Mv lehden mukaan raamatusta goog ja maagog...

dffgh

http://mvlehti.net/2016/07/27/missa-raamatun-paholaismaiset-gog-ja-magog-siella-islamistit/

Hiukan liian yli vedettyä, mutta antaa aihetta miettiä asiaa tuolta kannalta.

17

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-----a

      Ei enää oikeastaan edes yllätä se, että tuon narkkari-Janitskinin Venäjältä rahoitettu propagandapaskatuutti ja hatusta revityt satunsa uppoavat joihinkin tämän maan uskovaisiinkin kuin häkä.

      • Jarmo__EiKirj

        Tunnen miehen ja päällisin puolin olen samoilla linjoilla. Olen ollut hesan asemalla vartijana samaan aikaan kun Janitski oli tunnelissa vaksina ennen Banditos seikkailuaan. Ja tuona Bandiittiaikoihin mä heitin kerran saman kaverin ulos Juttutuvasta Hakaniemessä kun olivat jengiveljensä kanssa alkaneet lyömään piripäissään toisiaan.
        Tosin tuli vähän puun takaa tämä MV lehtihommeli ja voin sanoa että en ois uskonu niillä resursseilla. Tais olla ripaus tuuria mukana että ovat saaneet näin pitkälle tämän hankkeen.


      • KTS--
        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Tunnen miehen ja päällisin puolin olen samoilla linjoilla. Olen ollut hesan asemalla vartijana samaan aikaan kun Janitski oli tunnelissa vaksina ennen Banditos seikkailuaan. Ja tuona Bandiittiaikoihin mä heitin kerran saman kaverin ulos Juttutuvasta Hakaniemessä kun olivat jengiveljensä kanssa alkaneet lyömään piripäissään toisiaan.
        Tosin tuli vähän puun takaa tämä MV lehtihommeli ja voin sanoa että en ois uskonu niillä resursseilla. Tais olla ripaus tuuria mukana että ovat saaneet näin pitkälle tämän hankkeen.

        Ei oo ripaus tuuria vaan ripaus Putinin lompsaa.


      • taustansa.kullakin
        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Tunnen miehen ja päällisin puolin olen samoilla linjoilla. Olen ollut hesan asemalla vartijana samaan aikaan kun Janitski oli tunnelissa vaksina ennen Banditos seikkailuaan. Ja tuona Bandiittiaikoihin mä heitin kerran saman kaverin ulos Juttutuvasta Hakaniemessä kun olivat jengiveljensä kanssa alkaneet lyömään piripäissään toisiaan.
        Tosin tuli vähän puun takaa tämä MV lehtihommeli ja voin sanoa että en ois uskonu niillä resursseilla. Tais olla ripaus tuuria mukana että ovat saaneet näin pitkälle tämän hankkeen.

        Olivatko piripäissä vai nestepäissä? Mieti ennen kuin annat mahdollisen väärän todistuksen lähimmäisestä. Omien sanojensa mukaan J. ei ole ollut Bandidosin aikaan kertaakaan pidätettynä, kuulusteltuna tai tuomittuna. Nuorempana sai sakkotuomion kokaiinin kertakäytöstä.

        http://www.image.fi/image-lehti/mita-vittua-ilja-janitskin?page=1

        http://mvlehti.net/2016/03/11/lieksan-lehti-julkaisi-rehellisen-jutun-kiitos-siita/

        Taustansa on kaikilla ja huononkin taustan voi kääntää hyväksi – jos vaan ihmiset antaisivat eivätkä juuttuisi toistamaan loputtomasti menneisyyden erheistä.


      • Niinpä_niin

        Jos joku suvakki-mamu-homo jää kiinni "kokaiinin kertakäytöstä" niin en usko janitskinien yms. olevan yhtä ymmärtäväisiä tämän tausta-asian kanssa, kuin mitä sinä esität nyt olevasi. Ei taida kuitenkaan mitenkään universaalisti päteä tuo, että huonon taustan voi kääntää hyväksi. Taitaa ennemmin olla niin, että ihan tekopyhästi sitä vaan ladellaan naamataulun ja tiettyjen poliittisten mielipiteiden mukaan, että onko henkilön tausta OK vai ei.


    • Tarkkaväännös

      1Moos.10:6. Ja Haamin pojat olivat Kuus, Misraim, Puut ja Kanaan. Biblia (1776). Hamin lapset: Kus, Misraim, Put ja Kanaan.

    • Kirjakääröt

      1Aikak.5:4. Biblia. Ja Joelin lapset: Semaja hänen poikansa Gog hänen poikansa, Simei hänen poikansa.

    • Jobinpostia

      Ilm.20:8. Biblia. Ja hän menee ulos pakanoita viettelemään, jotka neljällä maankulmalla ovat, Gog ja Magog, että hän heitä sotaan kokoais, joiden luku on niinkuin meren santa. Missä on maapallon neljä kulmaa?

      • jokutyyppivantaalta

        Lähdettä en muista mutta se neljä kulmaa on laskennallisesti määritetty.


    • Googinsota

      Israelista käsin katsottuna neljältä ilmansuunnalta vihollinen tulee Googin sodassa.
      Hes 38:
      1 Minulle tuli tämä Herran sana:
      2 "Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan
      3 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
      4 Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi: hevoset ja ratsumiehet, kaikki pulskasti puettuja, suuren joukon suurine ja pienine kilpineen, miekankantajia kaikki.
      5 Persia, Etiopia ja Puut ovat heidän kanssansa, kilvet ja kypärit on heillä kaikilla.
      6 Goomer ja kaikki sen sotalaumat, Toogarman heimo pohjan periltä ja kaikki sen sotalaumat-lukuisat kansat ovat sinun kanssasi.
      7 Ole valmis, varustaudu, sinä ja kaikki joukkosi, jotka ovat kokoontuneet sinun luoksesi, ja ole sinä varalla heitä varten.
      8 Pitkien aikojen perästä sinä saat määräyksen, vuotten lopulla sinun on karattava maahan, joka on tointunut miekan jäljiltä, koottu monien kansain seasta, -mentävä Israelin vuorille, jotka kauan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyynni.
      9 Sinä hyökkäät kuin rajuilma, tulet kuin pilvi, pettääksesi maan, sinä ja kaikki sotalaumasi ja lukuisat kansat, jotka ovat sinun kanssasi


      Viholliset tulevat siis Turkin alueelta ja kiertäen maantieteellisen kehän Israelin ympärillä Välimeren eteläpuolelle. Siinä on tuo maantieteellinen neljältä kulmalta.

    • Lopullinen_ratk____

      juutalaiset ja muslimit. Sama perimä. Samanapaiset!

      Samanapaiset hylkivät toisiaan.

      Kyllä se on tuo keinotekoinen israel, joka tämän pakolais ongelman meillekin USA:n suosiollisella avustuksella aiheuttaa.

      Jos Israel siirrettäisiin sen oikealle paikalle USA:n Newadaan, niin lähi-itä rauhoittuisi.

      • Käärmeelle

        Jassoo. Ketkäs ne tappalee Syyriassa, Irakissa, Turkissa, Egyptissä, Somaliassa, Afkanistanissa jne. Israelilaisetko?


    • erttkkl

      Jumala lupasi Israelille Palestiinan! Jumala ei lupauuksiansa kadu! Joka Jumalaan uskoo, joka ilmoittanut itsensä Raamatussa, ei epäile Jumalaa!

      • KTS--

        Jumala ei kadu valintaansa KENENKÄÄN ihmisen kohdalla mutta IHMISELLÄ on oikeus katua ja hylätä tämä valinta.

        Israel ei ole poikkeus. Kaikki mitä Jumala tarjoaa on valinnaista ja ehdollista. Väkisin hän ei meille mitään syötä:

        Mooseksen kirja:
        28:1 "JOS kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä ja pidät tarkoin kaikki hänen käskynsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin Herra, sinun Jumalasi, asettaa sinut korkeammaksi kaikkia kansoja maan päällä.
        8:15 Mutta JOS sinä et kuule Herran, sinun Jumalasi, ääntä etkä tarkoin pidä kaikkia hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi ja saavuttavat sinut.

        Eikä Jumala anna Israelille mitään erikoisasemaa polkea muita vaikka tietyllä fanituslössillä tälläisiä kuvitelmia onkin:

        2. Moos.
        22:21 Älä sorra äläkä ahdista muukalaista, sillä te olette itse olleet muukalaisina Egyptin maassa.
        22:22 Älkää sortako leskeä tai orpoa.
        22:23 Sillä jos sinä sorrat heitä ja he huutavat minua avuksensa, niin minä totisesti kuulen heidän huutonsa,
        22:24 ja minun vihani syttyy, ja minä surmaan teidät miekalla, niin että teidän vaimonne joutuvat leskiksi ja lapsenne orvoiksi.

        Eli syö oma sontas laitalahkolainen


      • MuslimiUhkailee

        KTS--
        10.3.2016 23:45
        Ime turpaasi omaa lääkettäsi ihan kiltisti äläkä kiukuttele yhtään.


        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
        Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!

        KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
        Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!


      • MusliminKynästä
        KTS-- kirjoitti:

        Jumala ei kadu valintaansa KENENKÄÄN ihmisen kohdalla mutta IHMISELLÄ on oikeus katua ja hylätä tämä valinta.

        Israel ei ole poikkeus. Kaikki mitä Jumala tarjoaa on valinnaista ja ehdollista. Väkisin hän ei meille mitään syötä:

        Mooseksen kirja:
        28:1 "JOS kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä ja pidät tarkoin kaikki hänen käskynsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin Herra, sinun Jumalasi, asettaa sinut korkeammaksi kaikkia kansoja maan päällä.
        8:15 Mutta JOS sinä et kuule Herran, sinun Jumalasi, ääntä etkä tarkoin pidä kaikkia hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi ja saavuttavat sinut.

        Eikä Jumala anna Israelille mitään erikoisasemaa polkea muita vaikka tietyllä fanituslössillä tälläisiä kuvitelmia onkin:

        2. Moos.
        22:21 Älä sorra äläkä ahdista muukalaista, sillä te olette itse olleet muukalaisina Egyptin maassa.
        22:22 Älkää sortako leskeä tai orpoa.
        22:23 Sillä jos sinä sorrat heitä ja he huutavat minua avuksensa, niin minä totisesti kuulen heidän huutonsa,
        22:24 ja minun vihani syttyy, ja minä surmaan teidät miekalla, niin että teidän vaimonne joutuvat leskiksi ja lapsenne orvoiksi.

        Eli syö oma sontas laitalahkolainen

        KTS--
        10.3.2016 23:45
        Ime turpaasi omaa lääkettäsi ihan kiltisti äläkä kiukuttele yhtään.


      • gzcgg

        sympaatti
        4.5.2014 18:29
        Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
        Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe