Jakopää vm.2010 Golf

Hartzu

Onko Volkkarin Golffin 1,4 turbo vm. 2010 moottori ketjulla vai onko hihna.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumminkin

      Onko sillä väliä lainkaan mikä siellä on? Kolinaa kuuluu nois yks nelosis!

      • Hartzu

        Enhän minä sitä kysynyt mitä sieltä kuuluu.


    • ketjulla.pyörii
    • KyykmanAhertaaTaas

      Älkää vastatko, näyttää olevan Kyykman.

      • Hartzu

        Kertoisitko minulle kuka on Kyykman? Minä olen Harri Lehto Tampereelta kyllä mua ihmetyttää tälläiset paskan puhujat täällä somessa ei edes uskalleta perkele omalla nimellä esiintyä. Kysyin volkkarista koska olen harkinnut kyseisen auton ostamista ja olin yllättynyt kun myyjä kertoi että auto on ketjukone oletin että kaikki volkkarit on remmillä.
        Että sinä nimmerkki KyykmanAhertaaTaas haista paska, olet aikamoinen sekopää kun puutut ihmistenasioihin joista et mitään tiedä.
        Nimimerkille ketjulla.pyörii kiitos vastauksestasi.


      • jorma-repairs

        KyykmanAhertaa on töhrinyt uutterasti myös Skoda-palstaa


      • diileritase

        Etkä uskonut kauppiaan tieto taitoa, kun täällä kyselet joutavia???????????


      • itäsaksan.laatu
        diileritase kirjoitti:

        Etkä uskonut kauppiaan tieto taitoa, kun täällä kyselet joutavia???????????

        Onko siinä vielä se heikkolaatuinen ja suunnitteluvirheellinen, joka kestää vain muutaman kymmenen tuhatta kilometriä, eikä saa jättää ylämäkeen vaihteen varaan?


      • RS-man
        itäsaksan.laatu kirjoitti:

        Onko siinä vielä se heikkolaatuinen ja suunnitteluvirheellinen, joka kestää vain muutaman kymmenen tuhatta kilometriä, eikä saa jättää ylämäkeen vaihteen varaan?

        Eikä alamäkeen. Tasaisellakin olisi käytettävä sähköistä käsijarrua joka taas toimii kun toimii.


    • penavaantäällä

      Ja minä olen Pentti Hirvonen.

    • käsijarrukintarpeeton

      Onneksi meillä täällä Pohjanmaalla ei ole mäkiä.

    • Kuintulpatonmopo

      Ja mitä se vaihde vaikuttaa paikalla pysymiseen, kun moottorissa on alimitoitetut männänrenkaat.

      • jorma-repairs

        Koko lohko on alimitoitettu ja kampiakseli voi tehdä melkein kierroksen ilman että männät liikkuvat, siksi kannattaa laittaa käsijarru päälle jos vain riittää akussa kapasiteettia pitämään sitä päällä


    • TimoHokka

      Tässä Golf mallissa on sekä hihna, että ketju. Elikkä ketju on varmistuksena, jos hihna menisi poikki. Kun vaihtoaika on käsillä, niin kannattaa vaihtaa molemmat, niin kestää paremmin vaihto välin, joka on siis 480 000 km, tai 16 vuotta.
      Tiesithän että moottorikin on tavallista kestävämpi, koska männät on kovakromattu ja männänrenkaat on titaania, joten öljyäkään ei tarvitse joka vuosi vaihtaa, vaihto väli on peräti 120 000 km tai 9 vuotta, kumpi ensin tulee täyteen.
      Minun isäni poika ajoi samaisella Golfilla täysin ilman öljyjä melkein kaksi vuotta, ennen kun huomasi öljyn loppuneen. Silti kone kesti hyvin.

      • SalliOorela

        Jakohihna kestää 200000. Keltään en ole kuullut, että olisi katkennut.


    • eikestäkäyttöäVWskoda

      http://www.iltalehti.fi/autot/2015051119668901_au.shtml


      Varaa korjausrahaa 3000e niin tsi voi toimia 50000km...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe