, joten tässäkin suhteessa parivuotisia, konevikaisia Citukoita kannattaa vältellä viimeiseen saakka. Ja se haju, joka vanhoista Ranskan raadoista lähtee - parempi pysyä kaukana! Ei koskaan minulle sellaista, vain kuolleen ruumiini yli!

      Mukulakivikaduilla Warren ajamisen hauskuus vielä korostuu. Vetelä jousitus vaimentaa kuopat lähes täysin. On mukava ajaa rantabulevardia mattamustalla Warrella, seurata naisten kiinnostuneita ilmeitä ja Citukka-miesten kateellisia katseita. Tunnen olevani keskipiste kaikkialla minne sitten ajankin. Katseet seuraavat kaikkialla. Warrea ihaillaan. Sitä rakastetaan. Sitä palvotaan.

      Joskus ajelenkin huvikseni, ilman stressiä ja huolen häivää vailla määränpäätä vain nauttien täydellisistä ajo-ominaisuuksista ja suorituskyvystä, rivikolmosen hienosta äänestä ja ylellisestä varustelusta.

      Viereen tullut C5-kuljettaja saa poltella kumia ihan rauhassa. Hän on eri maailmassa. Minun maailmassani ajamisesta nautitaan toisin kuin hänen. Ei minun välttämättä tarvitse heille aina näyttää - tietävät sen itsekin, että turha on Warrea vastaan lähteä kisaamaan.

      Warre on huippulaadukas loistotuote. Autojen eräitä aristokraatteja. Se tarjoaa uskomattomat ajo-ominaisuudet, suorituskyvyn, muotoilun ja ylellisyyden. Se tottelee nöyrästi kuljettajan käskyä, joka on kaiken kingi ja keskipiste Warburgilla ajaminen on yksinkertaisesti hauskaa.

      • C5_mukulakiveyksellä

        Olet harvinainen.
        Omistat harvinaisen auton.
        En kadehdi älynlahjojasi.
        Warren vajaatahti moottorissä on käynnin valvonta jollaista minun C5:ni ei ole.
        Jos joskus harvoin kuulet Warren moottorin käyvän se hokee koko ajan: Käy, käy, käy, käykö, käy, käy, käy, käykö, käy, käy, käy, käykö, käy, käy, käy, ei käy...


      • warrellavirran

        Sitikat ja niiden omistajat käy vajaalla "teholla" mutta se on sitä tasapainoa: sitikan tekniikka pätkii ja omistajan aivot myös, mutta warre se päkyttää kahta tahtia yhtä aikaa luotettavasti


      • Kivanharvinainen

        Aika lailla toi trollailu on Tojon ja VW/skodan välistä. Kummallakin riittää pilkattavaa. Onneksi ranskikset on vähän harvinaisempia. Tosin taitaa myynti olla nousussa.


      • 407swkärähti
        Kivanharvinainen kirjoitti:

        Aika lailla toi trollailu on Tojon ja VW/skodan välistä. Kummallakin riittää pilkattavaa. Onneksi ranskikset on vähän harvinaisempia. Tosin taitaa myynti olla nousussa.

        Uuden ranskalaisen auton ostajat saa kaupan päälle "kurahousut" etteivät sotki verkkareita öljyyn ja muihin nesteisiin mitä nämä gallian tuotokset tihruttavat jo uutena, "kiitos" kiinalaisen valeon joka tekee kertakäyttö lauhdutimet ja kennot puhumattakaan niistä itse syttyvistä valeon sähköosista siinä tarvitaan jo sammutuspeitosta tehdyt alushousut ettei vehkeet kärähdä, itellä 407 paloi mutta sehän olikin pösö sitikassa varmaan parempi laatu ?


    • Onhannäitä

      Se on hyvä että lämmintä piisaa. Meidän kadulla paloi Jaguaari ja Audi. Kaverilta kärähti Fiiu

    • 20plus20

      No tuskinpa kyse useimmille on mistään trollien ja asiallisten kirjoitusten välisestä kisasta, jossa haetaan voittajaa. Määrällisesti trollit ovat 'voitolla', koska huuhaan kirjoittaminen on heille elämäntehtävä tai ainakin melkein. Samat heput joka palstalla.

      Ei kai noita trollien juttuja kukaan nyt tosissaan ota ja kilpailijaksi asiakirjoitusten kanssa. Trolleilla riittää intoa kirjoitella joka merkin palstalla, toisissa enemmän ja toisissa vähemmän. Kaikissahan niissä on samat jutut kierrossa.

      • huippulaatuakuiten

        Trolleja ne on, ranskis auton omistajat varsinkinkin me ex omistajat tiedämme että psa tuote on vähintään yhtä luotettava kuin ranskalaisen arevan voimalaitoksen valmistumisaikataulu, Psa yhtymän pitkäaikainen laaduntarkastaja Ray Charles aikanaan sanoi että itte oon laadun kattonut että vastaa ranskalaista vaatimusta, sen jälkeen laatu kuitenkin pikkasen tipahtanut kun em tarkastajan jälkeen ei yhtä tarkka näköistä ole puikkoihin löytynyt


      • JatkakaaSamaaRattaa

        Areva ja toinen maailmansota jne. lässyti lässyn kumpikaan liity mitenkään autoihin. Niin röllin pikku tuhnuja se on kun ei löydy oikeaa juttua niinkuin Sakemannien/Japsien paskoista :D


      • laatuautojapskaa
        JatkakaaSamaaRattaa kirjoitti:

        Areva ja toinen maailmansota jne. lässyti lässyn kumpikaan liity mitenkään autoihin. Niin röllin pikku tuhnuja se on kun ei löydy oikeaa juttua niinkuin Sakemannien/Japsien paskoista :D

        http://citroen-foorumi.com/index.php?topic=23943.0
        http://citroen-foorumi.com/index.php?topic=19417.0
        http://citroen-foorumi.com/index.php?topic=25364.0
        http://citroen-foorumi.com/index.php?topic=5395.0
        laatupelejä, joillakin ajettu jopa yli 100tkm kaikki osat vaihdettuna


    • Trollkarl

      No jo on mielikuvituksettomia trollaajia.
      Samaa copy paste shaibaa.
      Koettakaas olla luovan uskottavia.

      • exc51.8swmuistonatuska

        Mikäs se sitten on uskottavaa jos ei sitikan omistajien kokemukset ihan sitikka palstalta jonne kai pitää rekisteröityä vai trollit sielläkin ?


      • Xsanttu

        Aivan vastaavia kirjoituksia löytyy oman merkkisi palstoilla. Poislukien Suomi 24. Suosittelen; Käy oman merkkisi palstalla tarkistamassa.


      • eikaikkitrollejaole
        Xsanttu kirjoitti:

        Aivan vastaavia kirjoituksia löytyy oman merkkisi palstoilla. Poislukien Suomi 24. Suosittelen; Käy oman merkkisi palstalla tarkistamassa.

        Peugeot forumilla olen käynyt lukemassa kun vaimolla 407 sw jossa vikoja riittää siis tosissaan, mutta eukkopa itse maksaa ja korjaukset yms, jostain syystä kuitenkin tykkää moisesta vikapesästä kai extremeä haluaa, peugeotin palstalla kyllä haukutaan lyttyyn kaikki jotka merkkiä moittivat, kaikki ne lukuisat viat ovat itse aiheutettuja, tai korjauksissa ei ole käytetty niitä merkkiosia jotka eivät kyllä uutenakaan kestä, esim tuo eukon pösö: takuuaikana: vetoakselit, pyörälaakerit, alapallot jotka kyllä..vaihdettiin alle 50tkm ajettuna, myös lämmityslaitetta korjattu kiitettävästi, nyt ohjaus takertelee ja tehostajan nesteet vuotaa..125tkm ajettuna...sitikka lienee laadukkaampi, pakko oli kommentoidakun en tälle palstalle ole aikaisemmin kirjoitellut, tuon eukon pösön takia välillä lukenut tätkin palstaa että onkos sitikka yhtä työläs ylläpidettävä


    • vetää.sanattomaksi

      Siinä on taas Sitikassa tyhmyys tiivistynyt. RIP.
      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001227278.html

      • Sanaton

        Jos suomalaisääliöt ajavat kolarin, tottakai se on Sitikan syy.
        Itseasiassa kaikki kolarit ja onnettomuudet johtuvat Sitikoista, eikö niin.
        Ei mitään lepää rauhassa, vaan normaalia evoluutiota.


    • kersanttipippuri

      Citikan omistajan sielu, on herkkä kuin Mimoosan hipiä. Se ei kestä pienintäkään kritiikkiä autostaan, vaan seurauksena on valtava itkupotkuraivari hänen autonsa laadun epäilijöille. Olen kerran nähnyt kun vihapäissään citroenisti puri autonsa ratin poikki!
      Myös citikan omistajan lapset on aivopesty tähän samaan uskonnolisfundamentaaliseen hurmokseen. He eivät esimerkiksi saa leikkiä japanilaisautojen omistajien lasten kanssa. Tästä rangaistuksena heidät voidaan jättää tunneiksi kuumaan autoon.
      Citikan omistajajien vaimot ovat usein kauheita luuskia. Jos et muualta saa sukupuolitautia, niin kokeile heitä! Tämän takia aivoihin levinnyt k#ppa saa citikanistin ostamaan samaa merkkiä vuodesta toiseen, ja sama ralli jatkuu ja jatkuu.

      • Asteteriksi

        Mimosa pudica


      • Substantiivi

        Mimosa on kosketusherkkä kasvi sillä ei siis ole hipiää.


    • Luottopeli_Citroen

      On totta että sitikassa saattaa esiintyä paljon pikkuvikoja. Onneksi minun sitikkani on valmistettu sellaisenä päivänä ettei autossa ole ollut pikkuvikoja.
      Ei sen puoleen isojakaan vikoja jos pakoputken takapönton vaihtoa ei sellaiseksi lasketa. Tosin alkuperäinen kesti kyllä liki 13 vuotta.
      Sen sijaa olen kuullut että Renault Laguna on paljon luotettavampi.
      Ainakaan siinä ei tarvita nestejousitusta, ja silti sen ajo-ominaisuudet ovat erinomaiset. Muutenkin olen kuullut pelkkää hyvää Lagunasta ja jos sitikkani joskus 500 tyannen kilometrin jälkeen särkyy ostan takuulla Renault Lagunan.

      • Ongelmaton_sitikka

        Minäkin olen täällä monista täällä olevista jutuista lukenut, että sitikoissa olisi paljon pikkuvikoja. Minullakin on ollut yhtä hyvä tuuri kuin sinulla, ettei niitä ole koskaan osunut minun omistamiini sitikoihin, kolmeen. Kuten ei isojakaan.
        Olemme siis näiden vikajuttujen kirjoittajien joukossa melkoisen harvinaisia poikkeuksia.


      • Xsanttu
        Ongelmaton_sitikka kirjoitti:

        Minäkin olen täällä monista täällä olevista jutuista lukenut, että sitikoissa olisi paljon pikkuvikoja. Minullakin on ollut yhtä hyvä tuuri kuin sinulla, ettei niitä ole koskaan osunut minun omistamiini sitikoihin, kolmeen. Kuten ei isojakaan.
        Olemme siis näiden vikajuttujen kirjoittajien joukossa melkoisen harvinaisia poikkeuksia.

        Ette ole, vaan ihan keskimääräisiä. Vikoja toki esiintyy. Kuitenkin harvoin.
        Paitsi provojen olemattomissa Citikoissa. Tai autoissa, joiden huolto täysin laiminlyöty.


    • Trollien.kyykyttäjä

      Trollit ovat noloja.

    • Citroen_mikkeli

      Mulla on ollu 13 vuotta sitikka tai pösö. Omat murheensa kullakin mutta nykyisellä C5:lla ajettu 340tkm eikä huolen häivää. Pari pyöränlaakeria oon vaihtanu ja auto skulaa kun sveisiläinen kello. Jos luotettavuudesta ja kustannusten kohtuullisuudesta puhutaan niin Citroen on ollut juuri sitä! Ajakooot muut BMW:llä jos haluaa se on hieno auto mutta rahallisesti citroen on persaukisten auto. Sillon kun tarvii korjata, ei oo kallista. Ja harvoin tarvii korjata.

    • Citroen_mikkeli

      Ja liitteenä edelliseen tekstiin lähtee -30C pakkasella käyntiin lämmittämättä.

    • Acrux

      Joku avasi keskustelun avottomista trolleista.
      Tottahan se on jos sitikkamiehen aivokapasiteetti on 90% levossa, trollilla lepää 99,9% aivoista.
      Trollin avoissa vilkkuu valo kirkkaana kuin Barnardin tähti Ophcus tähdistössä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe