Toteutunut profetia

Kato ite

Profetia Sauli Niinistölle 26.12.2007

Profetia lupaa Taivaan Isän rakkautta ja huolenpitoa suomalaisille

Tämän profetian tarkoitus oli kutsua Sauli Niinistöä Jumalan luo siihen tehtävään, mihin Jumala on Saulin valinnut. Tuo profetia kertoo myös siitä, miten Jumala tulee siunaamaan Saulia, jos hän kääntyy Jumalan puoleen. Toinen viesti profetiassa on se, että Jumala antaa näitä aikoja varten Saulin käsiin koko Suomen maan eli presidentin viran. Profetia perustelee tätä sillä, että Jumala on valinnut Saulin näitä aikoja varten presidentiksi ja luonut Saulin tehtävään varta vasten.
Sauli Niinistö onkin antanut lehdistössä jonkin verran lausuntoja siihen suuntaan, että tunnustaa uskovansa Jeesukseen. Sauli Niinistö kuvasi suhdettaan uskoon seuraavasti:
- Jeesus on Jumalan Poika. Usko ja rukous tulevat herkemmin mieleen silloin, kun on hankalaa, mutta ihminen on epäkiitollinen. Kun menee hyvin, niin nämä kysymykset tahtovat jäädä taka-alalle, muotoili Niinistö. (lähde: www.seurakuntalainen.fi)Profetia Sauli Niinistölle 26.12.2007

http://www.youtube.com/watch?v=VZsztI0q6ZU

34

1471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta on

      Uusintanakin todistusvoimainen.

    • Amen

      Hyvä osoitus siitä, mitä Herra tekee ja ilmoittaa jo ennakkoon tulevaiset meille.

    • Luulen ma

      Eiköhän atte käännä harhaksi tämänkin.

    • Ei mitään tiedä

      Tietenkin vääntää ja kääntää. Se on heidän tehtävänsä, sillä totuudesta he eivät tiedä mitään.

    • uskoaonse

      Oletkos nyt ihan varma ;)
      Minä en ole enkeli, ehkä viestin tuoja.
      Ei ole muuta jumalaa kuin Jumala.

    • KTS (Ei kirj.)

      Puhutaan "Saulista" mutta ei sen enempää. Niinistöön ei sovi lainkaan.

      • ...

        ...


    • Eipä tietenkään, ei

      Eipä tietenkään, sillä eihän paljon vartijaksi Herran nimittämä Sauli ole tietenkään presidentti nyt. Ei ole, ei. Väärä Sauli selvästi. Tuleva presidentti vasta, toinen Sauli, jolle profetoidaan.

      • Siis huijaus.

        Hartikainen puuhuu kyllä Raamatun ihmisestä Saul. eikä Sauli. Saul sana kääntyy myös Sauliksi.


    • ---

      Tämän maan Minä tulen sinun käsiisi antamaan, sanotaan profetiassa. Ai, se tulee sitten toinen Sauli, jonka käsiin Jumala antaa tämän maan. Tai sitten se on tämä Sauli.

    • ---

      Pitäisi sitä eksyttäjälläkin olla vähän oveluutta. Että ei selvää tekstiä ja toteutunutta sanomaa yrittäisi muuttaa kun se on kaikkien kuunneltavissa. Jokainen saa valita itse. Mutta että vielä vääntämään suomenkielistä tekstiä muuksi, niin johan on jostakin puutetta.

    • Amen

      Kukin kuuntelee ja päättää itse tykönään.

    • Asiallinen'

      Hyvä aloitus.

    • siinä profetiat

      Kun fifty fifty tilanne niin on 50% mahdollisuus onnistua profetiassaan ja jos ei onnistu niin kun on hiljaa niin kukaan ei kauaa muista.

    • Tässä profetiat

      Ja jos Herra puhuu ja siten käy toteen, niin pitääkin olla kuin kusi sukassa. Vielä hiljempää.

    • Ihmeellistä

      Selkeä sanoma ja todellakin jo toteutunut.

    • jokin ei toimi

      Sovitaan sitten niin että tuo oli Niinistölle, mutta miten hänellä olisi sananvaltaa sille kaikelle miten muita poliitikkoja johdetaan? Itse Mannerheim oli sotapäällikkö joka kykeni ainoastaan sotapäällikkönä johtamaan koko kansaa. Ja hyvin usein sodassa kärsivät viattomat.

    • Onko näin?

      No kuuntelehan profetia uusiksi. Mitä Jumala lupaa Sauli - nimiselle miehelle?

      • sagsdfgasdfg

        Ei jumala lupaa mitään, vaan joku lahkovarajeesushan tuossa harhojaan höpttää.


    • tasaarvoo

      Niinistö vahvisti tasa-arvoisen avioliitolain – laki astuu voimaan 2017

      20.02.2015

      Presidentti Sauli Niinistön on tarkoitus vahvistaa tasa-arvoiseen avioliittolakiin liittyvät avioliitolain muutokset tänään.

      Presidentti Sauli Niinistö vahvistaa uudistetun avioliittolain tänään perjantaina 20.2. Laki astuu voimaan 1. maaliskuuta 2017.

      Oikeusministeriö alkaa valmistelemaan tasa-arvoisen avioliittolain edellyttämiä muiden lakien muutoksia.

      Niitä koskeva lakiesitys annetaan eduskunnalle vuoden loppuun mennessä, kuten eduskunta edellytti hyväksyessään avioliittolakia koskevan kansalaisaloitteen viime joulukuussa.

      Kuva: Filmikamari

      (Radio Nova, Oikeusministeriö, MTV)

      http://www.radionova.fi/uutiset/ajankoh ... 017-100192

    • onkoprofetia

      väärä vai aito?

      Herrasta vai saatanasata?

      eikö profetiaa ja henkilöa koeteltu joka toi profetian vaan uskottiin suoraan?

      miten tämä henkilö elää? onko fariseus? totteleeko Herraa vai tekeekö niin kuin itse tahtoo?

      onko eksynyt "torontolaisuuteen"?

      tarkoittettiinko sauli niinistöä vai jotain muuta saulia?

    • pihonsivulta

      Tiina Nenosen näky muutaman vuoden takaa

      Olen saanut hengessä kehotuksen laittaa juuri nyt esille erään näyn, joka näytettiin muutama vuosi sitten.

      Näyssä Suomen presidenttinä oli Sauli Niinistö. Hän ilmoitti tiedotusvälineissä

      - jotenkin sivumennen, vähätellen ettei syntyisi mitään kohua - että Raamatun merkityksen tulisi olla sama kuin muidenkin TARUKIRJOJEN.

      Niinistön mielestä oli VANHANAIKAISTA, että Raamattua tulkittiin Jumalan Sanana.

      Hän painotti, ettei Raamattuja takavarikoitaisi, mutta se olisi vain "kirja kirjojen joukossa".

      Niinistö siis kielsi Raamatun PYHYYDEN ja JUMALISUUDEN.

      Koetelkaa tämäkin näky hengessänne.

    • 2.Joh.1.9-11

      9 Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
      10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
      11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.

    • pihonsivulta

      Matt. 7:21

      Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

      ----------------

      Pelastusarmeijan perustajan profetia

      Pelastusarmeijan perustaja William Booth (1829-1912) sai yli 100 vuotta sitten profetian eli ennustuksen siitä minkälainen maailma ja Messiaaseen uskovien joukko tulisi olemaan juuri ennen Messias Jeesuksen paluuta tulemusta.

      ”Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.” – Aamos 3:7

      1. Politiikkaa ilman Jumalaa

      ”Noina aikoina politiikka ei tunne eikä tunnusta Jumalaa. Koko läntisen maailman virallinen valtiopolitiikka on sellaista, että hallinnon eri tasoilla ei enää pelätä Jumalaa. Eurooppaa hallitsee uusi poliittisten johtajien sukupolvi, joka ei pienessäkään määrässä ota päätöksissään huomioon Jumalaa.”

      2. Taivas ilman helvettiä

      ”Tulee päivä, jolloin tapahtuu suuri irrottautuminen siitä, mitä Raamattu nimittää täyden totuuden evankeliumiksi. Silloin Raamatun profetian mukaisesti saarnataan korvasyyhyyn. Kuulijat määräävät, mitä saarnatuoleista julistetaan: ’Puhukaa lempeitä, makeita sanoja. Puhukaa taivaasta, jättäkää meidät vapaiksi, jotta emme joutuisi rasittumaan, kun saarnaatte helvetistä’.”

      ”Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.” – 2. kirje Timoteukselle 4:3-4

      3. Anteeksianto ilman parannusta

      ”Tuolloin kristikunta on täynnä anteeksiantamusta ilman parannuksen tekemistä. Kristikunnasta katoaa se Raamatun oppi, että anteeksisaamista ei voi olla ilman parannuksentekoa synnistä.”

      ”Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.” – Apostolien teot 2:38

      4. Pelastusmista ilman uudestisyntymistä

      ”Päivinä ennen Jeesuksen tuloa monet ovat täynnä pelastusiloa, vaikka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä.”

      ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa.” – Johanneksen evankeliumi 3:3

      5. Uskontoa ilman Pyhää Henkeä

      ”Noina aikoina tulee olemaan paljon uskontoa ilman Pyhää Henkeä.”

      ”’Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan’. Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.” – Juudaan kirje 1:18-19

      6. Kristinuskoa ilman Kristusta

      ”Kristus ei ole siellä, missä veri ja tuli eivät ole voimassa – kieltäkää noista sanoista toinen, ja teillä on kristillisyyden muodot, mutta teillä ei ole Kristusta.”

    • pihonsivulta

      Jorma Peltosen näky kesäkuussa 2008

      Näin kalastussataman, jossa oli kalastusaluksia. Eri-ikäisiä ja erilaisella varustelutasolla.

      Oli suuri vanhanmallinen purjelaivatyyppinen alus, jonka koin edustavan luterilaista kirkkoamme ja oli pienempiä moderneja, joiden koin edustavan uudempia suuntauksia.

      Kaikille kalastusaluksille oli yhteistä, että ne kaikki olivat tiukasti sataman rantaan ankkuroituneina. Alusten kansilla oli paljon ihmisiä ja he touhusivat kaikenlaista hauskaa. Avomerelle kalastamaan lähteminen ei ollut kenelläkään mielessä. Satamassa oli valtavia sammioita täynnä kalastettua kalaa, ja laivojen miehistö kävi pienillä ongilla onkimassa jo kalastettua kalaa.

      Itselleni tämä uni puhui vahvasti siitä, että kukaan ei näe vaivaa ihmisten kalastamisessa. Helpompi on kalastaa jo kalastettuja kaloja.

      -----------------

      Luuk. 14:23

      Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja vaadi heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;

      Room. 15:20

      ja sillä tavoin, että olen pitänyt kunnianani olla julistamatta evankeliumia siellä, missä Kristuksen nimi jo on mainittu, etten rakentaisi toisen laskemalle perustukselle,

    • tuomiottulee

      Antti Jaatisen Aamurukouksessa saatu sana Etelä-Pohjanmaalta. Syyskuu 2011

      Sinä joka rukoilet, älä rukoile enää armoa, sillä armoni tätä kansaa (Suomi)
      kohtaan on käynyt vähiin.

      Katso, rukoile että Minun kansani tekee parannuksen synneistään.
      Rukoile, että Minun seurakuntani pesee vaatteensa Karitsan Veressä!

      Katso, pian on aika, jolloin Minun tuomioni kaatuvat tämän maan päälle.
      Tuomioni kaatuvat oikealle ja vasemmalle.

      Älkää peljätkö, en Minä unohda omiani. Minä pidän huolta jokaisesta
      joka turvaa Minuun.

      Katso, viettäkää aikaa Minun edessäni. Oppikaa se mitä Henkeni ja Sanani opettavat.
      Juurtukaa Sanani kalliolle, sillä kaikki muu tulee koetelluksi.

      Älkää loukkaantuko Minuun, sillä olenhan tästä kaikesta varoittanut.
      Älkää sanoko etten ole varoittanut, sillä totisesti olen sen tehnyt.

      Antakaa anteeksi toisillenne, ahkeroikaa parannuksen hyviä hedelmiä,
      sillä siten valmistaudutte siihen mitä on tulossa.

      Älkää peljätkö sitä mitä näette tapahtuvan, vaan peljätkää syntiä
      ja sitä että ette ole kuuliaisia Minun Sanalleni.

      Tulkaa Minun siipieni suojaan.
      Minä se olen se hyvä Paimen loppuun asti.
      Älkää peljätkö, tulkaa Minun tyköni.

    • tuomiottulee

      Enkelin sanoma Urho Kyllöselle syyskuussa 1992

      Helsingin Siion-seurakunnan saarnaaja Urho Kyllönen sai vakavan sanoman enkelin kautta: Urho oli palaamassa puhujamatkalta Pohjanmaalta syyskuisena iltana 1992 kotiinsa Helsinkiin, kun ennen Hämeenlinnaa, Kalvolan tienhaaran kohdalla, välähti kirkas valo taivaalla.

      Valo lähestyi Urhon autoa, ja pian hän huomasi, että hyvin kookas, useita metrejä korkea, kirkas enkeli laskeutui paljastettu miekka kädessään aivan auton viereen. Urho pysäköi pelokkaana tien laitaan.

      Enkelillä oli viesti, joka kuului seuraavasti: ”Tuomiot, tuomiot, tuomiot ovat tulossa; aikaa ei enää anneta.

      Minä olen tuhlaamalla tuhlannut armoa Suomen kansan kohdalla, mutta sen sijaan, että Suomen kansa olisi tehnyt parannuksen, se on häväissyt ja pilkannut minun pyhää nimeäni.

      Sen synnin ja jumalattomuuden tähden, mikä rehottaa jopa seurakunnan keskellä, tuomiot ovat tulossa. Minä tulen, ja minä tulen pian.”

      Enkeli poistui, ja Urho istui pitkään pelokkaana autossaan ennen kuin sai jatketuksi matkaa Helsinkiin.

      • EiOkvaanKuh

        Ok.Tai tarkemmin ajateltuna ei sittenkään Ok vaan Kuh eli kannattaa unohtaa ja hylätä.


    • Risusavottamies

      Sauli Niinistö on hupiukko.

      • dsggfdhh

        Viesti Allerin ruudinkeksijältä.
        sagsdfgasdfg
        7.9.2016 14:08
        Ei jumala lupaa mitään, vaan joku lahkovarajeesushan tuossa harhojaan höpttää.


    • Nostetaas vähän jotta tiedetään että Sauli on Jumalan ehdokas!

      HYVÄ!

    • SuojissaOlen

      Tuo aikatalu jäi monien kirjoittanneiden hämärään pimentoon, missä seurakunnissa presidentti tulee puhumaan yhtenäisyydesä ja uskosta seurakunnissaja sen ulkopuolella luottamuskelpoisesti.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      31.8.2023

      Uskovan naisen uni Raamatun merkityksen mitätöimisestä

      Vuosia sitten näin unen, jossa eteeni näytettiin televisio, jossa Sauli Niinistö oli antamassa lausuntoa. Siinä hän sanoi suunnilleen näin: ”Raamattuja ei toki kielletä, mutta sen merkitys on enää sama kuin muidenkin tarukirjojen.”

      Tämä on nyt ollut mielessä Päivi Räsäsen oikeudenkäynnin aikana. Toivon todella, ettei uni käy toteen. Käykö niin, että Euroopan ihmisoikeustuomioistuin saa tämän Raamattuun ja sananvapauteen liittyvän oikeudenkäynnin ratkaistua Raamatun pyhyyden mitätöimiseen?

      Jumala armahtakoon Suomen maata!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe