Miten saa kundin kiihottumaan?

fuckingslut

Mä oon 19 v narttu ja kerron miten saa kundin helposti kiihottumaan ja pääsee sen kanssa sänkyyn. Laitan todella kireet farkut ja huoran meikit ku meen bileisii tai kadulle. Sit ku joku kundi tulee iskee mua, sanon melkei heti et haluun kyrpää perseesee. Sit ku se nai mua, käskytän et vittu anna huoralle kyrpää saatana, vittu nai kovempaa jne. Sit ku se alkaa olla valmis sanon et nyt työnnä se kyrpä huora vittuun. Kerra yx kundi anto mulle kumihousut ku nain sitä. Vittu kolme kundii raiskas mut tosi hyvi samana iltana ku olin kadulla.

13

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yuggis_ei.kirj

      Vaikutat seksikkäältä tytsyltä..

    • fuckingslut

      Oikeasti olen Reiska42vee, mutta minulla nyt on näitä fantasioita.

      • miehetteimuutu

        tai ihan yhtä hyvin reiska vuosimallia -42


    • UskoPoisjooko

      Jason naamari ja moottorisaha kiihottaa monia etenkin kun juoksee masiina täysiä huutaen kapakkaan sisään...

    • valittavapaska

      näihä se on et tyttö laittaa tiukat housut jalkaan ja vaikka juhlissa tai baarissa vaan sanoo pojalle et haluut sitä niin se tyttö saa sillo kyrpää. Mikä on mahdotonta jätkälle... Ja vaikka jos mies laittaa dick pic yllättäen tytölle sillo se mies/poika on ällö perverssi mut jos tyttö laittaa yllättäen vaikka tisseistään kuvan pojalle se on varma saanti.. Helvetti kun maailma on epäreilu.

      • Kauha-Guru_

        Ilman pillua naisilla ei olisi valtaa,itsestään selvä juttu tietty.


      • VittuSaatanaPillu

        Vittu maailma olisi miljoona kertaa parempi jos tytöt ajattelisi kuin pojat.


      • Juttuhan nyt vain on näin, että naiset haluavat oikean suhteen, perustaa perheen ja hankkia kodin. Miehet (ainakin nämä pillua-tänne-miehet) voisivat ilmeisesti koko elämänsä asua yksin jossain vuokra boxissa, pilliä vain pitää saada niin kaikki on hyvin. Ei sen naisen kanssa tietenkään asua jaksa


    • Kauha-Guru_

      Muistakaa se että ilmaista pillua ei ole! Ne jotka antavat ilmaiseksi ovat niin humalassa eivätkä tajua mistään mitään sitten jos( muistavat) vielä mahdolliset raiskaus syytteet päälle.Suosittelen sijoittamaan rahat mieluummin kaljaan kuin naisiin.

      • Kahdeksas

        Sijoita rahat mielummin osakkeisiin kuin naisiin tai kaljan.


      • VitunHuorat

        Mieluummin pidetään huoli siitä että Suomen talous eli BDK nousisi enemmän ja me ei oltaisi kreikan kanssa yhtä köyhiä. Putin on ajatellut ostaa Kaikki Suomen huorat ja Sauli Niinistö myy Suomen ruotsille siitä ehdosta että me saataisiin lisää huoria ruotsista suomeen....


    • Raiskausonvakavaa

      Ihan hyvä, että nautit seksistä.
      Raiskauksesta ei kukaan pidä. Se on vastentahtoista ja aiheuttaa pitkäaikaisia henkisiä arpia. Olen miehenä jutellut monen raiskatun kanssa. Siksi ei kannata yllyttää miehiä luulemaan, että raiskattu nauttisi. Sinua ei raiskattu todella, vaan pyysit varmaan jätkät tekemään sen.

    • XDDDDD

      Mua kyllä hävettäis tollanen, en antais. :D Alemmat sosiaaliluokat kiroilee ja huoraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1110
    Aihe