Oliko enne? Kuka huomasi?

profetiatämäkin

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitarviklikata
      • täydenkuunaikana

        Eli suomessa tapahtuu 2021, tai viimeistään 2032? Mutta vain, jos sataa.


    • eimeneohi

      Noniin. Nyt on autettu venäjän suunnitelmaa vallata suomi oikealla hetkellä.

    • ALERTNET

      "yhden tytön mummo" 18.12.2011 21.38

      Tiedoksi:
      Äitin oli uskossa ja kuoli jo 40-vuotta sitten, kun olin 23-vuotias. Silloin hän kertoi jo, että Varokaa Natoa. Venäjä käyttää Suomea ja hyökkää Norjaan. Itä-ja pohjoissuomi on kaikista pahemmin heidän hallussaan. Jumala kuitenkin sanoo: Älä turmele viiniä ja öljyä, joten uskoviin Suomessa ei saa koskea. Uskon tämän, koska kaikki mitä Äiti kertoi silloin on tapahtunut!
      Olin lapsi silloin, enkä uskossa, mutta uskoon tultuani ymmärsin Äidin sanat!

      http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/276/kuka_viela_uskoo_profetioihin_suomen_miehityksesta_-_venajan_salaiset_suunnitelmat_ja_suomi?comments_page=2

    • taivaallisetmerkit

      26.8 jupiter siirtyy neitsyt tähdistön sisään. 20-25.8 on vaikea sanoa onko jupiter leijona vai neitsyt tähdistössä

      18.8 on täysi kuu ja samaan aikaan vietetään tu b´av juhla (kuu kuvastaa morsianta ja tu b´av on rakkauden ja häiden juhla) Kor. 6:10 "Kuka on neito, joka ylenee kuin aamunkoi, kauniina kuin kuu, kirkkaana kuin päivänpaiste, peljättävänä kuin sotajoukot?"

      10.8 aurinko astui leijona tähdistöön, kuvastaen ylkää (Psalmi 19: 2-6)

      Danielin viimeisin päivitys taivaan kartalla. the heavens declare pdf.

      https://drive.google.com/file/d/0B4lMw4 ... ef=2&pli=1

      Tässä viimeisin päivitys taivaankarttaan.

      Avattu hieman näytelmän päänäyttelijöiden taustoja. Planeetat ja aurinko kulkee päiväntasaaajaa vasemmalle (sinistä viivaa).

      Kolmas Betlehemin tähti esiintyy 27.8.

      https://drive.google.com/file/d/0B4lMw4 ... ef=2&pli=1

      ---------------

      Tehdään pieni kertaus.

      Taivaallisissa merkeissä on kyseessä moni muukin profetia ja ajan merkki kuin tämä, jota nytten on seurattu. Tosin tämä on varmasti se odotetuin juuri nyt. Ja tässä odotetaan Jeesusta keräämään kansansa ylös.

      Siinä ymmärryksessä mitä olen saanut niin tämä olisi viimeinen hetki tälle profetialle:

      11.8 Jupiter siirtyy leijona tähdistöstä neitsyt tähdistöön. Mutta kuten sanoin onko profetia ymmärretty täysin oikein?

      1 moos.
      49:9 Juuda on nuori jalopeura (leijona), saaliilta olet sinä astunut, minun poikani: hän on itsensä kumartanut maahan, ja levännyt niinkuin jalopeura, ja niinkuin suuri jalopeura; kuka tohtii hänen herättää?
      49:10 Ei siirry valtikka pois Juudalta eikä hallitsijansauva hänen polviensa välistä, kunnes tulee hän, jonka se on ja jota kansat tottelevat
      49:10 KJV The sceptre shall not depart from Judah, nor a lawgiver from between his feet, until Shiloh come; and unto him shall the gathering of the people be.

      1. Kyseessä on uniikki ajan tapahtuma!

      (Seuraava jupiterin pyörähdys 12 vuotta eteenpäin menee selvästi ohi viikunapuun vertauksen, jupiterin pyörähdykset eivät osu kohilleen leijonan takajalan luona, niinkuin profetia sen määrittelee.)

      Jupiterin kiertorata on n 12 vuotta. Nythän se on tehnyt lenkin Leijonan takajalan kohdalla ja ensi vuonna se tekee tosiaan lenkin neitsyen vatsan kohdalla.

      Näistä täytyy vielä sanoa, että nämä merkit ovat myös siinä mielessä uniikkeja, että nämä kiepit tapahtuu aina hieman erikohdissa.

      Siis joka 12 vuosi kun jupiter tulee leijonan, sitten neitsyen kohdalle, niin se kiepsautus tapahtuu hieman erikohdassa. Nämä mitkä nyt tapahtuu, ovat juuri niin kuin Raamatussa asiaa on profetoitu.

      Jotta jupiterin kiepit osuisi suurinpiirtein näin hyvin kohdille täytyisi mennä n 200 vuotta ajassa taakse tai eteenpäin, eivätkä ne silti mene ihan kohdilleen.

      Tämän jälkeen 2017 syyskuussa tapahtuu ilm 12 profetian merkki, jossa jupiter kierähtää neitsyen kohdalla kiepin.

      2. Raamattu kehoittaa meitä seuraamaan merkkejä taivaalla! Ne on luotu meille merkeiksi, ajoiksi, päiviksi ja vuosiksi.

      luuk. 21:25 Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
      1Moos. 1:14 Ja Jumala sanoi: tulkoon valkeudet taivaan vahvuuteen, eroittamaan päivää ja yötä: ja olkoon merkeiksi, ja ajoiksi, ja päiviksi ja vuosiksi.

      3. Esi-isämme tunsivat tähdet. (todennäköisesti huomattavasti paremmin kuin nykyään ainakin Raamatun perspektiivistä)

      Aabraham oli tunnettu ja arvostettu aikansa tähtitieteiljä ja oli kasvanut Kaldeassa.
      Daniel johti aikansa tähtitieteilijöitä.

      • sanotaahansanassanäin

        Matt. 20:23

        Hän sanoi heille: "Minun maljani te tosin juotte, mutta minun oikealla ja vasemmalla puolellani istuminen ei ole minun annettavissani, vaan se annetaan niille, joille minun Isäni on sen valmistanut".

        --------------------

        Room.10:14-16

        14. Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?

        15. Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"

        16. Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. sanoohan Jesaja: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"

        Jes.11:1

        1. Iisin kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen juuristaan.

        Jer.30:3,9

        3. Sillä tulee aika, sanoo Herra, jolloin minä palautan kansani Israelin poisviedyt, sanoo Herra.
        Minä tuon heidät takaisin maahan, minkä olen antanut heidän isilleen, ja he saavat sen omakseen.

        9. Vaan he saavat palvella Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastaan jonka minä heille herätän.

        Jer.23:5

        5. Päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan Vesan.
        Hän hallitsee kuninkaana ja menestyy, noudattaa oikeutta ja vanhurskautta maassa.

        Jes.53:1 ja 2

        1. Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?

        2. Hän kasvoi Herran edessä kuin vesa, kuin juuri kuivasta maasta.
        Ei hänellä ollut muotoa eikä kauneutta.
        Me näimme hänet, mutta hänellä ei ollut hahmoa, mihin olisimme mielistyneet.

        sak.3:8 ja 6:12

        3:8. Kuule, Joosua, ylimmäinen pappi, sinä ja sinun ystäväsi, jotka istuvat edessäsi. Ennusmerkin miehiä he ovat.
        Minä lähetän palvelijani Vesan.

        6:12. ja sano hänelle: Näin sanoo herra Sebaot: Mies nimeltä Vesa on kasvava omalta pohjaltaan, ja hän on rakentava Herran temppelin.

        Hes.34:23

        23. Minä nostan heille yhden paimenen heitä kaitsemaan, palvelijani Daavidin [jälkeläisen].
        Hän on kaitseva heitä ja oleva heidän paimenensa.

        Jer.30:21

        21. Heidän valtiaansa nousee heidän omasta joukostaan, heidän hallitsijansa lähtee heidän keskeltään. Minä annan hänen tulla luokseni, niin että hän saattaa lähestyä minua. Kuka lähestyy minua vakain sydämin?
        sanoo Herra.

        Jer.49:19

        19. Kuten leijona karkaa Jordanin rantatiheiköstä lakastumattomalle laitumelle, niin minä äkisti karkotan heidät sieltä pois. Ja sen jonka olen valinnut,
        minä asetan sinne kaitsijaksi. Kuka on minun vertaiseni? Kuka vetää minut tilille? Kuka on se paimen, joka voi kestää minun edessä?

        Jes.41:2,25,26

        2. Kuka herätti päivänkoiton maasta hänet, jota vanhurskaus seuraa joka askeleella? kuka antaa kansat hänen valtaansa, kukistaa kuninkaat hänen jalkoihinsa? kuka muuttaa heidän miekkansa tomuksi, heidän jousensa lentäviksi oljenkorsiksi?

        25. Minä herätin pohjoiseta hänet, ja hän tuli, päivänkoitosta hänet, joka rukoilee minun nimeäni. Hän tallaa käskynhaltioita kun lokaa, kuten savenvalaja sotkee savea.

        26. Kuka on sen alunpitäen ilmoittanut että olisimme tienneet, ja edeltä päin, että voisimme sanoa: Hän oli oikeassa? Ei kukaan sitä ilmoittanut, ei kukaan sitä kuuluttanut, ei kukaan kuullut teiltä sanaakaan.

        42:19

        19. Kuka on niin sokea kuin minun palvelijani, ja niin kuuro kuin minun sanansaattajani, jonka minä lähetän?
        kuka on niin sokea kuin minun palkkalaiseni, niin sokea kuin Herran palvelija?

        51:18

        18. Kukaan hänen synnyttämistään lapsista ei ollut häntä taluttamassa.
        Hänen kasvattamistaan lapsista kukaan ei tarttunut hänen käteensä.

        19. Nämä kohtasivat sinua kaksittain: tuho ja turmio, nälkä ja miekka.
        Kuka sinua surkuttelee?
        Millä voin sinua lohduttaa?

        Jes.57:17 ja 18

        17. Hänen ahneutensa synnin tähden minä vihastuin, löin häntä, kätkin itseni ja olin vihastunut. Minusta luopuneena hän kulki oman sydämensä tietä.

        18. Minä olen nähnyt hänen tiensä, mutta minä parannan hänet, johdatan häntä ja annan jälleen lohdutuksen hänelle ja hänen surevilleen

        Jes. 60:15

        15. Sen sijaan, että olet ollut hylätty ja vihattu, niin ettei ole ollut kauttasi kulkijaa, miä korotan sinut pysyvään kunniaan, iloksi polvesta polveen.

        Jes.63:1-6

        1. Kuka tulee tuolla Edomissa, kirkkaan punaisessa puvussa Bosrasta, tuo puvultaan komea, joka uljaana astelee suuressa voimassaan? Minä joka puhun vanhurskautta, joka olen voimallinen auttamaan.

        2. Miksi on puunaa puvussasi, miksi ovat vaatteesi kuin viinikuurnan polkijan?

        3. Kuurnan minä poljin, minä yksinäni, ei ketään kansojen joukosta ollut kanssani. Minä poljin heitä vihassani, tallasin heitä kiivaudessani, ja niin vaatteilleni pirskui heidän vertaan, ja minä tahrasin koko pukuni.

        4. Rankaisun päivä oli mielessäni, ja minun lunastettujen vuosi oli tullut.

        5. Minä katselin, mutta ei ollut auttajaa ihmettelin. kun ei kukaan tullut tueksi.
        Silloin oman käsivarteni voima auttoi minua, ja kiivauteni vahvisti minua.

        6. Minä tallasin kansoja vihassani ja juovutin heitä kiivaudessani.
        Minä vuodatin maahan heidän verensä.


    • taivaallisetmerkit

      Itsenäinen Suomi täyttää sata vuotta vuonna 2017

      http://vnk.fi/suomi100

      Tulossa on sukupolvemme merkittävin juhlavuosi, joka näkyy koko vuoden koko Suomessa ja myös Suomen rajojen ulkopuolella.

      Juhlavuoden teema on yhdessä. Sen mukaisesti vuotta rakennetaan ja vietetään suomalaisten ja Suomen ystävien yhteistyönä.

      Juhlavuosi käynnistyy vuoden 2017 alussa ja huipentuu itsenäisyyspäivän viikkoon joulukuussa.

      Avajaisia vietetään näyttävästi uudenvuoden aattona satavuotiaan pääkaupungissa Helsingissä. Luvassa on kaikille avointa, elämyksellistä ohjelmaa kansalaistapahtumassa, joka televisioidaan suorana lähetyksenä.

      Vuoden ensimmäinen kolmannes luotaa Suomen satavuotista historiaa ja tulossa on myös suuria urheilutapahtumia.

      Kesä-Suomessa satavuotiasta juhlistetaan paljon ulkona Suomen suvesta nauttien.

      Syksyn kynnyksellä, elokuun kolmantena viikonloppuna koittaa tapahtumien superviikonloppu, josta alkaa lähtölaskenta Sata päivää sataan.

      Vuosi huipentuu itsenäisyyspäivän viikkoon 30.11.-6.12.2017, jolloin satavuotiasta juhlitaan joka päivä monin eri tavoin kaikkialla Suomessa.

      ----------------

      Niinistö vahvisti tasa-arvoisen avioliitolain – laki astuu voimaan 2017

      20.02.2015

      Presidentti Sauli Niinistön on tarkoitus vahvistaa tasa-arvoiseen avioliittolakiin liittyvät avioliitolain muutokset tänään.

      Presidentti Sauli Niinistö vahvistaa uudistetun avioliittolain tänään perjantaina 20.2. Laki astuu voimaan 1. maaliskuuta 2017.

      Oikeusministeriö alkaa valmistelemaan tasa-arvoisen avioliittolain edellyttämiä muiden lakien muutoksia.

      Niitä koskeva lakiesitys annetaan eduskunnalle vuoden loppuun mennessä, kuten eduskunta edellytti hyväksyessään avioliittolakia koskevan kansalaisaloitteen viime joulukuussa.

      Kuva: Filmikamari

      (Radio Nova, Oikeusministeriö, MTV)

      http://www.radionova.fi/uutiset/ajankoh ... 017-100192

      • sanotaahansanassanäin

        3. Moos. 20:13

        Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.


    • taivaallisetmerkit

      Ulkomaat 19.8.2016

      http://yle.fi/uutiset/intialainen_askeetikko_vaittaa_olevansa_120-vuotias__hakee_guinnessin_maailmanennatysta/9107107

      Intialainen askeetikko väittää olevansa 120-vuotias – hakee Guinnessin maailmanennätystä

      Hindumunkin mukaan hänen pitkä ikänsä perustuu joogaan, kurinalaiseen elämäntapaan ja selibaattiin.

      Hän kertoo nukkuvansa matolla puupalikka tyynynään ja pitävänsä hedelmiä sekä maitoa ylellisyyksinä.

      Intialainen hindumunkki Swami Sivananda sanoo olevansa maailman kaikkien aikojen vanhin mies.

      Mies on passinsa mukaan syntynyt 8. elokuuta 1896.

      Ulkonäkönsä puolesta Sivananda näyttää huomattavasti väitettyä ikäänsä nuoremmalta. Jos tieto miehen iästä pitää paikkansa, niin hän on 120-vuotias.

      Tällöin hän olisi elänyt kolmella vuosisadalla.

      Sivananda syntyi siirtomaa-ajan Intiaan. Hän varttui ilman sähköjä, autoja ja puhelimia. Nykyajan uusi teknologia ei innosta häntä.

      – Ennen ihmiset olivat tyytyväisiä pienempään tavaramäärään. Nykyään ihmiset ovat onnettomia, epäterveitä ja heistä on tullut epärehellisiä. Se satuttaa minua.

      Vanhin todistettavasta elänyt ihminen oli ranskalainen Jeanne Louise Calment.

      Hänen ikänsä on pystytty varmistamaan dokumenteista. Calmet oli kuollessaan 122 vuoden ja 164 päivän ikäinen.

      -------------

      1. Moos 6:3

      3. Silloin herra sanoi: Minun Henkeni ei ole pysyvä ihmisessä ainiaan, koska hän on synnin turmelema.
      Niin olkoon hänen aikansa 120 vuotta.

      ---------------------

      lukekaa...

      http://www.reinosav.net/ajanmerkit-a.html

      Rabbi profetoi myös että kymmenentenä riemuvuosijaksona Jerusalem olisi juutalaisten hallinnassa ja Messiaaniset "lopunajat" alkaisivat tuon jälkeen.

      Viikunapuun merkki ilmaantui Israelin maahan v. 1948 ja loppulaskenta Jeshuan paluulle alkoi tuolloin.

      Kymmenes riemuvuosijakso alkoi vuonna 1967 ja päättyy vuonna 2017.

      Juutalainen vuosi 5777 on Hillelin kalenterissa 3.10.2016-20.9.1017.

      Joten rabbi Judah Ben Samuelin profetian mukaan pakanain ajat päättyisivät viimeistään syyskuussa 2017.

      Silloin on Rosh HaShana; siviiliuusivuosi ja pasuunansoiton päivä, Jom Teruah, 21.9.2017.

      Monien mukaan tänä vuonna alkaisi 120. eli viimeinen riemuvuosi laskettaessa maailman luomisesta (120x50=6000). 1. Moos 6:3 sanoo ihmisen ajan olevan 120v. Jotkut tulkitsevat sen tarkoittavan 120 Riemuvuotta. Ja 6000 vuoden jälkeenhän on messiaaninen Kuningaskunnan aika.

      Silloin Herra sanoi: "Minun Henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha. Niin olkoon hänen aikansa sata kaksikymmentä vuotta."

    • kapinavoimistuu

      Salama iski yökerhoon – naiset riisuivat rintansa paljaiksi ja penikset ja häpyhuulet heiluivat hätävalojen loisteessa

      Luettavaa Jarkko Fräntilä 30.8.2016 22:08

      http://www.rumba.fi/uutiset/salama-iski-yokerhoon-naiset-riisuivat-rintansa-paljaiksi-ja-penikset-ja-hapyhuulet-heiluivat-hatavalojen-loisteessa/

      Berliinin maailmankuuluun yökerhoon Berghainiin iski salama sunnuntain ja maanantain välisenä yönä ihmisten tanssiessa klubilla.

      Salama iski yökerhon perustuksiin niin, että tanssipaikan kirkas hätävalaistus käynnistyi automaattisesti. Salama myös käräytti yökerhon ilmastoinnin rikki.

      Estottomasta meinigistään tunnetun tanssilattian juhlijat luulivat aluksi valojen olevan osa esitystä. Lämpötilan noustessa ja henkilökunnan ilmoituksen jälkeen he kuitenkin ymmärsivät, että valot tulevat pysymään päällä tuntikausia, eikä ilmastointi tule toimimaan koko yönä.

      Niinpä tanssilattialla juhlineet bilettäjät tekivät kuten kuka tahansa muukin juhlija olisi tehnyt: he riisuivat vaatteensa, ja niin miehet kuin naisetkin tanssivat tanssilattialla yläruumis paljaana. Silminnäkijöiden mukaan osa juhlijoista riisuutui kokonaan, ja tanssilattia olikin pian täynnä musiikin tahdissa heiluvia peniksiä ja häpyhuulia.

      Toisen onnettomuus on toisen onni, siis. Toisaalta Berghain on tunnettu myös estottomista seksibileistään, joten klubin seinät eivät nähneet mitään sellaista, mitä eivät olisi ennenkään nähneet.

    • kaikkisallittua

      Toteutunut profetia

      Kato ite

      27.4.2014 22:53

      Profetia Sauli Niinistölle 26.12.2007

      Profetia lupaa Taivaan Isän rakkautta ja huolenpitoa suomalaisille

      Tämän profetian tarkoitus oli kutsua Sauli Niinistöä Jumalan luo siihen tehtävään, mihin Jumala on Saulin valinnut. Tuo profetia kertoo myös siitä, miten Jumala tulee siunaamaan Saulia, jos hän kääntyy Jumalan puoleen. Toinen viesti profetiassa on se, että Jumala antaa näitä aikoja varten Saulin käsiin koko Suomen maan eli presidentin viran. Profetia perustelee tätä sillä, että Jumala on valinnut Saulin näitä aikoja varten presidentiksi ja luonut Saulin tehtävään varta vasten.
      Sauli Niinistö onkin antanut lehdistössä jonkin verran lausuntoja siihen suuntaan, että tunnustaa uskovansa Jeesukseen. Sauli Niinistö kuvasi suhdettaan uskoon seuraavasti:

      - Jeesus on Jumalan Poika. Usko ja rukous tulevat herkemmin mieleen silloin, kun on hankalaa, mutta ihminen on epäkiitollinen. Kun menee hyvin, niin nämä kysymykset tahtovat jäädä taka-alalle, muotoili Niinistö. (lähde: www.seurakuntalainen.fi)Profetia Sauli Niinistölle 26.12.2007

      http://www.youtube.com/watch?v=VZsztI0q6ZU

      ---------------

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/12211130/toteutunut-profetia

      lukekaa loput linkistä!

      --------------

      Niinistö vahvisti tasa-arvoisen avioliitolain – laki astuu voimaan 2017

      20.02.2015

      Presidentti Sauli Niinistön on tarkoitus vahvistaa tasa-arvoiseen avioliittolakiin liittyvät avioliitolain muutokset tänään.

      Presidentti Sauli Niinistö vahvistaa uudistetun avioliittolain tänään perjantaina 20.2. Laki astuu voimaan 1. maaliskuuta 2017.

      Oikeusministeriö alkaa valmistelemaan tasa-arvoisen avioliittolain edellyttämiä muiden lakien muutoksia.

      Niitä koskeva lakiesitys annetaan eduskunnalle vuoden loppuun mennessä, kuten eduskunta edellytti hyväksyessään avioliittolakia koskevan kansalaisaloitteen viime joulukuussa.

      Kuva: Filmikamari

      (Radio Nova, Oikeusministeriö, MTV)

      http://www.radionova.fi/uutiset/ajankoh ... 017-100192

      • rauhaakaikille

        Jeremia 28


        1 Sinä vuonna, Sidkian, Juudan kuninkaan, hallituksen alussa, hänen neljäntenä hallitusvuotenaan, viidennessä kuussa, sanoi profeetta Hananja, Assurin poika, joka oli kotoisin Gibeonista, minulle Herran temppelissä pappien ja kaiken kansan silmien edessä näin:

        2 "Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Minä särjen Baabelin kuninkaan ikeen.

        3 Vielä kaksi vuotta, ja minä palautan tähän paikkaan kaikki Herran temppelin astiat, jotka Nebukadnessar, Baabelin kuningas, otti tästä paikasta ja vei Baabeliin.

        4 Ja Jekonjan, Joojakimin pojan, Juudan kuninkaan, ja kaikki Juudan pakkosiirtolaiset, jotka menivät Baabeliin, minä palautan tähän paikkaan, sanoo Herra; sillä minä särjen Baabelin kuninkaan ikeen."

        5 Mutta profeetta Jeremia sanoi profeetta Hananjalle pappien ja kaiken Herran temppelissä seisovan kansan silmien edessä;

        6 profeetta Jeremia sanoi: "Amen. Niin Herra tehköön. Täyttäköön Herra sinun sanasi, jotka olet ennustanut, ja palauttakoon Herran temppelin astiat ja kaikki pakkosiirtolaiset Baabelista tähän paikkaan.

        7 Kuule kuitenkin tämä sana, jonka minä puhun sinun kuultesi ja kaiken kansan kuullen.

        8 Ne profeetat, jotka ovat olleet ennen minua ja ennen sinua muinaisuudesta asti, ovat ennustaneet sotaa, onnettomuutta ja ruttoa monia maita ja suuria valtakuntia vastaan.

        9 Mutta se profeetta, joka ennustaa rauhaa, tunnetaan siitä, että hänen sanansa toteutuu, profeetaksi, jonka Herra totisesti on lähettänyt."

        10 Silloin profeetta Hananja otti ikeen profeetta Jeremian kaulasta ja särki sen.

        11 Ja Hananja sanoi kaiken kansan silmien edessä: "Näin sanoo Herra: Näin minä särjen Nebukadnessarin, Baabelin
        kuninkaan, ikeen kaikkien kansojen kaulasta, ennenkuin kaksi vuotta on kulunut". Mutta profeetta Jeremia meni pois.

        12 Ja tämä Herran sana tuli Jeremialle, sen jälkeen kuin profeetta Hananja oli särkenyt ikeen profeetta Jeremian kaulasta:

        13 "Mene ja sano Hananjalle: Näin sanoo Herra: Sinä olet särkenyt puisen ikeen, mutta tehnyt sen sijaan rautaisen ikeen.

        14 Sillä näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: rautaisen ikeen olen minä pannut kaikkien näiden kansojen kaulaan, että ne palvelisivat Nebukadnessaria, Baabelin kuningasta; ja niiden on palveltava häntä. Metsän eläimetkin minä olen antanut hänelle."

        15 Ja profeetta Jeremia sanoi profeetta Hananjalle: "Kuule, Hananja! Ei Herra ole sinua lähettänyt, vaan sinä olet saattanut tämän kansan turvaamaan valheeseen.

        16 Sentähden, näin sanoo Herra: Katso, minä toimitan sinut pois maan päältä: tänä vuonna sinä kuolet, sillä sinä olet julistanut luopumusta Herrasta."

        17 Ja profeetta Hananja kuoli sinä vuonna, seitsemännessä kuussa.

        -----------------

        9 Mutta se profeetta, joka ennustaa rauhaa, tunnetaan siitä, että hänen sanansa toteutuu, profeetaksi, jonka Herra totisesti on lähettänyt."

        9 Mutta se profeetta, joka ennustaa rauhaa, tunnetaan siitä, että hänen sanansa toteutuu, profeetaksi, jonka Herra totisesti on lähettänyt."

        9 Mutta se profeetta, joka ennustaa rauhaa, tunnetaan siitä, että hänen sanansa toteutuu, profeetaksi, jonka Herra totisesti on lähettänyt."


      • elämäjatkuuu

        KatsoJeesukseen 14.9.2015 20:45

        Kannattaa varata työvaatteet sängyn viereen, jotta pääsee aamulla reippaasti työhönsä. Tulevatkin sukupolvet joutuvat valmistautumaan töihin lähtöön.

        Hyvä on varata myös aikaa hetki lukea Raamattua, mutta jos olet aamu-uninen, jätä se iltahetkeen.

        Rukoukseen on hyvä varata aikaa ja pyytää ennenkaikkea siunausta alkavalle päivälle, jotta voi rohkeasti kohdata päivän haasteet, mitä ikinä päivä tuokin tullessaan.

        Sitten kun tulet eläkeikään esim. viidenkymmenen vuoden päästä, huolehdi siitä, että sinulla on mielekästä tekemistä, jotta eläkeaikasi on mielekästä ja innostavaa.

        Tee tarvittaessa testamenttisi ja järjestä asiasi valmiiksi, kun tiedät, että terveytesi alkaa heiketä ja elinaikasi ei ole enää kovin pitkä.

        Sinä joka nyt elät, olit nuori tai vanhempi, saat elää koko elämäsi ja siirtyä sitten aikanaan kuoleman kautta Jeesuksen tykö. Opiskele, tee työtä, perusta perhe ja aikanaan sinusta voi tulla isoisoisä ja voit ilota lastesi lasten lapsista. Kiitä Jeesusta, että hän on sinun pelastajasi ja johdattajasi.

        Tällä tavalla voit siis valmistautua tuleviin päiviin, vuosiin ja vuosikymmeniin.

        Jumalan aikataulut ovat erilaisia kuin ihmisten aikataulut. Raamatussa on paljon profeetallisia tapahtumia, joiden pitää ensin tapahtua, ennenkuin ollaan siellä vaiheessa, kun pakkosiirtolaisuudesta palaava Israelin kansa rakentaa uudelleen Jumalan temppelin ja aloittaa uhritoimitukset. Israelin luopumuksessa elävä kansa karkoitetaan vielä kerran ja vasta sitten aikanaan Jumala kokoaa heistä takaisin kansan, joka on halukas palvelemaan Jumalaa.

        Jumalan silmissä aika on lyhyt, mutta ihmisen ajassa aika on pitkä, sukupolvet tulevat ja sukupolvet menevät ennenkuin tullaan niihin tapahtumiin, joista Ilmestyskirja 6 luvusta alkaen kertoo.

        Kun sinä tutustut kaikkiin Raamatun profetioihin uskollisesti ja alat rakentaa niistä tuota Jumalan suurta suunnitelmaa, sinäkin ymmärrät, että monet puhujat ja kirjoittajat ovat puhuneet ja kirjoittaneet omiaan, vaikka ovat ehkä sen tehneet parhaan ymmärryksensä mukaan. Raamatun profeetallisen sanan tutkiminen kestää vuosikymmeniä, sitten sinä käsität, mitä kaikkea Jumalan tulevien aikojen salaisuutta sinne onkaan kätketty.

        Siunausta sinun työhösi, elämääsi, vapaa-aikaasi, etsi oma Jumalan tehtäväsi ja kutsusi ja toimi sen mukaan, odota kärsivällisesti Jumalan edessä, kyllä hän sinulle kertoo aikanaan, mitä hän sinulta odottaa. Sinä saat palvella Jeesusta - Jeesukseen katso, hän sinua johdattaa ja saat kokea sisäistä rauhaa ja iloa ja erottaa valheet totuudesta ja saat palvella Jeesusta koko elämäsi ajan ja siirtyä kuoleman kautta aikanaan hänen luokseen.

        Ole turvallisella mielellä, hän sinua tukee, kantaa ja rohkaisee, hän on sinun kanssasi.


      • eihätää

        1. Kuninkaiden kirja 22:13-38

        13 Ja sanansaattaja, joka oli mennyt kutsumaan Miikaa, puhui hänelle sanoen: "Katso, kaikki profeetat ovat yhdestä suusta luvanneet kuninkaalle hyvää; olkoon sinun sanasi heidän sanansa kaltainen, ja lupaa sinäkin hyvää".

        14 Mutta Miika vastasi: "Niin totta kuin Herra elää, sen minä puhun, minkä Herra minulle sanoo".

        15 Kun hän tuli kuninkaan eteen, sanoi kuningas hänelle: "Miika, onko meidän lähdettävä sotaan Gileadin Raamotiin vai oltava lähtemättä?" Hän vastasi hänelle: "Lähde, niin saat voiton; Herra antaa sen kuninkaan käsiin".

        16 Mutta kuningas sanoi hänelle: "Kuinka monta kertaa minun on vannotettava sinua, ettet puhu minulle muuta kuin totuutta Herran nimessä?"

        17 Silloin hän sanoi: "Minä näin koko Israelin hajallaan vuorilla niinkuin lampaat, joilla ei ole paimenta. Ja Herra sanoi: 'Näillä ei ole isäntää; palatkoot he kukin rauhassa kotiinsa'."

        18 Niin Israelin kuningas sanoi Joosafatille: "Enkö minä sanonut sinulle, ettei tämä koskaan ennusta minulle hyvää, vaan aina pahaa?"

        19 Mutta hän sanoi: "Kuule siis Herran sana: Minä näin Herran istuvan istuimellansa ja kaiken taivaan joukon seisovan hänen edessään, hänen oikealla ja vasemmalla puolellansa.

        20 Ja Herra sanoi: 'Kuka viekoittelisi Ahabin lähtemään sotaan, että hän kaatuisi Gileadin Raamotissa?' Mikä vastasi niin, mikä näin.

        21 Silloin tuli henki ja asettui Herran eteen ja sanoi: 'Minä viekoittelen hänet'. Herra kysyi häneltä: 'Miten?'

        22 Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'.

        23 Katso, nyt Herra on pannut valheen hengen kaikkien näiden sinun profeettaisi suuhun, sillä Herra on päättänyt sinun osaksesi onnettomuuden."

        24 Silloin astui esille Sidkia, Kenaanan poika, löi Miikaa poskelle ja sanoi: "Mitä tietä Herran henki on poistunut minusta puhuakseen sinun kanssasi?"

        25 Miika vastasi: "Sen saat nähdä sinä päivänä, jona kuljet huoneesta huoneeseen piiloutuaksesi".

        26 Mutta Israelin kuningas sanoi: "Ota Miika ja vie hänet takaisin Aamonin, kaupungin päällikön, ja Jooaan, kuninkaan pojan, luo.

        27 Ja sano: 'Näin sanoo kuningas: Pankaa tämä vankilaan ja elättäkää häntä vaivaisella vedellä ja leivällä, kunnes minä palaan voittajana takaisin'."

        28 Miika vastasi: "Jos sinä palaat voittajana takaisin, niin ei Herra ole puhunut minun kauttani". Ja hän sanoi vielä: "Kuulkaa tämä, kaikki kansat".

        29 Niin Israelin kuningas ja Joosafat, Juudan kuningas, menivät Gileadin Raamotiin.

        30 Ja Israelin kuningas sanoi Joosafatille: "Täytyypä pukeutua tuntemattomaksi, kun käy taisteluun, mutta ole sinä omissa vaatteissasi". Ja Israelin kuningas pukeutui tuntemattomaksi ja kävi taisteluun.

        31 Mutta Aramin kuningas oli käskenyt sotavaunujen päälliköitä, joita hänellä oli kolmekymmentä kaksi, sanoen: "Älkää ryhtykö taisteluun kenenkään muun kanssa, olkoon alempi tai ylempi, kuin ainoastaan Israelin kuninkaan kanssa".

        32 Kun sotavaunujen päälliköt näkivät Joosafatin, ajattelivat he: "Tuo on varmaankin Israelin kuningas", ja kääntyivät hyökkäämään häntä vastaan. Silloin Joosafat huusi.

        33 Kun sotavaunujen päälliköt näkivät, ettei se ollutkaan Israelin kuningas, vetäytyivät he hänestä pois.

        34 Mutta eräs mies, joka oli jännittänyt jousensa ja ampui umpimähkään, satutti Israelin kuningasta vyöpanssarin ja rintahaarniskan väliin. Niin tämä sanoi vaunujensa ohjaajalle: "Käännä vaunut ja vie minut pois sotarinnasta, sillä minä olen haavoittunut".

        35 Mutta kun taistelu sinä päivänä yltyi yltymistään, jäi kuningas seisomaan vaunuihinsa, päin aramilaisia. Illalla hän kuoli; ja verta oli vuotanut haavasta vaununpohjaan.

        36 Ja auringon laskiessa kaikui kautta sotajoukon huuto: "Joka mies kaupunkiinsa! Joka mies maahansa!"

        37 Näin kuoli kuningas, ja hänet vietiin Samariaan; ja kuningas haudattiin Samariaan.

        38 Ja kun vaunut huuhdottiin Samarian lammikolla, nuoleskelivat koirat hänen vertansa, ja portot peseytyivät siinä, sen sanan mukaan, jonka Herra oli puhunut.


    • naimisissako

      oudot avioliitot!

      Studio55.fi > Matkailu Julkaistu 22.02.2011 13:00

      http://www.studio55.fi/matkailu/article/naimisiin-kuolleen-miehen-kanssa-ja-muut-oudot-avioliitot/129938

      Nainen meni naimisiin käärmeen kanssa

      Nainen, jonka kerrottiin olevan rakastunut käärmeeseen, avioitui matelijan kanssa hindurituaalein Atalan kylässä Orissa Khurdan alueella. Naisen ja käärmeen epätavallinen avioliitto solmittiin vuonna 2006.

      – Vaikka käärmeet eivät voi puhua eivätkä ymmärtää, me kommunikoimme hyvin erityisellä tavalla. Joka kerta kun laitan maitoa muurahaispesän päälle, käärme tulee ja juo sen, on "aviovaimo" Bimbala Das sanonut.

      • kenporttoonyhtyy

        1. Kor. 10:21

        Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä.

        1. Kor. 6:16

        Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi".


      • faktaapeliin

        1. Kor. 6:18

        Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe