Salama Pizza

Pizzapoika_Emamdara

Hei,

Olen huomannut, että Pyörrekujalle, Vantaan Myyrmäkeen ollaan avaamassa varmaankin lähiaikoina Salama Pizzaa, koska ensin Myyrmäen Kukka ja lahja-kukkakauppaa remontoitiin ja tällä hetkellä ovat jo Salama Pizza-mainokset kyljessä.

24

2215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pizza-Peku

      Eilen oli Salama Pizzan pihassa Toyota Yaris. Yeah! Kohta pääsemme vihdoinkin syömään pizzaa sinne jos haluamme. Pudasrinteen ja Pyörrekujan asukkaat käyvät ainakin syömässä siellä pizzaa sitten, kun se avataan.

    • syöitepitsas

      Olet huomannut ? Aika hidasjärkinen olet, jo paikan omistajana vasta huomaat.
      Kukaan muu ei tuollaista mainosta kirjoita, kun tomppeli omistaja.

    • pmlm

      Niin tai näin, kuka lienee viestin kirjoittanut? Mutta tervetuloa uusi pizzapaikka! Toivottavasti taso on hyvä ja hinnatkin kohdallaan!

    • Opelin_Salama
    • Julia23

      Minäkin olin käynyt siellä ja siellä oli todella hyvää ruokaa ja oli kaunista. Ja hyvät palvelut myös. Kannattaa käydä!

    • Pizzataxi_Myr

      Kannattaa kiertää kaukaa koko pulju. En suosittele!

    • Pizzataxi_Myr

      Hei,

      Tiedättekö mistä saa Vantaan surkeinta pizzaa? Salama Pizzasta, joka sijaitsee Myyrmäessä. Suoraansanottuna Pyörrekujalla. Pizzat ja kebabit mausteettomia. Huonoa paprikamaustetta pizzapohjissa ja kebabkastikkeena. Ei ole hyvää kebabbia eikä pizzaa näin. Pizzapohjaan tomaattimurskaa tai tomaattisosetta mieluummin kuin paprikamaustetta. Kebappiin mieluummin minttujogurttia tai tabascoa kuin paprikamaustetta. En suosittele!

    • timopakarinen

      hei siis itse olen käynyt siellä ja siellä oli tosi hyvä ruoka ja hintaki oli sopiva siis miks sun pitä valehetella ku itse on käynytkin pizzataxillakin mutta minun mielestä paras ruoka on salapizzassa.

      • Maaria1967

        Hei!
        Ensimmäinen kokeilu tänään SalamaPizzassa ja ainakin Kasvispizza oli todella hyvä; tuoretta tomaattia, paprikaa, punasipulia. Juusto vaikutti vuohenjuustolta/fetalta, ihmettelin voijuusto-nimikettä pizzan raaka-aineessa.
        Yleensä olen ottanut pizzapaikkojen listoilta Vegetarianaa, jotka pääasissa olleet purkki-/säilykekamaa ja usein maultaan mitättömiä. Saattaapa se olla tässäkin firmassa, nyt en sitä kokeillut, koska oli tarjolla tämä. Kasvispizza on listan kallein pizza salamipizzan ohella, mutta maku vastasi kyllä 10 euroa, niin monia huonoja pizzoja pari euroa halvempana olen syönyt. Muu perhe otti liha- ja äyriäspitoisempaa, olivat kuulemma hyviä (en maistanut). Lisäksi haettaessa sai ottaa vielä kuhunkin pizzaan salaatin rasiaan mukaan.
        Suosittelen.


      • katsokaaomistajatensin

        Maksakoot vaikka veronsa Vantaalle, mutta en osta Hesentakiakaan kalliita ja ylihintaisia ja mauttomia pitsoja. maksan enintään 5€ ja 8€:lla pitsan saa muualtakin ja myös kotipizzasta, joka on täysin suomalainen. Salamapizza ei ole suomalainen vaan ulkomaalainen, omistaja on joko kosovosta, lähi-idästä tai aasiasta.


    • iloinen_kebab

      mietin tässä minkä laisia annoksia saa mukaan ? onko kenelläkään tietoa

    • AlmanMaleh

      Minä olen tilannu kabuliriisi ja erityisesti pitä rusinoista sousittelen teillekin

    • myrzin_komia

      käytiin jullien kanssa syömässä ihan ok ruoka oli nauraa mutta miksi rusinoita kepapisa kylä ihmeissää miehet olivat

    • jaana39

      Ihana pizza kyllä oli! Tulen jatkossakin ihan varmasti käymään! Suosittelen.

    • menköönboikottiin

      Käytiin syksyllä 2016 syömässä avajaispizzat ja kebabit ja olivat mauttomia ja liian tulisia. Pitsoissa on tomaattipyreen/soseen sijasta tulista kebabbikastiketta, jota saa jokaisen kebabin mukana kaikista Vantaan pizzeroista lukuun ottamatta Koivukylän Havukosken Ravintola Minoa, jossa on hyvää ja maukasta valkoista kebabbikastiketta. En jatkoon enkä suosittele Salamapizzaa kenellekään.Kiitti vaan ja meni Salamapizza boikottiin. Hyvästi!

    • ensuosittele

      Pitsoissa ja kebabeissa on paprikamaustetta tai oksettavaa oranssia kebabkastiketta, jota on kaikissa Vantaan pizzerioiden kebabeissa lukuun ottamatta Koivukylän Havukosken Minoa. Vaihtaa minttujogurtti kastikkeeksi kebabeihin ja myös mietokastike vaihtoehtoksi tulisen rinnalle niin palaan asiakkaaksenne. Pitsapohjiin tomaattipyrettä/sosetta paprikamausteen tai oksettavan oranssin kebabkastikkeen sijasta. Näin huonoa pitsaa tai kebappia ei saa mistään muualta ja se on totuus. Lähi-idän miehet eivät osaa tehdä niin hyviä pitsoja kuin aasialaiset ja suomalaiset.

    • Assiakass

      Huva pitssa ja huva kebap! Ei tuhmat kuksit!

    • Tekijävastuuseen

      Toyota variksesta on rikottu ikkunat, Yaris versosta siis. Kuka on tehnyt ilkivaltaa pizzerian autolle?

    • Pizzaähky

      Meita pizza. Paras! Maksa kolme, syö yksi niin laihtu. Sopii dieetti. T. Salamapizza

    • Anonyymi

      Oli kyllä mahtavan hyvää pizzaa,hyvä palvelu ja iloinen mies siellä palvelemassa ja hyvä tekijä myös. T.Eekku

    • Anonyymi

      Salama Pizza on varmaan sellainen joka paistetaan ukkosmyrskyssä, salama iskee siihen pizzaan ja paistaa sen, kohta niitä saa, tulee ukkosmyrsky!

    • Anonyymi

      Karvakädet laajentaa. Karvat lisämausteena

    • Anonyymi

      Hyvät pizzat on, tosi ystävällinen palvelu. Asun naapurissa niin mistään muualta en enää tilaa, ja tilaan suoraan Salamasta, ettei kuljetusrahat mene Woltille, vaan pizzeria saa koko summan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe