Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minulla on kaksi miestä

en.pysty.lopettamaan

Minulla on pitkäaikainen seksisuhde toiseen mieheen ja olen kihloissa poikaystäväni kanssa.
Tämä seksisuhde on seurannut minua parisuhteesta toiseen. Edellisen poikaystäväni jätin kun menetin toivoni hänen suhteensa, hän oli väkivaltainen, huono sängyssä, lapsellinen jne. Seksisuhde jatkui eikä loppunut siihenkään kun löysin uuden miehen.
Seksisuhde tuo elämääni niin paljon iloa, hän on hyvä ystäväni, entinen poikaystäväni ja kukaan ei ole koskaan millään saralla yltänyt hänen tasolleen. Seksi hänen kanssaan on ihanaa ja kiihkeää, meillä on hauskaa yhdessä, hän miellyttää silmää ja hän on siisti yksinasuva sinkkumies.
Poikaystäväni taas on henkisesti kanssani samalla aaltopituudella ja on minun tukeni ja turvani, pehmeä nallekarhuni, seksi hänen kanssaan on kuitenkin huonoa vaikka hän yrittääkin parhaansa.
Olen psykiatrisessa hoidossa ja saan apua myös tähän ongelmaan sieltä.
Silti rakastan heitä kumpaakin omalla laillaan.

11

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfggf

      Okei. Hyvä että olet hoidossa.

    • Niih

      Ap hyvä, jätä poikakaverisi, älä tuhlaa hänen aikaansa enää.

    • olethullu

      Hyvä, että tiedät olevasi hullu

    • oukkeii

      Varmaan hyväksyt sen että myös kakkosmiehellä on muita naisia. Vaikka hän väittäisi muuta niin et voi olla varma asiasta koskaan.

    • panojaska

      huanon vitun kanssa ei voi olla hyvä rakastaja, se on alasimesta kiinni, kuinka hommat pelaa. AP on epäluotettava hutsu.. lääkityskin vielä pielessä!

      • Huono.tarina

        Taitaa olla tyhmä trolli.


    • Naisasislooser1

      Kaltaisesi naiset pitäisi polttaa roviolla

      • eiväkivaltaa

        Oletko hullu?


      • 7plus11

        Minulla on parempi idea: Orjatyöhön Siperiaan ja koko loppuelämä ilman seksiä.


    • oliko.kohdillaan

      Vanha sanonta: hyvä tahto huoran tekee

    • Anonyymi

      Meillä ilmeni?Vaimoni kauppareissuilla tapaili vierasta miestä??kun oli innokas ja viipyi??selvisi syy sekskkäisiin alusasuihin kun autokin pomppi voimakkaista orgasmista ym maukkaita kauppareissuja. Oikeestaan asia kiihottaa😍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe