Eka kertani miehen kanssa

spermakalleha

Viime viikolla tuli toimistolle uusi mies, kutsutaan nyt vaikka Henryksi. Minulla ja Henryllä synkkasi heti ihan uudenlaisella tasolla. Tämän toisen työpäivän kunniaksi käytiin vetämässä pari olutta baarissa joka oli toimistoa vastapäätä. Henry silmäili mua koko ajan, ei päästänyt irti katseelta. Välillä kosketteli mun kättä "vahingossa", loppu illasta aloin tottua siihen ja tajusin nauttivan kosketuksesta yllättävän paljon. Loppu illan puolella alkoi käsi hitaasti silittämään polveani ja käsi siirtymään lähemmäs kyrpääni. Halusin hänen tarttuvan siihen, mutta olimme vielä baaritiskillä. Tartuin tätä nopeasti kädestä ja melkein vedin mukanani autooni, joka oli edelleen työpaikan parkkihallissa. Heti kun saimme takaistuimen ovet vedettyä kiinni revin hänen paitansa irti ja aloin suutelemaan hänen lihaksikasta vatsaansa. Henry repi paitaani samalla auki. Hän irroitti ensin oman vyönsä ja sitten minunkin. Kaikki tapahtui niin nopeasti. Yhtäkkiä hän jo lähestyi suullaan kyrppääni joka seisoi jo. Hän otti sen suuhunsa itsevarmasti, hän tiesi tismalleen mitä teki. Aluksi en tiennyt mitä tehdä, hän imi ja minä vain istuin kauhusta ja Kiinasta kankeana. Hän lopetti ja katsoi minua silmiin. "Eka suihinotto?" Hän kysyi ja suuteli minua tulisesti. Nyökkäsin ja hän katsoi minua silmiin. "Nussi mun suuta, niin helppoa se on" hän sanoi ja tarttui kypärääni ja teki muutaman hitaan vedon ennenkuin otti sen taas suuhunsa. Tyhjensin mieleni ja aloin nussimaan. Panin hänen suutaan ja se tuntui mahtavalta. Kuuntelin kuinka hän imi inemistään. Välillä kun temponi oli hänelle liikaa hän kosketti kädellään vatsaani, aivan kuin olisi sillä mitään saanut aikaan. Aloin tulla ja kuulin kuinka hän melkein tukehtui spermaani. Hän suuteli minua ja maistoin ensimmäistä kertaa omaa spermaani, pidin sen suolaisesta mausta. Hän tarttui minuun ja käänsi minut ympäri. Tärisen vieläkin erektiostani. En ollut koskaan tullut niin lujaa. Kuulin kuinka hän asetteli kondomia omalle kovalle kullilleen. Hän tunki sen sisälleni niin nopeasti etten ehtinyt aluksi edes tajuta sitä. Yhtäkkiä kova kipu vain valtasi persereikäni ja ulvoin kivusta. Kipu oli kuitenkin mukavaa. Tunsin hänet sisälläni. Hän ähki takanani, ja kuiskasi korvaani: "Sä tunnut niin hyvältä". Tuo lause sai minut taas kiimaiseksi. Oma kulkuni oli taas kovana ja aloin runkata sitä samaan tahtiin kuin hän nai minua. Hengityksemme kiihtyivät samaa tahtia ja aloin tuntea kuinka hän alkoi tulla. Samalla minäkin laukesin omille nahka penkeille. Henry tärisi, hän ei ollut vielä irrottautunut minusta. Tunsin pullistuneen kondomin syvällä perseessäni. Henry kuitenkin jatkoi naintia. "Kutsu minua isäksi" hän sanoi yllättäen. Minua ei kiinnostanut lauseen kuvotus vaan tottelin. "Isä anna piiskaa" sanoin kimeällä äänellä. Tästä hän innostui ja tahti kiihtyi taas. "Tiedän että olen ollut tosi tosi paha poika" sanon. "Pahat pojat täytyy panna kuntoon" hän sanoi minkä kiihkoltaan sai sanotuksi. "Piiskaa lujempaa, vielä ei tunnu missään" sanoin ja hän naurahti. Hän veti minua vielä lähemmäs ja tunsin taas kipua, hyvää sellaista. "Isä, oi isä tule jo" sanoin, aloin runkata taas itseäni. "Isä tulee, aaah" hän sanoi ja laukesi. Tunsin kuinka kondoomi repesi ja spermaa pääsi anaalii. Tunne oli niin hyvö että laukesin taas, nahka penkki oli yltäpäältä spermasta ja hiestä. Henry vetäytyi pois ja rojahti sitten päälleni. Hänen hikinen ja alaston vartalonsa tuntui jumalaiselta. Käännyin ympäri ja suutelin häntä. Olimme hengästyneitä ja nuolimmr silti. Hän katsoi minua silmii ja sanoi "Isin täytyy varmaan viellä vähän putsata tuota" ja katsahti kyrpääni. "Isi hoitaa" hän sanoi. Hänen suunsa oli taas kerran kyrpäni. Nostin kuitenkin hänen päätään ja sanoin "Minä olen isä nyt". Käänsin hänet ympäri js tungin spermaisen kytpäni hänen anaaliinsa. "Kondoomi... muista kondomi" hän vaikeroi samalla kun tunkeuduin syvemmälle häneen. "Isillä on kiire, nyt ei ehi" sanoin ja aloin naida Henryä kuin halpaa huoraa. Hän vaikeroi hiljaa "Eikö tunnu missään?" Kysyin. "Pitääkö isän panna lujempaa" huusin hänen korvaansa. Hän ymmärsi vihjeenä ja alkoi ääntelehtimään. Hän vaikeroi jotain isästä ja siitä kuinka olisi myöhemmin parempi poika mutta en kuunnellut. Kuuntelin kuinka etumukseni osui hänen perseenseensä. Tartuin toisella kädelläni ja runkkasin häntä samaan tahtiin kuin nain häntä. Hän tuli minua ennen ja käteni kuorruttui hänen spermastaan. Nuolin kättäni samalla kuin itse laukesin. Katon jälkeen läsähdilmmr molemmat spermaisille penkeille. Henry hymyili ja osoitti supernaisien kädenjälkiä ikkunassa "Kuinka tulet selittämään tuon vaimollesi?"

1

2717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sammuttaja

      miehen kanssa olin n 15 v kun sain eka kerran naista ja miestä pidän vieläkin aikuisena molemmista mahtavaa kun ottaa klitoriksen huulien väliin ja imee orkut mahtavaa kun saa terskan huulien väliin ja imee 69:ssä molemmille orkutut ja nielee spermat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe