Haluan kuolla

apuaanyt

Miten teillä muilla itstuhoisilla menee?? Mä en kestä tätä tunnetta!! Mun kuuluu kuolla. Mä en kuulu tähän maailmaan. Tää on hirveetä. En haluaisi taas osastolle... Mutta en pääse eroon tästä tunteesta. Mitä tehdä?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkeakokenut

      Miten lienet nukkunut, toivottavasti hyvin. Jospa hyväksyt sen että sinulla on nyt paha olla, mutta älä panikoi asialla ettei tästä selviä. Siis tarkoitan että älä mieti liikaa tulevaa vaan ota silti iisisti. Hyväksy se että jos tarvitset hoitoa, niin mene vaikka osastolle. Sinun elämäsi voi muuttua ja paha olo ja ahdistus väistyy. Elämä ei ole kenelläkään stabiilia.

    • Feeniksin_kyynel

      Sä voit aina hakea tukea myös anonyymisti, jolloin et joudu osastolle. On tukihenkilöitä, jotka osaavat auttaa sua pahimman yli ja kertoa, mitä itse voit tehdä itsesi hyväksi. Osasto on vain yksi tapa hoitaa itsetuhoisuutta. Joillekin se on juuri se paikka, jota he tarvitsevat. Lisäksi osastoja on myös erilaisia. Jos pelkää/vihaa osastoa yli kaiken, ja lopettaa itsensä auttamisen vain siksi, että ei halua takaisin osastoille, on ehkä hyvä kääntää katseet vaikka tänne:
      https://www.tukinet.net/

    • Pyhät.kirjoitukset

      Jos kerran olet valmis kuolemaan, niin kuole itsellesi ja elä Herralle, mitä sinulla on enää menetettävää, jos kerran puhut totta?

      • Typerä-Fanaatikko

        TYÖNNÄ RISTI PERSEESEESI JA TUNGE RAAMATTU KURKKUUSI JA TOIVOTTAVSTI TUKEHDUT JA PÄÄSET IKUISEEN PARATIISIIN


    • hhhhhhhhdd

      ITSEMURHA=IKUINEN RAUHA

      • suurinvalhe

        Millä takaat että itsemurha vie ikuiseen rauhaan?


      • Eläväikuinenrauha

        Kuka siis siellä ikuisessa rauhassa asioista mahtaa huolehtia, että palvelut toimivat ja ihmisten on hyvä olla?


    • Kaikkiovattärkeitä_

      Hei ihan oikeasti nyt vaan rauhoitu❤ mieti ihmisiä sun ympärillä: äitiäsi, isääsi, sisaruksiasi ja ystäviäsi! Mitä heille jäisi, jos kuolisit? Mieti hyviä asioita sun elämässä. Aloita vaikka jooga tai juokseminen. Mikä tahansa harrastus, joka sopii sulle. Silleen voit unohtaa kaiken ton. Ja muista että kukaan ei ansaitse kuolla! Et myöskään sää! Mieti, jos kaikki aattelis tolleen ja tappais ittensä. Jäljellä ei ois sillon mitään. Muista myös nukkuu tarpeeksi! Väsyneenä kaikki hermostuttaa. Aattele, että huomenna on uus päivä. Mun on tosi vaikee neuvoo enempää ku en tiiä sun ikää tai sukupuolta. Pärjäile🌹

    • hende00

      Olen kolmekymmentä vuotias mies. Ei oo päivää ettenkö miettisi itsemurhaa. Yleensä aamuisin ja ennen nukkumaanmenoa.

      Töihin, kotiin ja tuota rataa. Tätätkö se elämä on? Tietysti joo, kaikilla töissäkäyvillähän se on tuota... Mutta tuntuu, että mun elämästä puuttuu jotain. On yksinäisyyttäkin.
      Toisaalta mulla ei riitä rohkeus ehkä tekee itsaria. Sairaus kun tulisi ja veisi ikuiseen uneen.

      Ei tätä kauaa jaksa..

      • Jatkuvienunienpalvelut

        Ikuisessa unessakin tarvitaan sisältöjä. Kuka siis nekin palvelut takaa, ellei joku joka on niistä vastuussa?


    • Tomialatalo

      Tekisi kieli suoraan sanoen sanoa sinulle jotain Hende...en vaan ole oikein varma että mitä.


      Mutta haluaisin silti kirjoittaa sinulle JOTAIN!


      Jos kiinnostaa...niin meilaa minulle osoitteeseen [email protected]


      Sen sanon...että tiedän hieman...ehkä vain vähän...mutta silti jotenkin...miltä sinusta juuri nyt tuntuu...ja juuri siksi haluaisinkin vaihtaa ajatuksia juuri SINUN kanssasi!

    • Putipuht

      Viskaa se häiritsevä multiversumi huut helkkariin ja aloita kokonaan uusi elämä aidosti erilaisilla kertakäyttäsekunneilla. Älä anna enää järjestelmien hotkia itseäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe