Itsemurha-ajatukset senkun lisääntyvät

Masentunutjaloppu

Minulla ei ole elämässä juurikaan onnistumisia, minulla ei ole ystäviä tai tyttöystävää.
Töitä ja rahaa minulla ei ole, enkä enää niitä jaksa tai kykene edes tekemäänkään. En oikein jaksa kiinnostua mistään ja jos joskus jostain innostun niin pieleen menee, myös naisrintamalla, kukaan ei halua luuseria mieheksi. Seksielämää ei ole. Olen lähes koko ikäni ollut surullinen sekä tyytymätön elämääni ja se ei ole ollut helppoa. Vanhenen vain päivä päivältä ja tiedän että vain sairauksia ja lisää murheita on tulossa. Ihmisellä pitäisi olla rakkautta elämässään. Seuraan sivusta kun muut ovat onnellisia ja minä olen vain yksin. Olen jo miltei päätökseni tehnyt, jos kahteen vuoteen tilanteeni parane mihinkään suuntaan niin sanon hyvästit tälle maailmalle jolla ei juurikaan ole ollut muuta annettavaa kun huolia ja murheita. Tiedän jo miten aion itsemurhan toteuttaa kivuttomasti. Loppuu tuska, loppuu huolet ja ikuinen lepo odottaa :).

12

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feeniksin_kyynel

      Olipa kerran pieni lintunen
      Näki edessään vain päätöksen viimeisen
      Ei auttanut vaikka toiset linnut sille lauloivat
      Ruokaa sekä juomaa myöskin sille tarjosivat
      Ei kuullut se laulua, ei haistanut ruuan tuoksua
      Kaikki oli turhaa paitsi päätös oikea

      Päätös vapaudesta, kivuttomuudesta, ikuisesta levosta.

      Lintu päätti pudota,
      korkean kiven huipulta
      Omalla painolla,
      päättää kaikki lopulta

      Ei omat siivet pelastaneet sitä varmalta tuholta
      Kosketus maahan sattui, se tuntui kovalta
      Lintu kysyi ihmeissään: Tätäkö on kuolema?
      Kipua, kärsimystä, epätoivoa

      Sama lintu päätti, ei koskaan enää uudestaan
      Propaganda-kyltti sai senkin viimein uskomaan
      On mahdollista elää, kunhan vain pystyy luottamaan
      Siihen, että toiset huolehtii ja pitää joukossaan

      Vaikka oma toivo loppunut ois
      Vaikka usko sammunut ois pois
      Vaikka ilo ja rakkaus vain muistois
      Luottamalla toisten apuun kerran jälleen, ne voi herättää uudelleen.

      • raskassydän

        Kauniisti kirjoitettu, tuli tarpeeseen...


    • huhuhuvu

      Itse koen itsemurhan vapautuksena kiusaamisesta ja sen syvistä haavoista. Kiusaaminen on johtanut vaikeaan traumaan ja oma elämäni on muuttunut muutamassa vuodessa täysin. Olen menettänyt kauneimmat asiat elämässäni.

      Kiusaaminen oli laajamittaista vainoamista ja olen jäänyt asian suhteen tukehtumaan löysään hirteen, sillä minkäänlaista asian sulkeutumismahdollisuutta ei tarjottu saati anteeksi pyyntöä. Elän samoissa peloissa, samassa itsevihassa ja kärsimyksessä. Ha haluan sen loppuvan, joten joutunen avittamaan asiassa itse.

      Toivon kuitenkin ihmettä. Toivon sitä myös sinulle. Minullakaan ei ole perhettä eikä ystäviä. Tästä syystä olen ollutkin helppo uhri monelle.

      Toivon tosissani, että löydät vielä tarkoituksen. Vaikutat ajattelevaiselta. Et ollenkaan vialliselta. Monasti vain maailmassa ne oikeasti vialliset ja ilkeät ihmiset runnovat muut alleen.

      Oletko kokeillut treffipalstoja? Moni on löytänyt kumppanin sieltä.

    • kiusaajatappajajamonimuu

      Maailmassa on paljon psykopaattisia ihmisiä, joiden pahuus on tämän maailman monen ikävän alku ja juuri.

    • ahatti

      Tämä maailma on vain sellaista kitkuttamista ja kiusaamista! Toiset kadehtivat yksineläjiä ja yksineläjä taas haikailee parisuhdetta. Monet parisuhteessa asuvat elävät sellaisessa suhdehelvetissä, että pakenevat lopulta, jos pystyvät. Monilla ei ole voimia ja rahaa lähteä, vaikka voimia juuri tarvittaisiin kiusaamisen lopettamiseksi.
      Entä minkälaista on elää yksinhuoltajana, kun vanha exä ahdistelee päivin ja öin ja pitäisi jaksaa töissäkin. Sitten pelkää vielä lapsensa puolesta kaiken aikaa.

      Aloita uusi päiväsi: Käy suihkussa! Pue päällesi eri vaatteet, mitä tavallisesti käytät. Punainen sopii myös miehille! Siivoa asuntosi ja lähde ulos kävelemään. Tee hyvää ruokaa ja nauti. Kuuntele musiikkia. Hymyile! Katsele tätä kaunista maailmaa uusien, värikkäämpien lasien läpi ja ennen kaikkea, ajattele, että olet terve ja kaikki avaimet onneen ovat omissa käsissäsi.

      Kahden vuoden päästä voi olla, että ulkoilet maailmain ihanimman naisen kanssa ja mietit, miten taas pitää mennä töihin, että saa ruokaa perheelleen. Ei jaksaisi, mutta ihminen jaksaa, sillä surut ja murheet, ilot ja riemut kuuluvat asiaan.

      Niin se maailma muuttuu... ajatuksen voimalla... Hyvää uutta loppuelmää!

    • Ramikhalifa

      Mua on kiusattu koulussa jo 4 vuotta enkä en jaksa tätä oon 10 v miten voi kuolla kivuttomasti

      • Feeniksin_kyynel

        Kouluterveydenhoitaja osaa parhaiten vastata kysymykseesi. Hän ei kylläkään kerro miten kuolla, mutta kivun hän voi lopettaa. Niin. Lopettaa neljän vuoden kivun. 4 vuotta kiusattuna on rankimpia asioita mitä voi kokea.

        Mutta siitäkin voi palautua. Parhaiten tämä onnistuu kun meneen puhumaan asiasta kouluterveydenhoitajallesi.


    • Hei Masentunutjaloppu.

      Jo nimimerkkisi symboloi kokemusta, joka sinulla on elämästä. Olet väsynyt, turhautunut, yksinäinen ja arvostelet itseäsi säälimättä.
      Et kerro, millaista tukea olet saanut toistaiseksi, mutta ilmiselvää on, että se on ollut riittämätöntä. Jos vain yksin kannat taakkaasi, se voi tuntua ylivoimaiselta ja kohtuuttomalta.
      Taakkaa voi jakaa hankkiutumalla ammattimaiseen keskusteluapuun. Oman lääkärisi kanssa kannattaa neuvotella masennuksen hoitomahdollisuuksista. Voit myös kysyä, onko asuinalueesi diakoniatyöllä jotain vertaistukiryhmiä depressiosta kärsiville? Vertaistuella on myös mieliala-asioissa suuri merkitys. Jos jo käyt jossain keskustelemassa, kerro avoimesti että olosi on niin huono, että mietit kuolemaa.
      Sinulla on oikeus saada enemmän tukea ja taakallesi jakajaa. Vasta, kun olet enemmän voimissasi, voit alkaa nähdä tulevaisuudessa myös mahdollisuuksia. Kun ryhdyt parantamaan suhdetta itseesi, alat myös arvostaa omia voimavarojasi ja puhut itsestäsi kannustavammin. Se kaikki on mahdollista, kun sitoudut hoitamaan itseäsi ja hankit apua.


      Diakoni Merja.

    • aputuleekunuskoosiihen
    • TurhaaPaskaa

      Mä tuun mukaan, minne mennään?

    • HerraAurinkoinen

      Perkeleen paskamedia toivottavasti saatte ansionne mukaan

    • Niiponisto

      Eikö sosiaalitoimisto tai vastaava taho voisi ruveta jakamaan itsemurhakapseleita niitä tarvitseville, suurin osa kuitenkin työttömistä ja muista kiusatuista sen valitsisi. Nykyisin moni valitsee ajamisen rekkaa päin, hyppäämiset ja ampumiset, joista jää aina siivottavaa muille, kun tämä lopetus voitaisiin hyvin huomaamattomasti toimittaa asianmukaisessa "toimistossa" sen suurempia kohuja herättämättä ja siististi, eihän lihakarjaakaan pelloille teurasteta. Säästyisi valtiolta suuri summa rahaa, tämä näkyisi suoraan palkansaajan "kukkarossa" sekä verohelpotuksissa yrityksille, kun nämä "häviäjät" kuitenkin ovat taakkana muille ja saisi parempi kansa elää ilman harmittavia esteitä. Eikö tämä nykyinen kidutus malli ole ihmisoikeuksien vastainen, olisiko jokin nuorisopuolue asian kannalla jotka ajaisivat asiaa eteenpäin esim. Kokoomus / ps nuoret, nehän ovat aina isänmaan asialla tunteella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe