Äitipuoli haukkui huonokuntoiseksi?!

Tyttöööh

Eli oon 14 ja mun äitipuoli haukkui mua huonokuntoseksi. Siis oltin tekemäs piha hommii. Vietiin siis multaa ja kivii kottikärryillä. Muö tuli sit olkapäät sairaan kipeäksi ja menin sisälle. Olin siel about 10 min niin äitipuoli tulee mäkättään et oon ollu alle tunnin siel tekemäs ja nyt mul kunto jo loppu. Se muka on huolissaan mun kunnosta. Sano et mun PITÄÄ alottaa joku harrastus ens vuonna. Siis WTF? Ja en sanois et mul huonokunto on. Kuntotestissä niin mun vatsalihakset 9 ja selkälihakset 9 myös. Kädet oli 8 1/2. Tasapaino 10. Taipusuus 8 jne. Niin sanoo mua huonokuntoseksi?! Oikeesti mitä se hourii. Jos oon laiska tai muuten et ei jaksa enää olla pihal tai olat tuler kipeeksi niin mitä siitä. Ja väittää et oon jatkuvasti somessa. Joo oon kyl mut en koko ajan. Jos vittu tääl ei oo mitään kunnollista tekemistä. Ja pirrän ja kirjotan mä kyl. Siis vittu mitä mä teen sen ämmän kaa?! Ja tietty tuli just sillon aukoopäät kun iskä oli pihal. Nii sillon iskä ei voi sanoo vastaa sille. Kertokaa mielipiteitä jne

25

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihelvete

      Wow, koulun testit tosiaan kertovat paljon

    • hirtä_ittes

      WTF! Äitipuolesi oli vain hienotunteinen kun sanoi sinua vain huonokuntoiseksi, vaikka todellisuudessa olet vajakki ja niin huonoista aineista kokoon kyhätty että pienistä kivensiirtelyistä ja kottikärryn työntelystä tule oikein olkapäät kipeiksi WTF!

      Kai sulle on jo hommattu rannetuki ja olkapäätuet, jotteivät ne kipeydy kun runkkaat ja siirtelet rähmäisillä sormillasi pokemoneja ja runkkaat.

      Vittu mikä luuseri!

    • Tyttööö

      No joo...teit mulkkui kyl tänne kaivata nii kiitos ja hei:)

      • asiallinen_vastaus

        Siis kyllä koulun testit kertoo jo paljon mut sulla oli varmaan vaan huono asento sitä kärryä työntäessä, ja kyllä tytötkin voi runkata.


    • Tyttööö

      Oon siis tyttö joten en voi runkata. Ja toisekseen en pelaa mitään pokemonii. Ne yhet kärrylliset paino jotain 30kg ja kärryjen pyörä oli tussu. Ja olin siel ainaki 45min. Ja kyl ne koulun tuloksetki kertoo aika paljon. Et repikää siitä:D

      • Vai että oli pyörä tussu.. :D


      • Tyttövarjoisenkujan

        Ei 30kg ole edes paha. Itse kantelen 50-kiloista veljeäni usein pitkiäkin matkoja eikä siinä kyllä mikään paikka siinä kipeydy. Itse siis painan suunnilleen saman verran. Kottikärryt taas ovat aivan kevyitä työntää, vaikka se sama 50-kiloinen veli niissä istuisi. Ei siinä kyllä paikat kipeäksi tule.


      • näitä_on_nähty

        Koulun tulokset eivät kerro mitään. 30 kg tyhjällä renkaalla, no joo. Elät haavemaailmassa.

        Olet vain työrajoitteinen. Mikset sano sitä itse suoraan???

        Harmi, että joku sentään yrittää pitää sinusta huolta, mutta haetkin täältä tukea hänen haukkumiseksi.


      • Paatu

        Voi hyvä lapsi (melkein aikuinen) miten onneton olet. Elä syytä äitipuolta, jos hän opettaa sinua tekemään jotain elämässä. Minun lapsellani on isäpuoli ja hän opastaa vielä aikuisenakin häntä. Aina he uskaltavat keskustella keskenään asioista. Lapseni oli 9v ,kun muutimme hänen luokseen. Oli murkkuikää ja kaikkea!!! Yritä ymmärtää äitipuolta, hänellä on varmaan vaikeaa sinun kanssasi, jos olet noin laiska mimmi!!!!!!!


      • popelius

        Ja voi, voi kyllä sinäkin voit runkata, mutta voimat ja äly ei riitä eli?


    • 4t2t42t24t2

      Ei ne koulun tulokset mitään kerro.
      Itse sain nelosia vaikka mun kunto oli koko luokan paras

      • Tyttööö

        Ja mistä tiiät et kunto oli luokan paras??


    • Matsumeppi

      Kivien ja mullan kärrääminen voi tosiaan olla raskasta puuhaa ihan kenelle tahansa. Sanoitko äitipuolellesi olkapääsi kipeytymisestä? Ehkä äitipuolellasi ei ole realistisia odotuksia siitä, mitä joku muu jaksaa, vaan hänellä on se mielikuva että nuoren pitäisi jaksaa tuplasti se mitä aikuisen.

    • Tyttööö

      Sanoin juurii siitä asiasta mutta mäkätys vain jatkui....

    • Jos hän sanoi, että olet huonokuntoinen, se ei ole haukkumista. Ja koulun liikunnan numerot ei kerro mitään. Onhan mullakin 9 liikassa, vaik ei mul oo erityisen hyvä kunto.

    • Mietteliäs10

      Su äiti o oikees. Jos et 30 kilosta äitiäs jaksa kantaa tuntia pitempään, niin minkäköhän helvetin takia sulle on ylipäätään annettu edes ajokortti.

      • Tyttööö

        Arvaa mitä, en ole aikuinen!


    • Tyttööö

      Ja suurin osa ihmisistä ei osaa muuta tehä kun haukkua! Hah en voi muutaku nairaa teijän käytökselle:D

    • Tyttööö

      Pjilla voi ollakki enemmän lihasta kun naisil tiedoks vaan jos ette terkas oo kuunnellu

      • Tyttööö

        Pojilla*

        Niin siks ne jaksaaaki ehk jotain kymmene tuntii tehäkki sitä paskaa


    • gyrväl.ottaan

      Onpas taas huonoa trollausta aloittajalta...

    • vitut. 45 min 30kg kärryllisiä, todellisuudessa kärryjen toiminnasta johtuen vähemmän. Kuulostat huonokuntoiselta. Eikä koulunumerot loppujen lopuksi paljoa kerro. Tee kotona oikeita töitä tai aloita harrastus, suosittelen. Tarkista samalla tekniikka, jolla teet töitä.

    • Mutsis on perseestä

    • Ehkä sulla vain on huono kunto, etkä itse huomaa sitä. Tai sitten mutsis on väärässä.

      • Ootko_vähä_spede_äxdee

        WOW, jos 14 vuotias tyttö sanoo et se on hyväzzz kunnoz, niin sillon se on ja äitipuoli on vaan kateellinen horoämmä!!!111!!1


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe