Olen oikeasti rakastunut sinuun, nainen

Rakastunutmies

Mutta kun sinä et näköjään hyväksy minua (ennakkoluulot) kumppaniksesi, minun täytyy perääntyä. En voi elää haaveissani sinusta koko loppuelämää. Minun täytyy jatkaa uuden elämänkumppanin hakemista. Toisaalta kun mietin sitä, miten meillä synkkas niin hyvin, tämä jää kyllä harmittamaan minua ja varmaan myös sinua. Eihän tässä näin huonosti olis pitänyt käydä. Syy on varmaan minussa, kun en toiminut sinun suhteen ajoissa.

41

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elluhalloyb

      Nais veri nais❤❤💋 (*_*)

    • KysyvänÄäni

      En ole kaipaamasi henkilö, voin vastata vain omasta kokemuksestani. Jos hän tietäisi kaiken, mihin tekoni ja valintani perustuivat, hän ymmärtäisi. Koska emme ole keskustelleet ( joka on minun syyni) hän jää epätietoisuuteen. Meidän tapauksessa minä olen syyllinen.
      Mitä tarkoitat, ettet toiminut ajoissa?

      • Aloittajamiesvastaa

        Sitä, että kun hän oli kiinnostunut minusta, en reagoinut riittävän nopeasti.


      • Voisitkosia

        Etkö voisi toimia nyt?


      • Aloittajamiesvastaa

        Voin, jos saan uuden tilaisuuden.


      • Novoiettäkun

        Voitko pyytää sitä häneltä, uutta mahdollisuutta?


      • Toistinitseäni
        Novoiettäkun kirjoitti:

        Voitko pyytää sitä häneltä, uutta mahdollisuutta?

        Tai siis ottaa yhteyttä ja kysyä tarkoitin, anteeksi!


      • Aloittajamiesvastaa

        Aion pyytää, jos vian enää saan siihen mahdollisuuden. Tiedän, että hän olis minulle se oikea, ihana lady. Kiitos tsempistä!


    • EiMinuaHän

      Mies, johon minä pikku hiljaa rakastuin, piti toisesta, ei minusta. Oli yhtäaikaa tuskallista ja onnellista nähdä hänen kiintymykaensä tuota toista kohtaan. Toivoin niin kobasti, että mies tuöisi onnelliseksi tuon toisen kanssa. Siitä ei sitten tullutkaan mitään, mistä olin hyvin murheellinen. Olisin halunnut lohduttaa häntä, mutten voinut.

    • josetniinpuhu

      Paljon päätelmiä, mutta löytyykö niille perustaa? Oletko puhunut hänelle?

      • Äläsinäsitäepäile

        Löytyy, löytyy.


      • tarkoituksellistako
        Äläsinäsitäepäile kirjoitti:

        Löytyy, löytyy.

        Et vastannut toiseen kysymykseen.. :)


      • Aloittajamiesvastaa

        Toista naista ei ole. Emme ole puhuneet, kun ole saanut sanottua mitään hänelle. Olen niin hämmentynyt mies.


      • ajatusilmaan
        Aloittajamiesvastaa kirjoitti:

        Toista naista ei ole. Emme ole puhuneet, kun ole saanut sanottua mitään hänelle. Olen niin hämmentynyt mies.

        Mitäs jos sinulta itseltäsi löytyy niitä ennakkoluuloja (joita väität häneltä löytyvän), etkä sen tähden ole hänelle jutellut?


    • jääkylläharmittamaa

      Ei se ole myöhäistä vieläkään jos tosissasi meistä jotain tahdot... keksit kyllä keinot tuoda tunteesi esille. Minun tunteeni on kaikesta huolimatta tallella vieläkin. Mut tuskinpa tämä mulle ees oli.

    • Enkäoleniinvai

      Vai niin.

    • sanaton
    • kenellekkään

      AP.LLE sanoivat että olet varattu ,ja sulla on pieniä lapsia,,en halua tulla perheen väliin ...jossa pieniä lapsia ..en halua olla äitipuoli..

    • Kerro.se.hänelle

      Hyvä mies. annan sinulle pienen neuvon. Mene tuon naisen luo, kerro hänelle rehellisesti tunteistasi ja mitä ajattelet. Hän ei naura sinulle jos on arvoisesi fiksu nainen. Jos hän nauraa, hän ei ole missään tapauksessa arvoisesi. Pyydä häneltä vastaus rakkautesi tähden, on se mikä tahansa. Näin et jää epätietoisuuteen. Kunnioita häntä ja itseäsi kertomalla tunteesi ja pelkosi hänelle. Rohkeutta!

      • Aloittajamiesvastaa

        Voi kiitos ikuisesti. Tuota tsemppiä juuri tarvitsinkin!


    • kuukelinkapistus

      Tai sitten juttu on mutkikas ja kyse on varatusta, varatuista. Ei helppoa silloin mikään.

    • Eräsihmettelijä

      Varattu nainen hän onkin. Miksi sitten lähtee seikkailemaan? En tiedä, mutta hän itse tietää nämä asiat varmaan paremmin.

      • Ei.seikkailuille

        Mitä tarkoitat: Lähtee seikkailemaan?
        Mä en ainakaan ole seikkaillut mitään. Ollut vaan pakonsanelemana paikalla siellä missä hänkin.


    • PUMPUMKO

      Oletko se pipopää mies jostain deiti palstalta?

    • ensikesään

      hän on tasapuolinen sanoo kaikille ei

      • Urapakittaja

        Kuulostaa minulta..


    • naiseltamiehelletämänäin

      Turpiin saat ja poliisit perään, jos vielä minua lähestyt millään tavalla.
      Ohi on!

      • voitollaihanrauhassa

        joo aloittaja tuskin ahdistelee täällä ketään eikä varsinkaan sinua.


      • totuustuleenaistensuusta

        Aloittaja on krooninen ja harhainen naistenväijyjä sekä väsymätön marisija. Terveiset keneltä lie saattoivat hyvinkin osua maaliin. On k-naista, t-naista, s-naista, m-naista keneen nyt sattuu törmäämään.


    • Lauraaikävä

      Voisinpa omia aloituksen. Sillä erolla, että ehkä kaikkien muiden ennakkoluulot ja mielipiteet vaikuttaneet eniten, sekä tietysti se, ette toiminut rohkeasti riittävän ajoissa ja aktiivisesti. Mua ei muiden ennakkoluulot ja mielipiteet niin paljoa häiritse, vaikka ne ilkeydet enemmän mua koskevatkin. Mut toisaalta hyvä, ettei hänen tarvii elää niiden varjossa, kun ei ole kanssani. Mieluusti luovun omasta onnestani hänen onnekseen, vaikka se kipeää tekeekin. Mut sitä se rakastaminen joskus on, luopumista.

    • moitenvaan

      Kyllä, juuri näin. Sovitaan näin.

    • näitämuistoja

      Minna on varattu nainen. Jos haluaa sinut on sinuun yhteydessä.

    • jokuellu

      Sun ehdottomasti kannattaa ottaa siihen naiseen joku kontakti mahdollisimman nopeasti! Jos et ota häneen yhteyttä, niin pahimmillaan mietit vielä ensi vuonnakin että mitä jos hänkin olisi pitänyt susta, olisitte tehneet sitä ja tätä plaaplaa ja vellot epätoivossa. Mun mielestä on parasta mennä asiaan ja saada selkeä vastaus, jolloin asia etenee tai siitä pääsee yli. Nyt vaan mietit millä konstilla pyydät häntä ulos. Tai eihän sen tarvitse olla mikään treffikutsu vaan vaikka kysyt kuulumisia riippuen millaiset välit teillä on :-)

    • Pohtia

      Hauska ketju. En ole kirjoittanut yhtäkään viestiä, enkä aloitusta. Hyvät naurut sain. :)

      • Ketjussa

        Miksi? Mikä naurattaa tuossa.


    • turhaatuskaa

      Eikö ole surullista että kaikki aina salaa kaipailee toisiaan ja tuskailee? Voisiko joku olla rohkea ja ottaa yhteyttä kaipaamaansa, kertoa sen täällä ja näin olla esimerkkinä muille! Monta rakkaustarinaa jää varmasti alkamatta, turhaan!

    • Ihmetystäkerrassaan

      Kummastuttaa päätelmäsi monesta asiasta, hänen ennakkoluulot, ym ainoa hälventävä ja selkiinnyttävä keinohan on puhuminen, ihmettelen ihmisiä jotka tänne kirjoittavat näin ja lähtevät hakemaan uutta kumppania, jättämällä tämän toisen ihmisen hiljaisuuteen. Eihän asioita noin hoideta.

    • mistäne

      ennakkoluulot sinua kohtaan kumpuavat, sinä itsehän olet ainoa joka ne voi oikoa mikäli ovat vääriä.

    • jaminkäänmoisia

      puhevälejä ei liene, teet vain kuviteltuja päätrlmiä.?

    • siitäpaljonko

      Montakos hehtaaria sinulla olikaan sitä metsää? Kaikki riippuu

    • otayhteysypäjänsanomiin

      Mitkä ihmeen ennakkoluulot? Kenellähän niitä on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe