Liikuttava video

Hedgehogg

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katonKattoo

      Missä vaiheessa piti liikuttua? Silloin ku ne kaks matua veti kielareita? Ei kait ne kaikki oo homoja, eikös islamilla ole jotain sanottavaa siihen? Taitaa liittyä jotenkin kattoihin ja vapaapudotukseen. ;)

    • kaikenkanssa

      tääontätä suvakki ropakantaa, no kaiken kirjavaa yritystä, kuvan laatu hyvä, maisemat kohtuulliset, juoni,,niin sitä ei ollut, näyttelijät "otettiin muutama vapaaehtoinen" luokka.. EI JATKoon

      • Tia_Mänttästä

        Eniten liikutti kohta "Ne vie meidän naiset"!
        Siihen lauseeseen kiteytyy koko suomalaisen rasismin ydin.


      • SuvakkisDream
        Tia_Mänttästä kirjoitti:

        Eniten liikutti kohta "Ne vie meidän naiset"!
        Siihen lauseeseen kiteytyy koko suomalaisen rasismin ydin.

        Suvakeille varmaan käy noin onnettomasti että jäävät ilman naisia, niiden tekemähän tuo video oli, kiteyttäneet kaikki itselle tärkeät asiat siihen. Munattomiahan suvakit ovat kaikki tyynni, joten mitä ne naisella tekisi.

        Sinua olisin kuitenkin hiljaa kun miehes vei ladyboy, hahahahahah! Suosittelen geishakuulia niin saat paikat timmiin vai oliko miehes vastaanottava osapuoli? Sitä tarina ei vielä kerro.

        Kuulemma miehes soittoääni:
        https://www.youtube.com/watch?v=rD-D_JpSXP8
        Oisko sunkin vaan kannattanut vastata kyllä, niin olis vielä se mies.. xD


      • Tia_Mänttästä

        Sulla näyttää olevan melkoiset fantasiat meidän suvakkien seksielämästä :)
        On aika lapsellista puhua tuollaisia juttuja toisista ihmisistä vain sen vuoksi että heillä on erilainen käsitys maahanmuuttoon liittyvistä asioista. Eiköhän me kaikki nautita seksistä samalla tavoin ja varmaan homoja ja lesbojakin löytyy molemmista leireistä oli sitten suvakki tai joku muu.
        Mä vähän luulen että jos sä tapaisit mut kasvotusten ni varmaan mielelläs rakastelisit mun kanssani jos siihen sulle avautuisi mahdollisuus. Mutta tiedoksi sulle että mä en lainkaan arvosta sellaisia miehiä jotka haukkuu muita ja vieläpä sellaisella kielenkäytöllä kuin sinä.
        Kyllä ihmisen pitää pystyä todistaan oma suuruutensa omilla teoillaan eikä siten että haukkuu muita jotta itse näyttäisi paremmalta.
        Lisäksi jos pitää omaa aatettaan parempana vaikkapa maahanmuuttoon liittyvissä asioissa ni luuletko saavuttavas jotain hyvää sillä että haukut muita.
        Jos oikeesti haluaa vaikuttaa ni kannattaa tuoda esille omia argumentteja ja antaa sitten muille vapaus päättää miten noihin tosiasioihin suhtautuu.


      • SuvakkisDream
        Tia_Mänttästä kirjoitti:

        Sulla näyttää olevan melkoiset fantasiat meidän suvakkien seksielämästä :)
        On aika lapsellista puhua tuollaisia juttuja toisista ihmisistä vain sen vuoksi että heillä on erilainen käsitys maahanmuuttoon liittyvistä asioista. Eiköhän me kaikki nautita seksistä samalla tavoin ja varmaan homoja ja lesbojakin löytyy molemmista leireistä oli sitten suvakki tai joku muu.
        Mä vähän luulen että jos sä tapaisit mut kasvotusten ni varmaan mielelläs rakastelisit mun kanssani jos siihen sulle avautuisi mahdollisuus. Mutta tiedoksi sulle että mä en lainkaan arvosta sellaisia miehiä jotka haukkuu muita ja vieläpä sellaisella kielenkäytöllä kuin sinä.
        Kyllä ihmisen pitää pystyä todistaan oma suuruutensa omilla teoillaan eikä siten että haukkuu muita jotta itse näyttäisi paremmalta.
        Lisäksi jos pitää omaa aatettaan parempana vaikkapa maahanmuuttoon liittyvissä asioissa ni luuletko saavuttavas jotain hyvää sillä että haukut muita.
        Jos oikeesti haluaa vaikuttaa ni kannattaa tuoda esille omia argumentteja ja antaa sitten muille vapaus päättää miten noihin tosiasioihin suhtautuu.

        To: Tia Mäntästä
        Copy: Tian alteregot (unlimited)

        Topic: Whiner ;(

        Oho, ensimmäinen oikea keskustelun tynkä sinulta. Enkä sinänsä yhtään ihmettele, sillä aika alakynnessähän te olette koko ajan olleet, että strategian vaihto on paikallaan, vaikka peli onkin sinulla/teillä jo menetetty ainakin minun suhteeni. Mihin jäivät lapselliset kakka vitsisi? Eivätkö ne toimineetkaan? Vai siirtyi vai tosen nimen alle, kas kummaa. (tämä pentu on niin monella eri nickillä) U know it! (Kieltäminen ei tee sitä todeksi, so skip it).

        Sinä menetit mahdollisuuden rakentavaan keskusteluun. Alkoiko nyt hävettämään kun näet tilanteen oikean laadun? Häpeäminen on ensimmäinen askel kohti parempaa elämää. Sinun kielenkäyttösi on ollut täysin luokatonta. Ai niin, taisitkin olla toisella nickillä, penteles. Sori siitä.

        Perustin tuon väittämäni mieheesi ja ladyboyhyn. Tiukemman tavaran perässähän se miehesi on kaiketi mennyt sinne vai oliko tosiaan niin että hän oli se vastaanottava osapuoli? Hrrr... Joko muuten moccakikkeli haki sandaalinsa?

        "Rakastelisi kanssasi", hahaha.. sinut on jo pilattu, enkä ole pedofiili! Who u gonna call.. ladyboy! Loppujen lopuksi minua ei kiinnosta tippaakaan sinun arvostuksesi eikä pillusi ja käsittääkseni olet enemmänkin sitä kakkostavaraa. Olet menettänyt arvostukseni jo aikoja sitten jos semmoista ikinä olikaan, kun taannuit lapsellisiin toimintamalleihisi. Mieleni tekisi antaa sinulle sanallisesti kyytiä, mutta en kehtaa alentua tasollesi, ainakaan tämän enempää.

        Turha haaveilla minusta vaikka niitä painajaisia näetkin tai enhän tiedä ovatko ne painajaisia. Ajattelin, että jos mielesi toimii kuten normaalilla ihmisellä niin nämä kokemasi nöyryytykset täällä palstalla voivat aiheuttaa painajaisia. Sinun tapauksessasi en ole siitä enään niin varma. Sillä voihan olla että näet minusta niitä märempiäkin unia. Se ei minua haittaa, kuhan et ala niitä täällä kertomaan etkä myöskään ala stalkkeriksi fantasioidesi takia (vaikka siihen on jo viitteitä ollutkin).

        Voitte lukea suuruuttani näiltä palstoilta, muuta en siitä teille esittele ja nämähän jäävät luultavasti myös tulevian sukupolvien silmille, joten voit muistella minua ja esitelmöidä minusta myös lapsenlapsellesi. Tosin jos se miehesi palaa vielä ladyboyn luota takaisin tai satut saamaan jonkun muun kuhan haaviin. Toivottavasti saat lopulta elämäsi kuntoon.

        Antoisaa loppuelämää jatketaan taas kun saat jotain surkuhupaisaa aikaseksi. Alku näyttää jo paremmalta. ;)


      • Tia_Mänttästä

        Hei.
        Sinä taidat olla oikeasti jonkin verran henkisesti sairas.
        Sinun kustannuksellasihan on pilailtu tällä Keuruun palstalla jo kauan ja edelleen kuvittelet että kunniastasi olisi jotakin jäljellä.
        Sinuthan on toistuvasti poljettu maanrakoon eikä ole näkyvissä edes merkkejä siitä että pääsisit ylös.
        Minä ja moccakikkelini olemme onnellisia ja yhdessä nauramme noille fantasioillesi.
        Veikkaanpa että parasta aikaa ajattelet minua uljaan urokseni kiihkeässä syleilyssä ja samalla runkkaat pientä ryppyistä kikkeliäsi.


      • SuvakkisDream

        Ei sitä surkuhupaisaa tarvinnut kauaa odottaa.

        Unelmoi vaan..


    • KusipäätTäyttyneetJo

      juokaa pissaa keuruulaiset rasistit!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe