Parran leikkuu Kuopiossa, osaava parturi hakusessa

Partakaveri

Pari eri parturia onnistunut jo onnettomasti silppuamaan partani, joten nykyisin huolehdin muotoilusta itse. Olisi kuitenkin kiva päästä osaavan ammattilaisen käsiin. Kenen luona muut partaveikot käytte?

12

1527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnonleikkuri

      itse leikkaan partani ja tukkani, tulee mieleinen eikä maksa mitään.

      • Ms.ImNotAlex

        Kunninleikkuri, oletko tyhmä, lukutaidoton, vai missä mättää? Ketjun aloittaja toteaa itse leikkaavansa nykyisin partansa, koska on ollut tyytymätön "perin erin parturin" leikkuuseen. Ja hän kysyy toisten mielipiteitä, että missä kannattaa leikkauttaa? Vai oletko sinä halukas leikkaamaan taitojasi korostaen?

        Aloittajalle suosittelisin Tulluportin kadulla Ravintola Caesarin vieressä olevaa parturi-kampaamoa. Ainakin oman nimensä parturi-kampaamoiden antanut herra on ollut tyylikäs näky partaalla ja ilman


      • A_l_e_X

        Opettele kirjoittamaan... Pitäisikö tietokoneeseen lisätä alkometri?

        "perin erin parturin"
        "Tulluportin kadulla"
        "parturi-kampaamoiden"
        "näky partaalla"


      • kuopiolaine

        Sukupuolisesti poikkeavat käy parturiliikkeessä leikkaamassa partansa. Kuopio cityboys.


      • lksdskdlfjkdl

        Tosi Äijät siistii partansa kulmahiomakoneella :D


      • kielioppiatänne
        A_l_e_X kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan... Pitäisikö tietokoneeseen lisätä alkometri?

        "perin erin parturin"
        "Tulluportin kadulla"
        "parturi-kampaamoiden"
        "näky partaalla"

        Tähän listaan on vielä lisättävä: Kunninleikkuri.


      • isisonjotäällä
        Ms.ImNotAlex kirjoitti:

        Kunninleikkuri, oletko tyhmä, lukutaidoton, vai missä mättää? Ketjun aloittaja toteaa itse leikkaavansa nykyisin partansa, koska on ollut tyytymätön "perin erin parturin" leikkuuseen. Ja hän kysyy toisten mielipiteitä, että missä kannattaa leikkauttaa? Vai oletko sinä halukas leikkaamaan taitojasi korostaen?

        Aloittajalle suosittelisin Tulluportin kadulla Ravintola Caesarin vieressä olevaa parturi-kampaamoa. Ainakin oman nimensä parturi-kampaamoiden antanut herra on ollut tyylikäs näky partaalla ja ilman

        ja kaula katkee, samalla.


      • HuutonauruaPässi
        A_l_e_X kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan... Pitäisikö tietokoneeseen lisätä alkometri?

        "perin erin parturin"
        "Tulluportin kadulla"
        "parturi-kampaamoiden"
        "näky partaalla"

        Onko ite vitun pelle "Alex T", joka kirjoitti kyseisen kommentin. Mitä olen kuullut hänen puhuvan.. esimerkiksi "muotinäytöksissään", niin jumalauta mikä "muka fäsöön"(fashion).

        Joku kun kehuu, niin ottaako itsetunnolle, niin paljon ettet kykene ottamaan hyvää ja positiivista palautetta vastaan? Käyttäydy hyvä "mies". Vai missä mättää? Eikö bisnes luista?


    • Oma-aloitteisesti_itse

      Hyvä, että trimmaat ja leikkaat partasi itse.
      Silloin tuloksesta tuleekin juuri sellainen, kuin itse haluaa.
      Tulee huomattavasti halvemmaksikin.

      Nykyisin on myynnissä niin hyviä tukan ja parranleikkaamiseen tarkoitettuja trimmareita, erikoisvälineine, rajaamisterineen ja muine lisävarusteineen, että kyllä niillä tulee ihan siistiä ja hyvää jälkeä.

    • Aisssaatana

      Autocorrec päälle. Vitun amis

    • parta-ei-kuspäille-kasva

      Nonnii... Onko kellään kuopion pitkäpartasilla jätkillä kokemusta tai tietoa partureista jotka osaisi siistiä pitkää parranreuhkaa? Olisi hyvä joskus päästä kunnolliseen siistimiseen... En oo ite kuullu kun MRoomista, mutta huonohko jonotussysteemi. Joku aikasempi keskustelu menny yllättäen turhaan jauhamiseen. Ja ei tarvii muotisänki tyyppien alottaa v-ttuilua ku eivät osaa.. ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe