Seppo Rädyn punttitulokset

Sepposeponseponsepi

Satusetä Seppo on vähän liioitellut tapansa mukaan niitä. Tuollainen tasapaksu pökäle joka oli iso, mutta ei lihaksia, pienet käsivarret jne ei ole nostanut sellaisia rautoja.

Luulen, että hirvittävällä runkkupenkillä on vaivoin sanut 150 kiloa..kyykystä ehkä 100 kiloa max..maasta on voinut hikisesti nostaa 160-200. Luonnonvahva varmasti ja nopea heittokäsi.

38

3084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimaaon

      Ja 100 toistoa 100 kilolla 30 minsaan on aivan paska tulos. Kokeilein itse taannoin samaa ja sain saman 10 minuuttiin.

      • kjhjkj

        Natikkana...?


      • hetw5t

        Natikkana. Ei ole edes kummloinen tulos.


    • jjgjhh

      Ei oo seppo liioitellut... Ei oo ollut yksin salilla, kun on nostellut... Että todistajiakin löytyy...

      • htesw

        Vaan ei videoita.


      • lihapiurakkaa
        htesw kirjoitti:

        Vaan ei videoita.

        Video ei kerro totuutta ohjelmalla sen saa toistamaan vaikka tuhatkertaa.


    • Voima_asuu_vyötärössä

      Yleensä ne keskivartaloltaan vahvat kaverit on parhaita tunkkeja. Näyttävät monesti plösöiltä, mutta ovat todella vahvoja. Leväharteiset ja kapeavyötäröiset ovat silmälle sporttisemman näköisiä, mutta voimatasoiltaan monasti heikompia. Kaikki eivät tätä ymmärrä.

      • MrJuha82outolintu

        Oonki ihmetelly sitä, etten oo kovin vahva kaikissa punttijutuissa ja mua usein pelätään, kun mulla helvetin leveät hartiat, mutta penkkitulokseni on 75kg;a.
        Jalkaprässissä enkkani siinä 700kg.
        Vyötäröni on kapea, takapuoli kapea ja hartialinja LEVEÄ, jopa oudon leveä.
        Kuitenkaan esim penkissä en saa mitään ylös, vaikka luulis, että leveillä hartioilla ois siitä etua, koska mulla on todella paksut ojentaja-ja hauislihakset.
        Tiedän toki, että penkki tehdään enimmäkseen rintalihaksilla.
        Jos mennään noihin tempauksiin ja nostoihin, niin silloin ruuminrakenteella on enemmän väliä eli kapeavyötäröiset eivät yleensä pärjää painonnostokisoissa.
        Penkissä riittänee VAHVA RINTA.


      • kkjllj

        Jalkaprässi 700kg? Mites kyykky tai veto...?


      • MrJuha82outolintu
        kkjllj kirjoitti:

        Jalkaprässi 700kg? Mites kyykky tai veto...?

        Maastaveto 150kg, mutta jalkakyykky 290kg.
        Niskan taakse veto(talja) = 90kg
        Penkki= 75kg
        Hauiskääntö 30kg
        Ojentajilla tehty työntö(jossa voi käyttää myös vatsalihaksia) = 100kg, enempää en lähteny kokeilemaan, joten en tiedä oisko tullu ns seinä vastaan missä vaiheessa XD ....
        13 tai 14 leukaa
        Rinnalle veto ja nosto ylös, en muista paljonko sain tangolla, en kovin isoja lukuja saanu kuitenkaan.
        Tempausta en edes uskaltanut tehdä!

        On kyllä mysteeri, että miten sain jalkaprässistä noinkin HURJAT luvut.
        En tiedä kyllä LOL!
        Mutta täytyy sanoa, että jalkaprässi oli kyllä MINUN SELKEÄSTI PARAS JUTTU!


      • jhggfr

        On kyllä mystiset tulokset. Toi kyykky on kova:)


      • MrJuha82outolintu
        jhggfr kirjoitti:

        On kyllä mystiset tulokset. Toi kyykky on kova:)

        Mä oon kaikin tavoin vähä mystinen mies =)
        Mystinen musamakuki hieman jne jne.
        Mun elämäntarina mysteeri, mun persoona täysin mysteeri, ei kukaan päässy selville minusta jne jne.
        Maailman näkymättömin mies MINÄ.

        "Liian pöhkö päivätöihin" "Liian pehmee palkkasoturiksi" "Liian villi virastoon" "liian kaikkee jotain " sanat otettu Pauli Hanhiniemen Perunateatterin biisistä PERSO ELÄMÄLLE.


      • MrJuha82outolintu
        jhggfr kirjoitti:

        On kyllä mystiset tulokset. Toi kyykky on kova:)

        Tosin en oo varma päästinkö tuon 290kg;a täysin alas.
        En ehkä.


    • Höppöhöpönhöpön

      Minä taas luulen Sepon nostavan reilusti enemmän kuin ap.

      • Aloiittaja

        Räty voi tulla koska tahansa kokeilemaan.


    • Punttikarju

      Sama juttu. Mulla on kyykkyenkka 1500 kiloa, mutta en saakun runkkupenkistä 43,5 kiloa.

    • bullnostaa

      Bull Mentulalle mainitsemanne kilot lastenleikkiä. Eipä kaverin tarvitse siitä toisille huudella. On se nosturi mieheksi.

    • Erkkivittu

      Bull Mentula on vetänyt kaikki mahdollisen steroidit turvastansa alas. En pidä tuollaisia pellekääpiöitä minään. Tuu vittu Mentula kokeileen vittu hei!!!!

      Saatanan huohottava paskakuntoinen, turvonut ruma isomahainen pelle!!!

      • sairastavoimailua

        Synteettinen kasvuhormoni insuliini tosiaan paisuttanut Mentulan mahan todella isoksi. Ja kaikista myrkyistä huolimatta Mentulan penkkiennätys vuosien takaa vain 260 ja nyt ei enää tietenkään ole lähelläkään sitä.


      • MrJuha82outolintu
        sairastavoimailua kirjoitti:

        Synteettinen kasvuhormoni insuliini tosiaan paisuttanut Mentulan mahan todella isoksi. Ja kaikista myrkyistä huolimatta Mentulan penkkiennätys vuosien takaa vain 260 ja nyt ei enää tietenkään ole lähelläkään sitä.

        Siinä mahassa tosin paljon VOIMAA/lihasta.


    • bullonhirmuinennostaja

      Viime viikolla katsoin vierestä kun Bull nosti penkistä 430 kg.

    • Onsenopea

      Juoksi ratinan stadikalla satasen aikaan 10.15

      • MrJuha82outolintu

        Tarkoitat kai 11.15(sekin ottaen huomioon Sepon ison massan on aika varmasti liian kova aika hänelle)tai jotain 11.80(tämä voisi jo onnistua Sepolta) ?? XD
        Hyvä vitsi, päivän paras (heko hehheh).


    • Hurjaon

      Eikun Bull. Heitti myös keihästä 86 metriä, on se hurja

    • arsi.h

      Yhtä asiaa en tajua,meillä ei ollut kuulantyönnössä olympialaisissa häävejä edustajia,jos kaveri nostaa penkiltä lähes 300 kg,luulisi 7,5 kg kuulan lentävän nyt alkuun vaikka 21 metriä ihan verytellessä.Joku puhuu paskaa tai sitten fyysikan lait alkaa heilahteen.

      • kkjhlkh

        Sen penkkin pitäs olla aika liki siel 300 ja lisäks pitää olla jaloissa pirusti voimaa ja nopeutta... Esim. Jacko gill penkki 243kg, Riossa sija 9. Youtubesta löytyy noitten kuulamiesten treeni videoita...


    • htewt

      Maailman vahvin mies aikoinaan, Jouko Ahola, työsni kuulaa 12 metriä. Tekniikkakin ratkaisee. Voimaa pitää olla, mutta myös nopeutta ja paljon.

      • urheileminen_äly_laji

        Jokaisessa lajissa on olennaista lihasten kyky toimia yhteen. Voima kestävyys lihasmuisti signaalin kulkunopeus hermojärjestelmä Tekniikat Taito rytmitaju . Pelkkä paketoitu voima ei ole tae millekään menestykselle. Urheilu olisikin helppoa jo se olisi vain voiman ja/tai kestävyyden keräämistä. Pelkkä kova harjoittelu ei johda menestykseen. Täytyy olla geenit älyä flaksia elämäsä.


    • kkjjhhgv

      Rädyn enkkoja

      Takakyykky 295 kg
      Etukyykky 230 kg
      Penkki 215 kg kisatyylillä
      Yliveto 155 kg
      Työntö 185 kg
      Tempaus 150 kg
      Maastaveto selän takaa 400 kg
      Box-kyykky 20x355 kg
      Työntö rinnalta 215 kg
      Työntö niskan takaa 195 kg
      Tempaus selän takaa 110 kg
      Maastanosto 300 kg
      Prässi 450 kilolla sarjaa yhellä jalalla
      Prässi 700 kilolla sarjaa
      Penkki seisten ilmassa ("etulyönti") 6x140 kg
      Norsukyykky 2x400 kg

      Nämä tulokset ovat Rädyn itsensä kertomia.

    • HGDDEEDDHD

      vittu se on kännissä jauhanut niin paljon paskaa noista. Ensinnäkään jalkaprässiin tuksin on koskaan edes koskenut...minä olen 30 vuotta treenaanut ja 450 kilolla ei vedetä yhden jalan sarjoja..ei kukaan. NOITA TULOKSIA EI SAA EDES TODELLA KOVAN LUOKAN KUULAMÖRSSÄÄJÄT..PAKSAAA

      • kkhjkjh

        Ei oo ensimmäinen. Esim. Kilpaluistelijoilla on ihan tolkuttomat romut yhden jalan prässissä ja kyykyssä...


      • hdssh
        kkhjkjh kirjoitti:

        Ei oo ensimmäinen. Esim. Kilpaluistelijoilla on ihan tolkuttomat romut yhden jalan prässissä ja kyykyssä...

        Seppo Räty ei ollut kilpaluistelija..vertaa nyt vittu niiden klpappejakin. Rädyllä oli tasapaksut pölkyt jotka ei oltu lihasmassalla pilattu. Pikaluistelija vetelee prässillä pitkiäkin sarjoja 500 kilolla, mutta kahdella jalalla.


      • lkhhkkj

        Itse asiassa kilpaluistelijat vetelee paljon yhellä jalalla prässiä ja kyykkyä... Mm. Pekka Koskela yhden jalankyykky 175kgx12 ja yhdellä jalalla prässissä sarjaa 400kg... Räty joo on ruumiin rakenteellisesti tasapaksu "patukka" mutta vahva ja rähjähtävyys omaa luokkaansa. Harmi että videoita ei tosiaan ole. Ja kyllähän siitä on ennenkin ollut puhetta, että Räty on kautta aikain vahvimpia keihään heittäjiä... Mutta itse pidän Andreas thorkilsenin 200kg penkkiä ihan käsittämättömänä suorituksena...


      • olikonäin
        lkhhkkj kirjoitti:

        Itse asiassa kilpaluistelijat vetelee paljon yhellä jalalla prässiä ja kyykkyä... Mm. Pekka Koskela yhden jalankyykky 175kgx12 ja yhdellä jalalla prässissä sarjaa 400kg... Räty joo on ruumiin rakenteellisesti tasapaksu "patukka" mutta vahva ja rähjähtävyys omaa luokkaansa. Harmi että videoita ei tosiaan ole. Ja kyllähän siitä on ennenkin ollut puhetta, että Räty on kautta aikain vahvimpia keihään heittäjiä... Mutta itse pidän Andreas thorkilsenin 200kg penkkiä ihan käsittämättömänä suorituksena...

        Niin siis Pekka Koskela tekee näitä yhden jalan puolikyykkyjä penkille istuen, eikös?


    • tyhymämies

      Millainen liike on tempaus selän takaa? Siis tanko on maassa selän takana ja siitä muka tempaistaan...ei onnistu.
      Ja norsukyykky?
      Penkki seisten ilmassa kuulostaa jo fyysisestikin mahdottomalta :D

    • koska_vaan

      Penkistä joku tollanen 52,5 kg ja jalkaprässissä kans 1500 kg, mutta kuulaa työnsin karnevaaleissa 42m. Keihäässä ei tullut tulosta, oli nimittäin pahasti takalaiton.

    • Kiekonviskaaja

      Virallisissa kisoissa 1987: tempaus 142,5 kg, työntö 165 kg. Eli ei mikään turha jätkä. Kyllä nuo tulokset riittä 90 metrin heittoihin.

      • lelukilot

        Bull Mentulaa hymyilyttää. Pojat pojat, nostakaa, nostakaa. Lopettakaa mikkihiiri painoista uhoaminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe