Naista, joka on väleissä exänsä kanssa kannattaa

äläryhdyaisuriksi

27

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExätExiä

      Exiä ei paneskella, mutta jonkinlaiset normaalit käytöstavat pätevät eron jälkeenkin.
      Exät ovat exiä syystä, jolloin on aika katsella uusia ihmisiä.

      • exiäsyystäniinpä

        Niinpä. Aloittaja on ihan hölmö kun tommosia luulee. Jotkut voi harrastaa seksiä mutta ei todellakaan kaikki.


      • Eimitäänuutta
        exiäsyystäniinpä kirjoitti:

        Niinpä. Aloittaja on ihan hölmö kun tommosia luulee. Jotkut voi harrastaa seksiä mutta ei todellakaan kaikki.

        Taas on tehty yksittäistapauksesta (jolla on mielenterveysongelma) tyhmä kaikki naisia koskeva yleistys


      • ihmeräpätystä

        Jos tunteita ei ole, ei ole seksiäkään. Exien kanssa ei harrasteta mitään.


    • Ex----------PUA

      Jälleen tärkeä opetus naisen luonteesta.

    • Ikis__M

      Suominaiseen ei voi koskaan luottaa koska tyypillisesti se on liian kokenut ja suunnilleen kaikilla varmaan on tuo:

      http://www.metropoli.net/blogit/ilotytto/ilotytto-paljastaa-hoiv-huoravietti/

      Ilotyttö sentään on rehellinen, useimmat huoravietin omaavista naisista sensijaan ei ole vaan vaan valehtelee silmät päästään iskettyään silmänsä johonkin kilttiin elättäjämieheen, tekevät siitä elättäjän lapsilleen ja palaavat taas menneisyytensä muistojen panorinkeleihin aina saadessaan tilaisuuden. Kiltti & kunnollinen elättäbetamies ei voi muuta kuin sivusta seurata sitouttamisen jälkeen kotihoronsa touhuja, eroaminen kävisisi kalliiksi ja jos eroon pääseekin haksahtaa taas kuitenkin kohta toiseen samanlaiseen huoruliin, ojasta allikkoon siis.

    • 369

      Jos ihminen on väleissä eksänsä kanssa, se kertoo ainakin sen, että osataan erota asiallisesti ilman mitään teinidraamaa.

    • Vaikeaako

      Hyviä välejä on erilaisia. Varatun kyläily ja kahvittelu kenen tahansa vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa kahden kesken on pettämistä tai haaveilua siitä.

      Eikä panokaveri ole mikään eksä.

      • pannaanpannaan

        On se, jos ei seurustella vaan pannaan vain


    • Äädämi11111

      Siksi neitsyt on paras. Sitä mitä ei ole koskaan edes aloitettu, ei voi jatkaa. Muun kuin neitsyen kanssa on aina enemmän tai vähemmän aisurimeininki.

      • hölmöolet

        voi se entinen neitsytkin pettää. Se että viet naisen neitsyyden, ei takaa että hän olisi uskollinen.


    • nuoretääliöitä

      On niiiiiiiin lapsellista ajatella että kaikki kanssakäyminen ihmisillä on seksiä vain.
      Oletko ap 20 vuotias vasta tai lähellä sitä? Tosi moni alle 30 vee ajattelee just noin et seksiä aina jos on väleissä ja kun joku hymyilee se haluaa seksiä.. HAHAHAHHHAH :D


      Vittu että jotkut nuoret on tyhmiä.

      • äläoleaisuri

        Naiiveista miehistä tulee aisureota


    • Jaaha, erikoisia ihmisiä jos eroaa ja kuitenkin jatkaa vehtaamista. Ei mee mun järkeen tommonen. :)

      Sen sijaan ymmärrän, ettei vihoissan tarvi kaikkea päättää ja vihaa ylläpitää. Voi olla ihan neutraalikin, vaikka exän jossain näkee ja samassa tilassa joutuu olemaan.

    • ihanälytöntä

      Vainoharhaista

    • 101prosHetero

      Exät. Ne on homoille

    • Vanha suola... Se janottaa..

    • exien_kaveri

      Itse olen mies ja olen ihan hyvissä väleissä exieni kanssa. Paras ystäväni on myös exä jonka kanssa olimme yhdessä monia vuosia ja olen hänen nykyisen miesystävänsäkin kanssa ystäviä. Enkä ole koskaan harrastanut seksiä exien kanssa erojen jälkeen. Eroihini ei yleensä liity draamaa ja keskustelen kaikki asiat läpi niin ystävyys tämän jälkeen on myös paljon helpompaa, toki se vie oman aikansa.

      • perkekesentään

        Miten voi olla kaveri miehen kanssa joka panee ex-naistasi. Oletko homo? Itse haluaisin vetää exän uutta miestä turpaan


      • exien_kaveri
        perkekesentään kirjoitti:

        Miten voi olla kaveri miehen kanssa joka panee ex-naistasi. Oletko homo? Itse haluaisin vetää exän uutta miestä turpaan

        Seksi kuuluu osana aikuisten ihmisten suhdetta niin miksi minä haluaisin vetää exäni uutta miestä turpaan? Ehkä sinulla on jonkinlaisia väkivaltaisia patoutumia, jos haluat pahoinpidellä ihmisiä? Yleensä ottaenkaan en mieti ystävieni tai vaikkapa perheenjäsenteni seksielämää, koska se ei yksinkertaisesti kuulu minulle mitenkään. Olen harrastanut seksiä naisten kanssa eron jälkeen eikä exäni ole tuntenut oikeudekseen lyödä heitä myöskään.


    • Minun äitini ei nai isäni kanssa.

      • Tai tarkemmin isäni ei nai äitini kanssa.


    • exän.kaveri

      Naurettavaa

      • eimiehiä

        Ei ole naurettavaa vaan fakta. Jos et halua olla aisuri, et anna naiseksi olla tekemisissä muiden miesten kanssa


      • 5544566
        eimiehiä kirjoitti:

        Ei ole naurettavaa vaan fakta. Jos et halua olla aisuri, et anna naiseksi olla tekemisissä muiden miesten kanssa

        Noi aisurijutut on syvältä


    • Naiset nussii toisia jännämiehiä kun oma on jättänyt

    • Naisasialooseri1

      Mikäli exä on jyystäri ja nykyinen mies on aisrui niin nainen paneskelee exänsä kanssa 100% varmasti, jännäjyystäri vain ei ole hyvää materiaalia parisuhteeseen elättämään naista, mutta saa kiimareijä edelleen märäksi toisin kuin aisurimies joka hoitaa naisen ja mahdollisten jyystäriexän kanssa hankittujen lapsien elätyksen.

      Nainen sitten antaa aisurille intohimotonta tylsää perus-seksiä palkinnoksi kerran viikossa tai kahdessa ja hakee oikean seksin exältään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe