spermat pikkareihin

runk123

Sotkin yhen tutun vanhemman naisen pöksyt spermalla.oli jättänyt nii hyvin näkyville vessassa.muutama veto ja lastit oli pillun kohdalla.onks muilla samoja kokemuksia

123

13654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • likkki

      leilan liiveihin ihanaa laueta

    • pöksyihin

      Minä nuuhkin/nuolen pikkuhousuja ja runkkaan aina kun on mahdollisuus,viimeksi vaimon sisaren pillunkosteat pikkarit heillä kylässä ollessamme,jätin itsestäni merkin haarapalaan :) Hän on 53 vuotias isopeppuinen brunette.

    • viriiliimies66

      Törkee teko se pikkareiden, permaus, täyttää jo häveliäisyyden tunnusmerkit! Annappa, sen sen vaimosi sisaren yhteystiedot?

    • viriilikanss

      Niin on,tulee pian raskaaksi vanhapiika.Imu pillu horii siemenes sisään ja oot ongelmissa kun vaimolles selviää kuka on isä..Annapas mullekin yhteystiedot ,käyn kanssa polkemassa ni et jää kii

    • Kovaahommaa

      Nuorempana runkkasin pyykkituvassa naapurirouvan pikkareihin. Sillä oli pyykkivuoro mun jälkeen joten jätti pyykkinsä odottamaan. Satuin sit kerran huomaamaan seksikkäät alushousut niin oli pakko katsoa niitä ja nuuhkia, oli mahtavat pillutuoksut. Kulli rupes heti seisoon niin oli pakko ottaa esiin ja runkata, runkkasin pikkareihin kunnon satsin ( mulla tulee spermaa niinkun Peter Northilta ) ja jätin siihen hyvin esille. Meni muutamapäivä kun näin naapurirouvan vievän pyykkiä pesutupaan, oli pakko mennä hetkenpäästä tutkiin pyykit. No eipä tarvinu ettiä kun oli kasan päällimmäisenä samat pikkarit, taas otin ja nuuhkin ja runkkasin. Olin niin kiimassa etten huomannu kun rouva oli tullu taakseni. Jaahas vai semmosta ! Kuulu kovalla äänellä takaani. Ruova tuli ihan viereeni ja minä seisoin kullikovana pikkarit kädessä. Näytäs nyt sitten mullekkin! Rouva sano ja katto kulliani no onhan pojalla komee vehje ja tostako se sperma oli mun alushousuihin tullu ? Rouva kysy. Minä siinä 20 v kullikovana seisoin ja tokasin että kyllä rouva !
      Jatkuu....

    • runk123

      Kivasta tää 58v nainen jättää näkyville pikkareita.taas oli tarjolla tuoksuvat pöksyt..

    • Prv50ukmHki

      Mulla haave tutustua Hesasta 60seen mieheen jka harrastaa nuuhkimista ja piksujen sotkemista,voisin lainaa pyykkikorista muhkeamuot. 42v vaimon piksut,ja kiihkoissani katsoa kun nuuhkit niitä ja sitten lasket lastisi niihin... palauttaisin vaivihkaa tahmeena pyykkikoriin... ehkä vaimo sotkisi kätensä vieraan miehen mäihään...

      • Anonyymi

        Ei sitten ketään vanhempaa hesalaismiestä,joka haluais nuuhkii,leikkii ja sotkea vaimon pöksyt?,jos iso lasti,voisin ottaa liivitkin mukaan,kuppeihin kyllä mahtuisi ; ) Pyydä kylään 54ukm


    • peterstt

      Laskitko jo lastit tänä aamuna minne meni

    • kuumakiima

      Anoppini pikkarit taannoin sotkin spermalla.tuli oikein iso lasti.en tiedä huomasiko.

      • Anonyymi

        Tänään sama juttu


    • nautiskelua_monenlaista

      Taannoin oli yksi ilmoitus jossa herra kertoi olevansa hetero candualisti, eli kiihottuvansa kun vieras mies kiihottuu vaimostaan. Ilmoituksessa oli kuva kauniista ristiveriköstä kasvot maskattuna (loogista).

      Ehdotti ilmoituksessaan tapaamista jotta voisi katsella seksikästä videota vaimostaan ja masturboida liiveihinsä.

      • nautiskelua_monenlaista

        Lisäys edelliseen. Kieltämättä tuo ajatus saa peniksen sykkimään ja erektoitumaan ja jos henkilö olisi _luotettava_ (ei piilokameroita jne.), siisti ja fiksu, niin voisi olla kiihottava kokemus toteutettavaksi.

        Naisten alusasut, pikkarit ja liivit olisivat kuuma extra samalla kun katselisi yhdessä candualistin seksikästä naista videolla.

        Samalla hiiiidaaaas molemminpuolinen masturbointi olisi kiihottava ajatus, tuntea toisen kuuma ja kiimatipoista liukastuva kalu sormissaan, nouseva kiima ja nautinto ja lopulta kuumien mehujen purkautuminen.

        Jostakin syytä myös miesten kuumat sauvat alkaneet kiinnostaa vaikka naiset ovatkin se kympin juttu ... puolierektiossa oleva ja sormissa erektoituva toisen siistin miehen penis on komea ja kiihottava ajatus.


    • kiimainennautinto

      Minua on kiihottanut aina, kun vaimostani tai naisystävästäni on kiinnostunut joku mies. Olen hyväksynyt jo pitkään ns. vapaan suhteen ja meillä on ollut mm. kimppaa. Olen myös toivonut että joku mies uskaltaisi ehdottaa vaimolleni esim rakastelemista ja vielä kun olisi niin tasokas kaveri että haluaisi antautua. Meillä on ollut ihan hyvät kokemukset ja ns. energiat. Olimme lautalla ja siellä oli kaveri jonka kutsuimme hyttiin ja oli kiimaista menoa!

    • runkkari59v

      olen anopin ja vaimon siskon huosuhin runkannut.....sekä nuorena poikana naapurirouvan pikkareihin usein.....

      • runk123

        Onks heistä kukaan huomannut lastejasi.vieläkö teet sitä


      • Anonyymi

        Vaimon siskon pikkareihin


    • halukas1123

      Vaimon kaverin valkoisia pöksyjä nuuhkaisin.tuoksu kiima.30v tiukka pillu.hieroin kalua niihin mutta en antanu tulla ettei huomaa

      • halukas1123

        Myös hänen rintaliivejä kalulla hieroin.teki niin mieli täyttää kuppi spermalla.


      • Anonyymi

        Kyllä minäkin vaimoni pikkareita vilkaisin ja nuuhkaisin. Kyllä kalu niin napsahti pystyyn, että pakko oli runkata niihin. Jätin tarkotuksella näkyviiin. Kun vaimo hoksi ne niin tuli heti luokseni ja vaati seksiiä. Oli kiihottunut näkemästään niin että pimppi suorastaan kuolasi naimista.


    • Mitähänvittua

      Täytyykö laittaa pyykkikorikin jo lukkoon😈

      • viriileinmies

        Älä nyt meidän iloja pilaa. Kuitenki tykkäisit. 8)


      • kansviriilimies

        Komppaan viriileintä miestä. Varmasti tykkäisit kun sinun pöksyistä kiihottuttaisiin. Itse vaikka olen mies olisin otettu jos joku mun pöksyt sotkis. Ne nyt vaikka roskiin nakkaa siitä edestä ja ei ne nyt vaikea pestäkään ole.


    • kiimam38v

      tätini pikkareihin olen valtavat lastit vetäny aikoinaan...huh huh..lähti tosi äkkiä kun kalun ympärille pistin..muutama veto niin valkoisena oli housut... nam

      • runk123

        Oliko tädillä seksikkäät pikkarit kun äkkiä tuli.


      • kiimam38v
        runk123 kirjoitti:

        Oliko tädillä seksikkäät pikkarit kun äkkiä tuli.

        oli todella ihanat...


    • kiima2

      Kaverin kaa tehään silleen et se käy mun naisen pikkarit sotkemas ja mä sotken sen naisen.

    • poikana

      Nuorena noin 18v tuli monet lastit vedettyä itseäni paljon vanhemman naisen pikkareihin.ilmeisesti tiesi ja huomas mutta ei puhunut mitään.

    • ukmmake05

      vaimon vanhat pikkarit sotkin uimakopilla ja jätin sinne jos joku löytäs ja sotkis lisää, kiimasta, mustat pitsiset isoperse pikkarit, onko muut jättäneet yleiseen käyttöön?

      • runkrunk

        Saispa löytää ne.roiskaista spermat pillun kohtaan.kiihottaako ajatus et joku runkkaa iso perseisen naisesi pikkareihin.


    • telewelli

      Anopin pikkarit on saanu kyytiä samoin vaimon siskon! Naapurin rouvan myös, sille myös kärähi mutta se eikö katto loppuun. Myöhemmin on jättänyt pikkareitaan pesuhuonessen näkyville. Tietää kyllä asian kai se hänkin saa jotain kiksejä mun runkkausissta!!!

    • mkkkmm

      Mökillä panin vaimoa takaa ja kaappasin piksut lattialta käteen.nuuhkin ja maistelin niitä samalla ja kehuin miten tuoksuvat kiimalta .lopuks pyyhin vaimon pakaroilta lastit niihin.vaimo katso ja sanoi et noi ei ole muuten mun.ne oli anopin.kyllä nolotti.

    • nuori35m

      Aamusta tyhjäsin kassit naapurini 63v mummon vaalean punaisiin pöksyihin.pyykkikorin päälle jätin.

      • nuori35m

        Taas oli naapurin mummolla hyvin näkyvillä vessaa nuorekkaat pitsipöksyt.


    • Litina

      Runkkasin työpaikalla työkaverin bodyasun siihen kohtaan joka on pimppiä vasten, seuraavana työpäivänä oli kiva katsella häntä kun tiesi että hänellä on yllään se asu ja spermattu kohta asussa on hänen pimppiään vasten. Kaunis nainen ja tietämättään ihokosketus minun spermaain joka toisin oli kuivunut vaatteessa :)

    • mies38kainuu

      Emännän tytön stringit useasti on spermaan tahriintuneet...huh huh,,ihanaa

      • m-06

        Siskon, vaimon sisaren ja sen tyttären pikkareita on tullut haisteltua, soviteltua ja runkkailtua. Ihania ovat ja se kiihottava pillun tuoksu...


      • pikku-ukko
        m-06 kirjoitti:

        Siskon, vaimon sisaren ja sen tyttären pikkareita on tullut haisteltua, soviteltua ja runkkailtua. Ihania ovat ja se kiihottava pillun tuoksu...

        kyllähän se joskus hyvää tekee... kun sais vielä ihan vapaasti sotkea...


      • m-06

        No ei ny välttämättä sotkea tartte....
        Vaimon pikkareita ei juuri tuu hypisteltyä, ku saa haistella ja nuolla ihan sen pimppaakin, mutta olis aika kiva joskus nähdä jos joku vieras mies kiihottuisi mun vaimon pikkareista ja niiden pillun tuoksusta.


      • pikku-ukko
        m-06 kirjoitti:

        No ei ny välttämättä sotkea tartte....
        Vaimon pikkareita ei juuri tuu hypisteltyä, ku saa haistella ja nuolla ihan sen pimppaakin, mutta olis aika kiva joskus nähdä jos joku vieras mies kiihottuisi mun vaimon pikkareista ja niiden pillun tuoksusta.

        Ai semmosta mielessä... no, toivotaan, että sellanen kaveri löytyy... millainen vaimosi on?


      • mies38kainuu

        emännän nuorimman puhtaisiin vedin kauheat lastit..nuolin pois suurimman osan ja panin takas kaappiin päällimmäiseksi.


    • Anopinpikkarit

      Tyttökaverin luona käydessä etsin aina hänen n. 45 v äitinsä pikkuhousut pyykkikorista , haistelen ja hieron niitä munaani ja spermat lentää 30 sekunnissa.

      • anoppiatahtoo

        Tuoksuuko 45v anopin pikkarit kiimalta.sotkin kaa anopin pöksyt spermalla.tuli paljon ja nopeesti.


      • Anopinpikkarit

        Tuoksuu todella kiimaiselta. Aivan eri tuoksu kun tyttökaverilla. Aina kun menen käymään käyn pyykkikorilla ja kyrpä seisoo jo jännityksestä kun etsin niitä kiimaisia pikkareita.


      • anoppiatahtoo
        Anopinpikkarit kirjoitti:

        Tuoksuu todella kiimaiselta. Aivan eri tuoksu kun tyttökaverilla. Aina kun menen käymään käyn pyykkikorilla ja kyrpä seisoo jo jännityksestä kun etsin niitä kiimaisia pikkareita.

        Vedätkö useinkin lastin anoppisi pöksyihin.ajattele miltä hänen kiimainen pillunsa tuntuisi.tiedä vaikka hän tahtoisi nuorta kullia


      • Anopinpikkarit

        Aina kun vain mahdollista haistelen anopin pikkareita ja runkkaan niille. Olisi niin upeaa jos saisi oikeasti edes nähdä anopin pillu. Varmasti kiihottava näky olisi. Ei ehtisi edes työntää kyrpää sisälle ennenkuin sperma lentäisi.


      • bhuo
        Anopinpikkarit kirjoitti:

        Aina kun vain mahdollista haistelen anopin pikkareita ja runkkaan niille. Olisi niin upeaa jos saisi oikeasti edes nähdä anopin pillu. Varmasti kiihottava näky olisi. Ei ehtisi edes työntää kyrpää sisälle ennenkuin sperma lentäisi.

        Mä olen nähnyt anoppini pillun useasti läheltä... Karvainen turpea huulinen 56 vuotiaan vittu...


      • Ainarunk
        bhuo kirjoitti:

        Mä olen nähnyt anoppini pillun useasti läheltä... Karvainen turpea huulinen 56 vuotiaan vittu...

        Mä kans kerran ihastelin karvaista anopin pillua ku nukahti saunan jälkeen tupsu levällään sohvalle. Monet hyvät runkut saanu fiiliksistä ja kuvista jälkeenki päin.. 😉


      • bhuo

        Mulla kans kuvia...


    • Vaimonpikkarit

      Itse kiihotun kun vieras mies haistelee vaimoni tuoksuvia pikkareita. Kun kaveri tulee kylään kaivan vaimoni likaiset pikkarit päällimmäiseksi pyykkikoriin ja laitan ne tarkalleen tiettyyn kohtaan jolloin näen jos kaveri on niitä koskettanut. Kun kaverini on käynyt vessassa käy heti perään katsomassa ja aah sitä kiimaaa kun huomaan että ne ovat siirtyneet eli olleet kaverin haisteltavana ja ehkä kyrvän ympäri. En ole ollenkaan homo mutta se että vieras mies on haistellut vaimon tuoksuja kiihottaa sairaan paljon.
      Joo, nyt lähden hoitoon, moi.

    • Nainenisollanllä

      Taas sarjassa "en ole aikuistunut" -mies joka elää omaa perverssi elämäänsä.

    • Nainenisollanllä

      P.s. Kertokaa nyt ihmeessä sille omalle naiselle nämä intohimonne esi. anopin alkkareihin jne. niin eiköhän se parisuhde siitä parane, naisethan nuuhkivat aina miesten aluspöksyjä tiuhaan tahtiin, tosi kiihoittavaa..

    • peku8

      vaimoni nuorempi sisko oli meillä kyläilemässä ja illalla hän halusi käydä suihkussa ennen nukkumaan menoa, yöllä mun piti käydä vessassa ja huomasin että vessapaperirulla oli loppumassa aukaisin kaapin auki jossa tiesin paperia olevan siellä oli myös likapyykkikori johon vaimoni sisko oli laittanut pikkarinsa, otin ne esille ja haistelin niiden kiimaista tuoksua kullini osoitti heräämisen merkkejä juuri kun aioin ruveta runkkaamaan pikkareihin vaimoni sisko yllätti mut tulemalla vessaan oli tosi nolo tilanne kulli pystyssä ja pikkarit kädessä vaimoni sisko vaan kysyi multa että eikö siskoni anna tarpeeksi pillua sulle koska sun pitää pikkareihin runkata jotain yritin siinä selittää ja lähteä pois vessasta, mutta vaimoni sisko ei päästänyt mua ulos vaan sanoi olevansa niin märkä nähtyään seisovan kullini että nyt on pakko saada se sisäänsä, joten jouduin nussimaan vaimoni siskoa vessassa, sanoi kuulleensa meidän aikaisemmat touhumme koska nukkui viereisessä makkarissa ja sormetti itseään

      • RakastajaRaju

        Jouduit nussimaan vaimon siskoa??? Oliko se susta niin vastenmielistä? Mieluummin pääsin nussimaan vaimon siskoa. Tulitko miten nopeaan?


    • peku8

      ei mennyt kuin n. 5 min kun tulin, eikä ollut edes vastenmielistä tilanne vaan oli niin nolo kun pääsi yllättämään melkeinpä itse teosta, aamulla vielä ennen vaimoni töihin lähtöä rakastelimme vaimoni kanssa pitkään vaimoni sai monta orkkua ja mulla kesti kauan ennen kuin laukesin, ihmettelee vieläkin että miten se niin kauan kesti ennen kuin laukesin tosin on kyllä tyytyväinen pitkään rakasteluhetkeen, siitä lähtien on vaimoni halunnut rakastella mahdollisimman kauan, normaalisti menee 15-20min aikaa kun saan orkut mutta sinä aamuna meni melkein tunti ennen kuin laukesin

    • SaaKäyttää

      Nuohooja tulossa maanantaina, vaimon pikkarit odottaa pyykkikorin päällä, toivottavasti maistuu.. ;)

    • mällihousu

      Anopin alushousuille lentää mällit aina kun mahdollista. Lasti on aina runsas ja tulee nopeasti. Todennäköisesti on huomannut, mutta ei ole sanonut mitään.

      • Mällitanopille

        Anopin alushousuille, rintaliiveihin, sukkahousuille, uimapukuun olen lastit päästellyt useasti. Sperman määrä on aina normaalia runsaampaa, mistä lie johtuu...


      • kiimam38v
        Mällitanopille kirjoitti:

        Anopin alushousuille, rintaliiveihin, sukkahousuille, uimapukuun olen lastit päästellyt useasti. Sperman määrä on aina normaalia runsaampaa, mistä lie johtuu...

        se on jännä..kiihottaa et huomaako kun vetää pikkareihin..spermaa tulee valtavasti aina


      • Juuri näin !


    • naapurinrouva1

      anopin, naapurin rouvan pikkareihin olen runkannut monta kertaa

    • Anopinpikkarit

      Olin tyttökaverini luona ja anoppi(46v) tuli jumpasta ja kertoi menevänsä suihkuun. Anopin tultua suihkusta menin heti käymään vessassa ja siltähän löytyi hänen pikkuhousut. Otin ne käteni ja ne olivat märät varmaan jumpasta. Alkoi heti seisomaan kun haistelin niitä, ne haisivat pissalle ja p illulle. Minulta tuli 30 sekunissa. Tämän jälken tyytyväisenä takaisin tyttökaveriani halaamaan.

    • piksutvaimoni

      Pyykkituvas oli joku vetänyt ison lastin vaimoni piksuihin.oli lähes tuoretta tavaraa kun vaimo haki ne taitaapi olla teini poikien tekosia

      • wester

        Kun olen pesemässä pyykkiä pulsaattorikoneella niin silloin teen sitä joskus! hieron kulliin lämmintä pesuainetta vaahtoa! Tämä on kihoitavaa


    • Stringfun

      Eilen saunaan mennessä,nappasin vaimon siniset stringit pyykikopasta mukaan,ajatuksena että kun yksin sinne menen,voisin pitää hieman omaa kivaa lauteilla.Suihkussa saippuoin ja pesin itseni huolella,puolijäykän kaluni myös joka varmaan aavisteli mitä on tulossa kun siihen malliin pyrki elonmerkkejä näyttelemään.Lauteille päästyäni otin lokoisan asennon,rintamasuunta ovelle päin ja vein vaimon stringit kasvoilleni.Tunsin huumaavan pillun tuoksun nenässäni,imin pillun tuoksua sieraimiini ja tunsin miten kiima ja kyrpä alkoi nousemaan.Ei aikaakaan kun kyrpäni seisoi kovana valuttaen kiimanestettä sitä mukaa kun imin vaimoni pillun tuoksuja sisuksiini.Otin kyrvästäni kiinni ja aloin samalla runkata kun nuuhkin ihanan vaimoni ihanan pillun tuoksuja.En tiedä kuinka kauan olin ehtinyt tätä nautiskelua jatkaa,kun tajusin että joku taitaa seurata touhujani.Olin oikeassa,ovella seisoi vaimoni joka oli sittenkin päättänyt tulla saunaan.Samassa kun hän huomasi että näin hänet,hän kiipesi lauteille,nappasi stringinsä kasvoiltani ja istui viereeni."Vai tälläista mieskultani harrastaa,tuoksuuko hyvältä",tokaisi hän aika tiukkaan sävyyn.Ennenkuin ehdin änkyttää vastaukseksi yhtään mitään,työnsi hän stringit takaisin nenälleni,hieroen niitä tosissaan vasten kasvojani.En tiennyt mitä minun olisi pitänyt yrittää tehdä,joten "alistuin"kohtalooni ja annoin hänen jatkaa.Hän hieroi pillullensa tuoksuvia stringejään kasvoillani ja sanoi,noniin ukkokulta,nuuhki,haistele,tykkäät pillustani niin näytä se.En voinut estellä näyttämistä,kyrpä seisoi kovana kiimanesteitä valuen,vaimo polvistui eteen ja otti sen suuhunsa,imien ja runkaten sitä,samalla toisella kädellään stringejään nenääni hieroen.Yhtäkkiä hän irrotti otteensa kyrvästäni sanoen,uskallappas liikkua,joten tottelin käskyä ja jäykistyin paikoilleni.Hän poistui saunasta,kuulin kuinka kodinhoitohuoneessa pyykkikopan kansi kolahti ja hän palasi pian takaisin."Tässä tuoreempaa haisteltavaa"sanoi hän ja työnsi jalassaan tänään olleet punaiset stringinsä naamalleni.Tuoksu ja kosteus olivat aivan uskomattomat,olimmehan päivän aikana flirttailleet ja lämmitelleet toisiamme kiimaisilla jutuilla,vaimo oli näemmä valunut housuihinsa ihan huolella."Tuoreet"pikkarit naamalla,kyrpä kovana,vaimo asettui päälleni,ohjasi kyrvän sisään märkään lämpimään pilluunsa ja aloitti kontrolloidun ratsastuksen samalla pakottaen haistelemaan kiimavittunsa tuoksujaan stringeistään....

    • Mythbusters

      Tytärpuolen ihana tiukka perse aiheuttaa kuolaavaa seisontaa,joten pakko välillä etsiä käytettyjä stringejä ja runkata spermat naruille...joskus pyyhin spermat puhtaisiin pöksyihin ja nautin kun hän käyttää niitä!!!

      • Pikkuhousurunkkari

        Minäkin runkkaan tytärpuolen housuihin,hänelläkin on tiukka pyöreä perse.
        Etsin pyykkikorista käytetyt housut,muutama veto ja rasvat lentää.....


      • Tytärpuolen kuumat stringit naamalle ja toiset kullinvarteen. Ja runk runk.


      • testattu

        Kun olen pyykillä pulsaattoripesukoneella niin kulli rupeaa seisomaan! Täytyy etsiä pyykkikorista pikkarit ja hieroa jotta saa mällit lentään! Vielä kun siihen ottaa lämmintä pulveri vaahtoa hierontaa niin tekeepi terästä!


      • korkkarirunkku kirjoitti:

        Tytärpuolen kuumat stringit naamalle ja toiset kullinvarteen. Ja runk runk.

        ;)


    • opiskelijap

      Mä oon vetänyt spegut kämppäkaverin boksereille udeita kertoja. Joskus jopa puhtaille oon käynyt rukkimassa jos sillä on ollut oman kämpän ovi auki ja ite jossain muualla silloin.

    • Kiimaistatouhuu

      Vaimon siskon pikkareita ja muutamien kavereiden vaimojen on tullu sotkettua joskus kun oltu niillä kyläilemässä ja oon myös naispuoleisen työkaverin käsilaukkuun/ työkenkiin laskenu kunnon mällit.

      • perma

        Mää joskus kun olen pyykillä niin hieron pikkareihin kullia ja laukean varsinkin jos on naisten pikkarit! Hieron kullin nestmäistä pyykinpesu ainetta niin jotta vahtooa ja kulli rupee seisoon ja permat lenttä pikkarehin! Tosinaan tasen kun pesen pyykit kun katselen kun pyykit pyrörii pulsaattoripesukonessa! Otan koneesta pesuainetta ja hieron sitä kuliin jotta niin kohta permat lentää ja laukeaa! Tekee mkavaa laueta näin!


    • 20cmbipoitsu

      Anopin pikkareita haistelles lentää aika nopsaa. Löytyiskö Vaasasta runkkuseuraa tai jotakuta jonka muijan pöksyjä vois nuuhkia ja runkata? KIK TeddyRocker

    • Stringfun

      Vaimon kans oli tunti sitten kiihkeät päiväpanot enne töihin menoaan. Nyt kun olen yksin,hain hänen jalassaan olleet kiimalle tuoksuvat märät stringit ja alan pitämään omaa jälkikivaa, lasken niihin satsini kun olen aikani touhuillut. Muita samoissa puuhissa?

      • kainuunm

        Emännän tyttöjen housut saa usein spermaa...aahhh


      • Isokiima

        Kiinnostaako seura tänään?


      • Isokiima

        Kainuunm


      • Kainuunm

        kyllä kiinnostaisi...


    • Mies19v06

      Täällä myös lastit lentää heti kun saa anopin pikkuhousut käteen.Hänellä seksikkäät stringit ja tuoksu aivan käsittämätön.

    • runkkuussi

      Useasti anopin,vaimon siskon ja vaimon pikkareihi runkannut....Muutama nuuhkaisu ja lasti on jo tulossa ! Vaimoni tietää harrastukseni ja auttaa hankinnoissa !!!!!

    • JiiPee2

      Haistelen pyykistä vaimon alushousut melko säännöllisesti ja juuri ennen pyykinpesua saatan niihin runkatakin. Vierailuilla ollessa hakeudun vessaan, jossa on myös pyykit ja pyykkikoria penkoen pääsen usein myös talon emännän pillun tuntumaan. Tuoksut vaihtelee, mutta aina yhtä ihania. Varsinkin jos mukana on lievä pissan tuoksu.

    • spequM

      spermaan monien naisten pikkareita pyykkituvan kuivaushuoneessa, ei ole kukaan ainakaan vielä valittanut:)

      • Niin kiihottavaa, olispa itelläkin tarvetta käydä pyykkituvassa :) Kostuisin heti jos huomaisin, että joku on heittänyt mällit mun pyykkinarulla kuivuviin pikkareihin ja ne olis vähän koppurassa kuivuneista mälleistä :)


      • Livenä katsomaan kun joku runkkaa sun pikkareihin ;)


    • 21v

      Naapurin tytön kanssa sopimus mä saan kuivaushuoneessa sotkea sen pikkuhousut tarvittaessa. Palkaksi käydään toisinaan ulkona syömässä

    • masi33

      muutama vuosi takaperin asuin kerrostalossa jossa oli kuivaushuone ja olin vienyt pyykkini sinne kuivumaan, parin vuorokauden päästä niitä poishakiessani myöhään illalla huomasin että jollain muullakin oli tuotu pyykit kuivumaan sinne, useampia pikkareitakin oli narulla kuivumassa otin niistä yhdet käteeni ja aloin runkkaamaan niihin juuri kun olin saanut pari kolme kertaa vedettyä edestakaisin niin pyykkien omistaja tuli paikalle ja näki mitä olin tekemässä elikkä runkkaamassa hänen pikkareihinsa, no kova huutohan siitä seurasi mulle, mutta tilanteen rauhoituttua se meni lopulta nauruksi ja niinhän siinä sitten kävi että nyt olemme asuneet yhdessä jo toista vuotta..

      • kiimpari

        meidän talon kuivaushuonees oli vaimon pikkareihin runkattu todella iso lasti.siemen nesteen määrästä päätellen teinit asialla


    • mkni1978

      Kuinka moni kaapissa oleviin puhtaisiin laskenut lastit??

    • kiihotti.kovasti

      Puin kerran anoppini hameen päälleni ja hieroi kaluani hameeseen, kerran runkkasin kerrostalon polkupyörä varastossa erään naisen fillarin satulalle spermat ja hieroin kaluani ohjaustangon kahvoihin.

      • naapurinihanarouva

        Et voi uskoa kiiman määrää kun naapurin rouva unohti lukita Fiattinsa. Päästelin lastit pitkin rattia ja penkille.


      • Dekamlahuorapukken

        Ajomukavuus kärsi ko ratti lipsu, sinäkö se olit tauno nyt äkisti pyyhkimään jätöksesi!


    • Kiimam39v

      Upeeta vetää pikkareihin.... huh huh

      • AJunkkaus

        Kyllä on makeaa laueta laueta pikkareihin varsinkin naisten silkkisiin! Tekisi vaikka heti laueta.


    • Pikkaristringit

      Kaverin tulessa kylään käyn aina laittamassa vaimoni pikkarit pyykkikorin päällimmäiseksi.
      Kiihottavaa usein todeta että ne ovat siirtyneet ja joskus jopa kosteat. Itsekin käyn Aina kun mahdollista kavereiden pyykkikorissa tutkimassa heidän tyttöystäviensä pikkareita.
      Upeita tuoksuja.

    • Äitykkä

      No mutta että äitin, tajuatko ees hävetä senkin vintiö!

      • M197808

        Ei kukaan äitin. Tädin yms tullu kyllä.


    • vaimoni siskon pikkareihin tullut runkattua pari kertaa..

      • xxx59

        Mistä oot saanu ne pikkupöksyt, kiihottavaa.


    • runkrunk

      tulee säännöllisesti vedettyä lastit naapurin vanhan rouvan pöksyihin.ei ole pahakseen pistänyt eikä tyttöystävälleni kertonut

    • yks pitkä viikonloppu kesämökillä, ei ole vielä ainakaan kertonut vaimolle mitään, on muuten vaimoani n. 4 vuotta nuorempi iältään arvasi varmaan kuka on käynyt sotkemassa parit pikkarit koska muita miehiä ei ollut paikalla silloin, ainakin tykkäsi siitä koska puheet muuttuivat tuhmemmiksi sen jälkeen..

      • womentoo

        oliko vaimon siskolla hyvät tuoksut


      • xxx59

        Tekee lisää mieli? Jos antaa suoraan minihameen alta käteesi pikkarit.


    • Kieltäänlipovasiskonmies

      Mökillä vaimon siskon pikkareita etsiessä löytyi hänen dildo, iso vihreä kalu... Tilaisuus runkkuun tuli kun muut lähtivät marjaan, vain minä jäin oman ja heidän lapsen unta valvomaan, voi jumalauta mitkä mäskit lensi kun löysin pikkareita ja dildon mitä imeä.

    • 14kjkl3j13k

      Näistä on sen oppinut, että naisten alusvaatteita ei koskaan saa jättää muun pyykin joukossa kuivaushuoneeseen kuivumaan vaan pitää ottaa sisälle kämppään.

    • kuvia lähettäkää tästä 0401710296

    • Anonyymi

      Runkkaan viel yli 20vuotiaan melkee 60v mutsin pikkareihin välillä ku mutsin luona käyn

      • Anonyymi

        Itsekin tykkään runkata naisten pikkareihin.Itse rukkaan naisten pikkareihin kun olen pesemässä pyykkiä.


      • Parhaiten lentää spermat mutsin pikkareihin.


      • Anonyymi
        korkkarirunkku kirjoitti:

        Parhaiten lentää spermat mutsin pikkareihin.

        Tosi kiihottavaa kun mutsi laittaa pikkarit sen jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kiihottavaa kun mutsi laittaa pikkarit sen jälkeen.

        Uuh .. kyllä


      • Anonyymi
        korkkarirunkku kirjoitti:

        Uuh .. kyllä

        Pakko vetää käteen kun mietinkin..


    • Anonyymi

      Mulla lentää todella hetkessä, kun haistelen 62-v anoppini alushousuja. Spermalasti on normaalia isompi. Mutta hyvin on lasti mahtunut 48-50 koon alushousuille.

    • Anonyymi

      06 alue ois 32 v hoikan tyttöystävän pikkareita spermattavaksi, jos kiinnostaa ja sulla piksuja kans runkattavaksi ni ota yht [email protected] ni nähdään kivan merkeis .

    • Anonyymi

      Eilen oli pitkästä aikaa tilaisuus nuuhkia naisystävän siskon pikkareita.hieroin kiimalimaista kalua niihin.

      • Anonyymi

        Minäkin tykkään hieroa kaluani ja haistella pitsipöksyjä aina tilaisuuden tullen.


    • Anonyymi

      Tänään oli taas tilaisuus nuuhkia ja maistella naisystävän siskon pikkareita. Kulli oli aivan kovana. Kyllä naisystavä sai munaa sen jälkeen

      • Anonyymi

        Nuorempana runkkasin aina kaverini vaimon ja sen tyttären uikkareihin ja pikkareihin,joskus pikkareita veinkin,koskaan ei perään kyselty ei kai kehdattu että homma paljastuisi tai jotain sellaista


      • Anonyymi

        Anopille rintsikat kiihottaa ja spermat pikkareihin


    • Anonyymi

      Anopille alushameeseen tänään

    • Anonyymi

      Hyh :(

      - Habazi (homo)

    • Anonyymi

      Vaimoni laittaa xxl alushousunsa kassiin kun lähden matkoille. Valkoiset pestyt. On monesti niitä nuuhkittu ja runkattua. Vaimo pyytää välillä lähettämään kuvia kun olen pukeutunut niihin. Kotiin tullessa sanoo pervoksi. Ja hieroo omia alushousuja kullini.

    • Anonyymi

      Eilen kävin entisellä työnantaja pariskunnalla kylässä, vanhempi 76v pari ja mies sairastellut jo pitkään, nainen hyvässä kunnossa ja hyvin säilynyt ikäisekseen, meillä oli sen kanssa aikanaan töissä kaikkea pientä vipinää mutta lähinnä vain sellaista koskettelua ja katseita, usein fantasoin ja runkkasin kuvitellen kuinka panen sitä, nytkin katseemme kohtasivat monesti kun olin kylässä ja välillä koskettelimme toisiamme salaa, ennen lähtöäni kävin vessassa ja näin siellä vanhan rouvan ihanat seksikkäät pikkuhousut, otin ne käteeni ja painoin ne kasvojani vasten, mikä ihana tuoksu niistä tulikin, kullini seisoi jo sykkien ja yritin runkata mahdollisimman nopeasti ja äänettömästi, fantasoin rouvasta eikä pitkään kestänyt kun tunsin jo tulevani ja laitoin pikkarit kullini ympärille ja laukesin, spermaa tulikin tosi paljon, pyyhin ne kaikki pikkareihin ja jätin ne samaan paikkaan, pesin käteni ja vedin vessan ja sieltä poistuessani vanha rouva jo odottikin siinä lähellä ja sain kiittää sekä halata, samalla sain vähän hieroa rouvan peppuakin, sanoin kiitos että sain tulla, rouva sanoi että saat kyllä käydä useamminkin, laittoi vielä illalla puhelimella viestiä kiitos kun kävit piristämässä vanhaa mummoa johon vastasin että haluaisin pitää ja antaa hyvän olon tunteita, en tiedä oliko jo nähnyt spermatut pikkarit?

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe