Miten teillä on poikuus tallella?

aikaatm30

Tarkoitukseni ei ole vittuilla asiasta, mutta ihan kiinnostaisi tietää miten on mahdollista, ettei mies olisi koskaan ollut naisen kanssa vaikkapa 25-vuoden ikään mennessä?

Itselläni on paha puhevika, olet todellinen introvertti, nörtti, en ole mikään komea, en ole rikas, olen tylsä, en ole sosiaalinen jne. joka vastaa varmaan aika tyypillistä ATM:ää, mutta silti olen ollut naisten kanssa suhteissa ja myös seksiäkin harrastanut useamman kanssa. Mitään malleja he eivät tietenkään ole ollut ja varmaan puolella heistä on lievää ylipainoa (sanotaan max. 10kg), mutta ihan nättejä omaan makuuni. Lähes kaikki olen tavannut netin välityksellä, koska en koskaan voisi tehdä aloitetta livenä.

Eli jos jopa minä olen saanut niin miten täällä on niin paljon miehiä jotka eivät ole saaneet kertaakaan?

67

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VianEiTarviOllaSuuri

      Kun se on korvien välissä.
      Siitä kai lähinnä kiinni.

      • palstatotuus

        99% palstalaisilla neitsyt-sedillä on mielenterveysongelmia ja sen takia eivät ole saaneet naista. Näkeehän sen heidän kirjoituksestakin.


      • munavaikana

        Ei vaan heillä on mielenterveysongelmia, KOSKA EIVÄT ole saaneet naista.


      • palstatotuus
        munavaikana kirjoitti:

        Ei vaan heillä on mielenterveysongelmia, KOSKA EIVÄT ole saaneet naista.

        Varmaan useimmat pääsevät poikuudesta eroon 15-20-vuotiaana eli heti tämän jälkeen heillä syntyy jostain mielenterveysongelmia? Tämä ei kuitenkaan selitä miten he eivät ole saaneet ennen mielenterveysongelmien alkamista.


      • hjköogöi

        kokenutta tyttöä ei voi kunnioittaa. kyllä minua on isketty ja teltassakin on koko yö suudeltu mutta kun jätkämäisiä horoja ne ovat. ei kiinnosta käytetty.


    • ujojaruma35v

      Samaa ihmettelen. Itse olen introvertti ja todellakin kaukana komeasta. Ainoa "positiivinen" ulkoinen ominaisuuteni on pituuteni (190cm). Naisia on kuitenkin ollut useita ja ovat olleet vielä ihan ok. näköisiäkin. Olen myös solminut suhteet ylernsä netistä Opiskeluaikoina nainen "poimi" minut parikin kertaa luennolta, mikä oli tosi hyvä sillä toivottoman ujona ( ja mielestäni rumana) en olisi kehdannut noita nättejä naisia lähestyä. Poikuus meni tuolloin 21 vuotiaana.

      Naista saa siis mielestä verraittain helposti, jos kaltaiseni mieskin on saanut aika paljon naista.On ollut pidempiä suhteita ja ihan vaan "panoja".

      • Istuit varmaan tekniikan luennoilla, joissa on 30 miestä yhtä naista kohden?


      • ujojaruma35v

        Ei ollut tekniikasta kyse vaan ihan toisesta alasta ja naisia oli kyllä reiluisti yli puolet opiskelijoista, joten siinä mielessä oli kyllä varmasti parempi tilanne kuin teknistä alaa opiskelevilla.


      • Jep.


      • Kaikkia ei ole siunattu tuollaisella pituudella. T. 175 cm tumppi jolla lisäksi pullohartiat ja olematon leuka.


      • 95tgjrjlgjeroer
        HC-ätmel kirjoitti:

        Istuit varmaan tekniikan luennoilla, joissa on 30 miestä yhtä naista kohden?

        Tarkoitat varmaan että 30 naista yhtä miestä kohden.


      • 95tgjrjlgjeroer kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan että 30 naista yhtä miestä kohden.

        Nej.


      • Mitä kommetilla yrität oikein kertoa? Olet pitkä mies ja sen takia saat naisia tekemättä mitään. Ei mitään uutta.


      • pitkäATM
        super-atm kirjoitti:

        Mitä kommetilla yrität oikein kertoa? Olet pitkä mies ja sen takia saat naisia tekemättä mitään. Ei mitään uutta.

        Ei todellakaan pelkkä pituus riitä


      • naisethaluaaisoa

        Onko myös penis iso. Sana leviää,,jos sulla on iiso


      • Raakatotuus

        Miten se tieto muka mihinkään leviäisi jos yksikään nainen ei sitä ole koskaan nähnyt?


    • palstanaktiivi

      palstamiehet ovat aktiivisia palstalla

      • bmvmc

        Ja vain palstalla.
        Ja ylpeitä siitä.


    • Hämärän_rajoilta

      Yksi melko keskeinen syy on varmastikin se, etten keskimäärin viihdy ihmisten seurassa. Niinpä myös uusiin ihmisiin tutustuminen ja epämuodollinen jutteleminen heidän kanssaan tuntuu pakkopullalta: velvollisuudelta, jonka toivoisi päättyvän mahdollisimman nopeasti, jotta saisi taas olla rauhassa.

      Ainoa tapa sietää noita tilanteita on se, jos kanssakäymisen voi suorittaa jonkin sellaisen roolin kautta, jossa voi olla jokseenkin persoonattomana robottina. 95 prosenttia ihmisistä on sellaisia, että "omana itsenäni" olemisesta heidän kanssaan pitäisi saada jonkinlaista korvausta, sillä se tuntuu kovalta työltä.

      Toki näitä harvoja poikkeuksiakin löytyy, joiden kanssa oleminen on luontevaa. Näihin törmääminen ei vain ole kovin todennäköistä – itse asiassa niin harvinaista, että vaikka suhteessa tällaisen naisen kanssa ei olisikaan seksiä (kerroin vähän aikaa sitten pitkään jatkuneesta seksittömästä tapailustani), muu yhdessä oleminen on niin ainutlaatuisella tavalla mukavaa, että en vaihtaisi sitä pois.

    • Todella surkea itsetunto, yleinen luuserius ja erakkoelämä. Tämän lisäksi en ole yhtään viehättävän näköinen vaikken itseäni minään aivan totaalisen rumanakaan pidä. Nettideittejä olen kokeillut, mutta naiset eivät edes avaa profiileja. Ja itse olen todella huono tekemään aloitteita itsetunnon puutteen vuoksi. En usko, että ketään kiinnostaisi seukata näin huonon ihmisen kanssa. Loppujen lopuksi en tiedä enää edes mitä haluan kun olen niin pitkään elänyt yksin ja puutteessa.

      • Raakatotuus

        Kysyn ihan uteliaisuudesta, että mitä sinulla tarkoittaa tuo "todella huono itsetunto"?


    • ätmelssön

      Ap:n juttu on täysin keksitty.

      Ruma mies on saanut netistä perusnättejä alle 25v naisia joilla on korkeintaan 10kg ylipainoa? :D

      Olisi kannattanut keksiä jotain vähän uskottavampaa.

      • aikaatm30

        Voihan se olla, että eivät vastaisi sinun kriteereitä perusnäteistä, mutta omasta mielestäni ihan nättejä. En kutsunut itseäni rumaksi, vaikken komea olekaan. Sellainen joka saisi baarissa pakit jokaiselta, mutta netissä pystyy tutustumaan ensin naiseen ja keräämään rohkeutta.


      • Aloittaja valehtelee varmasti siitä ettei hän ole muka sosiaalinen.

        Ruma hän varmaan on, mutta tod.näk. kuitenkin sosiaalinen paskanpuhuja ja sellaisethan naisia viehättävät aina.


      • palstailija
        aikaatm30 kirjoitti:

        Voihan se olla, että eivät vastaisi sinun kriteereitä perusnäteistä, mutta omasta mielestäni ihan nättejä. En kutsunut itseäni rumaksi, vaikken komea olekaan. Sellainen joka saisi baarissa pakit jokaiselta, mutta netissä pystyy tutustumaan ensin naiseen ja keräämään rohkeutta.

        En allekirjoita. Naiset on netissä vielä ulkonäkökeskeisempiä. Baarin hämyssä voi kelvata rumempikin mies yhden illan seuraksi känniselle naiselle.


      • Täysin saman havainnon tein heti. Aloittaja on feikki ja valehtelee niin että korvat heiluu. Jonkun feministin tai valkoritarin tekemä aloitus.


      • aikaatm30
        super-atm kirjoitti:

        Täysin saman havainnon tein heti. Aloittaja on feikki ja valehtelee niin että korvat heiluu. Jonkun feministin tai valkoritarin tekemä aloitus.

        En pysty todistamaan tietenkään, että olisin aito ihminen ja puhuisin totta, mutta niinhän se on aina netissä. Kaikki luettelemani asiat tiedän kuitenkin olevan totta ja en ole edes "sosiaalinen paskanpuhuja" kuten tuossa M1978 kommentoi. Olen juhlissa aina se joka kuuntelee hiljaa muiden juttuja. Ainoa tapa jolla olen pystynyt tutustumaan naisiin on netin kautta, koska uusiin ihmisiin tutustuminen on erittäin vaikeata. Muutenkin tykkään keskustella mieluummin kahdenkeskisesti, koska silloin kumpikin joutuu keskittymään vain toiseen. Ei tule sellaista "kilpailua" sosiaalisempien tyyppien kanssa.


      • ätmelssön
        aikaatm30 kirjoitti:

        En pysty todistamaan tietenkään, että olisin aito ihminen ja puhuisin totta, mutta niinhän se on aina netissä. Kaikki luettelemani asiat tiedän kuitenkin olevan totta ja en ole edes "sosiaalinen paskanpuhuja" kuten tuossa M1978 kommentoi. Olen juhlissa aina se joka kuuntelee hiljaa muiden juttuja. Ainoa tapa jolla olen pystynyt tutustumaan naisiin on netin kautta, koska uusiin ihmisiin tutustuminen on erittäin vaikeata. Muutenkin tykkään keskustella mieluummin kahdenkeskisesti, koska silloin kumpikin joutuu keskittymään vain toiseen. Ei tule sellaista "kilpailua" sosiaalisempien tyyppien kanssa.

        Alle 9/10 ulkonäöllä ei ole mitään toivoa saada n. 25v vain 10kg ylipainoisia naisia netistä. Ehkä 8/10 voi hirveällä tuurilla onnistua, jos profiilikuva on ihan kymppiplus.

        Luultavasti arvioit ulkonäkösi väärillä perusteilla, katsot olevasi ruma vaikka oikeasti sulla on maskuliiniset piirteet jotka ratkaisee enemmän kuin yksityiskohdat.


      • 8plus4
        ätmelssön kirjoitti:

        Alle 9/10 ulkonäöllä ei ole mitään toivoa saada n. 25v vain 10kg ylipainoisia naisia netistä. Ehkä 8/10 voi hirveällä tuurilla onnistua, jos profiilikuva on ihan kymppiplus.

        Luultavasti arvioit ulkonäkösi väärillä perusteilla, katsot olevasi ruma vaikka oikeasti sulla on maskuliiniset piirteet jotka ratkaisee enemmän kuin yksityiskohdat.

        Uskotko tuohon oikeasti? Kuitenkin suurin osa miehistä ja naisista on ollut suhteessa alle 25-vuotiaana ja ovat myös harrastaneet seksiä. Varmaan suurin osa miehistä on ulkonäöltään 5-7 tasoa joten aika moni jäisi sinun logiikan mukaan seksittä, mutta tilastollisesti tämä ei pidä paikkansa.


      • 12121212
        8plus4 kirjoitti:

        Uskotko tuohon oikeasti? Kuitenkin suurin osa miehistä ja naisista on ollut suhteessa alle 25-vuotiaana ja ovat myös harrastaneet seksiä. Varmaan suurin osa miehistä on ulkonäöltään 5-7 tasoa joten aika moni jäisi sinun logiikan mukaan seksittä, mutta tilastollisesti tämä ei pidä paikkansa.

        Analysoidaan tätä hieman. Tuossa siis oli kyse _netistä_.

        21-vuotiaista reilut 20% myöntää olevansa täyskokemattomia (naisista 6%). Todellinen määrä lienee suurempi. Ero johtuu siitä että naiset saavat helpommin seksiä, ja niinpä muutama komea panomies kierrättää useita naisia.

        Kaikki tietävät että netissä joutuu tyytymään vähempään. OKCupidin tutkimuksen mukaan naiset rankkaavat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi. Täten jos nainen on mielestään 7, hänen mielestään seiskan mies on 9 tai vähintään 8.

        Jos mies on 7, hän voisi saada naisen tasoa 5-6, eikä usein sitäkään koska nämäkin seinäruusut saattavat vielä haaveilla prinsseistä.

        Jos mies on tasoa 5 tai 6...niinpä.


    • Siten se vaan on kun naiset ei anna pillua.

    • Kyllä se syrjäseudulla ainakin on äärimmäisen helppoa jäädä ilman.

      • aikaatm30

        Tuo on kieltämättä ihan hyvä syy. Jos olisin elänyt koko elämäni maaseudulla niin varmaan olisi erittäin vaikeaa saada. Toisaalta aika usein maaseudullakin elävät menevät jossakin vaiheessa opiskelemaan johonkin isompaan kaupunkiin.

        Itse elin suurimman osan elämästäni alle 30,000 ihmisen kaupungissa, mutta kyllä sieltä silti löytyi pari tyttöä jonka kanssa seurustelin. Ei se nyt maaseutua ole, mutta ei kauhean iso kaupunkikaan.


    • atm50

      Me olemme ufojen jälkeläisiä ja maan päältä ei löydy vastakappaletta meille.

      Tai jostain linnojen, ja kartanoiden käytäviltä ehkä, ylivertaisuuden keskeltä siis.

    • taikaheppa

      Koska taikuus on pollella.

      Klisee tiedän, mutta jonkinlaista taikuutta siihen kyllä tarvitaan että saa naisen antamaan pillua. Gary, glitter and magic. Ou jee.

    • Krapu83

      Koska ennoo menny naimisiin. Siksi ei oo tarvinnu sextata. Jos paneutumisen aattelee palkintona avioon menosta nii se maistuu varmasti paljo paremmalta ku joku kylmä hupipano

    • Koska kaikki eivät pane kaikkia vastaantulijoita kuten sinä ilmeisesti.
      Esim. Itselleni kelpaa ainoastaan neitsyt friends with benefits tyyppiseen suhteeseen.
      Koen, että esim. huuliherpeksen ottaminen yhden panon vuoks on "vähän" turhan suuri uhraus.. Seksiä voi harrastaa kunhan siinä ei mene terveys samalla.

      • VaativaPolkuIstuvaHärkä

        Juuri näin. Naisen pitää olla yli 40-vuotias neitsyt, jotta voidaan varmistua siitä, että oikeat arvot johdattavat naista elämän vaativalla polulla.


      • VaativaPolkuIstuvaHärkä kirjoitti:

        Juuri näin. Naisen pitää olla yli 40-vuotias neitsyt, jotta voidaan varmistua siitä, että oikeat arvot johdattavat naista elämän vaativalla polulla.

        Minuahan ei kiinnosta mitkään arvot/ kunnollisuus aatteet paskan vertaa, vaan päinvastoin ajattelen, että ihmisten pitäisikin nauttia elämässään mahollisimman paljon ja harrastaa seksiä aina kun mieli tekee kenen kans huvittaa, mutta tämä vaan ei toimi minulla.
        Totuus vaan on se, että en harjaa hampaitakaan toisen ihmisen vanhalla hammasharjalla, juo toisen lasista, pane toisen miehen tekopillua ym. Joten kuinka sen toisen miehen panema nainen muka olisi tässä asiassa jotenkin erilainen asia/poikkeus? Se on täsmälleen sama asia minun mittareillani. Hurraa vaan aisurielämälle mitä suurin osa teistä harrastaa syylä kalunvarressa ja toinen huulessa. -Joo, eihän tässä mitään-, ihmiset uskottelevat itselleen samalla kun hakevat apteekista zoviraxia. On mahtava tunne elää täysin terveenä ja toki ymmärrän sen kateuden mikä sitten on siellä aidan toisella puolella..En minä anna mitään arvoa sille, et joku teistä on pannu sataa naista. Ei sillä ole mulle mitään merkitystä..En anna siitä mitään kunnioitusta kenellekkään.


      • 768345678
        Mask86 kirjoitti:

        Minuahan ei kiinnosta mitkään arvot/ kunnollisuus aatteet paskan vertaa, vaan päinvastoin ajattelen, että ihmisten pitäisikin nauttia elämässään mahollisimman paljon ja harrastaa seksiä aina kun mieli tekee kenen kans huvittaa, mutta tämä vaan ei toimi minulla.
        Totuus vaan on se, että en harjaa hampaitakaan toisen ihmisen vanhalla hammasharjalla, juo toisen lasista, pane toisen miehen tekopillua ym. Joten kuinka sen toisen miehen panema nainen muka olisi tässä asiassa jotenkin erilainen asia/poikkeus? Se on täsmälleen sama asia minun mittareillani. Hurraa vaan aisurielämälle mitä suurin osa teistä harrastaa syylä kalunvarressa ja toinen huulessa. -Joo, eihän tässä mitään-, ihmiset uskottelevat itselleen samalla kun hakevat apteekista zoviraxia. On mahtava tunne elää täysin terveenä ja toki ymmärrän sen kateuden mikä sitten on siellä aidan toisella puolella..En minä anna mitään arvoa sille, et joku teistä on pannu sataa naista. Ei sillä ole mulle mitään merkitystä..En anna siitä mitään kunnioitusta kenellekkään.

        Oletko aivan varma, ettei sinulla jo ole huuliherpestä? Nimittäin 90% ihmisistä kantaa kyseistä virusta (herpes simplex 1) ja useimmat ovat saaneet tartunnan jo lapsena. Joillakin se pysyy täysin oireettomana, joillain se voi aktivoitua useinkin.

        Itsellänikin ekan kerran rakkuloita joksus teini-iässä, ennen ensimmäistäkään seksi- tai edes suutelukokemusta.


      • 768345678 kirjoitti:

        Oletko aivan varma, ettei sinulla jo ole huuliherpestä? Nimittäin 90% ihmisistä kantaa kyseistä virusta (herpes simplex 1) ja useimmat ovat saaneet tartunnan jo lapsena. Joillakin se pysyy täysin oireettomana, joillain se voi aktivoitua useinkin.

        Itsellänikin ekan kerran rakkuloita joksus teini-iässä, ennen ensimmäistäkään seksi- tai edes suutelukokemusta.

        Eipä ole rakkuloita koskaan näkynyt missään, joten turha sitä on mulle tuputtaa/antaa ymmärtää, ett se mulla olis..Tsemppiä ja jaksamista kiusallisen taudin kanssa sinulle kumminkin..


      • 768345678
        Mask86 kirjoitti:

        Eipä ole rakkuloita koskaan näkynyt missään, joten turha sitä on mulle tuputtaa/antaa ymmärtää, ett se mulla olis..Tsemppiä ja jaksamista kiusallisen taudin kanssa sinulle kumminkin..

        En yrittää tuputtaa mitään, kunhan totesin, että se on 9:llä 10:stä ja monilla täysin oireeton. Mutta jos olet varma, että kuulut siihen 10%:iin, niin hieno juttu. :)

        Kiitos tsemppaamisesta. En kyllä pidä vaivaa mitenkään erityisen kiusallisena. Pieni parina päivänä kutiseva näppy huulessa kerran vuodessa tai kahdessa...

        Sukupuoliherpes onkin sitten jo pahempi juttu, mutta sitä ei itselläni ole.


      • 768345678 kirjoitti:

        En yrittää tuputtaa mitään, kunhan totesin, että se on 9:llä 10:stä ja monilla täysin oireeton. Mutta jos olet varma, että kuulut siihen 10%:iin, niin hieno juttu. :)

        Kiitos tsemppaamisesta. En kyllä pidä vaivaa mitenkään erityisen kiusallisena. Pieni parina päivänä kutiseva näppy huulessa kerran vuodessa tai kahdessa...

        Sukupuoliherpes onkin sitten jo pahempi juttu, mutta sitä ei itselläni ole.

        Olet niiiin väärässä, jos luulet, että herpes virus on pelkkä näppy huulessä.....Ei todellakaan. Se saattaa olla ehkä se mikä näkyy ulospäin, mutta mitä tapahtuukaan pinnan alla? Herpes aiheuttaa ihmisille mm. kasvohalvauksia, aivo infarkteja ja verisuoni tukoksia. Herpes virus saattaa yks kaks tarttua verisuoneen ja tukkia sen rakkuloilla esim. sun aivoissa. Se saattaa tarttua sun kasvoissa johonku hermoon ja aiheuttaa toispuoleisen halvauksen ja näitä kaikkia tapahtuu todella paljon. Tieto lisää tuskaa, vaan harva tietää asioista juurikaan mitään.


      • Mask86eikirjautunut
        Mask86 kirjoitti:

        Olet niiiin väärässä, jos luulet, että herpes virus on pelkkä näppy huulessä.....Ei todellakaan. Se saattaa olla ehkä se mikä näkyy ulospäin, mutta mitä tapahtuukaan pinnan alla? Herpes aiheuttaa ihmisille mm. kasvohalvauksia, aivo infarkteja ja verisuoni tukoksia. Herpes virus saattaa yks kaks tarttua verisuoneen ja tukkia sen rakkuloilla esim. sun aivoissa. Se saattaa tarttua sun kasvoissa johonku hermoon ja aiheuttaa toispuoleisen halvauksen ja näitä kaikkia tapahtuu todella paljon. Tieto lisää tuskaa, vaan harva tietää asioista juurikaan mitään.

        Tässä esim. yhden tytön tarina:

        ajattelin nyt jakaa myös oman kokemukseni tässä viim. Kuukauden ajalta. Eli.. Ensin alapäähäni ei emättimeen sisälle vaan siitä sivuun nivusta kohden (sheivattavalle alueelle) ilmestyi yksi iso outo iso patti. No ajattelin sen olevan sheivauksesta tulehtunut ihohuokonen, kun olisi tiuhasta sheivauksesta johtuen sopinutkin olemaan semmoinen. No patti ei hävinnyt parissa pvässä niinkuin yleensä tuon tyyppinen vaan paljon pienempi on tehnyt. Lisäoireena tuli kamala kirvely ja polttelu pissatessa. Menin lääkäriin ja kertoi olevan tulehtunut ihohuokonen ja että laita bebantheenia. Hän myös kiisti herpes epäilyni. Pari päivää myöhemmin oireet pahenivat, tuli kamalasti pieniä vesikellukoita tämän ison patin ympärille. En voinut istua, kävellä, pitää housuja kun polte ja särky oli kamalat. Soitin lääkärille taas ja kehui ihon ärtyneen bebasta että lopeta sen käyttö. En uskonut häntä vaan lähdin yksityiselle ja sielä minuutin sakset auki maanneena nainen sanoi heti olevan herpes. Sain antibiootin 5krt/pvä 5päivän ajan. No oireet helpottivat ja alapää parani kokonaan, mutta tilalle tuli uusi oire. Päänsärky, niskojen jäykkyys ja kuumeilu. Kuumeilin yhden päivän, lämpö sahasi 35-39 väliä, otin 3000mg särkylääkettä eikä mitään tehoa. Menin seuraavana aamuna lääkäriin koulussa mistä sain lähetteen terveyskeskukseen. Menin sinne ja sieltä lähetys päivystykseen jossa heitettiin 1h jälkeen sairaalavaatteet päälle ja sanottiin että joudun jäämään osastolle. Otettiin kamalat määrät verta moneen kertaan, neurologi taivutteli päätäni ja selkäydinnestenäyte (itkin vain kun sattui IHAN perkeleesti). Sitten laitettiin tippa ja antibioottia menemään sekä jouduin eristyshuoneeseen. Antibioottia meni IV:sti 3x päivässä 500ml pussi ja paria muuta nestettä myös. Parin päivän päästä selvisi että herpes virus oli kerennyt etenemään selkäytimeen josta aivokalvolle mikä aiheutti aivokalvontulehduksen. Lääkäri sanoi että jos en olisi tänä tokana oirepäivänä tullut sairaalaan olisin joko kuollut tai saanut pysyvän aivovamman. Antibiootti aiheutti myös pissaamisessa käytettävien lihasten lamaantumisen eli minut jouduttiin kertakatetroimaan mikä oli kamala toimenpide, tosin helpotti kun virtsaa oli kertynyt jo yli 700ml. Rakon normi tilavuus 500ml. Annettiin rauhoittavaakin kun olin ihan paniikissa.. Mutta toimenpide helpotti ja aktivoi lihaksia että pystyin opettelemaan pissaamaan uudelleen mikä oli työlästä.. Joka päivä verikokeita ja antibioottia.. Lopulta 10pvä kuluttua pääsin kotiin ja sain suun kautta otettavan antibiootti kuurin 10pvä ajaksi. Tästä kaikesta selvisin, mutta virus voi uusia koska vaan, uusii tässä parhaillaan mutta aloitin jo antibioottikuurin. En toivo tätä kellekkään, ja tein ensimmäisestä lääkäristä hoitovirheilmoituksen, mikä melkein aiheutti kuolemani. Olen tosiaan parikymppinen opiskelija tyttönen joka sai tämän viruksen henkilöltä jonka kanssa olin lähemmässä kontaktissa, eikä hän itse tiennyt kantavansa tätä virusta. Mutta kai tämän asian kanssa on elettävä. Toivottavasti tästä on apua! Ja jos pieniäkin epäilyksiä niin samantien lääkäriin!:)


    • muuUUTAMA.TISU

      No perrkele minä en oo kuule huviukko! Vittuunko minä työnnän sen tähän aikaan illasta, eihän se oo auki enää kymmenen jälkeen!

    • atm-sinkku

      Kerrran oli lähellä että sain pillua mutta nainen perääntyi. Olin jo ottamassa naisen pöksyjä pois kun tytön äiti tuli kotiin

    • Raakatotuus

      Koskaan ei ole nainen alkanut itse ehdottelemaan enkä koskaan ole tulkinnut tilannetta sellaiseksi että olisi itse sopinut ehdottaa, ts. en ole nähnyt mitään "vihreää valoa" keneltäkään naiselta. Eipä niitä tilaisuuksiakaan ole paljoa ollut. Joten miten siitä voisi mitään koskaan syntyä?

    • ffsasfdf

      Koska säälivät itseänsä ja mielestään eivät kelpaa kenellekään. Siksi kutsuvat itseänsä ätmiksi. Kuka haluaisi olla ihmisen kanssa joka omasta mielestään on kelpaamaton?

      • Raakatotuus

        Taas yksi tyyppi joka vaan kirjottaa lukematta. Useimmat ätmit pitävät itseään maailman lahjana naisille (ehkä yhtä ominaisuutta kuten rumuutta tai lyhyyttä lukuunottamatta) , mutta typerät naiset eivät vaan osaa arvostaa niin hienoa miestä kuin kyseinen ätmi, vain sen yhden huonon ominaisuuden vuoksi.


      • tottakyllä
        Raakatotuus kirjoitti:

        Taas yksi tyyppi joka vaan kirjottaa lukematta. Useimmat ätmit pitävät itseään maailman lahjana naisille (ehkä yhtä ominaisuutta kuten rumuutta tai lyhyyttä lukuunottamatta) , mutta typerät naiset eivät vaan osaa arvostaa niin hienoa miestä kuin kyseinen ätmi, vain sen yhden huonon ominaisuuden vuoksi.

        Tämä on täysin totta. Vaikka ätmit eivät tarjoa mitään hyvää naiselle niin silti naisten pitäisi olla innoissaan heistä.


    • ksdfsde

      Koska avioliitto ei houkuta enkä ole painostettavissa irtosuhdekokeiluihin. En ala semmoseen vain muiden mieliksi. Siksi pystyn olemaan kokematon

    • PleikkaViinaRunkku

      Vuosikausia jatkuneen otaku-elämäntavan ansiota. Lasketaanko poikuuden menettäminen seksinukelle?

      • Kaikki_hyväksytään

        Ratikkakuski ainakin näkyy laskevan.


    • totuusxe

      Varmaan vuodet kulunu opiskellessa jos syrjäytyy yhteiskunnasta sosiaalisesti niin on aika neitsyt...

    • 6plus6

      Miksi ätmi eivät mene Tinderiin tai johonkin nettitreffipaikkaan? Takuulla mätsää, jos hyväksyy kaiken näköiset naiset

      • ätmientuho

        Ätmeille ei kelpaa lihavat naiset, vaikka itse olisivat sellaisia.


      • Raakatotuus
        ätmientuho kirjoitti:

        Ätmeille ei kelpaa lihavat naiset, vaikka itse olisivat sellaisia.

        Olen ätmi, olen lihava, kyllä mulle lihavat kelpais, mutta minä en kelpaa niille.


      • ätmientuho
        Raakatotuus kirjoitti:

        Olen ätmi, olen lihava, kyllä mulle lihavat kelpais, mutta minä en kelpaa niille.

        Olet vain nirso


      • Raakatotuus
        ätmientuho kirjoitti:

        Olet vain nirso

        Mistäs sinä sen tiedät?


      • ätmientuho
        Raakatotuus kirjoitti:

        Mistäs sinä sen tiedät?

        Jos ätmi hyväksyisi kaiken näköiset naiset niin kyllä joku ätminkin huolisi. Jos yrittää vain omaa tasoansa korkeampia naisia niin kuuluukin jäädä yksin.


      • Raakatotuus
        ätmientuho kirjoitti:

        Jos ätmi hyväksyisi kaiken näköiset naiset niin kyllä joku ätminkin huolisi. Jos yrittää vain omaa tasoansa korkeampia naisia niin kuuluukin jäädä yksin.

        Millä perusteella väität sellaista että "joku ätminkin huolisi"? Tuo on pelkkää utopistista haihattelua ilman mitään todellisuuspohjaa.

        Ei ole sellaista naista, joka "huolisi" kenet tahansa, vain koska nainen haluaa saada jonkun. Nainen hakee elämäänsä täydennystä kumppanista. Niin hakee ätmikin, mutta ätmille jo kumppani sinänsä on riittävä. Mutta eivät naiset ajattele olevansa jotenkin "alempitasoisia" verrattuna muihin naisiin, ja missään tapauksessa he eivät ainakaan ajattele, että omien vajavaisuuksiensa takia pitäisi tyytyä mieheen joka ei itseä miellytä. Koita löytää yksikin nainen, joka rehellisesti sanoisi "minulle kelpaisi mikä tahansa mies". Ei sellaisia ole.


      • Naisasialooseri1
        ätmientuho kirjoitti:

        Jos ätmi hyväksyisi kaiken näköiset naiset niin kyllä joku ätminkin huolisi. Jos yrittää vain omaa tasoansa korkeampia naisia niin kuuluukin jäädä yksin.

        Oletko idiootti? Tottakai AT-miehelle kuuluu kaunis ja hoikka nainen. Vai pitääkö AT-miehen sanoa läskille naiselle, että haluaisi oikeasti hoikan mutta kun pitää yrittää tasoisiaan.


    • kaisanoasaa

      Siksi kun kukaan ei ole minulle antanut.

    • sdg34g3g

      Olen melko samassa tilanteessa kuin aloittaja, mutta olen asunut todella pienellä paikkakunnalla, ja vieläpä kaukana sen keskustasta.

    • upporikasminä

      Minkä takia kaikki muut ovat köyhiä kun jopa minäkin joka en pysty mihinkään tuottavaan olen upporikas. Miten se on mahdollista, ihan ihmettelen vaan eikä siis tarkotus ole vittuilla. Rahaa vaan pursua käsiin, vaikka en siis edes paljonkaan yritä.
      Miten on siis mahdollista että kaikki muut vaan on ja pysyy köyhänä. Ettekö te tosiaan pysty pitämään setelitukkoa kädessä vaan suorastaan heitätte sen pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe