Volkswagenin mallit Golf ja Polo myyvät eniten Euroopassa.
Kolmanneksi suosituin on Renault Clio.
Tiedot käyvät ilmi focus2move.com-sivuston keräämistä tiedoista.
Kymmenen kärkeen mahtuvat myös Ford Fiesta, Opel Corsa, Nissan Qashqai, Peugeor 208, Skoda Octavia, Volkswagen Passat ja Ford Focus.
Euroopan tilasto, voi voi, missäs ne tuhnut on?
24
213
Vastaukset
- neparemmat
Entäs ne premium merkit? Miten niitä myytiin? Tuossa listassa ei ole yhtään.
- backtoschool
Etkö osaa lukea, onhan siellä niitä parikin.
- neparemmat
Muutama kansanauto ja sitten muut noita parempia mutta ei yhtään Premium autoa.
- 4587970
Voi tuhnuressukoita, kun eivät osaa edes lukea. Saksalainen Premium Volkswagen teki muuten taas odotettua suuremman tuloksen Euroopassa. Eli, nyt kun terot haukkuu kaikkia Suomalaisia premium kuskeja tyhmiksi, kun ostavat premiumeja tehtaan mokan vuoksi, niin nyt sitten kaikki Eurooppalaisetkin premium kuskit ovat tuhnuttajien pikku päissä tyhmiä.
No, kerrotaan nyt asian oikea puoli, koko Eurooppa, Suomi mukaan lukien, arvostavat laatua ja arjen luksusta. Sitä kun ei sitten autoilussa pysty tarjoamaan kuin ikuinen testien 1-2 sijoilla oleva, huippuajettava ja rahoille vastineen antava Saksalainen premium.- Kesä.repeäminen
premium volkkari, buahahaaa
- tosipremium
Vaihdatin juuri omaani uudet premium-jakoketjun ja premium-männänrenkaat. On tämä vaan premiumia.
- olikokallista
Lähetäppä siitä hommasta se laskun kopio tänne, niin katsellaan....
- exvolkkari
Ei sen aina tarvitse olla kallista. Useimpia v*tuttaa jo se, että auto on poissa ajosta ja seisoo korjaamolla, vaikka sitten laskua ei tulisikaan. En kyllä millään mittapuulla kehuisi Volkkarin koneita laadukkaasti suunnitelluiksi.
- huhhuhsentään
Volkswagenin moottori on edelläkävijöiden aatelia. VW aloitti pienten iskutilavuuksisten koneiden valmistuksen ensimmäisenä, nyt siihen kelkkaan on lähtenyt miltei kaikki muutkin. Samalla lyötiin turbo mukaan, nyt siihen kelkkaan on lähtenyt kaikki edistykselliset tehtaat mukaan. Suorakytkentävaihteistot otettiin ensimmäisenä laajassa mittakaavassa jälleen kerran ensimmäisenä käyttöön, ai missä? No tottakai saksalaisessa premiumissa.
Sitten nää köyhät sittisontiaiset oksentaa köyhää oloaan arvostellen tätä huippumerkkiä, syy, kun ei ole varaa hankkia luksusta itselleen, no ei kait se meidän varakkaiden vika ole hitto sentään. - kansanvaunu
huhhuhsentään kirjoitti:
Volkswagenin moottori on edelläkävijöiden aatelia. VW aloitti pienten iskutilavuuksisten koneiden valmistuksen ensimmäisenä, nyt siihen kelkkaan on lähtenyt miltei kaikki muutkin. Samalla lyötiin turbo mukaan, nyt siihen kelkkaan on lähtenyt kaikki edistykselliset tehtaat mukaan. Suorakytkentävaihteistot otettiin ensimmäisenä laajassa mittakaavassa jälleen kerran ensimmäisenä käyttöön, ai missä? No tottakai saksalaisessa premiumissa.
Sitten nää köyhät sittisontiaiset oksentaa köyhää oloaan arvostellen tätä huippumerkkiä, syy, kun ei ole varaa hankkia luksusta itselleen, no ei kait se meidän varakkaiden vika ole hitto sentään.Vai suorakytkentä laatikko :) Huijasivatkin ihan ensimmäisenä. Siihen ei oo muut lähteneet mukaan. Ei volkkarista ikävä kyllä voi puhua premiumina ihan se on vaan tavallinen kansan auto. Huonolaatuinen sellainen. Paremmin kannattaa puhua jäljittelijästä kuin edelläkävijästä. Muissa autoissa samat innovaatiot ovat olleet käytössä jopa vuosikymmeniä. Volkkarin muotoilukin elää vielä 1990- lukua. Tuotekehitys on käyttänyt aikansa ja resurssinsa siihen miten voidaan tehdä auto mahdollisimman halvalla. Samalla tavalla toimitaan muussakin bulkkituotannossa. Tulokset eivät ole kovin kummoisia ja niitä jälkiä korjataan ainakin seuraavat 15 vuotta. Kunnes viimeiset volkkarit paalataan.
- huhhuhsentään
Kerro missä kohtaa Volkkari jäljittelee ja ketä? Tarkoitan nimenomaan sellaisessa mittakaavassa, millä on jotain merkitystä, rautakangesta, joku autotehdas käyttänyt laajassa omassa tuotannossa jotain teknistä ratkaisua, jonka Volkswagen on sitten ottanut käyttöön myöskin laajemmassa mittakaavassa.
Koko kirjoituksestasi paistaa suuri tietämättömyytesi tekniikkaa kohtaan. - politiikkaskodavw
Vw myynti usassa nyt nolla ja brasiliassa pudonnut puoleen?
Kohta kiina hrää ja vw kaatuu niille sijoilleen.
- urpotasialla
Kun pyytää laskusta kopiota, niin saa yleensä mitä ihmeellisimpiä vastauksia. Mistähän sekin kertoo...?? Kuten tuo aina korjaamolla... Mistä sekin ihmisten korjaamokäynnit tietää? Turhaa jorinaa ...
- halparomu
Onko edistyksellistä suunnitella huonosti toimivaa/kestävää teknikkaa? Ja jos merkki on Suomen yleisin, niin ei sen hankkimiseen varmaan mitään erityistä varallisuutta tarvita?
- eläjaannatoistenkinelää
Katsoppa hintoja ja vertaa omaasi, niin huomaat kuinka eri autoista kuitenkin puhutaan tuhnun kanssa.
Esim. Kallein ave 38.500.- ja Passat (jotka olivat 10-20 vuotta sitten verrokkeja) yli 60.000.-
Edistyksellistä on suunnitella ja tehdä toimivaa ja sellaista tekniikkaa, mitä käyttäjät haluavat, näinhän VW-tehdas on tehnyt, Euroopan myydyin.
Se mitä tullaan noihin Amerikan poikiin, jos on vähänkään omaa ajattelukykyä, niin tottakai siellä halutaan kaikin keinoin Eurooppalaisesta autokannasta eroon, että omien "lullien" myynti ei putoaisi jatkuvasti. Herätkää nyt todellisuuteen, jos teillä jotain todellisuudentajua on.
Saksalaiset autot ovat premiumia, japsit ihan käypiä ajopelejä ja muut dazzia, kia, hyundai luokat sitten katistokaja.
Eikö se näin pidä mennäkin, kaikille jotakin ja loppukädessä, autojahan nuo kaikki vain ovat. - huonoistahuonoin
eläjaannatoistenkinelää kirjoitti:
Katsoppa hintoja ja vertaa omaasi, niin huomaat kuinka eri autoista kuitenkin puhutaan tuhnun kanssa.
Esim. Kallein ave 38.500.- ja Passat (jotka olivat 10-20 vuotta sitten verrokkeja) yli 60.000.-
Edistyksellistä on suunnitella ja tehdä toimivaa ja sellaista tekniikkaa, mitä käyttäjät haluavat, näinhän VW-tehdas on tehnyt, Euroopan myydyin.
Se mitä tullaan noihin Amerikan poikiin, jos on vähänkään omaa ajattelukykyä, niin tottakai siellä halutaan kaikin keinoin Eurooppalaisesta autokannasta eroon, että omien "lullien" myynti ei putoaisi jatkuvasti. Herätkää nyt todellisuuteen, jos teillä jotain todellisuudentajua on.
Saksalaiset autot ovat premiumia, japsit ihan käypiä ajopelejä ja muut dazzia, kia, hyundai luokat sitten katistokaja.
Eikö se näin pidä mennäkin, kaikille jotakin ja loppukädessä, autojahan nuo kaikki vain ovat.Niin ne muut saksalaiset kyllä, mutta sitten on ne rahvaalle tarkoitetut kansan autot jotka on tehty halvalla ja kaikilla on niihin varaa. Sellainen on volkkari. Premium autot sitten maksavat satoja tuhansia ja niistä volkkaristit näkevät vain märkiä unia. Volkkari on kyllä laadullaan nykyisin siellä ihan pahnan pohjimmaisena.
- eivoimitään
Nyt tuhnut putoaa oikein kunnolla ja myöntävät, että eivät pärjänneet saksalaisille premiumeille. Tietotaito loppui ja huonojen tuhnudieseleiden kehitys lopetetaan kokonaan.
- VWFanatic
VW on maailman paras auto, eikä siinä ole koskaan mitään vikoja.
- huippuauto
Ei sitä kukaan maailman parhaaksi täällä ole väittänyt, vaan saksalaiseksi premiumiksi, Mersujen ja Bemareiden kera.
- puuttuvamerkki
Mikäköhän merkki tuosta listasta puuttuu?
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000000680640.html - haaveillaanvaan
Eiköhän unohdeta Volkkarin kohdalla tuo premium-höttö ja todetaan, että kyseessä on tuiki tavallinen Perus-Penan kottero.
- missä.miun.Ave
Avensis, tuo maailman paras ja kestävin ihmisen luomus?
- aionvai
"Arvostetun amerikkalaisen Automotive News -lehden mukaan premium-auton kriteerit eivät ole yksiselitteiset, mutta merkin kokoluokassaan suhteellinen kalleus ja harvinaisuus sekä siihen liittyvä vahva imago ovat selkeästi premium-auton piirteitä."
Harvinaisuus - Volkswagen ?- jälkimvikapesätsidsgvw
Vw tahkonnu samalla tekniikalla rahaa kun mainostanut autin premiumiksi.
Kalliit on öljynsyönti ja tsi viat autissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mielessäni vieläkin T
Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän391641Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61341- 91299
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.11295Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p421287Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,41263Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis01244Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin11220Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä21180Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta11156