Seinäjoki ok

Etelän.mies

Kävin Seinäjoella, siellä on kaikki hyvin.

27

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen.etelästä

      Kävin myös. Samaa mieltä.

    • Seinis

      Asun Seinäjoella. Kaikki ei todellakaan ok.

      • Etelän.mies

        Onko taloudellinen taantuma sinnekin aktiiviselle ja tekevälle seudulle tullut?


    • DoctorT

      Seinäjoella, nimenomaan sen helluntaisrkssa, EI HYVIN OLE OLLUT vuosikausiin!!!

      Jo syksyllä 2002, aistin Herran Hengen jättäneen sen rakennuksen!

      Ja tuon jälkeen siellä on SAASTETTA jakaneet kaikki mahdolliset SAASTUTTAJAT!! Joten siellä ei voi olla kaikki hyvin!

      Ja sen srkn johdossa olevat ovat itsensä saastuttajien kinkereillä saastuttaneet, joten siellä ei todellakaan ole kaikki hyvin!

      • okhyvinkaikki

        Tämä on sinun ( ilm. jostain katkeroituneen ihmisen ) näkemys. Edellä olevat todistavat henk. koht. käynnillään, jota sinulla ei ilm. ole ollut vuosiin, että kaikki on OK.


      • Vainpositiivista

        Olen käynyt kerran Seinäjoella ja myös helluntaiseurakunnassa.
        Kaupunki tuntui siistiltä ja hienolta. Voisin vaikka muuttaa sinne,
        Jos tilanteeni olisi sellainen.
        Myös seurakunta tuntui hyvältä, elävää Jumalan Sanan julistusta.
        Jeesusta koroitettiin ja koin, että virkistyin.


    • Etelän.mies

      https://youtu.be/v2sESvhE0uI

      Täällä kesätapahtumassa oli voimakas Jumalan läsnäolo, syntiset vapautuvat ja sairaat paranevat sekä herätys jatkuu raamattuvyöhykkeellä...

      • Tunteita

        Oliko voimakas läsnäolo vaiko voimakas ihmisten aikaansaama tunnelma? Tunnetko eron?


      • Kommenttia
        Tunteita kirjoitti:

        Oliko voimakas läsnäolo vaiko voimakas ihmisten aikaansaama tunnelma? Tunnetko eron?

        Kirjoituksestasi päätellen sinä sinä et tunne eroa Pyhän Hengen ja pahan välillä.


      • HELL.lahko.katoaa.pian

        Valhetta.


      • Tunteita
        Kommenttia kirjoitti:

        Kirjoituksestasi päätellen sinä sinä et tunne eroa Pyhän Hengen ja pahan välillä.

        Vähän nyt vedät parista lauseesta pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Joskus myös ihmisten aikaansaama nostatus, innostaminen ja sielullinen ylistys voivat saada ihmisessä aikaan tunteita joita luullaan Pyhän Hengen läsnäoloksi. Niin että oliko siellä aitoa vai ihmisen aikaansaamaa vai erotatko nämä toisistaan?


    • HärifrånTvättas

      Maallisessa mielessä ehkä mutta ei hengellisessä.

      Joh. 18:36

      36. Jeesus vastasi: "Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä".

    • laulanhallelujaa

      Siis ,Kuinka on mahdollista,että suomalainen uskis on juuri se,joka jatkuvasti on jossain paljastustyössä,riitelevät keskenään tarpeesta olla oikeassa ja onko oikea henki.Jos joku paranee,se on valhe ,tai peräti noituutta.Olin juuri afrikkalaisten kokouksessa,mikä ilo ja yhteenkuuluvaisuus.Pastorin puhe oli dynamiittia,ja rukous todella vapautti minut ahdistuksesta,jossa olin.

      • HärifrånTvättas

        Ilo ja yhteenkuuluvaisuus? Että voi HETKEKSI unohtaa ahdistuksensa. Tuohon fiilikseen jää helposti koukkuun kuin heroiiniin. Kun paranee pysyvästi, ilo säilyy ahdistuksista huolimatta. Siinä juju.


      • laulanhallelujaa
        HärifrånTvättas kirjoitti:

        Ilo ja yhteenkuuluvaisuus? Että voi HETKEKSI unohtaa ahdistuksensa. Tuohon fiilikseen jää helposti koukkuun kuin heroiiniin. Kun paranee pysyvästi, ilo säilyy ahdistuksista huolimatta. Siinä juju.

        Että on sairasta sakkia!!!!Sinun kommenttisi on juuri tätä sairastuttavaa!Jokainen tarvitsee yhteissöllisyytä ja myöskin iloa.Minä VAPAUDUIN asiasta,joka ahdisti.Ei ahdistunutta ainakaan auta ahdistava,itkuvirsiä laulava,tunkkainen,epäsiisti sekoilija.Afrikkalaiset osaavat olla vapaita,siinä juju.Pysyvästi Herra minut parantaakin ja tämä päivä oli yksi Hänen hoivassaan.


      • NöyrtyvälleArmojaIlo

        Niin, on mahdollista että nämä afrikkalaiset ovvat itsekin jostain syvältä vapautuneet, että Herran Henkikin yhtyi heidän iloonsa!?!

        Raamatulliset enkelitkin halajavat katsahtaa...(en ole enkeliekdytyxissä)😘😘😪


    • Taivastukku

      Mitä tämä kaikki kuvastaa hengellisyyden puitteissa? Helluntailaiset on kriisissä oman oppinsa takia. Aina on helluntailaisuudessa sallittua karismaattisuus, sehän on liikkeen keulakuvana ollut aina. Mutta jostain syystä nyt huomataan missä mennään, kun annetaan hengen vapauden virrata vapaasti. Pitäskö pitää palaveri ja heittää tunnekristillisyys romukoppaan? Monet helluntailaiset ovat menneet körttiuskovien pariin tämän kaiken takia.

    • vbcbcvbcvb

      Seinäjoella on todellakin kaikki hyvin. Uutta julkista rakennusta toisensa perään, tekojärveä ja laskettelurinnettäkin oli väkisin väännetty. Taisi lestadiolainen Sipilä tulla hyvään aikaan pääministerin pallille. Veikkaan, että ihan lesta voimilla, sulle-mulle periaatteella on rakennettu. Mikäs teidän veroprosentti on? Onko paljon matuja? Ei ainakaan katukuvassa näkynyt. Ihan hyvältä kaupunki näytti ja asuntomessut oli hyvin järjestetty.

      • Seinäjokinenmies

        No etelänmies, ihan hyvä täällä on asua!


    • Nurkkala

      Seinäjoella on kaikki hyvin ! Kateelliset vain urputtaa kun täällä Jumalan Henki toimii ja ihmisiä tulee uskoon .
      Rukoillaan hyvää jatkoa edelleen tämän maakunnan parhaaksi !

    • DoctorT

      Seinäjoen helluntaikirkossa ei ainakaan syksyllä 2002 ollut Jumalan Henki!!

      Ja sen jälkeen siellä on vieraillut SAASTANLEVITTÄJIÄ pilvin pimein ja sellaiseen ei Pyhä Henki altistu.

      Ja kaiken tuon lisäksi; Kallionpää, Närhi, Tuppurainen,Pitkänen,Perho ja monet muut, ovat hengellisesti harhassa, kuten vieraillut Mika Yrjöläkin!

      SAASTUTTAJIEN joukko on niin valtaisa ja hengeltään pimentyneiden joukko lukematon, että väitteet KAIKKI ON HYVIN, voi jättää ihan omaan arvoonsa.

    • HELL-pastori.Erkki

      Seinäjoella on kaikki päin vittua.

    • niilo65

      happosateet lähetä

    • jukuuri

      Seinäjoen Helluntaiseurakunnassa on kaikki hyvin sanokaa mitä tahansa !
      Käyn seurakunnassa joka viikko ja montakin kertaa.
      Seurakuntaa ei hajota ulkoapäin tuleva turhanpäiväinen arvostelu vaan sisäinen hajaannus ,mutta seurakuntalaiset ovatkin sitoutuneen seurakuntaan ja sen puolesta rukoilemaan . Seurakunta rukoilee myöskin arvostelioittensa puolesta eli niitten puolesta jotka levittää valheita Jumalan seurakunnasta !
      Varokaa arvostelijat ja pahanpuhujat ettette taistele itse Jumalaa vastaan.
      Seurakuntamme on rakkaudellinen ja lämminhenkinen seurakunta perhe jossa on hyvä olla .

      • rakkaudellisuus

        Rakkaudellisuutta on montaa lajia !

        Sitenkö Raamattu opettaa rakastamaan, että kaikki harhaopettajat ja eksyttäjät päästetään seurakuntaan eksyttämään ?

        Eikö Jumalan Rakkaus perustukaan Totuuteen enää ?


      • enusko

        Onko siis Tuppurainen lähtenyt pois ja Selkomaa sekä Tiainen saanut porttikiellon?Lähinnä tuo otsiko on muuten harhaanjohtava🔨


      • Seinäjoenihminen

        Itsekin olen Seinäjoen helluntaiseurakinnan käsen. Olen palvellut seurakunnassa ja nyt en voi enää rehellisesti olla mukana kaikessa mitä seurakunnassa tehdään. En voi palvella yhdessä eksyttäjien kanssa joita tänne tuodaan jatkuvasti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe