Teenaiselta

sullemies

Pakko se on myöntää. Miten sä sen oikein teit? Tai kukapa suhun ei ihastuisi ;) Oot jatkuvasti mun ajatuksissa, ja tiedät kyllä sen. Esteitä on matkalla, mutta...saa nähdä mitä, missä ja milloin. Raakapeli sydämelle, joka sykkii jatkuvasti enemmän ja enemmän sulle.

26

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos_saan_kysyä

      Menikö J miehelle?

      • yksitee

        Mitä teenainen sulle merkitsee?


      • Jiimies

        No orastavaa ihastumista....ei voi enempää vielä puhua....katellaan.


      • toinenJii

        Sun kanssa on kiva flirttailla töissä ;) Piristää päivää, mutta mä olen varattu mies. annetaan kaiken jäädä sille tasolle.


      • yksitee
        Jiimies kirjoitti:

        No orastavaa ihastumista....ei voi enempää vielä puhua....katellaan.

        Menikö viesti keski-suomeen?


      • lukeeM
        yksitee kirjoitti:

        Menikö viesti keski-suomeen?

        Ei tee kaipaa tässä ketjussa J:tä. Tuollahan se


      • justseT
        toinenJii kirjoitti:

        Sun kanssa on kiva flirttailla töissä ;) Piristää päivää, mutta mä olen varattu mies. annetaan kaiken jäädä sille tasolle.

        Ootko ihan varma? Jos haluisin salapanolle sanoisit mulle ei?


    • olenkosemä

      Kuulostaa tutulle, M mies?

    • kaffekingiltä

      T-naiselta jollekin, mitä M-miehelle?..

      No ei osu minuun, mutta ei yleensä miehen tarvitse tehdä mitään erityistä kuin olla oma ittensä niin sopiva henkilö voi ihastua.
      Kauheaahan se olisikin että esittämällä saisi toisen huomion ja ihastumisen.

      Uskon että kyse voi olla ihan miehen ja naisen keskinäisistä kemioista jotka tulee ilmi vaikka keskustelujen kautta kun toinen reagoi sillä tavoin kuin toinen toivoo ja ihmiset ovat avoimia toisilleen.

      Tietysti jos esteitä on tiellä -mitä ne sitten onkaan..niin saa piilottamaan muuten tunteet.

      • sullemies

        Viesti meni Teenaiselta M-kirjaimella alkavalle miehelle. Kiitos analyysistä. Noinhan se varmasti menee.


      • M-miess

        Täällä olisi M-kirjaimella alkava mies ja T-kirjaimella alkava nainen hukassa..
        Missäpäin vaikutat "sullemies"?


      • sullemies

        Länsi-Suomessa. Entä sinä?


      • M-miess

        Etelässä.....


      • länsisuomessa
        sullemies kirjoitti:

        Viesti meni Teenaiselta M-kirjaimella alkavalle miehelle. Kiitos analyysistä. Noinhan se varmasti menee.

        Hmmm...Join juuri äsken teetä


      • länsisuomessa
        sullemies kirjoitti:

        Viesti meni Teenaiselta M-kirjaimella alkavalle miehelle. Kiitos analyysistä. Noinhan se varmasti menee.

        Nimesi alkaa T:llä ja päättyy A:han, onko näin?


    • Kahvimies1

      Meneekö viestisi pk-seudulle? Alkaako sinun etunimesi K kirjaimella?

    • eietelään

      Oon ihan lovena yhteen t-naiseen ollut jo vuoden. Keväällä sain tietää sinun olevan varattu. Leuka rinnassa siitä asti. Yrittänyt unohtaa sinut, onnistumatta siinä kuitenkaan.

      • T-nainenminäkin

        Missäpäin tämä t-nainen asustelee?


      • eietelään

        Jumalan selän takana, susirajalla, kuusikon katveessa, karhujen kulmilla, maakunnan mailla. En toista vastaavaa leidiä eläissäni ole tavannut, siitä tämä tunne! Kaukana kaikesta tämä paikka on.


    • Teenaisestatykkäävä

      Missä ja milloin olemme viimeksi nähneet toisemme Teenainen?

    • haluanTeetäkovasti

      Kyllä T-nainen tietää, missä ja milloin:)

      • sivustaTnainen

        Teet on minulle kova sana :)


      • haluanTeetäkovasti

        Haudutettuna vai ihan tavallista t-pussi Teetä?


    • 8matti

      Ei tainnu varsinaissuomeen nyt osuu...

    • Nuoletkokupinkin

      Sä saat huoltaa mun "teepusseja" mikä tähänsä päivä ;)

      • niinsaatjotain

        :) Odota..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe