Keskustassa..

MattiMeikeläinen

Keskustassa pyörii kolmen naisen kopla iltaisin joka yrittää varastaa kaulaketjuja.. Lyöttäytyvät kylkeen kiinni ja huivin avustuksella yrittävät päästä korun kimppuun. Kyseiset naiset eivät ole "kanta" suomalaisia.. Olkaahan varovaisia kun liikutte yö aikaan keskustassa. :)
Ps: Samat naiset päivisin kerjäämässä kadulla.

16

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidäsuukii

      Älä valehtle nuo kerjäläiset menee mun luo yöks.ei oo kun auto muuten miss nukkuu niil.tarjoon niil yöpunkan ilmaseksi saan vaan hyvän mielen ja vähän romanian pimppaa vastikkeeks

      • keijo.oot

        Älä jauha. Suuhommiks menee enintään. Ei kuulemma ressukalla ota eteen.


      • arvoituskarvoitus

        Miltä se romanialainen pillu tuntuu?


    • Jaaha125

      Niin no, pari viikkoa sitten kolme bulgarian romania keskellä kirkasta päivää ehkä 85v rollaattori miehen kimpussa. Yksi esitteli jotain taulua ja kaksi taskuissa kiinni. Huomasin kauempaa ja lähdin rivakkaasti kävelemään kohti, huomasivat ja lähtivät pois. On se vapaa liikkuvuus ja monikulttuurisuus hienoja asioita.

      • Lahtelainenlihamuki

        Orimattilalaisia ovat. Minua myös ärsyttää että joudutaan niitä täällä hyysäämään, painuisivat takaisin sinne pelloilleen. Tässä nähdään mitä käy kun on tosiaan vapaa liikkuvuus Lahden ja Orimattilan välillä. Pitäisi rakentaa muuri Lahden ympärille mutta nää saatanan orimattilan kikkeliä rakastavat suvakit haluaa tätä "rikkautta" tänne.


      • limanuljaski
        Lahtelainenlihamuki kirjoitti:

        Orimattilalaisia ovat. Minua myös ärsyttää että joudutaan niitä täällä hyysäämään, painuisivat takaisin sinne pelloilleen. Tässä nähdään mitä käy kun on tosiaan vapaa liikkuvuus Lahden ja Orimattilan välillä. Pitäisi rakentaa muuri Lahden ympärille mutta nää saatanan orimattilan kikkeliä rakastavat suvakit haluaa tätä "rikkautta" tänne.

        Naama umpeen rotta.


      • Kotkotkotkotkot
        limanuljaski kirjoitti:

        Naama umpeen rotta.

        Menepäs sinä orimattilalainen moukka sinne omalle palstallesi, tämä palsta on lahtelaisille ja täällä keskustellaan Lahden asioista.


      • moro.horo
        Kotkotkotkotkot kirjoitti:

        Menepäs sinä orimattilalainen moukka sinne omalle palstallesi, tämä palsta on lahtelaisille ja täällä keskustellaan Lahden asioista.

        Olen kuule ihan oikealla palstalla. Mitäs sinä oikein ajattelit, kun tuon keksit?


    • Huomattuon

      Joo huomattu on ja kolme kertaa olen näistä poliisillekin soittanut. Ovat kaikki eri ikäisiä, yksi aika nuori. Poliisilta tuli ohjeet ilmoittaa jatkossakin.

      • uimahalliahdistelijamamu

        Antakaa mamujen ryöstää vanhuksia!! se on vaan rikkautta, ja suuri onni meille. suvaitkaa näitä ryöstelijämamuja naama hiessä.


    • piripera

      Mä en ilmota poliisille mitään ellei tuu tähän rautsikalle mun reviirille.Taitaa pelätä kuiteskin mua kun mull on tää ammuttu silmä

      • hagertin.raineri

        Oliko se kuuluisa pers silmä?


      • piripera
        hagertin.raineri kirjoitti:

        Oliko se kuuluisa pers silmä?

        On ja siihen on ammutti monta kertaa kyrvällä. Välillä useammallakin. Mmmmmm.


      • piripera
        piripera kirjoitti:

        On ja siihen on ammutti monta kertaa kyrvällä. Välillä useammallakin. Mmmmmm.

        Joku luuseri käyttää mun nimimerkkii.Tullaan käymään kavereiden kanssa ja loppuu moinen


      • löröpera
        piripera kirjoitti:

        Joku luuseri käyttää mun nimimerkkii.Tullaan käymään kavereiden kanssa ja loppuu moinen

        Voi itku. Kyllä nyt pelottaa. Varo feikkipera. Ammuttu perssilmä tulee kylään


    • suomi.irakilaisille

      Mitä väliä jos mamut ryöstää vanhuksii ? Vanhukset on perseestä, Gangstamamut jees !!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe