Lohtupano riitelyn jälkeen

Tyydytetty

Minä annoin juuri oman poikani naida minua! En tiedä miten siinä kävi niin, olin riidellyt mieheni kanssa ja hän lähti ovet paukkuen kaupungille ryyppäämään. Poikani kuuli riitamme ja tuli mieheni lähdön jälkeen juttelemaan kanssani. Hän oli niin hyvä ja kuunteleva, etten oikein edes tiedä miten me ajauduimme sänkyyn. Yhtenä hetkenä hän kuunteli ja lohdutti ja halasi minua, ja ennen kuin ymmärsinkään huomasin miten hän suuteli ja hyväili minua. Hänen kätensä tuntuivat olevan kaikkialla, enkä edes estellyt häntä, kun hän siirsi kätensä hameeni alle ja veti pikkuhousuni alas nilkkoihin. Tuo jumalainen poikani oli yhtä hellyyttä ja kovuutta kun hän kaatoi minut sängylle ja tuli päälleni. Yhtään ujostelematta hän tuli päälleni ja levitti reiteni, ja minä annoin sen kaiken tapahtua. Upea, kookas poikani työntyi sisääni ja nai minua nuoruuden innolla. Ennen kuin ehdin häntä estämään, sai hän jo orgasmin ja tuli sisääni. Ja se tuntui niin upealta. Sitten hän vetäytyi sisältäni, yhä kovana, ja lähti omaan huoneeseensa. Haluan häntä lisää, en halua että tämä jää tähän yhteen kertaan.

21

6694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnaaliMaija_

      Next time, muistakaa anaaliseksi. Ja se tunne kun poikasi laukeaa peräsuoleesi!

      • Tyydytetty

        Muistan, kiitos.


      • voijumankekka

        Hahaa siinäpä taas peräkamari poika satuilee ja joku tyhmä uskoo


      • Urpojakaikki

        Eikö kaikki olekaan totta mitä netissä kirjoitellaan?


    • kookaskin

      ”kookas poikani työntyi sisääni”
      Meni takaisin sinne mistä oli tullutkin?
      Näissä päiväunissa kaikki on aina kookasta :)

    • Familyaffair

      Esimerkillinen äiti.Ottakaa oppia muut.

    • pano ku pano...jos nannaa tekee....muista keskeytys kuiten

    • ja enpä tiedä ite ainakaan oisinko niin puutteessa että äitiäni naisin.....josko oootte noin päättäneet nii kait se sitte

    • tuyij

      Ei seksi äidin kanssa ole suinkaan merkki puutteesta, vaan hyvistä ja sydämellisistä väleistä. Seksi kuuluu luontevana osana herttaiseen kanssakäymiseen.

    • Työphh

      Seksi on seksiä, turha siitä on tehdä sen ihmeempää. Mikäs siinä jos äiti antaa, voihan äitiä ihan hyvin panna. Ei se kulli putoa pois tai kasvoihin kasva karvaa. Äidin kanssa naiminen on aika kiinnostava ajatus, en ole koittanut mutta panisin kyllä, jos sopiva tilaisuus tulisi.

      • Hymypoika2

        Juuri näin.


      • siesus

        Hyi helvetti! On todella jonkun peräkammarin pojan unelmia. En usko, että ikinä joku lastaan rakastava äiti antaa pojalleen pillua. Tietysti jos on on päihteesiin taipuva horatsu, voi antaa vaikka vessaharjalle, paksupuoli eidellä.


      • Anonyymi

        Niin minäkin


    • Ennustaja2

      Mulla on taas sellainen tunne,että tän tyyppiset suhteet ovat aika yleisiäkin ,vaikka pidetäänkin piilossa ja tulevat tulevaisuudessa lisääntymään.

    • kaigtuo3679

      Hyi vittu miten sairasta porukkaa...

      HÄPEÄ

    • EnMoralisoiMutta

      Lapsen ja vanhemman suhde ei ole tasa-arvoinen. Toinen on hoitanut toisen vaipoista asti.
      Seksi on harvoin vain seksiä. Siihen tapaa liittyä valta-asetelmia. Minulla on aika tiukka kasvatus ja olin tosi läheinen äitini kanssa. Jos siihen olisi vielä liittynyt seksuaalinenkin aspekti äitisuhde olisi tosiaan ollut tukahduttava.
      Tässä fantasiassa nainen kostaa miehelleen panemalla poikaansa. Hän siis panee perheen miehet kilpailuasetelmaan ja pilaa kaiken perheen dynamiikan. Sitten vielä esittää itsensä tahdottomana osapuolena.
      Onneksi vaan fantasia S24:ssä.

      • rennosti.m

        Kyökkistä. Ei seksiä tarvii käyttää kostamiseen. Kyl se maistuu muutenkin ja paljon paremmalta, kun se kruunaa hyvät välit.


      • fjjkb
        rennosti.m kirjoitti:

        Kyökkistä. Ei seksiä tarvii käyttää kostamiseen. Kyl se maistuu muutenkin ja paljon paremmalta, kun se kruunaa hyvät välit.

        Ei tietenkään tarvi, eikä pidä, eikä edes saa käyttää kostamiseen. Tässä skenaariossa niin kuitenkin tehdään.


      • Rentoomenoo

        Löysää vähän pipoa, niin maailma alkaa näyttää ihan kivalta. Pillu se on äidilläkin, eikä kaikki aina ole jotain kostamista.


      • Anonyymi
        Rentoomenoo kirjoitti:

        Löysää vähän pipoa, niin maailma alkaa näyttää ihan kivalta. Pillu se on äidilläkin, eikä kaikki aina ole jotain kostamista.

        Sairasta. Niin sairasta. Saisit joskus KAUNISTA NAISTA niin tietäisit. Mutta mammanpoika pilaisi senkin suhteen kun on niin ääliö.


    • Anonyymi

      Sit heräsit.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe